Volkswagen Golf (2011)
31.8.2011VW Golf VI 1,2 TSi 77Kw Trendline Zdravím všechny „Golfisty“. Dlouho jsem zvažoval přidání recenze na tento web. Vždyť mí kolegové tady celkem…
Volkswagen Golf VI (Herbi TSI)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Herbi TSI 07.01.13 20:16
« Re: Re: TSI vs TDI
Jasně, rád si počtu ;-) Má odpověď určitě nebyla slepé obhajování TSi,či snad dotčení se. Je mi jasné, že TSI nejsou zrovna motory roku. Ale mám v oblibě německé auta a na nové BMW prostě nemam :'-( Snažím se vyjádřit, že TSI jsou uživatelsky příjemné motory a snad v dalších generacích udělají i něco s tou spolehlivostí a náchylností na spotřebu (OIII,GVII-rozvodový řemen a přepracovaný systém chlazení)
Vždyť i to dnes megalomansky rozšířené TDI si prošlo pár přešlapy.
Jinak v rodině byla Fabia I RS cimbuchip s řadou úprav, tak rozhodně vím o čem mluvíš:-D
A k tomu MPI...já vždy jezdil na TD, i s pár francouzi:-DD, a klasická atmosféra mi moc nevyhovuje. Prostě mám rád turbo...Abych to doplnil. Nic moc mi neříká čtyřválcová atmos. pod dva litry.Chvíli jsem měl půjčené 325 Xi r.v.2009. A to byla rozhodně moje krevní skupina...
Jinak díky za zajímavé nazory a mrknu na tvé recenze. -
Herbi TSI 07.01.13 17:43
« Re: TSI vs TDI
Zdravím. Tvá polemika je zcela v pořádku ;-) Každému sedí něco jiného. Octavie byla z předváděčky s najetýma cca. 7500 km, jak správně píšeš s výkonem 77 Kw. Servisovaná a v dobrém stavu. Součastného majitele znám a auto jezdí s původním turbem přes 270 tis/km.Z čehož jsem měl u předváděčky trochu obavy. Neznám přesné hmotnosti porovnávaných aut, ale dle mého těch pár centimetrů u kufru zas tolik váhy nebude. Možná mne někdo opraví:)Jen když mrkneš na hodnotu zrychlení 0/100km OII 77Kw TDI 11,8 s. a G VII TSI 77Kw 10,6 s.Tak subjektivně mi příjde auto ještě mnohem pružnější, ikdyž neznám hodnoty 80/120....Ale hlavně má motor úplně jiný akustický projev(nechci se moc rozepisovat na téma diesel/benzin) ale zvuk TSI mě i dokáže někdy potěšit, což "traktor" TDI rozhodně nedokázal. V interiéru nesrovnatelné ticho(možná vinou jiných těsnících materiálů) a hlavně žádné vibrace. A o obláčku vitamínů linoucího se z výfuku při každém přeřazení/podřazení a metaného do obličekje ostatním taky žádná. Musím uznat,že vytáčet TSI nad 5tis.nemá moc smysl, ale do této hranice jede na 2,3,4 st. rozhodně nad očekávání. Není problém udržovat na dálnici tempo 180km . Což v dieselove OII taky ne,ale zvuková snesitelnost je rozhodně jiná.Jak v mé recenzi píšu s autem jezdíme maximálně ve dvou. Z čehož plynul i výběr pohonné jednotky. Má původní volba byla 1,6 TDI, ale při kalkulaci nájeszdu km by se mi investice určitě nevyplatila... Pokukuji po TSI 16O Ps nebo nově 180Ps.Je to můj první benzín a naftu už nechci (leda něco z Mnichova:-)
Ps: A o francouzích opravdu taktně pomlčím, totiž miluji jejich víno a manželka Paříž:-)) -
Bully_ 31.08.11 21:09
« Servisni interval
To VW vazne doporucuje servisni intervaly po 30 tkm? A tuplem u noveho auta? Sice chapu ze to (zdanlive) setri penezenku a ze nektere motorove oleje za predpokladu velmi klidneho jezdeni a vynechani kratkych cest zvlast po meste a v zime muzou vydrzet docela hodne kilometru, ale stejne tady kroutim hlavou. Nehlede na filtr co za tu dobu uz musi byt davno zahlceny. Navic si neumim predstavit jizdu v 1,2-ojce bez toho aby motor nebezel aspon trochu v otackach, potom ty predpovedi ze tyhle motory moc kilometru nevydrzi zacinaji dostavat docela realny zaklad. ;-\ -
kexxik 15.05.12 11:56
« Re: Re: servis po 30tkm :)
aha, typickej čecháček (zřejmě i závistivej, abys to podtrhl). Napíšu nekonfliktně svůj názor a ty se chováš jak idiot. Jak jsi přišel, že díky svému autu jsem spolknul moudrost světa? Nadávát někomu kvůli autu nebo hodnotit IQ svědčí spíš o tvé inteligenci. Zřejmě typickej chudák, kterej si na netu hraje na mistra světa, když někdo napíše opačný názor na věc. :no: -
Nerez 01.09.11 18:15
« Konkurence
Zdravím tě,
Golf, výborná volba, ale říct, že Focus je jen levný kompromis je celkem odvážné tvrzení. Osobně si myslím, že tato "velká trojka" Golf, Focus a Astra jsou si víceméně vyrovnaní, rozdíly jsou minimální a více než na kvalitativních rozdílech záleží na osobních preferencích jednotlivých zákazníků. Chybu člověk neudělá ani s jedním.
Jinak doplň informace o voze do tabulky a přidej fotky. Ať slouží ;-) -
janoš 22.12.12 18:27
« servis
Ahoj taky máme golfíka úplně stejného jako ty, jen s 63kw, což je pro naše využití dostačující. Nevíš náhodou, kdy a jestli vůbec se vyřešil problém s řeťezem? Auto jsme přihlašovali v lednu 2012 a teď máme najeto asi 15tkm, tak jsem zvědavej, zda se to ozve. Jinak asi do těch 30tkm čekat nebudu a vyměním olej po roku teď filtry atd musí mít dost, nebo jaké zkušenosti máš ty a okolí? -
Ronault. 25.02.12 16:38
« Re: Re: 63 kW x 77 kW
Díky za dojmy. Je zvláštní, že je tak velký rozdíl mezi 63 a 77 kW, ale není se co divit, podladit se dá motor docela snadno, navíc kombinace dlouhých převodů 63 kW verze může dělat taky hodně. Podobně to je i v jiných motorizacích u VW, že slabší varianty stejného motoru jsou s delšími převody pro spořivější jezdce.
Spotřebu máš evidentně pěknou, sice ideální trať skoro pro každé auto, ale i tak je to moc hezké :-) -
sotomaior 24.02.12 07:46
« Re: 63 kW x 77 kW
ahoj, a neměl jsi v té fabce zapnutou klimu? ne, beze srandy, ve fabkách s 63kw verzí se má po zapnutí klimi změnit mapa motoru na stejnou jako používá 77kw verze, takže to má dát koníky k dobru...to nemám ze své hlavy ani osobní zkušenosti, jen jsem to četl ve 3různých periodicích... -
Ronault. 23.02.12 21:12
« 63 kW x 77 kW
Zdravím! Chci se zeptat, jestli jsi při výběru auta měl možnost srovnat slabší 63 kW a silnější 77 kW? Jel jsem včera s 63 kW a ne že by to bylo špatné, to ne, přecejen jsem si ani nevšiml a hned tam bylo 150 km/h, ale buď byl ten motor málo zajetý, nebo je to dlouhými převody, ale nějak se mi do otáček nechtělo a ani nějaké přeřazování tomu moc nepomáhalo. Možná to bylo dáno mou Lagunou, která má přecejen kratší převody a pocitově zrychluje lépe, těžko říct. Přitom v Fabce kombi mi ten motor přišel více než dostatečný. -
Jetty 12.01.12 18:07
« Re: Opravy škrábanců
Tak k tomu parkování - já se vždycky snažím, třeba u supermarketů parkovat někde vzadu, kde nikdo nestojí. Ale většinou přes 2 místa, protože když stojím normálně, tak se v 80% případů najde idiot, který i přes všechen ten prostor okolo zaparkuje těsně vedle mě (posledně jsem dokonce jednomu takovému musel sklopit zrcátko, jinak bych se ani do auta nedostal...). Fakt debilita :-| -
Endroo 12.01.12 09:36
« Re: Re: Re: Opravy škrábanců
Ano, mám na to šteteček z laku na nehty, ale tím tahem to opravdu moc nejde. Lepší je to poťukávání. :-) Ono ten šteteček je na to moc jemný, takže při tahu na to nemůžeš vyvinout žádný tlak. Takže buď to poťukávání štětečkem, nebo si sehnat nějaký s tvrdýma štětinama, pak už by to snad šlo i lépe přetřít tahem. -
Jetty 11.01.12 23:01
« Re: Opravy škrábanců
Přesně jak píše Woody - nesnaž se to přetírat tahem, ale jen poťukávej >:D
Co se ti stalo??? Moje manželka, když byla Jetta cca měsíc a půl stará, najela v buchlovských kopcích na výfukové potrubí, které někomu upadlo z auta (navíc v rychlém pruhu) a ten idiot ho tam nechal ležet :-! Ale nemohla za to, jelo před náma auto, takže neviděla jestli něco leží na cestě, pak najednou rychle uhnul do pravého pruhu mezi 2 auta a ona už neměla čas moc zareagovat.... ;-\ Jak na to potrubí najela, tak se nějak zkroutilo a praštilo do dveří na pravé straně. Odnesly to cca 6 cm přední a asi 3cm zadní zhruba 10cm nad prahem. Asi týden jsem z toho "nespal" a chtěl to nechávat přestříknout, nicméně nakonec jsem koupil ve VW origo lakovou tužku a můžu říct, že po zatření šrámu si toho nikdo nevšimne :yes: Kdyby to bylo ale někde výš a na pohledové hraně, tak je to samozřejmě horší... -
woody-alien 11.01.12 21:15
« Re: Re: Re: Opravy škrábanců
Asi nejsi sám... ;-) Musím říct, že použití zmíněného štětečku opravdu nestojí za moc, když už tak spíš bodovou technikou, prostě lehkým poťukáváním. Výsledek je podle mě lepší než se snažit místo zakrýt tahem štětce.
Ale ty jsi se spíš ptal na ty zázračné zakrývače drapanců než na klasický opravný lak. Tak s těmi nemám zkušenost žádnou, protože tomu jednoduše nevěřím. Až mi to někdo předvede na vlastní oči, pak se dám na modlení. >:D
HTP má manželka v Polu. Jezdí 10km do práce a 10zpět. Na tohle to stačí :-) Já jsem s nim jel jednou 20 km a v nádrži ubyla čtvrtina paliva. Od té doby mi ho žena nepůjčila:-D Ale zase musím říct, že na studiích nás ve čtyřech lidech Fabie s tímto motorem odvezla do Alp na lyže s celou výbavou a jak jsme si ji tehdy chválili. Ale to už je dááávno:-)
K Laguně s motorem co jsi měl, konkrétně k pověsti....Před pár lety jsem měl schůzku s jedním kolegou,který se asi po hodině mého čekání ozval, že nedorazí, že mu auto chytlo od motoru a kompletně zhořelo. Tím nechci přiživovat legendy o pověstech toho auta, ale fakt asi není dobrá.Nic ve zlém viz. můj přísp.Jetta