Diskuse

Kia Pro ceed (2015)

29.12.2015

Tuto recenzi nemohu začít jinak, než že to byla láska na první pohled a vše ostatní se od toho také odvíjelo. Je to moje druhé nové auto. Jako první…

 

Kia Pro ceed (Deegr)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 20 Reagovat !

    foto Sky-for-everybody

    Sky for everybody 29.12.2015  09:24

    Skvěle napsaná recenze

    :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto Nagano

    Nagano 29.12.2015  09:45

    BSR

    Ahoj,
    byl jsi po té úpravě na brzdě? Víš jaký máš skutečný výkon? Ptám se proto, že popisuješ mohutnější zátah turba - to je právě hodně častý jev u chip tuningu, kdy dojde jen k posunu krouťáku do nižších otáček, uživatel má pocit (jen pocit), že to jede jako prase, ale skutečný nárůst výkonu je zanedbatelný.

    Neprudím, jen sháním zkušenosti od jiných, protože já se právě na takový chip tuning nachytal - pocitově super, ale výkon jaksi nahoru nešel o slibovaných 90PS ale jen o 55PS a to je velký rozdíl.

    Díky za info. Jinak přeji ať slouží a dělá radost!
    • 10 Reagovat !

      foto kornel

      kornel 29.12.2015  10:02

      « Re: BSR

      Súhlas.. choď si to odmerať na valcovú brzdu a pak sa dozvieš realitu.

      P.S v tom zábehu si to hádam nepodtáčal a nejazdil pod 2000 ot., to je dosť nevhodný a zlý režim a dvojnásobne v zábehu.. a že si ten motor nevytočil nad 2500ot. to je ďalší nezmysel, ktorý tomu motoru ničím neprospel, práve naopak 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Deegr

      Deegr 29.12.2015  10:28

      « Re: BSR

      Tak BSR neslibuje žádné zázraky, ale poměrně skromný nárůst 32PS, což není na první pohled mnoho. O výsledku ale hovoří jasně časy zrychlení i pružného zrychlení, tak přiložené video, které jsem natáčel na letišti ve Lnářích. Já jsem s výsledkem opravdu spokojen a rozhodně BSR mohu jen doporučit. vždyť se nejedná o žádnou garážovou úpravu, ale o firmu s vlastním vývojovým centrem.

      A co se zajíždění motoru týče, tak musím nesouhlasit. Je to již nějakou dobu zažitý mýtus, že syrovému motoru musím naložit, aby pak jel. To je to nejhorší, co pro nový motor můžeš udělat.
      • 10 Reagovat !

        foto Nagano

        Nagano 29.12.2015  11:48

        « Re: Re: BSR

        Deegre deegre, nechci rýpat, ale na jiném fóru píšeš, že to má jen 219 na brzdě, zrychlení 6,4s (tady uvádíš 6,1). Chápu tvé nadšení, ale nepřeháněl bych to ;-)
        Pokud jsou tvé naměřené výsledky pružného zrychlení správné, tak gratuluji, protože s relativně malým změřeným nárůstem jsi dosáhl perfektních výsledků na dráze.
        Ale jak jsem psal, úprava softwaru za 20 000Kč s tímhle výsledkem není adekvátní.

        Předpokládám, že ti k tomu ten chlapík na brzdě v Třebotovicích řekl své - on totiž tyhle úpravce přímo miluje :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Deegr

          Deegr 29.12.2015  12:00

          « Re: Re: Re: BSR

          Ano, na brzdě jsem sice byl, ale tuto informaci jsem ani neuváděl, protože měření neprobíhalo zrovna adekvátně. Bohužel jsem si o této brzdě zjistil málo informací. Měří se v uzavřené místnosti bez přívodu čerstvého vzduchu z venku. Za jak dlouho asi motor spálí většinu kyslíku v tak malém prostoru? O majiteli té brzdy si myslím své. Kdyby byl nárůst výkonu opravdu jen 15 koní, tak asi rozdíly v dynamice by nebyly tak markantní. Stačí si najít další videa na youtube. Většina GT končí někde u 230 km/h, já se dostanu i za 250 km/h. A pan z třebotovic si může říkat o BSR co chce, pro něj je to jen konkurence a podle toho také jedná. Byla to jen ztráta času (a 1500,- kč) k němu vůbec jezdit.
        • 20 Reagovat !

          foto tesnav

          tesnav 29.12.2015  16:31

          « Re: Re: Re: BSR

          Tak samozřejmě, pružné zrychlení je dáno skoro třetinovým nárůstem točivého momentu ve středních otáčkách, kde obecně dojde u turba k té největší změně. Co je ovšem nereálné, mám-li věřit továrnímu sprintu za 7,7s, tak sprint po úpravě. To by parametry musely být skutečně jinde.
        • 00 Reagovat !

          foto hlobilp

          hlobilp 21.07.2016  08:38

          « Re: Re: Re: BSR

          6,1 mi taky prijde trosku zvlastni,.... P308GTI - 270koni/1280kilo a zrychleni 6,0.. s polovcnim zatizenim 6,4... Ceed GT vazi 1360 ..takze 80kilo navic, o 30koni min a prakticky stejny zrychleni.... jen 36 koni Ti zrychli auto o 1,5vteriny?
          Spis bych to tipoval na nepresnost mereni... 7 bych Ti veril
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 21.07.2016  10:48

            « Re: Re: Re: Re: BSR

            Ja tomuhle projektu fandim. Prvni Korejec s funkci cestovani v case ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Deegr

            Deegr 03.09.2016  10:56

            « Re: Re: Re: Re: BSR

            Mě to také přišlo dost, ale můžete se sami podívat na video. Je to natočené na letišti Lnáře.
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 29.12.2015  12:14

        « Re: Re: BSR

        taky uvažuju o BSR, ale pros změnu na " to TSI ploché jak anorektička". Neboj neurazilo mě to, protože ta 1,4 TSi 92 Kw je díky seřízlému výkonu a uměle přiškrcenému krouťáku opravdu ploché. To je prostě fakt.J á mám pro to ještě jiný výraz " je jako výškařka po amputaci prosou" BSR je zatím jediná seriózní tuningová firma o které vím že ten chip má. Neslibuju si zázraky ale z těch nulek bych rád dostal aspoň na nějaké 2. Půjdu do toho ale asi až za rok kdy končí záruka. Co mě ale překvapilo na tvém GT že velmi kladně hodnotíš řízení, Které bylo na auto.cz celkem kritizováno " jako sice tužší než standartní Ceed, ale stále přeposilované". Jinak bezva auto i recenze. :yes:
      • 30 Reagovat !

        foto kornel

        kornel 29.12.2015  12:20

        « Re: Re: BSR

        Až na to, že ja nikde nepíšem o naložení syrovému motoru ;-) ja tu nepíšem o extrémoch ..ja píšem, že v zábehu nevytočiť motor ani jediný krát nad 2500ot. je nezmysel. Práve toto je skôr ten extrém.

        Po odjazdených prých 500-1000km úplne v pohode raz za čas po dôkladnom zahriatí motora potiahnuť jemným ľahkým akcelerovaním na krátku dobu otáčky do pásma 4000-4500ot.min., ono motor si potrebuje sadať aj pri vyšších otáčkach, kde panujú úplne iné rezonancie, vzájomné rozťažnosti komponentov, vôle, teplotné zaťaženia a pod.

      • 10 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 29.12.2015  14:11

        « Re: Re: BSR

        No spiš neni dobre to co jsi udělal motoru ty. Naopak zažitym mytusem je to že se musi motor opatrně zajiždět. A navic v tvem připadě až bolestně kdy jsi jak pišeš 2000km nešel přes 2 500ot. Tohle bych važně motoru neudělal.
        • 00 Reagovat !

          foto Deegr

          Deegr 29.12.2015  15:37

          « Re: Re: Re: BSR

          Možná by nebylo špatné si něco zjistit o zajíždnění i dnešních moderních motorů. Rozhodně budu věřit přímo lidem odpovědnými za vývoj motorů, než hospodským řečem. Pokud i odborník za vývoj motorů u škodovky radí, že stále je lepší nové motory zajíždět, nezatěžovat je, tak to tak budu dělat.

          Článek o zajížděný zde, asi by jste si ho měl přečíst.
          [odkaz]
          • 10 Reagovat !

            foto kornel

            kornel 29.12.2015  17:37

            « Re: Re: Re: Re: BSR

            Síce nereaguješ na mňa, ale nedá mi to.. Ty tu vidíš niekde napísané, resp. že by tu niekto tvrdil, že sa moderné motory nemajú zabehávať? ..nikto tu nič také nenapísal a ani netvrdí. Je tu napísané len to, že štýl a spôsob, akým si zabehol ten motor ty, je rovnako zlý, ako to hneď od začiatku naplno žmýkať.. rozumieš tejto formulácii? :-)

            Správny zábeh pre dlhodobú dobrú kondíciu motora, aby nežral olej, mal dobrú odozvu na plyn, nemal zbytočné zvýšené trenia, ale rovnako ani vôle, je nasledovný:
            1. šetrne motor zahriať- to platí vždy
            2. v zábehu v žiadnom prípade nepodtáčať, ale aj pri ustálenej jazde po rovine držať u benziňáka ot. aspoň na hranici 2000ot.min, ideálne ešte o niečo vyššie.
            3.často striedať spektrum otáčok a prevodové stupne
            4. po prvých 500km, pokojne jazdiť do 3500ot.min jemnou akceleráciou
            5. po cca 1500km. kľudne aj k 4500ot.min, motor to potrebuje, aby si pohyblivé diely motora dobre sadali vo väčšom spektre otáčok, vôli a vzájomných tolerancií a tepelného zaťaženia (pri jazde do 2500ot. toto nedocieliš)
            6. nejazdiť prvých aspoň 5000km ustálenou rýchlosťou a rovnakými otáčkami dlhodobo, napr. vkuse na 2500ot. 200km po dialnici.
            7. najneskôr do 5000tkm vymeniť olej a ol. filter (veľmi podstatná vec pre kondíciu motora do budúcna..)

            P.S toto je optimálný spôsob zabehnutia benzínového 4-valcového motora, ktorý reflektuje ako na dobrý výkon motora, tak rovnako aj na jeho kondíciu a výdrž.
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 29.12.2015  09:46

    Radosť z jazdy

    Aktuálna recenzia, ako na požiadanie k testu Ceedu GT na hlavnej.
    Najprv som prebehol galériu a keď som videl spečené gumy na fotke, hneď mi bolo jasné, odkiaľ fúka vietor. ;-) Je fajn čítať si názor nadšeného petrolheada, ktorý má evidentnú radosť z jazdy a zo svojho auta. Čiptuning je u Kórejcov tiež neobvyklý, o to prínosnejšie sú informácie o upgrade.
    Za recenziu jednoznačne :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Deegr

      Deegr 29.12.2015  12:13

      « Re: Radosť z jazdy

      Díky za uznání :-) Ty spečené gumy stály ale za to :-) Zážitek z jízdy po okruhu je k nezaplacení. Radost z jízdy na okruhu bohužel trošku kazila stabilizace. Na okresky je nastavena perfektně, ale tady blikala až moc často a nedala se vypnout. Na jaře se chystám do Jihlavy. Čeká mě tam škola smyku, tak jsem zvědav, jestli to k něčemu bude :-)
  • 00 Reagovat !

    foto fildas

    filďas 29.12.2015  09:50

    GT

    Prosím ta stížnost na blbé brzdy ve mě vyvolávají nutnost reakce. V žádném případě se nejedná o okruhové vozidlo, na takové svezení jsou úplně jiná auta. Pokud si takové vozidlo pořídím, tak jezdím opravdu max. po okreskách a v žádném případě nejdu zkoušet okruh. Nemám to srdce trápit zcela nové auto a naprosto ho zničit po pár km. Po takovém majiteli bych už ojetinu nechtěl. Místo super paketů, bych osobně investoval a koupil zcela jiné auto.
    Jinak pěkná recenze, pochvala.
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.12.2015  10:21

      « Re: GT

      Tak zase až tak to auto nepodceňuj, je to hot/warmhatch a tam sa predpokladá, že si s ním zajazdíš aj trochu pre radosť. Samo že to nie je okruhový špeciál a jazdiť dlhodobo okruhy, na to auto nie je stavané, ale nevidím dôvod, aby s ním človek nemohol absolvovať raz za čas polhodinku na okruhu. Mimochodom na Slovakiaringu sa dajú požičať práve Ceedy GT: majú semislicky a vyhádzaný interiér, ale inak sú to sériové autá, takže o tej nevhodnosti na okruh by som úplne nehovoril. Btw. povedz, aké (nové) auto za podobné peniaze by si na ten okruh kúpil?
      Ešte k tým brzdám: skúsenejší hovoria, že ako prvé pri záujme jazdiť okruhy treba vymeniť brzdovú kvapalinu, ono vädnutie je skôr ako nedostatočnou veľkosťou bŕzd spôsobené varením sériovej brzdovky, ktorá nie je na teploty na okruhu stavaná. Takže najlacnejšie a najefektívnejšie riešenie je kúpiť kvalitnú racingovú brzdovku a až keď toto nestačí, potom meniť brzdy.
      • 00 Reagovat !

        foto Deegr

        Deegr 29.12.2015  10:42

        « Re: GT

        Lépe bych to asi nenapsal. Jen dodám, že i samotná kia při vývoji tohoto auta najela 10 000 km na Nurburgringu. Bohužel problém s brzdami jsem měl ještě před výletem na okruh, opravdu stačí i na okresce zabrzdit párkrát razantněji z vyšších rychlostech a začnou vadnout. Nyní jsou už i kotouče zvlněné a při intenzivnějším brzdění už dost hážou. Chce to komplet nové kotouče. Bohužel, ty brzdy opravdu Kia dost podcenila.
      • 20 Reagovat !

        foto fildas

        filďas 29.12.2015  11:39

        « Re: Re: GT

        Osobně bych za ty peníze koupil Focus ST nebo lépe Seat Leon Cupra. Téměř nové nebo zcela nové jde za těch 23 tis. euro celkem dobře koupit.
        • 11 Reagovat !

          foto Deegr

          Deegr 29.12.2015  12:05

          « Re: Re: Re: GT

          Nad ST i Cuprou jsem také uvažoval, ale ST před faceliftem má naprosto otřesný interier. Cupra by zase s výbavou, co bych chtěl vyšla o 200 000,- dráž. To bylo v té době na mě už dost. Navíc nezapomínejte na 7 let garančních prohlídek zdarma, to jsou další desetitisíce. Mě osobně se GT ale líbí vzhledově nejvíce, Cupra je až moc podobná obyčejnému Leonu FR.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 29.12.2015  12:34

          « Re: Re: Re: GT

          Ja by som tiež už priplatil. Ale pri Tebou spomínanom Focuse ST je predsalen nezanedbateľný cenový rozdiel. Ceed GT s full výbavou u nás stojí 24390 eur, Focus ST stojí 26990 eur a priplácať musíš za LED (255 eur), xenóny (1150 eur), tempomat (320), parkovaciu kameru (425), rádio s BT a navigačný (1975 eur) atp., takže reálny rozdiel medzi Ceedom a Focusom je cca. 5000 eur a to je rozdiel triedy.
          Asi najvýhodnejšia voľba aktuálne je Cupra: 265k verzia je za 25980 eur a slušná výbava je v cene (full LED, DCC), plus samosvor, čo pri okruhu má najväčší význam.
          • 12 Reagovat !

            foto dal

            dal 30.12.2015  00:13

            « Re: Re: Re: GT

            Proč uvažovat rovnou nad Cuprou, když na GT stačí 1,8TSi, které je i za lepší peníz.
            Moc pěkná recenze až na bajky o spotřebě. Uživateli přeji ať si auto užívá a hodně bezproblémových km!
            • 00 Reagovat !

              foto seltino

              seltino 30.12.2015  01:07

              « Re: Re: Re: Re: GT

              já bych tu spotřebu bajkou zrovna nenazval vliv na nižší spotřebu než u ostatních bude mít i delší trasa, kterou pravidelně jezdí..... Každopádně jeho sotřeba je doložitelný fakt
              [odkaz]

              já mám s GTčkem průmer 8,5l/100km po ujetí 7000km, nejezdím na spotřebu, ale ani jako čuník. Jezdím kratší trasy vetšinou do 16km
              z Těch 7000km mám odjeto přibližně 1500km po dálnici, kde při rychlosti 160-190km sežralo GTčko 9,6l/100km.
              Jsem s ní schopen ty 16km trasy jezdit se spotřebou cca 7l, ale nenazval bych to už zrovna jízdou ze které by měl mít člověk radost. Prostě jen splyne s provozem,nikde nevyčnívá...

            • 00 Reagovat !

              foto tesnav

              tesnav 30.12.2015  01:46

              « Re: Re: Re: Re: GT

              U spotřeby je ale potřeba zohlednit skutečnost, že se jedná o upravené auto. A tam dle mých osobních zkušeností po třech autech (čtvrté to zakrátko čeká) spotřeba více či méně klesla. A navíc je to hodně o tom, jak s turbem člověk umí nebo neumí jezdit.
            • 20 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 30.12.2015  13:36

              « Re: Re: Re: Re: GT

              Dynamicky máš samozrejme pravdu, Leon 1,8TSI má obdobné parametre, ako Ceed s 1,6TGDI. Rozdiel ale bude v naladení, charaktere motora a celkovom prejave auta. 1,8TSI je umelo priškrtená, má orezaný krútiak a ten motor celkovo nie je ladený športovo, ale naopak "spodovo". Pre Superb či Passat super, ale hotheč tento motor ani z Leona nespraví. Plus ani zvyšok auta nie je nijak posilnený (tlmiče, pružiny, zavesenie kolies, prevodovka atp.). Kdežto Ceed GT toto všetko má upravené oproti normálu; tiež sú tu optické serepetičky, ktoré vizuálne posúvajú Ceed inde. Skrátka Leon s 1,8TSI je super kauf, solídna dynamika za super cenu, ale hotheč nerobí len výkonný motor, ale celkové naladenie auta a to je až pri Cupre. A keďže cenový rozdiel (pri zohľadnení výbavy) je malý, záujemca o rýchle auto pôjde rovno do Cupry.
            • 00 Reagovat !

              foto Riceeater

              Riceeater 30.12.2015  19:24

              « Re: Re: Re: Re: GT

              A jéje... odkud vítr fouká >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Deegr

              Deegr 02.01.2016  01:47

              « Re: Re: Re: GT

              Leon 1.8 TSI mě nijak zvlášť nechytil za srdce a jak jsem psal v recenzi, do GT jsem se prostě zamiloval. Tady nebylo o čem přemýšlet.
          • 00 Reagovat !

            foto Deegr

            Deegr 02.01.2016  01:49

            « Re: Re: Re: Re: GT

            Dnes jsem absolvoval cestu do Plzně z Klatov. Trasa 47 km a protože byl opravdu nezvykle slabý provoz, umožnilo mi to dosáhnout "bajkové" spotřeby 5.5 litru relativně snadno. Nikam jsem nepospíchal a jel jsem si svých 90 km/h. Před Plzní byla spotřeba dokonce jen 5.3 litru, ale přes město spotřeba samozřejmě lehce stoupla. Cestou zpět po 101 km už ukazoval PP spotřebu 5.8 litru. Ano, byla to nudná a nezáživná jízda a snad jako důkaz o tom, že se s takovým autem dá jezdit i pod 6 litru na takové trase stačí.
            V galerii jsem přidal složenou fotku této spotřeby.
          • 00 Reagovat !

            foto kornel

            kornel 02.01.2016  10:20

            « Re: Re: Re: Re: GT

            iudex.. Treba ovšem prihliadať aj na to, že trhová cena kórejca a zvlášť konkrétne tohoto "neekonomického žrúta" benzínu (na dnešnú pošahanú dobu) bude o 2-3 roky dosť mizerná.. nikto za to nedá viac ako polovicu kúpnej sumy. Napr. GTI po 2-3 rokoch predám raz-dva bez nejakých problémov za 70% kúpnej sumy a pokiaľ bude v cukríkovom stave, tak aj za viac, ak si chvíľu počkám na niekoho kto to ocení.
            • 00 Reagovat !

              foto seltino

              seltino 02.01.2016  16:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: GT

              to právě není až tak úplně jisté, vzhledem k tomu že GTček moc není, je problém jako bazarovku vůbec nějaké sehnat, takže pokud člověk chce GTčko nemá moc na výběr, co se týče množství a tak i ceny.Vím o tom své, čtvrt roku jsem scháněl než jsem koupil. každé jeté GTčko co u nás bylo během posledního 3/4 roku na bazaru (ČR intzertní servry) se prodalo opravdu rychle a nebyly zrovna za lacino. A ta spotřeba? každé benzínové auto s turbem žere okolo 8-9litrů, kdo jezdí za míň tak jistě nelze hovořit o nějaké zábavné jízdě. A ano GTI prodáš za více pěněz, ale ho taky za mnohem víc pořídíš. Nevím proč GTčko mají lidi pořád přirovnávat ke GTI,RS atd, když je to úplně jiná kategorie...
              • 00 Reagovat !

                foto kornel

                kornel 02.01.2016  16:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                Cena Kórejcov padá jednoducho podstatne rýchlejšie ako napr. vozidlá VAG, to je jednoducho neodškriepiteľný fakt.. To bola pointa môjho príspevku.. že netreba pozerať len na nadobúdacie náklady, ale aj na fakt ako ľahko to vozidlo v budúcnosti predám a za aké peniaze.. pričom ja som uviedol ako konkrétny príklad GT vs. GTI.. no nezrovnávam tie autá ako samotné vozidlá po technickej stránke.
                Jednoducho GT bude s najväčšou pravdepodobnosťou musieť ísť po 2-3 rokoch s cenou výrazne dole, aby sa dalo predať, kdežto napr. GTI predám vždy omnoho ľahšie a za viac peňazí v pomere k nadobúdacej čiastke. A nielen GTI, aj RS, Cupru, aj FRkový Leon 5F 1.8TSI.. rovnako aj Focus ST.

                P.S v žiadnom prípade nehaním Pro ceed GT, ten voz mi je práve celkom sympatický a dávam mu palec hore :yes: ale pozerám na to z viacerých uhlov.
                • 00 Reagovat !

                  foto seltino

                  seltino 02.01.2016  17:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                  Ano korejci jdou s cenou dolů rychleji než VAG to je pravda, jestli to bude i případ GTčka uvidí čas, protože dle mého názoru cenu určuje i nabídka vs poptávka a pokud je něčeho málo může být cena vyšší než u jiných tuctových korejců. Třeba Leonu FR 1.8 TSI taky moc jezdit nebude, moc jsem jich také na bazarech neviděl, ale když nějaký byl, byla cena pod jetým GTčkem a to podstatně. viz zde je už tam nějaký ten měsíc [odkaz]
                  když koupíš 2013tku GTčko pod 450 000kč můžeš si gratulovat
                • 10 Reagovat !

                  foto Joab

                  Joab 02.01.2016  18:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                  Ty takhle u koupe novyho auta vazne premejslis a radsi vyplaznes o rekneme kilo vic, protoze mas sanci, ze za ctyri roky se ti to teoreticky muze vratit?
                  • 00 Reagovat !

                    foto kornel

                    kornel 02.01.2016  19:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                    Takto dramaticky by som to zas neopísal >:D ..Investícia do auta sa ti nevráti nikdy, pokiaľ to financuješ z vlastného vrecka na súkromné účely, ale istotne je pre mňa o chlp zaujímavejšie ak viem, že voz ktorý som kúpil dokážem aj po pár rokoch pomerne ľahko rýchlo predať a nebudem musieť s cenou čarovať :-)
                    Viac by som v tom nehľadal..
  • 00 Reagovat !

    foto 3-diamanty

    3_diamanty 29.12.2015  12:41

    nadhera

    krasne auto... nech robi radost :yes:

    ani neviem co napisat.... toto je fakt parada, ozaj moc pekne auto
  • 00 Reagovat !

    foto mango

    mango 30.12.2015  08:02

    Kia

    Tisíc řidičů, tisíc chutí, tím bych zjednodušeně reagoval na některé uživatele zde >:D
    Recenze je pěkná, fotky mají styl a celkově se mi takové recenze moc líbí. :yes: Tohle auto není k vidění každý den.

    Jak jsi na tom s opotřebením gum ?
    • 00 Reagovat !

      foto Deegr

      Deegr 02.01.2016  01:54

      « Re: Kia

      Letní Gumy mají za sebou první sezónu a na okruhu v Brně dostaly opravdu pořádně zabrat a díky výkonu a absenci samosvoru mají problémy i na výjezdech ze zatáček a kruháčů. Nejsem si jist, jestli přežijí i druhou sezónu. Každopádně dvě sezóny je pro ně strop.
  • 00 Reagovat !

    foto Deegr

    Deegr 02.01.2016  02:02

    Poděkování

    Všem děkuji za kladné ohlasy v diskuzi, ale i za ty méně pozitivní. Snad se někdy uvidíme při nějaké příležitosti a pokud mě někdy potkáte, jak jsem Vás drze předjel a mizím v dáli, tak mi to nemějte prosím za zlé. Zrovna mi místo krve v žilách teče vysokooktanový benzín, dopován adrenalinem a každá buňka v mém těle si žádá ještě jednu dávku a věřte, že v tu chvíli se za volantem culím jak nějakej blbec >:D
  • 00 Reagovat !

    foto seltino

    seltino 04.01.2016  11:46

    couvací kamera

    jedna z mála věcí,které mě na mém GTčku štvou je parkovací kamera. V zimě a v uplakaném počasí se kamera věčně zašpiněná, škoda že není kamera vysouvací jako na I30 turbo, byl by klid.
    • 00 Reagovat !

      foto Deegr

      Deegr 04.01.2016  15:12

      « Re: couvací kamera

      To není problém jen verze GT, ale všech ceedu. Hyundai i30 má tu kamerku schovanou za logem, je to výborná věc a za celou dobu, co jsem měl i30 jsem ji ani jednou nemusel čistit. U Ceeda se musí čistit neustále, nechápu tu jejich logiku. To samé je také u Hyundai i30 kombi. Hatchback ji má za logem, kombík už ne, takže stejný problém, jako u Ceeda.
  • 00 Reagovat !

    foto Beekey

    Beekey 10.01.2016  18:02

    Zajimava volba

    Ceed GT je dobra volba, IMHO je to takovy ten idealni mild hatch, je tam porad benzin neni to vsak bestie o 260-280 konich, nemyslim si totiz, ze tyto auta jsou prijemne pro kazdodenni jezdeni. Osobne ale hodnotim Deltu lip, precejenom, ten design je nekde uplne jinde... :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Covenant

      Covenant 11.01.2016  17:49

      « Re: Zajimava volba

      Když nepotřebuješ, tak dnešní Hot Hatch 260-300 koní nejsou žádné bestie, ale dá se s nimi jezdit v pohodě každý den ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Jecmen

        Jecmen 15.01.2016  11:06

        « Re: Re: Zajimava volba

        Přesně tak, mám MRS 265k na každodenní ježdění a dá se ;-) (a to jsem přesedlal z 1.4 206 o výkonu 75k >:D )
  • 00 Reagovat !

    foto dr-Remorey

    dr.Remorey 29.02.2016  19:13

    Záruka

    Zdravím,
    moc pekná recenze, jen me zajímá. Neprijdes tou upravou o tovarni zaruku? v tomhle nejsem dvakrat kovanej, dik a :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Deegr

      Deegr 02.03.2016  07:48

      « Re: Záruka

      Co se týče úpravy řídící jednotky, tak právě proto jsem volil BSR. Spolu s úpravou ti dodají PPC jednotku a při problému si můžeš do auta nahrát zpět originální software ŘJ :-) A co se týče brzd, tak výměnou kotoučů o záruku nepříjdeš, na to jsem se ptal u Kii.
      • 00 Reagovat !

        foto tradon

        tradon 16.03.2016  19:40

        « Re: Re: Záruka

        Nahrat originalni sw pri pripadnych problemech nebo kazdy rok pred navstevou servisu?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…