Kia Pro ceed (2015)
29.12.2015Tuto recenzi nemohu začít jinak, než že to byla láska na první pohled a vše ostatní se od toho také odvíjelo. Je to moje druhé nové auto. Jako první…
Kia Pro ceed (Deegr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Deegr 29.12.15 10:42
« Re: GT
Lépe bych to asi nenapsal. Jen dodám, že i samotná kia při vývoji tohoto auta najela 10 000 km na Nurburgringu. Bohužel problém s brzdami jsem měl ještě před výletem na okruh, opravdu stačí i na okresce zabrzdit párkrát razantněji z vyšších rychlostech a začnou vadnout. Nyní jsou už i kotouče zvlněné a při intenzivnějším brzdění už dost hážou. Chce to komplet nové kotouče. Bohužel, ty brzdy opravdu Kia dost podcenila. -
Deegr 29.12.15 10:28
« Re: BSR
Tak BSR neslibuje žádné zázraky, ale poměrně skromný nárůst 32PS, což není na první pohled mnoho. O výsledku ale hovoří jasně časy zrychlení i pružného zrychlení, tak přiložené video, které jsem natáčel na letišti ve Lnářích. Já jsem s výsledkem opravdu spokojen a rozhodně BSR mohu jen doporučit. vždyť se nejedná o žádnou garážovou úpravu, ale o firmu s vlastním vývojovým centrem.
A co se zajíždění motoru týče, tak musím nesouhlasit. Je to již nějakou dobu zažitý mýtus, že syrovému motoru musím naložit, aby pak jel. To je to nejhorší, co pro nový motor můžeš udělat. -
iudex 29.12.15 10:21
« Re: GT
Tak zase až tak to auto nepodceňuj, je to hot/warmhatch a tam sa predpokladá, že si s ním zajazdíš aj trochu pre radosť. Samo že to nie je okruhový špeciál a jazdiť dlhodobo okruhy, na to auto nie je stavané, ale nevidím dôvod, aby s ním človek nemohol absolvovať raz za čas polhodinku na okruhu. Mimochodom na Slovakiaringu sa dajú požičať práve Ceedy GT: majú semislicky a vyhádzaný interiér, ale inak sú to sériové autá, takže o tej nevhodnosti na okruh by som úplne nehovoril. Btw. povedz, aké (nové) auto za podobné peniaze by si na ten okruh kúpil?
Ešte k tým brzdám: skúsenejší hovoria, že ako prvé pri záujme jazdiť okruhy treba vymeniť brzdovú kvapalinu, ono vädnutie je skôr ako nedostatočnou veľkosťou bŕzd spôsobené varením sériovej brzdovky, ktorá nie je na teploty na okruhu stavaná. Takže najlacnejšie a najefektívnejšie riešenie je kúpiť kvalitnú racingovú brzdovku a až keď toto nestačí, potom meniť brzdy.
-
kornel 29.12.15 10:02
« Re: BSR
Súhlas.. choď si to odmerať na valcovú brzdu a pak sa dozvieš realitu.
P.S v tom zábehu si to hádam nepodtáčal a nejazdil pod 2000 ot., to je dosť nevhodný a zlý režim a dvojnásobne v zábehu.. a že si ten motor nevytočil nad 2500ot. to je ďalší nezmysel, ktorý tomu motoru ničím neprospel, práve naopak 8-s -
filďas 29.12.15 09:50
« GT
Prosím ta stížnost na blbé brzdy ve mě vyvolávají nutnost reakce. V žádném případě se nejedná o okruhové vozidlo, na takové svezení jsou úplně jiná auta. Pokud si takové vozidlo pořídím, tak jezdím opravdu max. po okreskách a v žádném případě nejdu zkoušet okruh. Nemám to srdce trápit zcela nové auto a naprosto ho zničit po pár km. Po takovém majiteli bych už ojetinu nechtěl. Místo super paketů, bych osobně investoval a koupil zcela jiné auto.
Jinak pěkná recenze, pochvala. -
iudex 29.12.15 09:46
« Radosť z jazdy
Aktuálna recenzia, ako na požiadanie k testu Ceedu GT na hlavnej.
Najprv som prebehol galériu a keď som videl spečené gumy na fotke, hneď mi bolo jasné, odkiaľ fúka vietor. ;-) Je fajn čítať si názor nadšeného petrolheada, ktorý má evidentnú radosť z jazdy a zo svojho auta. Čiptuning je u Kórejcov tiež neobvyklý, o to prínosnejšie sú informácie o upgrade.
Za recenziu jednoznačne :yes: -
Nagano 29.12.15 09:45
« BSR
Ahoj,
byl jsi po té úpravě na brzdě? Víš jaký máš skutečný výkon? Ptám se proto, že popisuješ mohutnější zátah turba - to je právě hodně častý jev u chip tuningu, kdy dojde jen k posunu krouťáku do nižších otáček, uživatel má pocit (jen pocit), že to jede jako prase, ale skutečný nárůst výkonu je zanedbatelný.
Neprudím, jen sháním zkušenosti od jiných, protože já se právě na takový chip tuning nachytal - pocitově super, ale výkon jaksi nahoru nešel o slibovaných 90PS ale jen o 55PS a to je velký rozdíl.
Díky za info. Jinak přeji ať slouží a dělá radost!