Ford Focus (2008)
26.3.2009Dostal jsem od zaměstnavatele možnost si pořídit vlastní auto s tím, že mi na něj po dobu spolupráce bude významnou měrou přispívat. Po všech těch…
Ford Focus II (Darth Maul)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Darth Maul 26.03.09 21:53
« Re: Re: Re: Cena
Teď jsem prolezl stránky Škodovky, ale žádný akční ceník jsem nenašel - buď je dobře ukrytý, nebo špatně hledám, ale rozhodně nic takového nebylo v listopadu. Tehdy měl naopak Ford svoje akční ceny dostatečně propagované a lehce dostupné na svých stránkách, což má mimochodem doteď. Jen prosím nesměšovat slevy od výrobce a od prodejce... -
Darth Maul 26.03.09 20:42
« Re: Cena
To co píšeš rozhodně není ceníková cena a v listopadu ještě prodejci Škoda neměli moc chuti dávat slevy proti katalogu. Dnes jsem si zkusil udělat v konfigurátoru stejnou Octavii, jako mám Focuse, a pořád to vyhazuje cenu kolem 530.000, což je o 100.000 víc, než stál Focus. Jak říkám, proti škodovce nemám nic - sami si to pokazili a přišli o zákazníka... -
Darth Maul 26.03.09 20:39
« Re: Poruchy?
Jde hlavně o řazení - když je auto promrzlé, zůstává v neutrálu řadící páka trochu mimo střed, takže pohybem dopředu se občas trefím mezi "do zdi" mezi jedničku a trojku a nepomůže nic než návrat zpět do neutrálu. To samé se stává, pokud řadím z dvojky na trojku "po hraně" a ne přes krátké zastavení v neutrálu. Počkám, jestli se to neochodí a pokud ne, budu muset řešit.
Druhý problém je v tom, že když za jízdy vytočím dvojku nad 4000 otáček, nestíhá při rychlém zařazení trojky synchron a lehce si zachrochtají zuby. Zkoušel jsem to několikrát, spojkový pedál samozřejmě až na zemi, ale prostě to chce při téhle akci trochu trpělivosti. Opět počkám tak do 5000, jestli si to nesedne.
Posledním problémem bylo rytmické cvakání u kol po nastartování promrzlého auta a vytočení volantu ke krajní poloze. Trvá to krátce, po několika vteřinách jízdy nebo výjezdu z garáže, kde je 10°C, se nic neozývá. Původní podezření na servo se nepotvrdilo, ale odhad servisu na silentblok se mi zdá vzhledem k okolnostem nelogický. Uvidím příští zimu, co teď garážuju se to neobjevilo. -
Darth Maul 26.03.09 20:30
« Re: No jo.
Pokud jde o spotřebu, mám teď po 2000 km přesně 10 litrů, ale je fakt, že jsem chudáčka zajížděl celou dobu v mrazech přískoky po magistrále do práce a z práce. Až se oteplí a budou tam cesty po okreskách, určitě to spadne.
Hlučnost je subjektivní, ale srovnávám s obdobným motorem v Octavii a ten byl prostě v kabině výrazně míň slyšet, stejně jako míň žral... ale všechny Oktávky jsem dostával zajeté, takže zatím žádná panika... -
"-- skrytý --" 26.03.09 19:19
« Cena
Říkáš, že cena u Škody byla vysoká, s tím teda já, dle vlastních zkušeností nemohu souhlasit,já jsem kupovat Octavii 1,9TDI, Elegance letos v lednu a stála mě 410tis. Je ale asi pravda, že to bylo o víc jak dva měsíce později, než jsi vybíral Ty, takže to bylo asi po nějaké další vlně slev.
Jinak super auto, po Focusu jsem také pokukoval, ale vzhledem k ceně O2 jsem volil jinak.
Měj se a ať slouží. -
-
Konwi 26.03.09 11:29
« No jo.
Vzhledem k tomu, co mám v garáži, nemohu jinak než chválit výběr, variantu a motorizaci. Tenhle nový typ je opravdu krásný. Mluvilo se tady o spotřebě. Koupil jsem ten svůj s 15tis km, takže zajetý. V létě s klimatizací jsem v kombinaci jezdil mezi sedmi a osmi. Teď v zimě je kombinace s převahou města trvale 9,9 - 10,5. Na jednašestku docela neveselé hodnoty. Musím říct, že už jsem měl v autě i lepší motor než DuraTec 1.6. Přijde mi dost hlučný a krouticí moment má dost vysoko. Jak jsi na tom s hlučností? Zvažuji, že koupím izolační materiál na spodek kapoty (v této výbavě není izolovaná). Z diskuzí jsem se dočetl, že to hlučnost sníží. -
.:Lubo:. 26.03.09 08:15
« Spotreba
Nazdar,
pekna recenzia na zaciatok, dufam, ze po case pridas dalsie skusenosti a postrehy.
Medzi negativnymi vlastnostami si uviedol spotrebu (voci 1,6 od Skody). Vies to nejak specifikovat? Kolko to vlastne zerie? Predpokladam, ze po zabehu to pojde dost vyrazne dole.
Dakujem.