TSI vs TDI
Ahoj.. Dost mne zarazilo co píšeš: TSI jede rychleji než TDI. Předpokládám, že TDI v OII bylo 1.9 77kw?
To fakt myslíš vážně? Neměl si nějaký problém s tímto motorem? ( Už sem se taky setkal se špatně zajetou TDI OII co měla problém, nakonec se jí vysypalo turbo v 150 tisicich - poctivej nájezd od 0)
Já občas TSI 1.2 77kw jezdím v O II fl. Motor sice působí pružně, ale jen v určitém pásmu otáček a při vytočení je znát malý obsah motoru a s autem se už pak nic moc neděje. Nehledě na to ( možná jsem fakt střevo) se musí přidávat na svižnější rozjezd dost plynu stejně jako u HTP. Když motor porovnám se starou 1.6 75kw, co se ještě donedávna do Golfu/Jetty i Oktávek dávala, tak ta 1.6 při držení otáček na krev jede lépe než TSI. 1.9 TDi ani nemluvim, zvláště ve vyšších rychlostech.
Ta OII TSI je přítelkyně, která předtim měla OII TDI a právě má stejný názor a na TSI nadává :D.
Ostatně když obě benzinové auta naložíš, tak v kopci se dost dusí. Tím však nechci říct, že je to špatný motor, až na jeho spolehlivost o které zde také píšeš ( Bohužel tu OII to asi taky čeká :(, má 30 tisíc a z motoru se linou kovové zvuky.. ). Na běžnou jízdu je dostatečný, působí pružně, ale určitě to neni motor na svižnou jízdu. Neber můj příspěvek ve zlém, jen mne toto srování zráží. Možná to bude ale i tím, že Golf má o pár kilo méně než ta Octa II. :-)
Ještě ohledně spotřeby - O II TSI 8 litru na sto, na dlouhou trasu s klimou 7 až 7.3l na sto.
Přeju mnoho šťastných KM.
P.s Nech Francouze francouzi, myslím, že některé věci by se koncern mohl učit. Viz jejich turbobenzíny, nebo maloobjemové diesly. :D Někdy se v tom svez :)