Recenze

8 Majitel

BMW řada 3 330iA (E46 sedan + videjko jak mi to nejde:D)

9.89 Uživatelé

Hodnoceno: 28× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 330iA Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:104444 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2979 výkon [kW]: 170 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.2 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9.5

Popis vozu

Čus lidi,
koupil jsem si BMW a hned mi vyrostl o 10čísel. Auto je v top stavu, full výbava no prostě úplně hustý, super rychlý.

:-D NE takhle teda NE! Nemám rád přeceňování vlastních aut, ale ani podceňování. A protože moje auto rozhodně není top stav a full výbava, jak se dočtete v skoro každým inzerátu na internetu u prodávaných aut, tak začneme realisticky. Tak aby se případný zájemce o koupi nebo jen fanoušek značky něco dozvěděl.

Jedná se o BMW z řady 3 přesněji E46. Myslím že netřeba představovat detailně je jich taky už jak housek na krámu. Jedná se o 30i která má mezi kardanem a motorem automatickou steptronic, 5ti stuňovou převodovku.
Výbava není rozhodně tzv.sociál ale dalo by se sehnat i víc věcí no ale k tomu se dostaneme.

Takže nejdříve ke koupi. Vzpomínám si ještě teď kdy jsem poprvé viděl E46ku. Bylo to v roce 97 nebo 98 když jsem si koupil myslím AutoTip. Byl tam třístránkovej srovnávací test s Alfou 156 a nějakým Méďou asi Cčkem. Jestě teď si pamatuju jak mě autor článku naštval tím že tam místo jednoho obrázku BMW pod kterým měla být jeho specifikace nahrál obrázek Alfy 156. No to byl rok 98 a to jsem si u toho leda tak mohl....no však víte co. Pak už jsem měl jen skromných 10let času abych pročítal recenze a abych si stačil určit který že to auto bude nejlepší a který musím mít.
No ano, těch správných a nejlepších za těch let bylo asi tak kolem 1000:-D jednou sporťák, jednou kombi, jednou kabrio. Bylo mi to jedno, nadšení nikdy nechybělo.
Pak v roce 2007 když jsem vycházel z úřadu s úspěšně dodělanou zkouškou "dospělosti" jsem jaksi zjistil při pohledu do peněženky, že si budu moct dovolit jen něco menšího. A to tak že nejlépe v měřítku 1:18.
Víc jak rok jsem si půjčoval auto od rodičů, byl to děsnej pocit bát se abych to nezničil a oni pak nezničily mně. Nakonec to dopadlo tak že do rodiny přišla A4 2006 2.0TDI avant a tak původní auto rodičů Octávia 1996 1,6 55kw putovala do mých rukou. Bylo to spousty km, spousty zážitků, spousty starostí ale čeho bylo nejvíce to byly rozhodně poruchy. Nešlo počítat s ničím jiným auto vypadalo v motoru jako velká solnička úplně celá sežraná tou solí. Předchozích 7-8let totiž auto bez krytu pod motorem jezdilo a stálo neustále v zimě venku, no a já jsem z Vysočiny.
Jen například uvedu; Je krásný den, jedu si spokojeně do Nového Města na Moravě. Před nemocnicí je železniční přejezd, ten přejíždím jako vždy slušně a pomalu. Když jsem asi tak v půlce šlapu plyn a nic, dupnu tomu plnej a nic. Motor ještě chvilku běží na volnoběh a zdechne.
Najednou čuchám že děsně začíná smrdět benzín jenže pořád stojím na těch kolejích, tak se rychle odpoutávám vyskakuju z auta a jdu ho roztlačit dolu z kopečka, pryč z kolejí. U toho jsem si stačil všimnout že si Oktávečka stačila ucvrnknout tak za 4litry benzínu.......
...velice bezpečná příhoda.
(mmjn později jsem si uvědomil že jsem měl auto vytlačit z kolejí jen otáčením startéru se zařazenou rychlostí, to by fungovalo ještě rychleji). To nezmiňuju že nefungoval altermátor skoro vůbec, velkej chladící okruh nefungoval takže v koloně se motor hned začal přehřívat a muselo se nastavit topení a foukání na plno, bezva věc když je venku 30°.

No a jak šel čas, šla dokonce i práce, ale nešlo už jezdit s Octávii tak jsem začal vymýšlet cože bude to správný auto. No dobře, srovnej si to v hlavě co chceš, říkal jsem si. SPOLEHLIVOST!!!! Těžko říct jak jsem se přesně dostal k BMW E46 ale dá se říct že na trhu jsou stovky dobrých aut, ale jen málo z nich má náhon na zadek, celkem slušivej design mýmu oku, a tak jsem jen tak ze srandy zajel se svézt. No a najednou už se vybíralo který že to BMW to bude.

-facelift: Coupé NE, sedan ANO
-výbava: základní audio- tohle že se dávalo do aut v roce 2003?, kůže ANO nejlépe béžová, výhřev zadnice ANO aneb není nad to mít teplou pr.., střesní okno OK bezva
-4válce: NE!
-20i 23i 25i: kdyť to prý žere skoro stejně jako 28i 30i snad jen o půl litra víc. NE!
30d: no to je krásnej zvuk na naftu, krásně to jede a za málo, to je pecka to musíš mít! No jo ty truPko, ale kdyť se couráš věčně ve městě, jezdíš hodně i v zimě. To tomu motoru nemůžeš udělat říkal jsem si tak v duchu.
30i: ANO
Automat: oblíbená věc, jezdil jsem opravdu hooodně auty a mám automat prostě rád, je to věc vkusu. A navíc E46ky v manuálu mají naprosto příšernou kulisu řazení. Jestli jste někdo měl v ruce fofrklacek od Fordu(např nový mondeo) ale i E46 tak se musíte smát stejně jako já.
X: NE! víc to žere, nepotřebuju to.

Následovalo nekonečný prolejzání mobile.de autoscout.de a snad všech českých E46 co se kde daly najít. Opravdu už jsem byl skoro zoufalej až jsem narazil na autonoble.cz který nebylo nikde na takových těch známých inzercích. Hmmmm říkám si tak zase, a prohlížím fotky, pročítám hodně rozsáhlou výbavu, směju se najetým km(90tis) ale přeci jen se jedu mrknout.
No a najednou sedím ve svým autě a jedu směr domu. Vše zaplaceno teď jen rychle kompletně pojistit protože spánek byl jaksi neklidný když venku na sídlišti stálo nepojištěný auto. (samozřejmě nebavím se o povinným).
No a tak jsem se stal 1.5.2010 majitelem vlastního auta aniž by bylo poděděné apod. Bezva pocit, no až do tý doby než člověk zjistí že nádrž se už záhadným způsobem nenaplňuje, tak jak to měla ve zvyku dříve když si auto půjčil někdo z rodiny.

ZKUŠENOSTI / POPIS

~Karoserie~
Auto vypadá fajnově, ale občas už jsou tu pupínky na náběh rzi jako například když sáhnu do podběhu kola předního a nebo pod lištou co má řidičův práh. Na to si dávejte pozor, ale těžko budete nacházet bez. Mě teď čeká dlouhý pobyt v zahraničí takže auto půjde na 2měsíce k lakýrníkovi.

~Podvozek~
Standartní podvozek je prý velice pohodlný říkají kamarádi co mají taky E46. K tomu mám Sportovní péro, totiž péra. Klasickej neduh BMW jsou zadní pružiny praskají často ale je to otázka pár kč. Ale až vám někdo bude tvrdit že auto je snížený....prohlídněte si raděj nejdřív pružiny, i takoví odborníci tu totiž byli a jsou. (že prý má sportovní podvozek, no a o týden později mu prdla pružina v dalším závitu.
Co se týče tlumičů vůbec netečou, a mají krásnej zvuk když přejíždíte třeba spomalovače. No nejsem blbej, ale fakt vydávají zvuk kterej často slýchávám od velkých limuzín a moc se mi to líbí.
Vejfuk je pěkně v jednou kuse od svodů, v mém případě ve výborným stavu.
Stejně tak jako zbytek podvozku na který je opravdu radost pokoukat.

~Motor~
30i dovolím si zkopírovat trochu informaci:
_____________________________

Configuration - Straight-six
Market launch Year 2000
Max output kW/bhp 170 / 231 at 5900 rpm
Max torque Nm(lb-ft) 300 (221) from 3500-4750 rpm
Combustion process - Intake manifold injection / throttle control / lambda = 1.0
Capacity, effective cc 2979.3
Compression ratio - 10.2
Bore / stroke mm 84 / 89.6
Crankcase material - Aluminum (AISi9Cu3) with cylinder liners
Height of cylinder block mm 211.0
Distance between cylinders mm 91
Topland mm 7
Main bearing diameter mm 60.0
Conrod bearing diameter mm 45.0
Conrod length mm 135, crack technology
Cylinder head material - Aluminum ((AISi6CU4)
Camshafts - 2 chain-driven camshafts running in 7 bearings and with ultra-fine balance
Camshaft adjustment - Hydraulically infinitely variable phase adjustment of the intake and outlet camshafts
Valve drive Cup tappets with hydraulic valve play compensation
Valve diameter intake/outlet mm 33.0 / 30.5
Valve shaft diameter intake/outlet 6.0 / 6.0
Valve angle intake/outlet 20 o 15' / 19 o 15'
Max valve lift, intake mm 9.7
Max valve lift, outlet mm 9.0
Opening period, intake o CS 240
Opening period, outlet o CS 244
Intake angle range o CS 86 - 126, infinitely variable
Outlet angle range o CS 80 - 105, infinitely variable
Intake manifold - Two-chamber resonance intake system with additional turbulence unit
Engine weight according to BMW standard kg / lb 170 / 375
Engine management / fuel supply - Siemens MS43 / sequential multipoint injection / fully electronic throttle butterfly adjustment / additional turbulence system adjuster
Fuel grade RON 87 - 98 (rated output with 98 ROM fuel)
Certified emission standard - EU 4 / ULEV
Exhaust system - Shell manifold with three-way main catalysts close to the engine; additional secondary air injection in some markets
_____________________________
No jo co budu povídat je to benzín, krásně to zní, pěkně to jede. Ale když chcete zrychlovat pořádně, tak musíte i pořádně točit a počítat i s vyšší spotřebou.
Je třeba si ale uvědomit jednu věc. Jezdil jsem teď s A3 2.0TFSI 147kw. Pěkně to jede a jede to v loudavým tempu zatraceně málo ale párkrát předjedete a jste na vyšší průměrce než já s 30i.
Atmosféru bych doporučil tomu kdo chce fakt jezdit svižněji protože já se přes 11,5l na okresce nedostanu. A to jedu hodně svižně. Zatímco s popisovanou A3 není problém jet pak za 20l. Naopak se mi ale může vysmát majitelka A3 jelikož ona jakožto FREE-driverka má většinou spotřebu 6l a já někde kolem 8,5-9,5l.
Nejmenší regulérní spotřeba 30km trasa, pouštěl jsem plyn každej kopec nahoru, vypnul jsem klimu atd....průměrka asi 68km/h spotřeba 5,7l/100km :-D docela zábavný no
Normální režim života je tak těch 8-9litrů což mi příjde špičkový.
Co už tak fajn není je 30i s automatem ve městě. Když jsem jezdil čistě jen město, od křižovatky ke křižovatce, rád pouštím chodce.....13-16l/100km.

Takže to by bylo ke spotřebě, no nevím jestli to můžu povídat něco dalšího bo ten motor se mi prostě nekazí, funguje jak má, startuje kdykoli i při -30° ihned bez nějakýho delšího točení. Nežere mi vůbec olej což většina kamarádů se stejnými motory dost nechápe.
Servisní intervaly na výměnu oleje a filtrů jsem si stanovil na nějakých těch 12tkm, není problém dát LL olej a měnit mnohem déle ovšem to je šetření na blbostech.
Na motoru se mi moc líbí že je ze spoda kompletně zakrytovanej včetně převodovky, takže žádná sůl! Hurá!! Ale přiznejme si, tohle má dnes snad už každý auto.
Těžko říct co by vám tady chybělo, kdykoli je možný se zeptat v diskuzi, buďto doplním nebo rád odpovím. Ale k mototru toho opravdu není moc co říct, čím by vyčníval nad jinými.

~Převodovka, automat~
Do E46tek se dávali 2typy automatů, steptronik a obyčejný automat který jsem viděl snad jen jednou v životě v nějaký 18i. Přes sklo bylo vidět že krom klasického PRND mělo ještě 3,2,1.
Steptronik, ten dodávali dva výrobci GM a ten druhý :-D ten mám já ale jsem skleróza, mechanik mi to říkal od koho je ale... Svezl jsem se nedávno v tom GM a přijde mi že víc kope.
Takže trochu k popisu. Moc příjemný a hladký řazení, nečekejte ale při sekvenční volbě rychlost dnešních DSG. Když kliknete +/- tak vteřinku to trvá než automat přeřadí. Ovšem je třeba si uvědomit že tu vteřinu auto stále jede na předchozí zařazený stupeň, takže to není jak si myslelo pár lidí okolo mě že vteřinu člověk jede bez zátahu a pak to kopne. Je tu prostě klasický hydroměnič a neexistuje moment kdy by auto netáhlo pokud šlapete na plyn.
Co je velice nadčosový alespoň mým pohledem jsou některý fuknkce který bych teď rád popsal.
1.situace: jedete z kopce, přibržďujete. Auto si samo po chvilce podřadí a přibržďuje si motorem, jakmile dojedete na rovinku, brzdu již nedržíte, automat zařadí nahoru a jedete si vesele dál.
2.jedete město kolem 55km/h tachometrových, lehce šolicháte plyn a poté jej pustíte. Auto se mi po pár měsících naučilo že jsem asi ve městě a na "ekonoměru"(aneb ukazatel aktuální spotřeby) se zobrazuje že tam tečou 4l/100km. Když jedete po rovince to tempo to !skoro! udrží. Občas je třeba trochu toho plynu přidat. Osobně se mi tahle funkce moc líbí je to skoro použitelnější než tempomat ve městě.
Pokud by to někoho štvalo, auto se napíchne na diagnostiku a pamět automatu se vymaže. ANO automat má opravdu pamět a učí se styl jízdy řidiče.
No a nakonec výměna oleje, "LIFETIME" olej jsem vyměnil a byla to dobrá investice asi 4tis Kč. Na olejové vaně je naprosto jednoduše uchyceno pár magnetků který na sebe nasbírají bordel z oleje. Jsou to stejný magnetky který budete nejspíš každej znát ze školy. Opravdu nevím jestli tohle má každý automat ale, říkal jsem si že tenhle automat nedělal blbec a ještě stále byla jednou z hlavních myšlenek výroby dlouhodobá fuknčnost a né dlouhodobé stání v servisu.
Jo a ještě abych nezapoměl, nevím jak vás ale mě zajímalo jak bude auto s automatem v zimě použitelný na ježdění bokem alespoň na parkovištích. Funguje to skvěle, jezdím na sekvenci a zařazeno 2. Později dodám video......toho jak mi to nešlo :-D

~Interiér~
Hurá největší chlouba řekl bych. 7let starý auto a nikde nic nevrže. Jezdil jsem teď v RS5 a už to vrže, audio B/O drnčí atd....fuj! Palubka je vyrobená z celice měkkčenýho plastu, kůže je kvalitní zdá se, bo drží tvar, netrhá se zatím. Co mě štve je kastlíky který jsou potažený tak 1mm vrstvou nějaký typický BMW gumy a ta se prostě loupe. Na to se chytám to oškrabat a přestříkat tak aby nebylo poznat že to bylo opravované. Nejvíc tyhle věci trpí když do toho ďoube nehtama omylem. Nejraději bych jí je za to ustřihal, ale je to blbost BMW né její, přecijen není nad to když vás ženská večer skrabe na zádech a koukáte na TV :-)
Kůže je bezva věc na uklízení a udržbu. Nikde žádný fleky, žádná tuna prachu v tom. Jen setřete, navoskujete a jde se dál :-)
Sedačky mám sklápěcí, uprostřed díra se skivakem. Pokud sklopím sedačky, vejde se mi tam hezky silniční kolo(samozřejmě po vyndání předního kola a 3velký sportovní tašky+ igelitky a batoh který dávám za sedačky.

~Výbava~
°Harmann/Kardon- to fakt chtějte bez toho je to hrůza. Hraje moc pěkně a čístě, ovšem koncertní hala to taky není.
°DSC III.gen- umí vypnout vše krom ABS.
°vyhřev zadku- má tři stupně. Sedačky začnou hřát už asi po 30s, nebo spíš to začne být cítit.
°tempomat- no, no, nic moc povím vám. Zrychlování úplně plynulý není, stejně tak jako udržování rychlosti. Auto při nastavených 100km/h zpomalí klidně na 95 a pak si zrychlí zpět. A navíc neumí to na co jsem si zvykl v GT-Rku. A to že když zabrzdíte, tak se vypne. V GT-Rku se vrátí na nastavenou rychlost. Co ovšem umí je že přidáte plyn, např si předjedete, pustíte plyn a auto se vrátí na nastavenou rychlost. Tohle myslím že umí každej, ale přecijen najde se dost lidí co nikdy tempomat neměli tak pro ně :-)
°automatické stěrače, automatické rozsvěcení xenonů- všemu pomáhá senzor ve zpětným zrcátku. Stírá když padá voda, ha jak nečekaný :-D no ale když vypnete motor a necháte páčku v první poloze kdy toto umí a jedete potom znovu, tak je třeba páčku vrátit do nulový polohy a zase zpět do první polohy. Xenony se mi zapínají v poloze "A". Pokud je slunečno nebo dost světla tak svítí dálkovky na 20%. Pokud se setmí a v senzoru se vybije chvilce kondenzátor který předpokládám že tam je, xenony se rozsvítí. Normálně bych svítil xenonama pořád bo jsou krásný když svítí ale co jsem viděl kamarádovi vypálený paraboly a bylo mi řečeno že jedna nová stojí 4tis/kč tak jsem se rozhodl že takovou parádu zase mít nemusím.


No ještě mi tu něco chybí, ještě budu dál pracovat ale budu rád když kdyby vám zde něco zásadně chybělo tak se ozvete v diskuzi. Doufám že se vám počteníčko LÝBYLO, a hlavně že se případný kupce dočetl něco novýho nebo zajímavýho.


A smím-li dodat, nejsem žádný čestinářský guru a počítám s tím že tu bude dost chyb, který se budu snažit nadále vyhledávat. Ovšem je mi jasný že vy jich najdete víc, tak se nezlobte. Díky

Silné stránky

° Chod motoru, zvuk motoru
° Harmann/Kardon audio
° Tvrdé velice příjemné sedačky *1
° Spotřeba *2 :-)
° Nežere olej
° Benzínová R6 v zimě začíná foukat teplý vzduch asi tak za jednu minutu což je pecka. Prostě motoru už se hýbe rafička teploty vody v motoru po chvilce. A stejně tak si motor i docela dlouho teplotu drží.
° no je to vlastně už docela stará "popelnice" a přesto lidi míň i víc zkušení tipují že je to tak 2roky starý. Takže rozhodně vzhled. *3

Slabé stránky

° podvozek je slabší ve vysokých rychlostech, což je asi dost dáno standartním podvozkem a pouze sportpaket pružinama(neplést s M-paket)
° Hluk v autě na dálnici nad 180km/h, jsem asi docela namlsanej a nevím s čím srovnávat přesně ale jako A4 2006 je tišší.
° *1 které ovšem i když jsou sportovní v zatáčkách moc nedrží. Ale zase....mám 80kg, mít 100 měl bych se tam líp
° *2 spotřeba ve městě :-(
° *3 s tím se nedá nespojit ale to že auto začíná v "social edition" stát už hodně málo, kupuje si to víc lidí co řídí jako šílenci a to jsem hned v jednom pytlíku s nima. Aneb "ha! BMW to je zas nějaký prase"

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto mám rok a půl. Od té doby servisuju u kamaráda v Jihlavě s kterým jsem se seznámil po koupi auta. Výbornej člověk co si na mě najde čas kdykoli mám čas já. Pracuje za levno, díly shání za bezva ceny, diagnostiku dělá zdarma. Co víc si přát.

Co bylo opravováno:
° základní věci jakožto oleje, filtry, svíčky
° ostřikovač světla
° olej u převodovky- není třeba měnit je lifetime. Ovšem byla to dobrá investice, i když dražší, automat hned řadí přesněji, líp se chová a hlavně je cítit že auto míň ztrácí rychlost na rovinkách když pustím plyn. Takže doporučuji!
° měněno druhý rameno než to který bylo měněno zřejmě kvůli té nehodě předchozího majitele
° přední destičky
° jinak najel jsem asi 15tkm a auto mě ani jednou nikde nevypeklo a s motorem se absolutně nic nestalo, olej nemizí ani trošku!!(to nechápu ale je to tak)
° zadní pružiny- jedna byla prasklá, druhá naprasklá v posledním zavitu. Normální věc u těhle popelnic starších, hlavně ale způsobeno tím že pružina je ke konci zúžovaná.
° a milion detailů a blbostí k dokonalosti

No takže spokojenost naprostá! Dobře jsem udělal že naftu jsem nevzal.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejce byl velice příjemný člověk, přiznal že auto bylo klepnutý. Řekl kde tak jsem to pořádně prohledal a zjistil že vše co bylo třeba bylo vyměněno a že klepnuto bylo opravdu jen málo. Což dodatečně potvrdil i můj známý lakýrník.
Prodejce také dodal nové pneu k autu protože ty co byly na autě, hučely až moc.....bohužel dodal nejhorší a nejlevnější gumy co šlo sehnat v daném rozměru takže ty jsem hned prodal, ale co snaha byla a to se cenní.
autonoble.cz



Dodělávky

Rozhodně jsem nikdy s autem neplánoval žádný tuning, pro mě "fuj věc" pokud se nejedná o některé opravdu vymazlené kousky.
Takže k věci jsou to ale fakt jen blbosti:
° původně to mělo být předělání všech světel na bílá ale nakonec jsem zjistil že tohle vypadá opravdu i líp a tvrdí to většina lidí co to vidí osobně.
° nová kůže na volant
° otevřená klapka ve výfuku. E46ky 30i měly vždy v druhé rource výfuku klapku která je do nějakých 3tis ot. zavřená. No tak teď už není :-D Zvuk je opravdu jen decentní přidalo to asi tak 5-10db dle ucha. Ale hlavně je zvuk víc hlubokej a mému uchu lahodící. No ale V8 to není a nikdy nebude no, co si budeme povídat :-( :-D


 

Novinky v recenzi

26.9.2011 13:53

26.9.2011

Jedno starší videjko, špatný kvality z telefonu přítelkyně co byla vybrána po velkém hlasování jakožto dobrovolník který bude zmrzat a natáčet :-D
semtam to ujede hezky semtam ne, byla to troška sněhu a čistej led což je tam i slyšet. Proto občas ty přetočení, nejlíp se mi ale povedlo až v 3:23

11.9.2011 23:46

11.10.2011

Přidány fotky letních kol, co vy na ně?
Schválně jestli je někdo z vás najde kdekoli jinde na prodej než u origo BMW dealera. Mám na mysli ebay apod :-)

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Funguje, a jezdí bez problémů

praktičnost
8

je to nižší, velkej rozvor kol= občas se bojíte že to pověsíte

prostornost
8

vzadu na nohu by mohlo být líp

jízdní vlastnosti
8

mám měkkčí podvozek

jízdní komfort
10

jo ten měkkčí podvozek+ nikde nic nevrže

provozní náklady
9

levné díly, benzín to moc nežere, pojištění se vším se dá taky vykouzlit líp než za originálních 82tis :-D

náhradní díly
10

šikovný mechanici se šikovnýma kontaktama stále existujou

výkon motoru
8

řadit, řadit, řadit pak to pojede. Ale chtělo by to +100koníků ke spokojenosti.

spotřeba
8

Město :-( Mimo město: pche, na takovej objem

hlučnost motoru
9

chtělo by to víc O:-) ale u těhle motorů je fajn že jsou slyšet i motory nejen jak u dnešních GTI že slyšite jen výfuk

kvalita sedadel
9

výborný, i 1500km bez problému jsou správně tvrdé

brzdy
10

naprostá spokojenost, nekroutí se, brzdí hezky, pěkně se dávkují. Jen pozor, nepočítejte s tím že na 30i nebo 30d dostanete menší jak 17" kola. Nejdou sem kvůli velikosti brzd. (srovnávám s danou kategorií, né s keramikou od Ferrari)

zavazadlový prostor
9

Sklápění sedaček, skivak, velikost tak akorát dostanu tam silniční kolo :-) a k tomu milion bagage






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…