Renault Mégane (2017)
27.10.2017Je asi tak rok pred dvanástou a začínam pomaly rozmýšľať, čo za univerzálne približovadlo mi bude nasledujúce roky robiť spoločnosť. Mám toto…
Renault Mégane (Dany)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dany 01.11.17 14:20
« Re: Re: Re: Bezvadný
Myslím, že s grafomániou v tvojom podaní nemôže mať nikto problém ;-)
Na leto plánujem nefabrické 17". Zatiaľ to vidím na tieto Brobety :
[odkaz]
Mám na to celú zimu.
Disk by bol o 0,5" širší s ET 40. Guma by sa mala na ňom lepšie usadiť a celé kolo by sa malo vysunúť von o ten centimetrík. Bude to vyzerať o dosť lepšie a zároveň sa nechcem vzdať výšky gumy. -
woody-alien 31.10.17 20:52
« Re: Re: Bezvadný
Jj, chtěl jsem okomentovat i pár kandidátů z tvého výběru. Jenže za prvé jsi to vlastně vystihl za mě a za druhé by můj příspěvek hraničil s grafománií. ;-)
Když jsi zmínil komfort, v recenzi píšeš, že originál 17" budou na zimáky dobrý. Plánuješ jiný 17" disky pro letňáky nebo zkusíš nesměrový 18" ? -
Dany 31.10.17 08:18
« Re: Bezvadný
Díky Woody. Ako vidíš, zo začiatku som sa ani netlačil do mierne splašených. Tam ma vietor zavial až neskôr. Ford som vyradil hneď na začiatku, lebo sa mi nepáči zadná časť kombíku, interiér a priestor. Ak by vyhovoval, zrejme by prišlo aj na ST.
Peugeot mi nie je sympatický kvôli pozlátkam a pochróme a tiež mi nevyhovoval posed, I-cocpit. Ja radšej pozerám pod sukne ;-) . Na druhú, vyššia miera komfortu by bola asi na strane plusov. Chcelo by to viacej najazdiť. Ale on ten Megan nie je na tom tak špatne, ako sa to snažím vykresliť. Len som proste hnidopich.
Jasne GTI, ak by, ale to sme na tom ako pri Mazde. A cena? Tých faktorov je trochu viac, ktoré rozhodujú. Keď už sme v týchto vodách, tak za priameho konkurenta považujem Octaviu RS. Možno nie tak celkom facelift, ktorým zas kúsok poskočila, ale predface určite.
Honda. Keď sa prenesieš rok až dva dozadu, tak bola situácia dosť odlišná. Civic bol taká spoľahlivostná alternatíva, ale nepresvedčila ničím iným. Súčastný Civic je celkom cirkus a ani ten interiér nie je úplne top (za tú cenu). Už som niekde spomínal statické dojmy. Horšie sedačky vzadu, komplikácia v kufri atď. Mňa by nepresvedčil ani teraz. Zostáva nám tá jazda. V sobotu sa idem zviezť 1,5 CVT a TypeR. Som zvedavý. -
marguc 31.10.17 08:00
« Re: Super
Pekne zhrnutie skusenosti s autom a verim, ze vela ludom pomoze pri rozhodovani. Ked som ja vyberal auto rozpocet bol nizsi a za tie peniaze renault neponukal este poriadne motory a interier mi tiez az tak nezapasoval ale to je len otazka vkusu. Z vonku auto vyzera fajne :-) -
Dany 31.10.17 07:52
« Re: Re: Radosť čítať
Díky. Motor nie je pri dialničných rýchlostiach rušivý a ani rozožraný. 3000 otáčok je presne tá hranica, od ktorej motor funguje bez pripomienok. Na druhú stranu, ak by bola dlhšia sedmička, ničomu by to nevadilo. Na body sa nehrám. Viem ako ťažké bolo dostať sa k niektorým informáciám a tak som s radosťou napísal skúsenosti. Hádam to niekomu pomôže. -
woody-alien 31.10.17 04:56
« Bezvadný
Čau Dany,
parádní recenze a hodně zajímavých poznatků pro někoho, kdo vybírá mezi mírně "splašenými" kompaktními kombíky. Vzhledem k rozpočtu se samozřejmě nejedná o úplný výčet možností, chybí třeba Focus ST a 308 SW GT (vysvětleno i-cockpitem, mám to úplně stejně), ale co je nejpodstatnější - GTI Performance se v kombíku nedělá a tudíž dostali šanci ti druhořadí kandidáti. >:D Jasně, že vtipkuju. ;-)
Zřejmě bych se při stejném zadání (a že je mi opravdu hodně podobné, až na to vyžadování navigace) a rozpočtu dopracoval k téměř totožnému seznamu kandidátů. Až na Hondu. Civic Tourer 1.8 bych už dnes nebral v potaz, zato Civic hatch/sedan s 1.5 turbo je jízdně dost zajímavý - má ale kontroverzní vzhled. To dokresluje drobná příhoda z minulého týdne, kdy jsem zaregistroval nového Civica v modré metalíze u nás v blízkém okolí. Sportovně rozkročený hatchback s dramaticky sesekanou zádí, hrozivou přídí, masivními voštinovými nádechy, karosérie jeden pletenec svalů >:-[] připravených vyrazit vpřed a svými několika stovkami koní požrat cokoliv se mu v provozu připlete do cesty. Donutilo mě to otestovat brzdy a jít se podívat zblízka. Hmm, jakože fakt hustý. Hledám tři laufy, nic, tak aspoň dva laufy, taky nic...cože ? Ani jeden lauf velikosti komínového průduchu ? Nj, tak teda tříválec. >:-[]
Abych to dlouho nerozváděl. Podle mého je Megane GT moc dobrá volba, gratuluju a přeju ať slouží ke spokojenosti. ;-) -
Verny_2013 30.10.17 16:51
« Re: Radosť čítať
Taky se přidávám ke kolegům s pochvalou. Já je tento model byť krátké verzi, ale jen krátce - zkušební jízda při představení modelu. A bylo to hodně dobrý, na mě až moc. Jediné co bych tomu vytknul, je pro běžné přesuny po dálnici zbytečně vysoké otáčky motoru a tím i vyšší hluk. Ten 7° stupeň by mohl při 130 točit klidně 2500 ot, krouťák na to má. Na sport by stačilo těch prvních 6°. A jsem celkem zvědavej jak dlouho Ti ta 10 vydrží. Majitelé prémiových značek to nemají moc rádi.
a aj Google o tom vie, tak to asi bude pravda
[odkaz]
[odkaz]
Práve som sa dozvedel, že prvých 10 tisíc km sa prevodovka učí. Ja som si naivne myslel, ako som sa s ňou naučil. A prd. To ona so mnou... >:D