Jde hlavně o řazení - když je auto promrzlé, zůstává v neutrálu řadící páka trochu mimo střed, takže pohybem dopředu se občas trefím mezi "do zdi" mezi jedničku a trojku a nepomůže nic než návrat zpět do neutrálu. To samé se stává, pokud řadím z dvojky na trojku "po hraně" a ne přes krátké zastavení v neutrálu. Počkám, jestli se to neochodí a pokud ne, budu muset řešit.
Druhý problém je v tom, že když za jízdy vytočím dvojku nad 4000 otáček, nestíhá při rychlém zařazení trojky synchron a lehce si zachrochtají zuby. Zkoušel jsem to několikrát, spojkový pedál samozřejmě až na zemi, ale prostě to chce při téhle akci trochu trpělivosti. Opět počkám tak do 5000, jestli si to nesedne.
Posledním problémem bylo rytmické cvakání u kol po nastartování promrzlého auta a vytočení volantu ke krajní poloze. Trvá to krátce, po několika vteřinách jízdy nebo výjezdu z garáže, kde je 10°C, se nic neozývá. Původní podezření na servo se nepotvrdilo, ale odhad servisu na silentblok se mi zdá vzhledem k okolnostem nelogický. Uvidím příští zimu, co teď garážuju se to neobjevilo.