Renault Mégane (2017)
27.10.2017Je asi tak rok pred dvanástou a začínam pomaly rozmýšľať, čo za univerzálne približovadlo mi bude nasledujúce roky robiť spoločnosť. Mám toto…
Renault Mégane (Dany)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
ceen 13.11.17 10:41
« Re: Re: taky GT
S těmi sedačkami má pravdu OndraGT. Mě ty sedačky v GT na moje tělo sedly úplně dokonale (tvar, tvrdost, pozice v autě, která u mě navozuje pocit bezpečí). V GTi jsem měl možnost jen sedět, určitě super, ale nebylo to jako v GT - láska na první posez. ORS mi třeba nesedí vůbec. Ty ostřikovače jsou fakt špatný (nad 130 už nedostříknou na sklo a jsou jak píšeš trojcincúrkové). Auto jsem objednával 10/2016 a přišlo na konci února 2017, tak nevím, co a kdy se montovalo, každopádně zkusím být na servise neodbytnější. Ohledně těch světel. Četl jsem, že se sklápí a zvedají automaticky, podle čidla na zadní nápravě. Dany ty jsi myslel, že se dají ještě jinak seřídit? Lépe? Co jsem si ještě na předváděčkách v Mostě před rokem všimnul, tak bylo rosení předních světel. Naštěstí u toho mého kusu je vše v pořádku, tak snad to odladili. A jeden postřeh k 4C. Mám z toho pocit, jako když jsem se před cca 10 lety po 4 letech pilování konečně naučil využívat na 100% potenciál carvingu. Lyžování nabylo poté úplně jiných rozměrů. Bez 4C je klasické lyžování, s 4C je carvingové :-) -
Dany 13.11.17 08:47
« Re: Re: Re: Re: taky GT
Zrovna sedačky sú tak individuálna záležitosť, že si to musí vyskúšať každý na svojej ... pozadí. Každý má iné parametre, požiadavky a potreby. Preto nie je priestor dohadovať sa, koho sedačky sú lepšie ako toho druhého ;-) . Ja osobne by som prijal, ak by som si mohol ešte mierne nakloniť sedák dozadu. A možno trošičku mäkšiu výplň, trošičku -
-
Dany 07.11.17 13:31
« Re: GT
tiež nie som stotožnený s niektorími riešeniami. Sám by som si navrhol auto lepšie, resp. vyskladal iba to, čo sa mi páči a čo mi vyhovuje. Ale že by volant nebol chlapský? Čo si predstavuješ? Pozváranú hrdzavú reťaz do štvorca? Volant je jedna z vecí ku ktorým nemám žiadne výhrady. Najväčší problém rádia je, že nerádiuje tak ako si predstavujem ;-) -
-
Dany 31.10.17 07:52
« Re: Re: Radosť čítať
Díky. Motor nie je pri dialničných rýchlostiach rušivý a ani rozožraný. 3000 otáčok je presne tá hranica, od ktorej motor funguje bez pripomienok. Na druhú stranu, ak by bola dlhšia sedmička, ničomu by to nevadilo. Na body sa nehrám. Viem ako ťažké bolo dostať sa k niektorým informáciám a tak som s radosťou napísal skúsenosti. Hádam to niekomu pomôže. -
Dany 31.10.17 08:18
« Re: Bezvadný
Díky Woody. Ako vidíš, zo začiatku som sa ani netlačil do mierne splašených. Tam ma vietor zavial až neskôr. Ford som vyradil hneď na začiatku, lebo sa mi nepáči zadná časť kombíku, interiér a priestor. Ak by vyhovoval, zrejme by prišlo aj na ST.
Peugeot mi nie je sympatický kvôli pozlátkam a pochróme a tiež mi nevyhovoval posed, I-cocpit. Ja radšej pozerám pod sukne ;-) . Na druhú, vyššia miera komfortu by bola asi na strane plusov. Chcelo by to viacej najazdiť. Ale on ten Megan nie je na tom tak špatne, ako sa to snažím vykresliť. Len som proste hnidopich.
Jasne GTI, ak by, ale to sme na tom ako pri Mazde. A cena? Tých faktorov je trochu viac, ktoré rozhodujú. Keď už sme v týchto vodách, tak za priameho konkurenta považujem Octaviu RS. Možno nie tak celkom facelift, ktorým zas kúsok poskočila, ale predface určite.
Honda. Keď sa prenesieš rok až dva dozadu, tak bola situácia dosť odlišná. Civic bol taká spoľahlivostná alternatíva, ale nepresvedčila ničím iným. Súčastný Civic je celkom cirkus a ani ten interiér nie je úplne top (za tú cenu). Už som niekde spomínal statické dojmy. Horšie sedačky vzadu, komplikácia v kufri atď. Mňa by nepresvedčil ani teraz. Zostáva nám tá jazda. V sobotu sa idem zviezť 1,5 CVT a TypeR. Som zvedavý. -
woody-alien 31.10.17 04:56
« Bezvadný
Čau Dany,
parádní recenze a hodně zajímavých poznatků pro někoho, kdo vybírá mezi mírně "splašenými" kompaktními kombíky. Vzhledem k rozpočtu se samozřejmě nejedná o úplný výčet možností, chybí třeba Focus ST a 308 SW GT (vysvětleno i-cockpitem, mám to úplně stejně), ale co je nejpodstatnější - GTI Performance se v kombíku nedělá a tudíž dostali šanci ti druhořadí kandidáti. >:D Jasně, že vtipkuju. ;-)
Zřejmě bych se při stejném zadání (a že je mi opravdu hodně podobné, až na to vyžadování navigace) a rozpočtu dopracoval k téměř totožnému seznamu kandidátů. Až na Hondu. Civic Tourer 1.8 bych už dnes nebral v potaz, zato Civic hatch/sedan s 1.5 turbo je jízdně dost zajímavý - má ale kontroverzní vzhled. To dokresluje drobná příhoda z minulého týdne, kdy jsem zaregistroval nového Civica v modré metalíze u nás v blízkém okolí. Sportovně rozkročený hatchback s dramaticky sesekanou zádí, hrozivou přídí, masivními voštinovými nádechy, karosérie jeden pletenec svalů >:-[] připravených vyrazit vpřed a svými několika stovkami koní požrat cokoliv se mu v provozu připlete do cesty. Donutilo mě to otestovat brzdy a jít se podívat zblízka. Hmm, jakože fakt hustý. Hledám tři laufy, nic, tak aspoň dva laufy, taky nic...cože ? Ani jeden lauf velikosti komínového průduchu ? Nj, tak teda tříválec. >:-[]
Abych to dlouho nerozváděl. Podle mého je Megane GT moc dobrá volba, gratuluju a přeju ať slouží ke spokojenosti. ;-)