reklama


Recenze

Gluck202 (muž 31 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Škoda Octavia VRS

9,88 Uživatelé

Hodnoceno: 19× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
Škoda Octavia, foto 9 Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12 Škoda Octavia, foto 13 Škoda Octavia, foto 14 Škoda Octavia, foto 15 Škoda Octavia, foto 16 Škoda Octavia, foto 17 Škoda Octavia, foto 18 Škoda Octavia, foto 19 Škoda Octavia, foto 20 Škoda Octavia, foto 21 Škoda Octavia, foto 22 Škoda Octavia, foto 23 Škoda Octavia, foto 24 Škoda Octavia, foto 25 Škoda Octavia, foto 26 Škoda Octavia, foto 27 Škoda Octavia, foto 28 Škoda Octavia, foto 29 Škoda Octavia, foto 30 Škoda Octavia, foto 31 Škoda Octavia, foto 32 Škoda Octavia, foto 33
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Octavia II RS Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:76000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 2000 výkon [kW]: 147 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 maximální rychlost [km/h]: 2 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 560 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Škoda Octavia, nejprodávanější automobil v Česku. Tento model se vyrábí od roku 2004 a trval až do faceliftu v roce 2009. Octávia se vyraběla v motorizacích od 1,4 až do 2,0. Já sem si vybral nejsilnější benzínovou verzi 2.0 TFSI ve verzi sedan.

Upřimně je to mrcha která z celé nabídky nejvíc žere, nejrychleji jede a nejrychleji je na stovce. Všechny tyto nej mají i svoji cenu.
Spotřeba se pruměrne pohybuje jemně pod 10 litry na sto kiláku, což je skoro o polovinu víc než 140 koňové 2.0 TDI. Na okreskách v jemnou nohou se dá jezdit za 9 a na dálnici při 140 je to kolem 8 litru. Pokud ale využijete plný potenciál VRS není problém dostat se nad 12 litru, což se dá očekávat u jakehokoliv silnejšího benzínu.
Co se týče spotřeby tak dojezd na plnou nádrž je kolem 600km, né vždy. Doporučuje se do nádrže lít lít 98čku, ale na 95 je tady spokojená, párkrát sem zkoušel ty předražené 100 octanové patoky, ale žádnej rozdíl sem ve výkonu nepocítil. Takže pro dobre pocit dostane každé druhé tankování aspon tu 98čku.

Výkon motoru je na tak velké auto dostatečný. Je sice cítit když do auta posadíte 4 dospělé a 4 kufry do kufru,pak to jede jak 1.6tka, ale jiné auto to do sebe ani nenaloží. Pokud má auto optimální zatížení řidiče a spolujezdce, tak je auto příjemné ovladatelné a vitální na okreskách je radost poslouchat vytočený motor, u kterého zabírá turbo od 3000/ot. Do 2500/ot je auto příjemňe tiché a nic nebrání klidnému poslechu v dobre ozvučeném interieru a to nemám žádné úpravy zvuku, sice už sem slyšel lepší v S-Classe ale sem docela nenáročný. Někdy je auto až moc tiché, znovu nastartuji, ok není to Lexus ale na klidné cestování do práce když nemáte náladu ideální, a to je jeden z duvodú proč sem koupil benzín a né diesel. Pokud by 2.0Tdi měl zvuk jako šestiválec 3.0TDI audi tak by sme se neměli o čem bavit. Při ostrejším rozjezdu citíte jemný tlak do sedaček, jemný protože oproti M5 je to jako na kole ale v porovnání s motorem 1.4 to prostě zatlačí do sedačky.

Ridič má před sobou kožený tříramenný volant který dobre padne do ruky a ani po 500km, tedy aspon mě neboleli ruce. Sedačka je dobre tvarovná a dostatečně tvdrdá aby vás dobře udržela na serpentýnách a zároveň byla pohodlná na dálnici. 1000km a vylezl sem čerstvý bez bolesti zad. Někdo si stežuje na středový panel který je hodně roztažený, výšší postavy narážšjí kolenem, já sem asi moc krpatý,proto mi to nevadí. Na středovém panelu se nachází navigace Nexus, která zajimá zlodeje víc než peněženka na sedačce. Nexus má dost velkej displej, proto máte dobrý přehled co vám právě hraje. Jednoduché ovládání a rýchlé přepínání mezi radiem, cd, navi a telefonem. Mám připojené MP3 přes USB, což je velmi praktické. Navi stojí za hovno v porovnání s mapamy třeba TOM TOM nebo IGO.Takže cd mám jen pro jistotu, kdyby externí navi selhala. Jak už sem psal i MP3 přehraje v dobré kvalitě.
Pod navigací se nachází ovládání digi klimatizace, vyhřívání sedaček chybí, ješťe že tak, prej zpúsobují neplodnost.
Z pozice řidiče je dobrý výhled do předu i do zadu, zadek ní moc vyvýšený aby bránil ve výhledu,ani malé křidélko nezavazí.
Ovládání zrcátek je elektrické, dobré a rychlé při najíždění k patníku. Všechny 3 zpětné zrcátka mají samostmívací funkci, což se hodí když za vámi jede idiot s mlhovkama a dálkovýma, to by se mělo dávat do základu, a výplatí se za to připlatit.

Spolucestující mají na všech místech dostatek prostoru i když má řidič 190cm dá se za něj posadit, což je třeba BMW 5 problém. 4 osoby se vlezou v pohodě a ani jeden navím pokud nemá 140kg se do zadu vleze. Strecha se nesnižuje jako to bylo u minulého modelu a jako to má MB CLS. Což je dost dúležíté kvúli stavu na naších silnicích.

V kufru je mista dostatek má prej 560l. Já mám dvojté dno a sítový system za kterej chcou kolem 5 tisíc, ale aspon po kufru nic nelítá. Jak už sem psal 4 velké kufry v pohodě. No 4 mrtvoly jako do Cadilacu Eldorudo tam nenarvete ale velkej je dost. Prístup je taky v pohodě, víko se otevírá hodně vysoko, takže nehrozí úraz, debilne to má A4 a Ečkovej MB.

Podvozek je trochu tvrdý oproti normální verzi Octavie. Ale není to hrozné pokud máte 17´palcové papuče. Mám je na fotkách, vypadají ale hrozně. Tak sem přezul na 18´ se stejným rozměrem 225 ale změnil se profil ze 45mm na 40mm. Pokud to bylo předtím tvrší tak teď je to jak dřevěná lavička oproti koženému křeslu.
Auto je pevnejší na silnici a při řízení ste si jistejší. Noční múra sou nekvalitni silnice i dálnice, ale D1 mezi Brnem a Prahou moje záda ustáli bez zranění.Přezul sem zpátky na 17´a auto mi připadalo houpavé.

Doufám že sem aspoň trochu přiblížil auto které není luxusní, není sportovní, není drahé no a proto sem si ho koupil. Za dobré peníze sem vám dostane příjemného svezení s Německou kvalitou spracování a v mém případě neporuchového auta. TUK TUk Tuk



Obouvám Uniroyal Rainsport 2 225/40/18 a sem s něma spokojenější než s předchozíma Pirrelkama P zerro Rosso. Líp drží na mokru stopu.

Silné stránky

Prostor - prostoru je vsude dost

Zatah motoru- turbo tahne od 2500 takze idealni na predjizdeni.

Pohodli- Na kvalitni ceste je to super. Ale jak dojde
na nejakou rozbitou okresku, tak je auto dost tvrde.

Sedacky- na dlouhe cesty sou idealni. Neboli z nich zada

Velky kufr- mam dvojite dno, ale i presto se tam toho vleze
hodne. Dobry pristup. Odkladaci prihlradky na bocich
sou idelalni na okladani cisticich prostredku atd.

Slabé stránky

Nevyhodou je spotreba, ktera je dlouhodobe kolem 9ti litru.
Tvrde na nekvalitnich silnicich
Černá barva- vše na ní jde vidět

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto servisovane zatím jen v autorizovanem servise, problemy sou minimalni, jen trochu ťukalo ve středovém panelu, ale přeslo to. Jinak vážné závady zatim žádné...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto bylo koupené jako ojeté před bazar v Praze. Při prodeji ochota na vysoké úrovni. Po předání byl problém zajistit dodání dokumentace o úpravách, nevím jestli to bylo jejich neschopností nebo neochotou bývalého majitele.

 
reklama

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Škoda Octavia


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

ještě žádné problémy a doufám že to tak zústane

praktičnost
10

v aute je hodne odkládacích prostor na brýle dokumenty a dálší většinou nepotřebné věci

prostornost
10

Vleze se toho dovnitř opravdu hodně. Ale takové Verešové nestačí ani Q7.

jízdní vlastnosti
10

Trpí nedotáčivostí, přední pohon dělá své

jízdní komfort
10
provozní náklady
9
náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
8

Hodně rychle odumírají


Více o modeluŠkoda Octavia 1Z (2004-2012)
Škoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4x4 – Poprvé všemi čtyřmi Škoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4x4 – Poprvé všemi čtyřmi

Octavia RS může mít nově pohon všech kol. Mnohým to…

Škoda slaví 25 let s VW: Opět jsme projeli starší modely této doby Škoda slaví 25 let s VW: Opět jsme projeli starší modely této doby

Každý týden jezdíme s vozy aktuální produkce. Rádi však…

 

reklama





Blesk.cz

Půl milionu na „prověřené“ migranty: Švýcaři přijmou dva tisíce Syřanů

Půl milionu na „prověřené“ migranty: Švýcaři přijmou…

Až 2000 dalších syrských uprchlíků chce přijmout Švýcarsko v příštích dvou letech. Má jít zejména o zvlášť…

S Alzheimerem by mohl pomoct halucinogenní „driák“, lektvar pijí i indiáni

S Alzheimerem by mohl pomoct halucinogenní „driák“,…

Vědci hlásí nový objev v boji proti Alzheimerově chorobě a Downovu syndromu. Pozitivní účinky na pacienty by…

 

iSport.cz

Hoffenheim v bundeslize ještě neprohrál. Ve Frankfurtu se ale klepal

Hoffenheim v bundeslize ještě neprohrál. Ve…

Fotbalisté Hoffenheimu s českým reprezentantem Pavlem Kadeřábkem v základní sestavě remizovali v předehrávce 14.…

Liga mistrů bude ve dvou časech! Rozdělení míst UEFA neoznámila

Liga mistrů bude ve dvou časech! Rozdělení míst UEFA…

Evropská fotbalová unie UEFA schválila další změny formátů pohárových soutěží v letech 2018 až 2021. Zápasy Ligy…

 

Reflex.cz

Redaktoři České televize předvedli trestuhodné neznalosti  historie

Redaktoři České televize předvedli trestuhodné…

Redaktoři České televize asi nemají základní znalosti historie. Jinak si nemohu vysvětlit článek z názvem „Svatý…

Mzdy pro pokladní v Aholdu v příštím roce vzrostou o 8,5 procenta

Mzdy pro pokladní v Aholdu v příštím roce vzrostou o…

Provozní zaměstnanci společnosti Ahold, jako jsou prodavačky nebo skladníci, dostanou letos mimořádnou odměnu…

 
 
reklama