Diskuse

Renault Mégane (2017)

27.10.2017

Je asi tak rok pred dvanástou a začínam pomaly rozmýšľať, čo za univerzálne približovadlo mi bude nasledujúce roky robiť spoločnosť. Mám toto…

 

Renault Mégane (Dany)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 40 Reagovat !

    foto Bertold

    Bertold 27.10.  22:05

    Radosť čítať

    Obsahovo a štylisticky na úrovni. Radosť čítať a záujemca o toto auto tu nájde veľa informácií, ktoré sa nedozvie od predajcov. Takto má vyzerať dobrá recenzia! Gratulujem k novému autu.
    • 10 Reagovat !

      foto dr-biker

      dr.biker 28.10.  22:08

      « Re: Radosť čítať

      Také se přidávám k chvále, děkuji za vyčerpávající informace, tvoje recenze je opravdu obsáhlá, rád jsem ji celou přečetl.
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 30.10.  08:34

      « Re: Radosť čítať

      Ďakujem za pochvaly a gratulácie. Moja žena, slovenčinárka, by s tebou nesúhlasila s tou štylistikou a sémantikou. Ešte bude musieť prebehnúť korektúra, aby som tu slovenčinovi nerobil hanbu.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 30.10.  16:51

      « Re: Radosť čítať

      Taky se přidávám ke kolegům s pochvalou. Já je tento model byť krátké verzi, ale jen krátce - zkušební jízda při představení modelu. A bylo to hodně dobrý, na mě až moc. Jediné co bych tomu vytknul, je pro běžné přesuny po dálnici zbytečně vysoké otáčky motoru a tím i vyšší hluk. Ten 7° stupeň by mohl při 130 točit klidně 2500 ot, krouťák na to má. Na sport by stačilo těch prvních 6°. A jsem celkem zvědavej jak dlouho Ti ta 10 vydrží. Majitelé prémiových značek to nemají moc rádi.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 31.10.  03:50

        « Re: Re: Radosť čítať

        Majitelé prémiových vozů, co znám, jsou v pohodě. Spíš to nemají rádi majitelé prémiových a supermainstreamových škopků, pořízených v ohradě za peníze z brigády. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Dany

        Dany 31.10.  07:52

        « Re: Re: Radosť čítať

        Díky. Motor nie je pri dialničných rýchlostiach rušivý a ani rozožraný. 3000 otáčok je presne tá hranica, od ktorej motor funguje bez pripomienok. Na druhú stranu, ak by bola dlhšia sedmička, ničomu by to nevadilo. Na body sa nehrám. Viem ako ťažké bolo dostať sa k niektorým informáciám a tak som s radosťou napísal skúsenosti. Hádam to niekomu pomôže.
  • 00 Reagovat !

    foto jurozizo

    jurozizo 28.10.  23:55

    Samozrejme ze dobry vyber...

    Ja ine ani nemozem napisat ;-) Potvrdzujem drvivu vacsinu nazorov v recenzii.
    Kde ti nastavili tie svetla? Myslim, ze to bude zaujimat viacerych.
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 30.10.  08:41

      « Re: Samozrejme ze dobry vyber...

      Svetlá nastavili v Best drive, ale treba k tomu len Regloskop a človeka čo ovláda svoju prácu. Na vrchu svetla je štelovanie na imbus. Ak máš na niečo iný názor, prípadne iné skúsenosti, rád sa o tom pobavím v diskusii. Dík Dano
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 29.10.  08:43

    Super

    ...recenze, vyčerpávající a užitečná. No a auto taky.
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 30.10.  08:36

      « Super

      Díky
    • 00 Reagovat !

      foto marguc

      marguc 31.10.  08:00

      « Re: Super

      Pekne zhrnutie skusenosti s autom a verim, ze vela ludom pomoze pri rozhodovani. Ked som ja vyberal auto rozpocet bol nizsi a za tie peniaze renault neponukal este poriadne motory a interier mi tiez az tak nezapasoval ale to je len otazka vkusu. Z vonku auto vyzera fajne :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 30.10.  08:42

    Fotky a korekcie

    Konečne sa mi podarilo nahrať všetky fotky. Spravil som tiež mierne korekcie textu, aby bolo slovenčinovi učinené zadosť.
  • 01 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 30.10.  20:31

    Moc slov k tomu,

    abys nám vysvětlil, že jsi udělal chybu tím, že jsi nekoupil Mazdu.....nu což, snad příště... ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 31.10.  08:30

      « Re: Moc slov k tomu,

      Děda, Mazda pre mňa nepostavila auto. Ak ho postaví, tak nabudúce ;-)
      Ak sa budú tak tvrdohlavo držať predstavy, že najlepšie vedia kto čo potrebuje, tak ani nabudúce.
  • 10 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 31.10.  04:56

    Bezvadný

    Čau Dany,

    parádní recenze a hodně zajímavých poznatků pro někoho, kdo vybírá mezi mírně "splašenými" kompaktními kombíky. Vzhledem k rozpočtu se samozřejmě nejedná o úplný výčet možností, chybí třeba Focus ST a 308 SW GT (vysvětleno i-cockpitem, mám to úplně stejně), ale co je nejpodstatnější - GTI Performance se v kombíku nedělá a tudíž dostali šanci ti druhořadí kandidáti. >:D Jasně, že vtipkuju. ;-)

    Zřejmě bych se při stejném zadání (a že je mi opravdu hodně podobné, až na to vyžadování navigace) a rozpočtu dopracoval k téměř totožnému seznamu kandidátů. Až na Hondu. Civic Tourer 1.8 bych už dnes nebral v potaz, zato Civic hatch/sedan s 1.5 turbo je jízdně dost zajímavý - má ale kontroverzní vzhled. To dokresluje drobná příhoda z minulého týdne, kdy jsem zaregistroval nového Civica v modré metalíze u nás v blízkém okolí. Sportovně rozkročený hatchback s dramaticky sesekanou zádí, hrozivou přídí, masivními voštinovými nádechy, karosérie jeden pletenec svalů >:-[] připravených vyrazit vpřed a svými několika stovkami koní požrat cokoliv se mu v provozu připlete do cesty. Donutilo mě to otestovat brzdy a jít se podívat zblízka. Hmm, jakože fakt hustý. Hledám tři laufy, nic, tak aspoň dva laufy, taky nic...cože ? Ani jeden lauf velikosti komínového průduchu ? Nj, tak teda tříválec. >:-[]

    Abych to dlouho nerozváděl. Podle mého je Megane GT moc dobrá volba, gratuluju a přeju ať slouží ke spokojenosti. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 31.10.  08:18

      « Re: Bezvadný

      Díky Woody. Ako vidíš, zo začiatku som sa ani netlačil do mierne splašených. Tam ma vietor zavial až neskôr. Ford som vyradil hneď na začiatku, lebo sa mi nepáči zadná časť kombíku, interiér a priestor. Ak by vyhovoval, zrejme by prišlo aj na ST.

      Peugeot mi nie je sympatický kvôli pozlátkam a pochróme a tiež mi nevyhovoval posed, I-cocpit. Ja radšej pozerám pod sukne ;-) . Na druhú, vyššia miera komfortu by bola asi na strane plusov. Chcelo by to viacej najazdiť. Ale on ten Megan nie je na tom tak špatne, ako sa to snažím vykresliť. Len som proste hnidopich.

      Jasne GTI, ak by, ale to sme na tom ako pri Mazde. A cena? Tých faktorov je trochu viac, ktoré rozhodujú. Keď už sme v týchto vodách, tak za priameho konkurenta považujem Octaviu RS. Možno nie tak celkom facelift, ktorým zas kúsok poskočila, ale predface určite.

      Honda. Keď sa prenesieš rok až dva dozadu, tak bola situácia dosť odlišná. Civic bol taká spoľahlivostná alternatíva, ale nepresvedčila ničím iným. Súčastný Civic je celkom cirkus a ani ten interiér nie je úplne top (za tú cenu). Už som niekde spomínal statické dojmy. Horšie sedačky vzadu, komplikácia v kufri atď. Mňa by nepresvedčil ani teraz. Zostáva nám tá jazda. V sobotu sa idem zviezť 1,5 CVT a TypeR. Som zvedavý.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 31.10.  20:52

        « Re: Re: Bezvadný

        Jj, chtěl jsem okomentovat i pár kandidátů z tvého výběru. Jenže za prvé jsi to vlastně vystihl za mě a za druhé by můj příspěvek hraničil s grafománií. ;-)

        Když jsi zmínil komfort, v recenzi píšeš, že originál 17" budou na zimáky dobrý. Plánuješ jiný 17" disky pro letňáky nebo zkusíš nesměrový 18" ?
        • 00 Reagovat !

          foto Dany

          Dany 01.11.  14:20

          « Re: Re: Re: Bezvadný

          Myslím, že s grafomániou v tvojom podaní nemôže mať nikto problém ;-)

          Na leto plánujem nefabrické 17". Zatiaľ to vidím na tieto Brobety :
          [odkaz]
          Mám na to celú zimu.
          Disk by bol o 0,5" širší s ET 40. Guma by sa mala na ňom lepšie usadiť a celé kolo by sa malo vysunúť von o ten centimetrík. Bude to vyzerať o dosť lepšie a zároveň sa nechcem vzdať výšky gumy.
          • 00 Reagovat !

            foto pit147

            pit147 01.11.  20:13

            « Re: Re: Re: Re: Bezvadný

            Ahoj,

            v recenzii popisujes 7DCT300 ako nemecko - slovensku, odkial mas info ze je slovenska?

            Inak dobra recenzia.
            • 20 Reagovat !

              foto Dany

              Dany 02.11.  07:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bezvadný

              V telke hovorili ;-)

              a aj Google o tom vie, tak to asi bude pravda
              [odkaz]
              [odkaz]

              Práve som sa dozvedel, že prvých 10 tisíc km sa prevodovka učí. Ja som si naivne myslel, ako som sa s ňou naučil. A prd. To ona so mnou... >:D
              • 10 Reagovat !

                foto pit147

                pit147 03.11.  11:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezvadný

                Ahoj,

                predpokladam, ze si velky fanusik do aut a preto info s prvej ruky, v Kechneci sa vyraba prevodovka pre dieselovu aplikaciu verzie renault megane gt (6. stupnova dvojspojka). 7DCT300 sa vyraba v nemeckom Neuenstein-e a talianskom Bari.
                • 00 Reagovat !

                  foto Dany

                  Dany 03.11.  14:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezvadný

                  Dík za info. Aj novinári sa môžu mýliť, že, stretávame sa s tým dnes a denne ;-)
                  Pracuješ v Getragu, keď máš také dobré informácie?
    • 00 Reagovat !

      foto Loptos

      Loptos 02.11.  19:11

      « Re: Bezvadný

      1.5 Prestige nema laufy vidiet :-) poznas ju podla chromovej prednej masky
      • 10 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 02.11.  21:18

        « Re: Re: Bezvadný

        Vidíš, to mi uniklo. Tak já ho ještě zkontroluju zepředu, abych mu nekřivdil. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Loptos

    Loptos 02.11.  19:03

    Plynovy pedal

    Ahoj, gratulujem k autu. Bol to moj velky favorit ale nedokazal som sa preniest cez to nastavenie auta, plynoveho pedalu a prevodovky, tak ako pises. Prislo mi to auto kvoli tomu trochu ako playstation. Nakoniec som teda zvolil Civic s manualom.
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 03.11.  07:48

      « Re: Plynovy pedal

      Je to výrazná slabina v režime normal. S tým, kto takto naladil ovládanie plynom, by som si rád pohovoril. Ale každé má svoje za a proti a u mňa sa to zišlo takto. Nakoniec, dá sa s tým naučiť žiť a ešte stále zostávajú v zálohe aj iné možnosti ;-) .
      Na ovládanie je momentálne asi najlepšia Mazda. S novým Civicom ma skúsenosť ešte len čaká.
      • 00 Reagovat !

        foto Loptos

        Loptos 03.11.  10:42

        « Re: Re: Plynovy pedal

        Potom kludne posli dojmy :-) Na mazdu (3)som sa tesil tiez ale uplne ma odradilo toto:

        1. cez podbehy som pocul kazdy kamienok
        2. stredovy tunel siel vychylit o 2cm len zatlacenim nohy
        3. radenie nebolo uplne presne, prislo mi ze niektore rychlosti tam musim pretlacat
        4. po potiahnuti kluky dveri sa pohlo o 0.5cm aj plech okolo nich
        5. sedacky boli na moj vkus dost uzke na chrbte :-) asi by som mal prestat cvicit >:D

        Nastastie som ich testoval naraz spolu s meganom, vlastne s odstupom 10min a to bolo rozhodujuce. Isiel som v poradi 3,civic,gt.
        • 00 Reagovat !

          foto Dany

          Dany 03.11.  14:14

          « Re: Re: Re: Plynovy pedal

          ešte si zabudol na výkon a hrdzu. Je to ako so všetkým. To čo je na jednej strane plus, môže byť zároveň aj mínus. Tá ľahkosť sa niekde prejaviť musela. S tou prevodovkou som si to tiež všimol, ale bolo to špecifikum jednotlivých kusov. Tiež bude záležať, či trafíš japonský, alebo mexický kus. Je proste komplikovaná
          • 20 Reagovat !

            foto Loptos

            Loptos 03.11.  14:42

            « Re: Re: Re: Re: Plynovy pedal

            Zacina to byt s autami pomaly horsie ako so zenami >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto PepaJ

          PepaJ 08.11.  19:47

          « Re: Re: Re: Plynovy pedal

          To Loptos: Jakozto majitel M3 po fc ..mohu plne souhlasit s body 2,3 ..s temi kaminky /1/ je to porad stejne uz o dve generace zpet. Resi se mirnym pootocenim hlasitosti radia doprava:). S bodem /4/ nemohu souhlasit, u meho vozu tomu tak neni. Jinak na voze je trochu znat, to ze se na vaze setrilo, ale neni to nic hrozneho oproti zbytku ve tride. Sedacky/5/ jsou navrzeny pro Japonce a dle toho to dopadlo. Za me taktez nadprumerne a velmi pohodlne na hlavne na delsi cestovani 500km a vic v kuse.
  • 00 Reagovat !

    foto Lackey

    Lackey 03.11.  12:07

    Recenzia

    Vynikajúco napísaná recenzia. :yes:

    Ako sa správajú zvýšené okraje predných sedákov v bežnom užívaní - nasadaní-vystupovaní z auta, ako sa s nimi žije ?
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 03.11.  14:18

      « Re: Recenzia

      Nasadá a vystupuje sa horšie, ako do vyššie ukotvených sedačiek bez bočného vedenia. Treba vyskúšať ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Lackey

        Lackey 03.11.  18:20

        « Re: Re: Recenzia

        Však práve, že som GT vyskúšal a predné sedadlá mi padli ako uliate, len tie vysoké okraje sedákov (pevnejšie, ako je bežné) ma prekvapili.

        Preto som zvedavý, ako veľmi (ne)praktické sú tie "podrž-zadok" opory v bežnom živote...
        • 00 Reagovat !

          foto Dany

          Dany 06.11.  11:11

          « Re: Re: Re: Recenzia

          Ak si skúšal, tak neviem čo by som ti ešte k tomu napísal. Je to na každom, či ocení lepší "podrž-zadok", alebo chce komfortne nastupovať/vystupovať. Možem ti len napísať, že časom sa to zlepší.
          • 20 Reagovat !

            foto jurozizo

            jurozizo 07.11.  11:56

            « Re: Re: Re: Re: Recenzia

            Mne to vadilo tak prvé dva týždne. Potom som si zvykol a našiel spôsob ako najjednoduchšie nastupovať a vystupovať. Určite by som aj nabudúce bral radšej takéto sedačky s horším nastupovaním ako opačne. Aj žena so mnou chodí často a nesťažuje sa.
  • 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 06.11.  11:07

    Civic

    skúsenosť s Civicom som presunul do noviniek
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 07.11.  10:41

    GT

    Takto v GTcku to nevyzera celkom zle. Keby ze tam nie su predne hokejky a zadne spojene svetla ako Fridino obocie, tak by som nad nim zacal uvazovat. Predosly Megan bol tiez vyrazne krajsi v GT. Kufor prepracovanim poraza aj Koncern. Volant nie je chlapsky a radio pripomina nejaku kreslenu postavicku a je rovne ako doska. Tej prazdnej rovnej ploche chyba napad.
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 07.11.  13:31

      « Re: GT

      tiež nie som stotožnený s niektorími riešeniami. Sám by som si navrhol auto lepšie, resp. vyskladal iba to, čo sa mi páči a čo mi vyhovuje. Ale že by volant nebol chlapský? Čo si predstavuješ? Pozváranú hrdzavú reťaz do štvorca? Volant je jedna z vecí ku ktorým nemám žiadne výhrady. Najväčší problém rádia je, že nerádiuje tak ako si predstavujem ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 07.11.  14:22

        « Re: Re: GT

        Neviem, tazko to prirovnat, ten stred vyzera ako detska formicka na piesok. Retaze fakt nie su moj styl ;-)
        Celkovo im to tu vyslo lepsie aj s palubovkou:
        [odkaz]
        Ale ako pises, kazde auto okrem Golfu ma dnes nejake finesy, ktore by som si rad odpustil. Napriklad spicate bocne svetla Focusu, zvastnu bocnu linku Astry, nafuknuty zadok a vykrojenie zadnych dveri Octavie liftback,...
  • 00 Reagovat !

    foto ceen

    ceen 10.11.  15:26

    taky GT

    Ahoj Dany, díky za sqelou recenzi se kterou se dost ztotožňuji. Auto vlastním od března a najel jsem 15 tis. Je to jako droga :-) Jen jsem si dopřál Magny Course 18" protože se mi fakt líbily, na zimu mám ty 17" +Conti zadara a Iron barvu. Chtěl jsem tu hnědou, ta je nenápadná, ale bohužel nejde kombinovat. Spoustu věcí zkusím (LED nastavit, i když podle mě svítí super nebo ty ostřikovače - v servisu prý s tím nic dělat nemůžou) Kdyby jsi chtěl, můžeme vyměnit pár postřehů. Jedno je jisté. Sedačky jsou ty nejlepší, co jsem seděl a řekne to každý, kde v tom jel ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Lackey

      Lackey 10.11.  16:21

      « Re: taky GT

      cit. : ...Sedačky jsou ty nejlepší, co jsem seděl....
      Tak si ešte sadni do Opel AGR sedadiel, aby si vedel, čo znamená pojem sqela sedačka v aute.
      • 10 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 10.11.  22:02

        « Re: Re: taky GT

        Lackey: Zřejmě věc názoru. Jsou to tři dny, co jsem v AGR sedačkách seděl dost dlouho na to, abych mohl konstatovat, že to zas taková sláva není. Za skvělé bych je neoznačil. Skvělé jsou podle mě například sedačky v Golfu GTI.
        • 00 Reagovat !

          foto OndraGT

          OndraGT 11.11.  11:46

          « Re: Re: Re: taky GT

          Podle mne je to se sedackami jak s pivem :-) Kazdemu chutna neco jineho... Sedacky v mem GT mi pasuji jakoby mi je delali na miru. V kii ceed GT se mi nesedi moc pohodlne, tatikovi sedly skvele. Stejne tak me moc nenadchly sedacky v seatu cupra.
          • 10 Reagovat !

            foto Dany

            Dany 13.11.  08:47

            « Re: Re: Re: Re: taky GT

            Zrovna sedačky sú tak individuálna záležitosť, že si to musí vyskúšať každý na svojej ... pozadí. Každý má iné parametre, požiadavky a potreby. Preto nie je priestor dohadovať sa, koho sedačky sú lepšie ako toho druhého ;-) . Ja osobne by som prijal, ak by som si mohol ešte mierne nakloniť sedák dozadu. A možno trošičku mäkšiu výplň, trošičku
            • 00 Reagovat !

              foto jurozizo

              jurozizo 06.12.  17:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: taky GT

              Nastavenie sklonu sedáku by som prijal aj ja. Lebo teraz keď chcem mať podopreté stehná tak musím sedieť na veeeľmi dlhé nohy a potom už poriadne nedočiahnem na volant a ešte k tomu je za mnou málo miesta pre zadného spolujazdca. Inak mám 183cm a sedačku v spodnej polohe.
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 13.11.  08:30

      « Re: taky GT

      Trojcincúrkové ostrekovače boli osadené už od výroby. Predvádzačky mali ploché ostrekovače a tie nefungovali celkom dobre. Možno som to nepopísal úplne jasne.
      Zachytil som, že niekomu v servise menili ostrekovače za ten nový typ. Skús sa spýtať
      • 10 Reagovat !

        foto ceen

        ceen 13.11.  10:41

        « Re: Re: taky GT

        S těmi sedačkami má pravdu OndraGT. Mě ty sedačky v GT na moje tělo sedly úplně dokonale (tvar, tvrdost, pozice v autě, která u mě navozuje pocit bezpečí). V GTi jsem měl možnost jen sedět, určitě super, ale nebylo to jako v GT - láska na první posez. ORS mi třeba nesedí vůbec. Ty ostřikovače jsou fakt špatný (nad 130 už nedostříknou na sklo a jsou jak píšeš trojcincúrkové). Auto jsem objednával 10/2016 a přišlo na konci února 2017, tak nevím, co a kdy se montovalo, každopádně zkusím být na servise neodbytnější. Ohledně těch světel. Četl jsem, že se sklápí a zvedají automaticky, podle čidla na zadní nápravě. Dany ty jsi myslel, že se dají ještě jinak seřídit? Lépe? Co jsem si ještě na předváděčkách v Mostě před rokem všimnul, tak bylo rosení předních světel. Naštěstí u toho mého kusu je vše v pořádku, tak snad to odladili. A jeden postřeh k 4C. Mám z toho pocit, jako když jsem se před cca 10 lety po 4 letech pilování konečně naučil využívat na 100% potenciál carvingu. Lyžování nabylo poté úplně jiných rozměrů. Bez 4C je klasické lyžování, s 4C je carvingové :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dany

          Dany 13.11.  11:42

          « Re: Re: Re: taky GT

          S tými sedačkami môže mať pravdu ktokoľvek ;-)
          Ak už máš nové plastové trojostrekovače, tie by mali mať z boku štelovanie na malý imbus. Natočením nastavíš dostrek. Pôvodné boli mosadzné ploché.
          Svetlá sa automaticky sklápajú podľa zaťaženia, ale dá sa nastaviť výška vo východzej polohe imbusom na vrchu svetlometu. Mne sa svetlá nerosia. ťuk, ťuk
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.11.  12:16

    Recenzia na jednotku

    Výborná recenzia, po dlhej dobe kvalitná recenzia s vyčerpávajúcimi informáciami, každý záujemca o Megane kombi musí chrochtať od spokojnosti.
    Ono kombi nižšej strednej triedy je ideál z hľadiska value for money, má už dostatok priestoru pre rodinu aj bagáž, ale nie zbytočne veľké a nemotorné. K tomu nadpriemerne výkonný benzín, ktorý poskytne už aj nejakú tú radosť z jazdy. Megane je navyše dizajnovo vydarené auto, ktoré už v GT verzii vyzerá ostro (a súčasne nejde o cirkus Humberto á la Civic). Z môjho osobného pohľadu mi vadí iba ten automat, ale to je môj všeobecný odpor k automatom.
    Tak nech slúži a robí radosť.
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 15.11.  12:48

      « Re: Recenzia na jednotku

      Díky, Iudex.
      Automat som tiež nejak nevyhľadával, ale nie je to auto na víkend a tie cukačky TT-BA už sú s manuálom otravné. Asi starnem.
      Manuál z CtR alebo Mazdy by mi nevadil. V N-ku nakoniec tiež vyzerá manuál vymazlený. Všetko ostatné mi je skoro jedno.
      Ono aj tá dvojspojka si pri rozbehu občas cukne, ale nepodtáča a v pohybe už radí plynulo a rýchlo. Hlavne má správnu logiku ovládania pri radení pákou a v ostrejšom tempe sa cíti dobre. Tiež neotravuje dvojitým podradením.
  • 00 Reagovat !

    foto Smells

    Smells 28.11.  22:19

    DVě výtky

    Super brko, závidím. Jen dvě výtky. Na GTečku elektronická ruční brzda? To jako fakt? Pochopím to na rodíným MPV,kombiku, ale na GT? A další věc co se mě nelíbí je ten středovej panel. Jak kdyby tam vůbec nepatřil, jak kdyby vzal někdo starou věž AIWA, kterou jsme měli doma v devadesátejch letech a napasoval ji mezi výdechy topení. Jinak nádherný auto a mě by stačilio se jen svézt.
    • 00 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 01.12.  07:32

      « Re: DVě výtky

      Ručka by bola na dlhú debatu. Našťastie si môžeš vybrať a s manuálnou dokonca ušetríš. Kde je problém?
      Zo stredového panelu nie som úplne nadšený. Ale Aiwa z 90tek?
      Doba veľkých displejov nič iné ako plochý stredový panel neprinesie. Je načase si zvykať.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Star Wars: Poslední z Jediů je důstojný i vtipný střed nové trilogie fenoménu sci-fi

Star Wars: Poslední z Jediů je důstojný i vtipný…

Tak jsme se my, fanoušci Hvězdných válek, dočkali. Do kin slavnostně vstoupil osmý díl ságy, která modelovala…

Herečka Slávka Budínová (†78) by měla radost: Konec války o její dům!

Herečka Slávka Budínová (†78) by měla radost: Konec…

Po 15 letech od smrti Slávky Budínové (†78) se stavební práce daly konečně do pohybu. Chátrající dům na Kampě se…

 

iSport.cz

Pomohla kombinace řevu a klidu, usmíval se Jandač. Co Růžička a ZOH?

Pomohla kombinace řevu a klidu, usmíval se Jandač.…

Dvě třetiny trnul, pak se mohl radovat. Trenér národního týmu Josef Jandač měl k výkonu české reprezentace proti…

SESTŘIHY: City mají patnáctou výhru v řadě, Arsenal i Liverpool ztratily

SESTŘIHY: City mají patnáctou výhru v řadě, Arsenal…

Fotbalisté Manchesteru City v 17. kole anglické ligy deklasovali poslední Swansea na jejím hřišti 4:0 a vedou…

 

Reflex.cz

Sociolog Martin Lux: Realitní bublina praskne. A Čechy to bude bolet

Sociolog Martin Lux: Realitní bublina praskne. A…

Trh s byty je ve varu, zdražuje i bydlení v panelácích, developeři nestíhají stavět. Obchodníci s realitami…

Bokori: Zloději duší, kteří prý dokáží proměnit člověka v zombie

Bokori: Zloději duší, kteří prý dokáží proměnit…

Nejkratší cesta na Haiti vede ze sousední Dominikánské republiky. Zvláštní - zatímco v jedné zemi pulzuje…