Ford Focus (2008)
26.3.2009Dostal jsem od zaměstnavatele možnost si pořídit vlastní auto s tím, že mi na něj po dobu spolupráce bude významnou měrou přispívat. Po všech těch…
Ford Focus II (Darth Maul)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Lifty 04.10.09 12:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba
Už s ním jezdím skoro rok a musím říci že počáteční spotřeba, cca 8,5 litru, šla po asi pul roce ježdění jemně dolu. A letošní dovolená byla celkem za 7,3, měřeno i s ježděním po městech v okolí místa pobytu.
Muj dá se říci denní průměr, teda cesta ráno do práce, pak nějaké pojíždky a domu, mám za 7,7 což při tempu které musím hlavně ráno nasadit abych to stihl je snad v pohodě :-) -
Konwi 01.04.09 07:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba
Možná to bude tím, že opravdu na spotřebu nejezdím a kdykoliv to jde, tak blbnu. Hlučnost je subjektivní, nicméně jsou v této třídě auto podstatně tišší.Jsem zvědavý, kam se dostanu se spotřebou až pojedu do chorvatska - čtyři lidé, střešní box a klimatizace. Vidím to tak na 6.8 - 7.5. Kolik jsi měla spotřebu cestou do rakouska? -
Darth Maul 26.03.09 21:53
« Re: Re: Re: Cena
Teď jsem prolezl stránky Škodovky, ale žádný akční ceník jsem nenašel - buď je dobře ukrytý, nebo špatně hledám, ale rozhodně nic takového nebylo v listopadu. Tehdy měl naopak Ford svoje akční ceny dostatečně propagované a lehce dostupné na svých stránkách, což má mimochodem doteď. Jen prosím nesměšovat slevy od výrobce a od prodejce... -
Darth Maul 26.03.09 20:42
« Re: Cena
To co píšeš rozhodně není ceníková cena a v listopadu ještě prodejci Škoda neměli moc chuti dávat slevy proti katalogu. Dnes jsem si zkusil udělat v konfigurátoru stejnou Octavii, jako mám Focuse, a pořád to vyhazuje cenu kolem 530.000, což je o 100.000 víc, než stál Focus. Jak říkám, proti škodovce nemám nic - sami si to pokazili a přišli o zákazníka... -
Darth Maul 26.03.09 20:39
« Re: Poruchy?
Jde hlavně o řazení - když je auto promrzlé, zůstává v neutrálu řadící páka trochu mimo střed, takže pohybem dopředu se občas trefím mezi "do zdi" mezi jedničku a trojku a nepomůže nic než návrat zpět do neutrálu. To samé se stává, pokud řadím z dvojky na trojku "po hraně" a ne přes krátké zastavení v neutrálu. Počkám, jestli se to neochodí a pokud ne, budu muset řešit.
Druhý problém je v tom, že když za jízdy vytočím dvojku nad 4000 otáček, nestíhá při rychlém zařazení trojky synchron a lehce si zachrochtají zuby. Zkoušel jsem to několikrát, spojkový pedál samozřejmě až na zemi, ale prostě to chce při téhle akci trochu trpělivosti. Opět počkám tak do 5000, jestli si to nesedne.
Posledním problémem bylo rytmické cvakání u kol po nastartování promrzlého auta a vytočení volantu ke krajní poloze. Trvá to krátce, po několika vteřinách jízdy nebo výjezdu z garáže, kde je 10°C, se nic neozývá. Původní podezření na servo se nepotvrdilo, ale odhad servisu na silentblok se mi zdá vzhledem k okolnostem nelogický. Uvidím příští zimu, co teď garážuju se to neobjevilo.