reklama


Recenze

10 Majitel

Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW

9,90 Uživatelé

Hodnoceno: 81× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mazda 6, foto 1 Mazda 6, foto 2 Mazda 6, foto 3 Mazda 6, foto 4 Mazda 6, foto 5 Mazda 6, foto 6 Mazda 6, foto 7 Mazda 6, foto 8
Mazda 6, foto 9 Mazda 6, foto 10 Mazda 6, foto 11 Mazda 6, foto 12 Mazda 6, foto 13 Mazda 6, foto 14 Mazda 6, foto 15 Mazda 6, foto 16 Mazda 6, foto 17 Mazda 6, foto 18 Mazda 6, foto 19 Mazda 6, foto 20 Mazda 6, foto 21 Mazda 6, foto 22 Mazda 6, foto 23 Mazda 6, foto 24 Mazda 6, foto 25 Mazda 6, foto 26 Mazda 6, foto 27 Mazda 6, foto 28 Mazda 6, foto 29 Mazda 6, foto 30 Mazda 6, foto 31 Mazda 6, foto 33 Mazda 6, foto 36 Mazda 6, foto 37 Mazda 6, foto 38 Mazda 6, foto 39 Mazda 6, foto 40 Mazda 6, foto 41 Mazda 6, foto 42
 

Technické info

Přezdívka auta Mazda6 WGN Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:40200 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1999 výkon [kW]: 108 kroutící moment [Nm]: 184 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9,7 maximální rychlost [km/h]: 211 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 500 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8,5 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Zoom-Zoom:
All children instinctively know it.
A few adults still remember it.
One unique car company refuses to outgrow it. In grow-up language, it means the exhilaration and liberation from experiencing the emotion of motion! But as usual, children put it much better and simply call it "Zoom-Zoom".
At Mazda, we practice it every day. It’s who we are. It’s why we design and build the kind of cars we do.
Zoom-Zoom –- let us re-awaken it in you today!

http://zoom-zoom.mazda.com

---
THIS IS NOT THE BEST CAR IN THE WORLD ... THIS IS JUST A TRIBUTE!
---

Tato recenzia je len a len moj osobny pohlad na moje auto a NEPOROVNAVAM ho s inymi autami. Cielom je ponuknut informacie pripadnym zaujemcom alebo nerozhodnutym zakaznikom, alebo fanusikom ci uz Mazd alebo akychkolvek aut. Preto, ak sa rozhodnete bodovat, prosim bodujte tuto rezenziu ako celok ... ale to uz je na kazdom individualne a ocenim, ak pridate vas komentar do diskusie, kedy rad zodpoviem na akekolvek otazky.

Takze ... Potreboval som kupit spolahlive, bezpecne auto v kombiku (dve deturence :)) za prijatelnu cenu. Nechcel som uz diesel (vysvetlenie nizsie) a vzdy som chcel vyskusat ospevovanu kvalitu japonskych aut. Do uvahy teda pripadali Toyota, Honda a Mazda. Priznam sa, ze dlho mi vyber netrval, kedze som si precital niekolko nezavislych recenzii a statistik, kde benzinova Mazda6 vzdy dominovala na prvych miestach. Kedze v aute vozim svoju celu rodinku na dost dlhe vzdialenosti, bezpecnost a spolahlivost auta boli rozhodujuce a Mazda6 z vyberu vysla pre mna vitazne. Dalsim dovodom bol design. To ze je to verzia po facelifte (kde sa neriesil ani tak design ale hlavne technika a nie drobnosti - 6kvalt, premenlive casovanie vantilov, dvojita koncovka vyfuku a odhlucnenie) bola uz len ceresnicka na torte. Tym ale nehovorim, ze je to to najlepsie a najkrajsie auto na svete. Mne a mojej rodine ale vyhovuje uplne a zatial sme nadmieru spokojni!
Pri vybere som nepozeral na to, ci je zrychlenie na stovku o pol sekundy horsie/lepsie a ci je mensi/vyssi rozdiel v spotrebe o pol litra ako ma konkurencia. Auto som kupoval ako CELOK t.j. hlavne kvalita, motor, vybava a bezpecnost, spolahlivost, podvozok a jazdne vlastnosti, dizajn a cena.

PODVOZOK: Vynikajuci! Sportovo ladeny => takze trosku tvrdsi. Niekomu vyhovuje viac, niekomu menej. Kazdopadne auto sedi na ceste ako priklincovane a krasne drzi stopu aj v rychlostiach okolo 150km/h. Necaka vas ziadne prekvapive chovanie auta, lebo jednoducho ide poslusne tam, kam chcete a otocite volant.

ZABEH noveho motora - ako na to?
* Medzi 0 - 2000km
1. Jazdit skor opartnejsie a velmi nevytacat, maximalne tak 3000-3500 rpm ale aj nepodtacat pod 1500 rpm. Jazdit niekde medzi 1900 a 3500 rpm.
2. Na tempomat zabudnut a neist rovnakou rychlostou viac ako 30km.
3. Ziadne velke rychlosti a len "lahka noha".
4. So spojkou a prevodovkou jemne.
* Medzi 2000 a 5000 km uz trosku s odvahou do tych 3500 rpm.
* Medzi 5000 - 10000 km
Jazdit uz tak, ako by som si predstavoval aby to auto jazdilo v buducnosti...
* Do 20 000km
Motor je v podstate este stale v zabehu, tak treba na to mysliet. Ziadne extremy by som do 20tis neskusal.
* Nad 20 000km - uzivaj plnu radost z jazdy!

A preco som sa rozhodol pre benzin? Moje osobne skusenosti s naftakom, ktorym som jazdil cca 3 roky su dnes nasledovne:
NEVYHODY:
- Drahsia udrzba
- Drahsie nahradne diely
- Drahsia STK + emisie
- Riziko startovania v zime (potrebne kvalitne=drahsie zhaviace sviecky, silnejsia=drahsia bateria)
- jazdit "naplno" mozete, len ked sa motor zahreje na prevadzkovu teplotu, v opacnom pripade hrozi riziko poskodenia (rychlejsieho opotrebenia) turba. Toto vam povie takmer kazdy predajca ak kupujete diesel.
- Samotne turbo - no comment! Ak vam odide siahnete hlboko do penazenky.
- Modernejsie a dnes uz velmi rozsirene CommonRail diesle (TDI je uz len obchodna znacka) su dost nachylne na kvalitu nafty. Odporucal by som tankovat, len na preverenych benzinkach.
- Vaha vzduchu - dost caste poruchy.
- Nevhodne na caste jazdy na kratke vzdialenosti (do cca 15 km). Nic nie je horsie ako ked zahrejete diesel na prevadzkovu teplotu a hned ho potom vypnete.
- Menej kultivovany chod oproti benzinaku.
- Naftak ma vseobecne viac sucasti ako benzin a tym padom je aj logicky viac nachylny na poruchy (turbo, zhaviace sviecky, rozne filtre koli eko normam ...)
- Diesel je tazsi (o cca 100kg) a to ma vplyv na opotrebovanie pneumatik
- Ekologicke hladisko
- Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)
VYHODY:
- nizsia spotreba

Tazke pri dnesnych cenach PHM, kedy sa uz prakticky zotrel rozdiel medzi naftou a benzinom a kedy je rozdiel v spotrebe cca 2-3 litre na 100km, nebol som viac ochotny podstupovat rizika a znasat nevyhody spojene s naftovym motorom. Preto som sa rozhodol pre benzin. Nehovoriac uz o vyssej zaobstaravacej cene dieslu, kedy je navratnost len na spotrebe cca 10 rokov (neuvazujuc ale ostatne naklady spojene s dieslom pocas tejto doby). Toto su cisla pre moj pripad a moj sposob jazdenia a mozu sa odlisovat od inych vodicov.
Nechcem rozputavat ziadne diskusie co je lepsie. Respektujem, ze KAZDEMU VYHOVUJE NIECO INE a je super, ze si mozeme vybrat to, co chceme!!! Takze PEACE :o)

Auto je vo vybave TOURING
(kto nema zaujem citat tuto cast moze preskocit hned na sekciu 'Silné stránky')

* Bezpecnost - aktivna:
ABS, Elektronicke rozdelenie brzdnej sily EBD, Aktivni brzdovy asistent EBA, System vedenia jazdnej stability DSC, Protipreklzovy system TCS, Tretie brzdove svetlo, Hmlovky

* Bezpecnost - pasivna:
8 x Airbag (2xpredne, 2xbocne, 2xokenne vpredu, 2xokenne vzadu), Trojbodove bezp. pasy na vsetkych sedadlach, Aktivne predpinace bezpecnostnych pasov, Bezpecnostne uchytenie pedalov, Bezpecnostne opierky hlavy vpredu, Uchytenie detskej sedacky ISOFIX

* Exterier:
Imobilizer, Dvojite zamykanie, Bocne ochranne listy vo farbe vozidla, Termoreflexne tonovane skla, Vyhrievane zadne okno, Stresna antena, Pozdlzny stresny nosic, 16" disky kolies z lahkych zliatin 205/55

* Interier:
Imitacia titanu na stredovom paneli, Kozeny potah volantu a radiacej paky, Vyskovo a pozdlzne nastavitelny volant, Cierne calunenie sedadiel, Vyskovo nastavitelne sedadlo vodica, Bedrova opierka na sedadle vodica, Uzamykatelna schranka pred spolujazdcom, Úlozna schranka nad stredovym panelom, Osvetlena slnecna clona s drziakom kariet, Stredova laktova opierka vpredu s dvojitym dnom, Zadna laktova opierka s 2 drziakmi napojov, 2 drziaky napojov vpredu

* Vnutorna vybava a komfort:
Posilnovac riadenia, Dialkovo ovladane centralne zamykanie, Digitalne hodiny, Ukazovatel vonkajsej teploty, Automaticka klimatizacia, Tempomat s ovladanim na volante, Multifunkcny palubny pocitac, Elektricke ovladanie okien vpredu/vzadu, Elektricky ovladane spatne zrkadla, Elektricky vyhrievane vonkajsie spatne zrkadla, Variabilny cyklovac stieracov, System sklapania sedadiel "karakuri"

* Audio system:
Modularny audio system Mazda (AM / FM), Modul CD-prehravac, Ovladanie audio systemu na volante.

Priznam sa ani som nevedel, ze tam toho tolko je a to podotykam, je vsetko ZAKLADNA VYBAVA pri kupe auta (okrem prednych hmloviek).

# Vonkajsie rozmery:
Dlzka: 4 765 mm
Sirka: 1 780 mm
Vyska aj so stresnymi listami: 1 480 mm
Rozvor: 2 675 mm
Rozchod – vpredu aj vzadu: 1 550 mm

# Rozmery kolies a palivovej nadrze:
Letne: 205/55R16 Bridgestone Turanza ER30 (speed V=240km/h)
Zimne: 195/65R15 Goodyear ULTRAGRIP 7 91T (speed T=190km/h)
Objem nadrze: 64 l

# Hmotnost:
Pohotovostna: 1 445 kg
Maximalna: 1 940 kg

Silné stránky

+ Dostatocny pocet aktivnych a pasivnych prvkov bezpecnosti. BESPECNOST a SPOLAHLIVOST boli (aj popri cene samozrejme) najdolezitejsie kriteria pri vybere a kupe, kedze si v aute vozim casto celu rodinku na dost dlhe vzdialenosti.
Takze bezpecnost + spolahlivost = u mna Mazda!

+ Vynikajuce jazdne vlastnosti - pre mna uuuplne postacujuci a vykonny motor + vynikajuci podvozok.

+ Design - je vzdy subjektivnou zalezitostou kazdeho cloveka. Mne osobne sa M6tka velmi paci - je to krasavica. Ako exterieru ani interieru nemam co vytknut. Specialne kombik patri podla mna k jednemu z najkrajsich aut svojej triedy. Podotykam, ze nie som ziaden puntickar, preto ten pohlad. Niekto by si urcite nasiel detailiky, ktore by mu vadili.

+ Spotrebu vobec neriesim (hoci sledujem) ale viem, ze vela ludi ano takze:
Kedy minimalna spotreba - Idealne otacky pre najnizsiu spotrebu (cca 6,7 l/100km dal som uz aj 6,5) su okolo 2500 rpm, kedy ma motor dostatok vykonu aj pruznosti na pohodovu a kludnu jazdu, kedze cca 80% tociveho momentu je k dispozicii uz v 2000 rpm. Tu je mala tabulka pre tych 2500 rpm:
50 km/h - 3ka (2500rpm)
70 km/h - 4ka (2500rpm)
85 km/h - 5ka (2500rpm)
100 km/h - 6tka (2500rpm)
Ak sa priblizne dodrziavaju tieto otacky, spotreba nestupne nad 7,0 l/100km - mam to odskusane!
Moja dlhodoba priemerna spotreba je cca 8.3 l/100km (20% mesto, 40% okresky, 40% dialnica - vsetko svizna jazda).
Details: http://www.spritmonitor.de/en/detail/155205.html

+ Pruznost motora mi tak isto uplne vyhovuje. 2ka taha do 90km/h a 3ka do 145km/h. Na dialnici 6tka toci 3500rpm pri 140km/hod (cca 54% max rpm) a 4000rpm pri 160km/hod (cca 61% max rpm). Cervene zacina pri 6500rpm. Motor vytoceny nad 4000rpm je uz pre mna strela a zvuk je tiez uchu lahodiaci. Co viac si zelat?
Takze kto chce jazdit na spotrebu - nech sa paci! A kto chce zazit trosku adrenalinu z dynamickej spotrovej jazdy - nech sa paci!

+ Seststupnova prevodovka

+ Rozvody - retaz!

+ Lichobeznikova predna naprava a viacprvkovy zaves kolies => znizenie prenosu hluku a vibracii k cestujucim.

+ Dvojity tlmic vyfuku s dvomi koncovkami vyfuku - spolu s elektronicky ovladanou skrtiacou klapkou ma priaznivy vplyv na vykonove parametre motoru.

+ Inteligentny system sklapania sedadiel Karakuri, kedy sedadla staci uvolnit zatiahnutim za tiahlo (samostatne pre pravu a lavu cast), a sedaky se automaticky zasunu pod operadla a cele sedadlo sklopi.

+ Velke plus je to, ze auticko je komplet vyrobene v Japonsku.

PLUSY celkovo:
Pre mna nadcasovy design - so zalubou sa vzdy pohladom pozastavim na jej krivkach ;-)
Krasny, prehladny, komfortny a priestorny kokpit. Vynikajuci podvozok. Vyborne jazdne vlastnosti pri sviznej jazde s vynikajucimi brzdami. Komfortna a ista jazda za vsetkych okolnosti. Auto sedi na ceste ako pribite. Priemerna spotreba stale okolo 8,3 l/100km (da sa aj menej, ale jazdu v M6tke si treba predsa uzivat) Jednoduche ovladanie a prehladnost kokpitu s dobrou citatelnostou vsetkych udajov na displeji (pri silnom slnku a rozsvietenych svetlach je citatelnost ale horsia). Dostatocny pocet odkladacich priestorov. Boooohata zakladna vybava. Ticha a spolahliva.

Dalej je tu ten pocit, ked do auta sadate a ked ho riadite. To je nieco, co som pred tym nezazil a neda sa jasne specifikovat ... vlastne ano, je to asi ten ony - Zoom-Zoom!

Toto auticko a v benzine mi jednoducho vyhovuje.
No co budem viac rozpravat - Mazda ... to je jazda!

Slabé stránky

- Chyba moznost prehravat mp3 na audio systeme standardne dodavane vo vybave (da sa dokupit ale).
- Uvital by som, ak by opierky hlavy na prednych sedadlach boli lepsie nastavitelne, lebo su dost vzadu.
- Sedadla su celkovo dost tvrde, uvital by som aj trosku dlhsie operadlo a sedak.
- Chybaju odkladacie kapsy na zadnych dverach.
- Nie je plnohodnotna rezerva ale iba dojazdove koleso.
- Chyba mi zelena kontrolka zapnutych stretavacich svetiel.
- Modra farba je naaaadhernaaa ... metaliza meni odtiene podla intenzity svetla od svetlomodrej az po tmavofialovu ale vidiet na tom kazdu spinku.

Dakujem ak ste sa v citani dostali az sem!
Slovo na zaver:
Bolo mi tiez vytknute, vraj cela tato recenzia je nejaky oslavny text na "docela obycejne auto" a vraj by som mal byt viac kriticky. Ano budem, ak auto zacne blbnut a nebude splnat moje poziadavky, pre ktore som si ho vybral a kupil. Lenze zatial sa tak nedeje a ja som naozaj s tymto autom uplne spokojny. Nikde nepisem, ze je to najlepsie, najkrajsie a najsilnejsie auto na svete. Ale je to super kara, ktora splna vsetky moje doterajsie ocakavania na 100%. Kazdemu je tiez jasne, ze existuju aj auta s vykonnejsimi motormi, s komfortnejsimi sedackami, lepsou spotrebou, keramickymi brzdami a co ja viem co este... ano, existuju aj lepsie auta ako je Mazda6. Ale o tom tato recenzia nie je. Kazdopadne, pre mna moja Mazda6 naozaj nie je "docela obycejne auto" to naozaj nie!!! ;-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autopalace Sporilov - velka spokojnost pri kupe auta. Nepoznam tam ostatnych predajcov ale ak pojdete kupovat Mazdu, pytajte sa na pana Janovskeho!

 
reklama

Novinky v recenzi

19.11.2009 23:13

19/11/2009 - Ha! Takmer do roka a do dna presne opat prezute na zimnu! ;)

7.12.2008 00:00

22/11/2008 som prezul :-)

5.4.2008 00:00

Prezute na leto, konecne! 205/55R16 Bridgestone Turanza ER30 (speed V=240km/h)

28.11.2007 00:00

Prezute do zimy - 195/65R15 Goodyear ULTRAGRIP 7 91T (speed T=190km/h)

22.9.2007 00:00

Tak som sa rozhodol to skusit a kupil som si GPS navigaciu MIO C520. Je to docela sranda, hlavne ked naviguje Cica :-) Zainteresovani budu vediet o com hovorim ;)

31.8.2007 00:00

Asi pred mesiacom som dal namomtovat folie BRUXSAFOL typ CH13 h.c. Som maximalne spokojny! Vsak pozrite, pridal som nejake fotky.

27.6.2007 00:00

Prva garancna prehliadka absolvovana. Olej/filter/tesnenie, kontrola karoserie, zamykacej paky, podvozku, geometrie a casova norma MAHA (to vobec neviem co je). Auto je v uplnom poriadku! Nakoniec mi odporucili a dali olej "CASTROL SLX Longtec 0W - 30".
Takto nejako som si to predstavoval! Za ten rok, co mazdicku mam, som do nej lial len benzin a vodu do ostrekovacov. Dufam, ze to takto bude pokracovat co najdlhsie ;)

29.5.2007 00:00

Kto ma zaujem o Training, Workshop a Electrical MANUAL tu je link na stiahnutie:
http://rapidshare.com/files/20577705/Mazda_6.rar
Ak to prestane z nejakeho dovodu fungovat, dajte vediet a ja to uploadnem znovu.

14.5.2007 00:00

Moja mazdenka a losi test!
Toto sa stalo uz davnejsie ale dam to sem teraz. Mozno sa vam uz stalo, ze si idete v klude po okreske. Na tachaci nejakych 100-110 ... klidek pohodicka, uzivate si radost z jazdy. Blizite sa ku krizovatke, kde sa z vedlajsej cesty blizi ine auto. Zbystrite trosku pozornost a pocitate s tym, ze tipek v aute samozrejme zastane, da vam prednost ako je to v predpisoch :) a potom si vojde do krizovatky a kazdy si idete dalej svojou cestou. Lenze tento inzinier, z nejakeho pre mna nepochopitelneho dovodu zacal vychadzat z vedlajsej na hlavnu prave v case, kedy som sa stoveckou k nemu blizil. To uz som vedel, ze budeme musiet riesit krizovu situaciu na ceste. Dementik v aute (nebudem radsej pisat, o ake auto islo aby to nevyznelo zaujate ale ak vam dam 2 pokusy, urcite to uhadnete ;)) takze dementik si ma akoby vobec nevsimal, a vosiel cely do krizovatky (rozumej hlavna a vedlajsia z nejakej dediny - nic ine), vtedy som bol tak 10-15 metrov od neho. Nastastie pokracoval pomalickym pohybom dalej a nezastavil ale aj tak som musel strhut volant doprava a potom hned dolava aby som neskoncil v priekope a aby som mu netrafil v tej rychlosti zadok a nerozbil uplne moj predok!!! :( Cele toto sa odohralo velmi rychlo asi 3-4 sekundy, srdce mi buchalo az v hrdle a Mazdicke som naozaj hladkal volant a dakoval ako paradne a suverejne zvladla tento uhybaci manever!
Takze bacha na auta vchadzajuce a prichadzajuce z vedlajsej cesty na hlavnu. Nikdy neviete, kto v tom aute sedi a ja odvtedy uz cakam cokolvek.

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW

Další vozy Mazda 6


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatial 100% (klop-klop)

praktičnost
9

Auto aj do divadla aj na nakup. Trosku vacsi "rejd" ale.

prostornost
9

Miesta je dost aj vpredu aj vzadu. Nebol problem nabalit 5 a pohodlne odviest 4 ludi na dovolenku do Chorvatska. Ake necham si este rezervu.

jízdní vlastnosti
10

Auto reaguje presne na vodicove pokyny. Nezazil som zatial ziadne nepredvidatelne chovanie ani v krizovych situaciach. Vzdy to dievca ustalo spolahlivo ;)

jízdní komfort
9

Sportovo ladeny podvozok je tvrdsi a na zlej ceste citit kazdu dieru. No ale je to sportovo ladeny podvozok, takze to tak ma byt :-)

provozní náklady
10

Zatial tam lejem len benzin a vodu do ostrekovacov.

výkon motoru
10

Kedze nie som ziadny pretekat, takmer 150 konikov mi bohate staci!

spotřeba
10

Da sa aj za 6,5 l/100km. Dlhodoby priemer je 8,4 l/100km pri SVIZNEJ jazde - 20% mesto, 40% okresky a 40% dialnica.

hlučnost motoru
10

Viac pocujem aerodynamicky hluk a hluk od kolies ako samotny motor. Samozrejme ak ho netocim nad 4000 rpm, vtedy je to uz ina pesnicka :)

kvalita sedadel
9

Prijemne tvrde so slusnym bocnym vedenim ale pre mna kratsim operadlom a sedakom. Kazdopadne nemam problem v klude obsediet 400km dlhe trasy a z auta urcite nevyliezam dolamany.

brzdy
10

V dvoch krizovych situaciach doteraz obstali na vybornu! Uf!

zavazadlový prostor
9

Zatial bohate postacuje - dovolenka v Chorvatsku a tiez prevazanie dvoch takmer dvojmetrovych madracov bez najmensich problemov ... ale nechavam si malu rezervu ;)


Více o modeluMazda 6 GG/GY (2002-2008)
Jízdní dojmy: Mazda 6 (2017) a její  G-Vectoring. Superpodvozek, nebo falešný sob? Jízdní dojmy: Mazda 6 (2017) a její G-Vectoring. Superpodvozek, nebo falešný sob?

Šestka od Mazdy dostala v rámci nového modelového roku…

Mazda Xedos 9 2,3i Mazda Xedos 9 2,3i

Xedos 9 zastupuje na českém trhu vyšší třídu a snaží se…

 

reklama





Blesk.cz

45 let od smrti Jiřího Grossmanna: Nemoc tajil, jeho kostra děsila Urbánkovou

45 let od smrti Jiřího Grossmanna: Nemoc tajil, jeho…

Od jeho smrti dnes uplynulo pětačtyřicet let, přesto jeho texty i humor patří dodnes k nejvyhledávanějším. Jiří…

Bloomberg: bude pouze jeden iPhone 8 s OLED displejem. Samsung nestíhá vyrábět

Bloomberg: bude pouze jeden iPhone 8 s OLED…

O tom, že Apple představí iPhone 8 s OLED displejem se mluví již dost dlouho, naposledy tato informace zavířila…

 

iSport.cz

Agüero dostal stop na čtyři zápasy. Přijde o šlágr s Arsenalem

Agüero dostal stop na čtyři zápasy. Přijde o šlágr s…

Fotbalisté Manchesteru City budou v příštích čtyřech zápasech anglické ligy postrádat svého nejlepšího střelce…

Kýhos: Řve tady celá hala, jako když je to HC Polanský a ne HC Oceláři

Kýhos: Řve tady celá hala, jako když je to HC…

Velmi nelibě nesou fanoušci Ocelářů absenci dlouholetého lídra Jiřího Polanského. Brzy pětatřicetiletý útočník…

 

Reflex.cz

Jak se změnila Země za posledních 30 let? Sledujte unikátní časosběrné video od Googlu

Jak se změnila Země za posledních 30 let? Sledujte…

V rámci oslav svých 10 narozenin se internetový vyhledávač Google rozhodl podělit o velmi unikátní video. Ve…

Muž vyvolal staré svatební snímky z koupeného foťáku. Svatebčané je viděli po 50 letech

Muž vyvolal staré svatební snímky z koupeného…

Rumunský fotograf Alex Galmeanu, který si koupil na internetu starý foťák, nemohl uvěřit svým očím. Když…

 
 
reklama