reklama


Diskuse

Audi TT (1999)

22.9.2007

Když nebudu počítat auta na rozježdění, tak jako původní auto jsem měl Škodu Octavii první generace s motorem 1.8T. Mimochodem jsem s ní byl moc…

 

Audi TT (Dandy.TT)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Ajin-MoDo-Team-

    Ajin(MoDo Team) 10.10.2007  20:05

    Za slečnu 10

    Auto je hezký na recenzi ještě zapracuj a slečna je pěkná :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.10.2007  20:20

      « Re: Za slečnu 10

      Rozepiš se víc o jízdních vlastostech a přidej víc fotek, klidně i se slečnou :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [84.47.17.XXX] 10.10.2007  20:30

    slecna 7b inak nic

    slecna 7b inak nic
  • 00 Reagovat !

    foto Mexican82

    Mexican82 10.10.2007  20:32

    trocha chyba do dokonalosti

    davam 9b, auto je pecka, recenzia super ale fotky nic moc.. slecna je fajn, ale ta si moze dat hodnotenie na libimseti.cz ... ak doplnis fotky = interier a pod tak moc rad zdvihnem na 10 ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "chachar" [85.160.44.XXX] 10.10.2007  20:36

      « Re: trocha chyba do dokonalosti

      dneska je to tu zo slovenska samej chytrák
      • 00 Reagovat !

        foto Mexican82

        Mexican82 10.10.2007  20:40

        « Re: Re: trocha chyba do dokonalosti

        ziadny strach, mna nevyprovokujes tym ze budes poukazovat na moj povod. Zijem v Brne uz par rokov ;-)

        len hodnotim to co vidim a kady clovek co aspon trochu premysla tak uzna ze dat 10b za 5 fotiek ktore su prakticky rovnake nie je fer voci ludom ktory nafotili XY fotiek k svojmu autu
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "cread2" [86.49.107.XXX] 10.10.2007  20:44

    vykon..

    Myslim ze 195kw ze stary 1,8T je uz vcelku i dost. Tech 165 je na hrane vic bych z toho zdimat fakt nechtel.. kazdopadne jsem hooodne zvedavej kolik ten motor vydrzi..
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 10.10.2007  21:13

      « Re: vykon..

      1.8T by toho měla vydržet dost. Kamarád má u Leona 1.8T cca 290k a zatim v poho. Se sériovejma 165 kW tyhle motory najedou bez problému 200tis.km. Samozřejmě je autu potřeba dávat odpovídající péči...
  • 00 Reagovat !

    foto Dandy-TT

    Dandy.TT 10.10.2007  20:58

    Re: fotky

    Nebojte, fotky ještě doplnim (třeba i se slečnou). Něco možná po víkendu a pak mam slíbený od kamarádá, kterej fotí. Ten je teď ale na dovče.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.2007  10:09

    nazdar

    hello, koukam fotky jak na freefotu >:D, samozrejme davam 10b, auto znam, vune nejvetsi, byli jsme ho s dandym kupovat, fakt krasavice, asi nejlepsi co u nas bylo vubec k sehnani, bohuzel ted o vikendu dandymu natrhnu * na sprintech tak bude trosku smutnej ;-), ne delam si srandu, zatim malo koni ale uvidime na jare.
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 11.10.2007  15:27

      « Re: nazdar

      Uvidíme v sobotu, třeba se ti poštestí ;-) . Já vim ty fotky sou nic moc. Já to snad stáhnu a dám to sem až budu mít nějáký prýma fotky. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Hanss-MoDo-Team-

    Hanss (MoDo Team) 11.10.2007  17:57

    Ani jsem si nevšim

    Že tu přibyla taková kára, takže až dnes. Hned jsem si myslel, že máš něco společnýho s tommy.cuprem, jak jsem viděl ty úpravy...... :-) Jinak další audinka, takže dávám 10b. :-) Jen mi zaujalo, co ten borec co vám nabízel TT bez turba - napiš trochu víc, ať se taky pobavíme...... :-) :-) Tak Zdravim
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 11.10.2007  18:04

      « Re: Ani jsem si nevšim

      Souhlasím, napiš /nejen o tom / něco....je krásná..../ta Audina!/ :-) Hoj!
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 19.10.2007  18:55

      « Re: Ani jsem si nevšim

      Tak k tomu borci, co nabízel TT bez turba. Jeli sme se tam s Tommym podívat. Okoukli sme to. Bylo zřejmě i dost roztřelený asi až k sloupku. Jinak bylo celkem slušně zachovalý. No a pak sem se s tim jel svézt. Ze začatku řídil ten frajer. Poučoval mě kdy má tenhle motor nejvíc tahnout (řikal že prej nejvíc od 5000 ot./min :-D). Už tehdy my bylo divný že měl problém předjet Fabii TDI. Pak sem si za to sed já a hned na dvojku my bylo jasný že tam neni něco v pořádku. To auto mělo tak 125k a ne 225. Jelo to jak octávka 1,8 20V. Tommy se ho pak ptal jestli mu to neni blbý..., tak kápnul trochu božskou a vypadlo z něj že to má na kšeft... Fakt sem tomu nemoh věřit, čeho všeho sou lidi dneska schopný.
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 23.10.2007  17:09

        « Re: Re: Ani jsem si nevšim

        8-s 8-s :no: To čekal na nějakého kupce, co před tím měl Trabanta, že to nepozná?? Hmmmm....Až se za pár měsíců vrátíme do Čech, tak na tohle se teda vůbec netěším...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: ""Valeres" [85.71.200.XXX] 08.11.2007  12:16

        « Re: Re: Ani jsem si nevšim

        To snad ani neni mozny, ne? >:D >:D >:D >:D Ale verim ze dost lidi se na to muze nachytat... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.2007  19:28

    pěkný

    moc pěkný,mě se předchozí tétéčko líbí víc než to nový...je charismatičtější.Měl jsi Passata 2.8 V6 4motion...slušný ne?Je to defacto to samý co já - A6 2.8 V6 quattro.Svezení dobrý(protože většina A6 je Tdi a na to je to moc těžký a jízda nic moc).V tvym TT výkon super,ta spotřeba vypadá až podivně nízká.10 bodů.
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 12.10.2007  19:14

      « Re: pěkný

      Jojo pašík je dobrej. V6ka je krasně kultivovaná a má pěknej zvuk. Jinak k tý spotřebě 10l/100km je průměr. Když s tim jedeš vostřejc tak to samozřejmě stoupá. Včera sem jel do Mariánek a spotřeba 8,8.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.2007  10:39

    no nazdar!

    Ty už taky Benečku..? Švindluješ, co ta weru tady >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.2007  16:46

    pozdrav

    ahoj dandy :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Scully

    Mr.Scully 12.11.2007  14:04

    10b

    Je fakt, ze ten design je dost specificky, rekl bych spis pro zensky (ostatne pro jednu mou kamaradku je to auto snu), ale i tak to musi jet jako blazen... a audio Bose muzu se svym BMW jen zavidet, takove se do nasich mazliku bohuzel nemontovaly :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 14.11.2007  15:02

      « Re: 10b

      Jojo jede to celkem slušně. Design je opravdu věc vkusu. Některý Báwa maj taky připlatkouvou muziku Harmann Kardon a hraje to hodně dobře. Jinak kamarádku pozdravuj ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.11.2007  15:26

        « Re: 10b

        dandy neriskuj >:D nebo dostanes od manzelky domaci vezeni az si to precte >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 14.11.2007  16:26

          « Re: Re: 10b

          Pozdě!!! Dva tejdny nesmim ven a koukat se na televizi >:D Neboj, ví že si dělám jen srandu... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Lidožravá kachna" [90.176.158.XXX] 22.11.2007  22:53

    Mám to samý

    Tak tohle auto znám jako svý boty, najel jsem na něm asi 60 000 km a bylo toho dost. Výkon mám zvednutej zhruba na stejnou hodnotu jako ty, zhruba o 10 kw míň. To auto přitahuje ženský, ale taky závistivý dementy a zloděje suvenýrů jako magnet. Jako kdyby nikdo nevěděl, že se dá rok výroby 2000 koupit levnějc než nový fáčko :-). Když jsem ho dostal k 18tinam, byla to pecka a já byl machr. Teď už se do něj stydim sednout, protože v něm díky atraktivní image a směšný pořizovací ceně (280 000-350 000) jezdí každej vekslák. Design je možná trochu teplej, ale stejně si z toho auta skoro kazdej sednul na zadek, když se tu před 8mi lety objevovaly první kousky. A motor vydrzi dost, ale casto odejde nejaka drobnost a neni to nejlevnejsi zalezitost.
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 23.11.2007  18:23

      « Re: Mám to samý

      Jestli máš to samý tak to máš super káru ;-) . S těma závistivejma lidma máš bohužel pravdu. Moje dveře by o tom mohli vyprávět. Spousta lidí si tu cenu asi moc neuvědomuje a viděj, že takový auto stojí(stálo) 1,5 milionu. Když si to auto dostal tak asi chápu tvůj vztah k němu. Já se každopádně do něj sednout nestydim. Jinak za 280 000 - 350 000 sou TTčka, ale v nic moc stavu a dost olítaný. Sehnat v čechách pěkný je docela problém. U silný verze by měl motor bez vnitřních úprav vydržet až 350k a co se týče oprav bych to neviděl tak tragicky ;-). Kdyžtak sem tvoje auto dej, určitě by to lidi tady zajímalo.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "lidožravá kachna" [90.176.158.XXX] 02.12.2007  16:02

        « Re: Re: Mám to samý

        350k? To se mi zdá nějak hodně, to bych bez repase tipoval tak na japonce. Ale nebudu se hádat, odborník nejsem. Já mám to auto rád a ta jeho "bukvice-image" mi ani trochu nevadí, podle mě vypadá pořád super. A teď vzimě opravdu ocením to quattro, protože když zapadne tohle TT, tak to už neprojede skoro nic kromě SUV a offroad. Ale když z něj člověk vyleze po delší cestě, tak má dost zalehlý uši :-). A opravy tragický určitě nejsou, ale třeba naposled se měnila přístrojová deska, protože se porouchala rafička u palivoměru a ventil u turba a stálo to i s prací asi 20 000, takze to starší auto trochu leze do peněz. A díky, ale zatím ho sem dávat nebudu, už jsou tu asi 3 a tvoje recenze je hodně propracovaná, tak by to bylo nošení dříví do lesa.
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 03.12.2007  19:33

          « Re: Re: Re: Mám to samý

          Těch 350k je strop, co ten motor bez úprav vnitřních částí vydrží. A samozřejmě s tim motorem nenajedeš 200tis.km. Nejsilnější verze 165kW má oproti slabším pár jinejch dílů (kovaný písty, zesílený ojnice, jinou hlavu...). Mě se to auto líbilo vždycky a líbí se mi i teď, proto sem si ho taky pořídil :-) . Se 4x4 máš pravdu. Měl sem před tim Passata ve čtyrkolce a TT sem chtěl taky jedině v quattru a nic jinýho už bych asi nechtěl. Jinak ten palivoměr si mylim, že mě taky jednou bude čekat. U TT odchází celkem často ;-\ . Jak se ti to projevilo? Že neukazoval vůbec?
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "lidožravá kachna" [90.176.158.XXX] 08.12.2007  15:15

            « Re: Re: Re: Re: Mám to samý

            Ahoj. Projevilo se to tak, že mi raficka ukazovala asi tak o 30 litrů benzínu víc, nez v nadrzi skutečně bylo, takže zrádný. Teď to TT prodávám, tak uvidíme kdo bude mít zájem. Plánuju A5 3.0 tdi. Po tom, co jsem viděl tunning od abt na jejich oficialnich strankach, zamiloval jsem se do něj. Ještě když navíc má po úpravě 300 ps a dělá 0-100 za 5.3. Akorád by mě zajímalo kolik taková úprava od abt stojí, na stránkách jsem to nenašel. Pak jsem si taky všiml, že tu někdo má A5 s S-line paketemem a to taky vypada skvele. To by byla asi levnejsi alternativa k tunningu od abt :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.2007  09:18

    TT

    TTčko se mi taky vždycky líbilo a kdybych minulý jaro sehnal nějakej výbornej stav jako si sehnal ty, tak už sem měl cabrio v garáži, jenže je to tak jak říkáš, 90% u nás jich je pěkně vylítanejch ;-\ A s těma budíkama se mi stalo něco podobnýho u mercedesu, sekla se mi ručička rychloměru na 120km/h a dál už nešla, dal sem za výmenu ******* kapličky taky něco kolem 18tis. :-O
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 06.12.2007  14:30

      « Re: TT

      Já myslim že s A5 si určitě neprohloupil, je to fakt bomba kára. Snad si jí taky jednou budu moc dopřát. Až jí budeš prodávat dej vědět ;-) . Ty budíky u TT stojej podobnej nesmysl (myslim, že kolem 15ti tis.). Koukal sem, že chceš trochu zvednout koníky? :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto lumirs

    lumirs 09.12.2007  18:55

    Dotaz

    ahoj kluci, mam k Vam prosbu, muzu koupit pekne TT, po tech strance vse ok, akorat me zarazilo ze to nema palubni pc a tempomat, mel jsem za to ze to byla seriova vybava. Muzete mi to nekdo potvrdit nebo vyvratit? Dik predem
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 10.12.2007  12:50

      « Re: Dotaz

      Ahoj, to záleží na tom jaká to je verze a rok výroby. Jestli je to TT na na netu tak sem hoď dyžtak odkaz. Mrknu na to. Jinak palubní počítač by většina TT mít měla (jedině ty slabý 150k verze ho možná mít nemusej). Taky záleží na tom, v jaký zemi to auto bylo koupený jako nový. V různejch zemých maj různý specifikace výbavy. Tempomat v serii u většiny TT nebyl.
      • 00 Reagovat !

        foto lumirs

        lumirs 10.12.2007  20:58

        « Re: Re: Dotaz

        Ahoj, diky za odpoved, ja uz si podle vinka v audi zjistil ze to pal. pc opravdu nemelo, ta vybava je kapanek chudsi, ale auto je pekny -

        [odkaz]

        Kdyztak se prosim ozvi na ICQ: 30385323 kdyz budes mit cas a chut. Poslu ti odkazy a muzeme to probrat, precejen s tim mas zkusenosti ;) Mam pak jeste jeden kousek. Zatim dik, Lumirs
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 10.12.2007  21:35

          « Re: Re: Re: Dotaz

          Podle fotek vypadá celkem pěkně. Byl ses na něj už podívat? V tom inzerátu tam maj pár hloupostí (jako třeba že to má zadní sterač >:D , CD přehrávač). Jinak ta výbava je slušná. Chybí tam akorát xenony, BOSE a ten palubní počítač, ikdyž si myslim, že ten malej to mít bude. Ale ikdyby ne tak na to to auto nejezdí ;-) . Hlavně když by bylo jinak OK. Tady máš kdyžtak moje ICQ 19397368, určitě to proberem.
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 18.12.2007  20:06

    Ronnyp

    zdravicko psal jsi do diskuze u bmw na moji otazku tykala se toho znaku - mas pravdu s tim postovnym je to mazec!!!musim se zeptat ve zlene jestli ho nemaji a popripade za kolik chechtaku >:D !!!a nevis kde na netu?ja to hledal a nic sem nenasel!!! ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 19.12.2007  09:12

      « Re: Ronnyp

      Myslíš ten znak R32? určitě ho maj třeba tady: www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk5/badge… ale z Anglie se ti to poštovný asi fakt nevyplatí. Zkusil ses mrknout na www.vw-club.cz ? Tam bys to možná moh sehnat. Nejednoduší stejně asi bude koupit si to normálně ve Volkswagenu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "cze2k" [90.176.53.XXX] 18.12.2007  20:40

    hezké

    hezké autíčko,taky sem nad ním uvažoval,když mi otec řekl,abych si vybral auto za maturitu,ale bohužej s jedním vínovým jezdí má 40-ti letá sousedka a to bych se cítil asi trochu trapně :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 19.12.2007  09:43

      « Re: hezké

      Vínový jo? To sem snad ještě ani neviděl. Naše sousedka má naštestí Golfa V, tak sem si ho koupit moh >:D .
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Bob12" [85.160.198.XXX] 22.12.2007  23:50

    Crossfire

    TT se mi driv libilo nez jich zacalo jezdit tolik respektive stary se mi libilo -ta stribrna je hezka-a vsak blbe jede a novy se mi nelibi a jede lip, takze- koupil jsem si radsi novy CROSSFIRE v max vybave ktery se jen tak neokouka ma MB techniku -sice z puvodni a paradoxne lepsi slk generace nez soucasna-a uz bych NIKDY nemenil CROSSFIRE je doslova magnet a ma dusi a jede nadherne :-) ale uznavam, ze je to vec chuti a jednu vec musim tt nechat ze odstarovalo vlnu navratu malych hezkych kupe u vsech automobilek a to mu nikdo uprit nemuze.Chrysler taky moc dobre vedel, proc jeho designery pretahnul k sobe..hezky Vanoce.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Gregoar" [85.160.1.XXX] 23.12.2007  00:16

      « Re: Crossfire

      Tak Bobe nevím kde jsi přišel na to, že předešlá generace Slk byla ta lepší, myslím, že je tomu právě naopak, jízdní vlastnosti jsou u nynější generace o 100procent lepší a technika to samé, jinak Crossfire je zajímavý auto, ale na to co nabízí je moc drahý, škoda tědh cel z USA, mohl by si na něj napsat recenzi a dát ho sem :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Bob12" [85.160.196.XXX] 23.12.2007  23:20

        « Re: Crossfire

        Ja se priznam ze nepoznam rozdil mezi podvozkem stareho a noveho slk. asi nejsem jeremy clarkson...a u crossfire rozhoduji emoce slkckem a podobnyma v mnichove jezdi babicky do lidlu kdezto crossfire je raritka..jinak fotky na forum a recenzi brzy dodam teste se!!!!jeste jednou merry xmass!!!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Bob12" [85.160.199.XXX] 24.12.2007  09:07

        « Re: Crossfire

        Jeste dodatek- crossfire netreba objednavat z usa kdyz byl vyrabeny v nemecku u karmannu -tradicni nemecka firma na karoserie-, ale to prave spousta lidi ani nevi..jsem dlouholetym zakaznikem mercedes benz, porizoval jsem jeste GL pro rodinu, a jak rikam je to mozna subjektivni nazor ale crossfire jsem si zkratka zamiloval. jinak o zadnem tuningu ani chiptuningu jsem neuvazoval ja nerad upravuji neco co uz je dokonale. kdybych chtel jezdit na okruhu a bojovat o vteriny tak si koupim budto srt6 nebo cayman s nebo evo X. crossfire je pohodlny kriznik ktery dokaze zarvat ale to jiz brzy v moji recenzi tak hezke vanoce jdu jeste kupovat darecky....
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 23.12.2007  08:31

      « Re: Crossfire

      Tak Crossfire je určitě zajímavý auto. Mě osobně se z venku dost líbí, ale interiér s architekturou MB ze začátku 90. let a ještě k tomu s americkym zpracovánim mě moc nebere. A ještě jedna věc, když je Crossfire tak dobrej proč teda bude končit jeho výroba bez nástupce??? :-! Jinak nevim kde si přišel na to, že TT blbě jede??? Rád tě přesvědčim o opaku ;-) . Jestli nemáš SRT-6, tak TT jede určitě líp než Crosfire. Jestli nemáš nějáký zábrany, tak sem Crossfire určitě dej. Je to zajímavý auto, který tady je tušim akorát v cabriu. Hezký Vánoce :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Bob12" [85.160.196.XXX] 23.12.2007  23:16

        « Re: Crossfire

        Prave proto ze je tak ojedinelej tak mu lecktery mouchy uvnitr odpustim a to je snad ten stredovej panel -identicky s slk a ta jednoduchost se mi libi jen jinou barvu bych uvital-na kterym se shodnu i s mabarem to je ten jak ma cabrio a timto marka zdravim.CROSSFIRE SE MI DENNE ODVDECI VELKOU PORCI USMEVU NA TVARI A TO JE K NEZAPLACENI.jinak Crossfire ma vynikajici sedacky a je identicky s slk.ja vystridal hodne aut od rx-8 Z4 po caymana na chvili a zustal u XF ma to dusi a je to proste magnet a laska na prvni pohled:-)))) jediny co je na tom aute americky je design jinak 1OO MADE IN GERMANY coz mnoho lidi ani nevi. Vyrobu ukoncili tak jako tak kontrakt s karmannem byl na 5 let a ukoncili ji o rok drive vice na crossfire-forum.de. dohadovat se muzem proc, ja osobne si myslim ze auto bylo dost a nepravem podhodnocene i tiskem. jsem novinar, takze vim jak to funguje, a tady v nemecku kde stridave ziju, ozvlast.vysledek nizkeho prodeje crossfire je ten, ze vlastnim ojedinele auto ktere ma sanci stat se klasikou. fotky na forum soupnu brzy. nevim co presne myslim kvalitou jizdy ale pri me vysce 1,93 mi proste tt nesedlo a MB motory jsou proste skvely. SRT jsem nebral kvuli spotrebe na okruhu jezdit nepotrebuju a vysuvne kridlo mam radsi.nicmene jeste jednou diky tt za to ze je protoze bez nej by nebyl navrat ostatnich.Crossfire mimochodem navazuje na Corvette sting ray z 6O let.
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 24.12.2007  10:30

          « Re: Re: Crossfire

          100% MADE IN GERMANY Crossfire možná je, ale přišlo mi, že zpracování interiéru za německou kvalitou trochu zaostává. Jinak vnější design je fakt pěknej. Asi tě chápu, TT má taky pár chyb, který mu odpustim prostě proto, že se mi to auto líbí a jak ty píšeš vykouzlí mi usměv na tváři. Tobě se stejnym způsobem zase líbí Crossfire a to je dobře. Kdyby všichni jezdili ve stejnejch autech, tak by svět byl smutnej. Upřímně řečeno Caymana bych za Crossfira ale nevyměnil. Jestli píšeš, že Crossfire je pro tebe dokonalej, tak Cayman je dokonalejší, to mi nevymluvíš...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Bob12" [85.160.199.XXX] 24.12.2007  10:54

            « Re: Crossfire

            Mas pravdu je to o emocich a kazdy ma rad jinou holku jine vino a to je vlastne dobre ze kazdemu se libi neco jineho,jak rikam me jen mrzi ze tech tt cek jezdi tolik, caymanu musim nechat jednu vec a to je precizni zpracovani uvnitr a motor a samozrejme prestiz znacky.samozrejme je dokonaly a svym zpusobem dokonalejsi(a presto jen o ca 3 tis euro drazsi,penize v tomhle ohledu nebyly rozhodujici faktor chtel jsme si udelat radost, taky jsem koketoval se Z4 coupe).akorat kolenem jsem se dotykal stredovyho panelu pri moji vysce, coz kupovidu ac bych neveril u XF je v pohode.ja za to nemuzu, je se proste do crossfiru strasne moc zamiloval,vis, ja nejsem zavodnik ja si rad sednu na dalnici na mnichov a posloucham hudbu z harman kardonn a je m krasne nepotrebuju predjizdet(absolvoval jsem par kol na okruhu v lamborghini a to me vystrasilo natolik ze jsem si to uz asi vybral)))):-)) priznavam a je nas hodne na nemeckym foru delame srazy a je to skvela komunita:- :-) nekdy muzeme dat projizdku za prahou, jen tak, do pohody, zkratka pro radost z jizdy. a brzy pridam i fotky :-) jeste jednou hezky xmass
            • 00 Reagovat !

              foto Dandy-TT

              Dandy.TT 25.12.2007  11:37

              « Re: Re: Crossfire

              To máš pravdu že TTček jezdí už hodně a spousta z nich je bohužel v nic moc stavu. Ani se ti nedivim, že se ti Z4 zdála malá. Já jel teda jen v roadsteru a zdál se malej i mě. Pohodovou přojížďku za prahou klidně dát můžem. A už se těšim na tvojí recenzi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.12.2007  16:42

    Přání

    Ahoj, i tobě přeji pěkné vánoce a auto až slouží ok. Měj se Frpe
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 24.12.2007  10:34

      « Re: Přání

      Děkuju ,tobě přeju hezký svátky a hodně štestí do novýho roku. Ať se ti s Cupruškou dobře jezdí (ale to asi bude, je to fakt skvělý auto :-) )
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "důchodce" [82.208.45.XXX] 23.12.2007  21:34

    něco víc

    co takhle ukázat na tom videu nějakou tu prezentovanou jízdu dveřma napřed? nebo se umíte na sněhu točit jen dokola a jezdit jen rovně a závodit na dálnicích? a před zatáčkou se zbytečně posrat! >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 24.12.2007  10:37

      « Re: něco víc

      Máš pravdu, měl bych s tim začít něco dělat. Mam furt hnědý trenky, jak se před každou zatáčkou po...! Ty by ses měl zase naučit číst!!! :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "důchodce" [81.0.194.XXX] 24.12.2007  11:12

        « Re: Re: něco víc

        číst proč číst vždyt tam píšeš jak jezdíš ze zatáček dveřma napřed a na videu jen sprinty ale sorry s nabitym autem po rovině vyhraje každej
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 25.12.2007  11:17

          « Re: Re: Re: něco víc

          No právě, kdybys uměl číst, tak by ses tam dočet, že těma dveřma napřed sem nejel úmyslně. Nikde sem nepsal, že jezdim jak W.Röhl s Audi Quattro. Navíc haldex na to neni úplně ideální. To spíš tady napiš někomu s Imprezou nebo Evem... Ale třeba ti někdy udělám radost a něco natočim, jestli letos napadne sníh. Máš pravdu, že na rovině umí šlápnout na plyn každej, ale je to i trochu o tom se umět rozjet atd. Pak můžeš ujet, jak ty píšeš, i víc nabitejm autům než máš sám...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "625" [88.83.169.XXX] 31.12.2007  12:12

    Typ motoru

    Můžete mi sem prosím napsat, čím vším se liší tenhle 165KW od standardního 110KW. Chtěl bych si ho zastavět do Octávky 1,8T 4x4, bud místo stávajícího 110KW, což pujde asi velice složitě, protože úchyty atd. budou jinak, ale spíš bych ty lepší věci přeházel do toho stávajícího, jako písty,turbo,(předpokládam asi ojnice vstřiky vačky, takže asi celá hlava?) atd. Nechal bych jen blok a spodek. Pošlete mi sem taky prosím typ motoru, abych vběděl jaký mám shánět, děkuji
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 31.12.2007  14:56

      « Re: Typ motoru

      Tak typ motoru má označení APX. Myslim že s výměnou by zas tak velký problém být neměl, seženete-li ho kompletní. Úchyty se budou lišit jen minimálně. Pár rozdílů sem už psal v recenzi, tak se to pokusim shrnout. Takže 165kW verze má navíc: větší turbo KKK K04-23 s tim samozřejmě souvisí jiné svody a downpipe, hadice nasávaného vzduchu a stlačeného vzduchu z turba, sací potrubí; dál tam sou dva mezichaladiče; větší vstřiky; kované písty; zesílené ojnice; otočené sání do motoru; pak vámi zmiňovaná jiná hlava; silná verze má navíc ještě dochlazování - po vypnutí motoru zhruba ještě 10 min běží vodní pumpa; a samozřejmě tam musí být i odpovídající řídící jednotka. Doufám, že sem na nic nezapomněl. Jinak přestavět to neni až takovej problém. Kamarád má takhle přestavěnýho Leona 4x4 132kW verzi. Všechny vyjmenovaný části tam dávat nemusíte. Stačí tam dát větší vstřiky, turbo K04 s potrubím a řídící jednotku. Místo dvou mezichladičů doporučuju jeden velký (taky to teď budu předělávat). Vnitřek motoru a hlavu měnit neni třeba. Kamarád v tom Leonu tam má taky původní a funguje to v pohodě a to ho zrovna nešetří. Jinak je spousta firem, který tyhle přestavbový kity nabízej, takže neni třeba to shánět po částech. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "andyx" [88.64.71.XXX] 01.01.2008  13:12

        « Re: Typ motoru

        dobry den zajimalo by me jakou ma motor po takobych to upravach zivotnost a zda-li neni lepsi auto vzdy nechat takove jake je pripadne si poridit rovnou 3.2 litrovou variantu?v aktualnim vydani casopisu auto bild je audi tt v top tenu nejporuchovejsich aut respektive s castymi zavadami uvadi zde poruchy motoru a problemy s brzdami.jinak me osobne se libi vice crossfire jak jsem cetl vasi diskusi nize ale je to samozrejme vec nazoru.

        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 02.01.2008  19:10

          « Re: Re: Typ motoru

          Dobrý den, nevim jaké úpravy máte konkrétně na mysli? Jestli je lepší nechat auto takové jaké je si musí každý posoudit sám. Někdo to má jako koníček a dělá to pro radost. Životnost motoru by se při menších uprávách (optimalizaci) neměla příliš snížit. Samozřejmě vše zavísí na tom, jak se člověk k autu chová. Jinak co se týče poruchovosti motorů 1.8 T, tak si myslim že to sou velice povedené a spolehlivé motory, aspoň mají takovou pověst. V octavii 1.8T sem najezdil 70tis km a na motoru mi tam za celou dobu NIC neodešlo. Viděl sem dva VW passat 1.8T, který bez větších problému nejezdili přes 300tis km a stále jezdí a tak bych moh pokračovat dál... Možná, že ale v AutoBILDu vědí víc než já. Co se týče problému s brzdami u TT, tak opět nevim, jaké problémy maj v AutoBildu na mysli. Pravdou ale je, že by u TT brzdy mohli být lepší (viz. recenze). Jestli je TT v něčem poruchové, tak to je palubní elektronika (budíky...). 3.2 litrová verze je určitě fajn, má nádhernej zvuk (to mi u čtyřválce chybý), ale je dost těžká na předek i celkově má vyšší hmotnost a neni o nic rychlejší, spíš naopak. Možná bych si, ale 3.2 verzi s DSG nechal líbit, ten zvuk je fakt libovej ;-) .
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 30.01.2008  16:22

          « Re: Re: Typ motoru

          Něco málo k spolehlivosti Audi TT. [odkaz]
          K mému vlastnímu překvapení dopadlo líp než jsem čekal. Dvacáté místo si myslim, že neni špatný. Rozhodně to neni topten nejporuchovějších aut.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "625" [77.48.60.XXX] 01.01.2008  22:07

        « Re: Re: Typ motoru

        Díky moc.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Octavia_WRC" [83.69.52.XXX] 06.01.2008  20:51

        « Re: Re: Typ motoru

        Nesoulasím stebou ale ve všem co píšeš,píšeš tu i poměrně dost blbostí..vezmu to postupně jak to tu píšeš ty
        turbo je ok..KKK K03-23,kdezto 110kW ma KKK K03-x
        uchycení motoru je naprosto identické,takže záměna je možná prakticky kus za kus..
        výfukové svody jsou u 110kw,132kw i 165kw verze naprosto identicke!!To turbodmychadlo ma naprosto stejne priruby jako KKK K03 jen stim,ze ma tusim o 2 lopatky vice,maji jiny uhel natoceni a hlavne je tam rozdil 3mm v prumeru saci a vyfukove lopatky
        Ten downpipe je vyresen trochu jinak,nez u K03 verze a nevim jak je to tam se zamenou.Musel bych se nato podivat.
        Ty hadice stlaceneho vzduchu jsou pouze premisteny kvuli tomu,ze 110kW i 132kW verze ma pouze jeden cooler v prave strane narazniku,kdezto 165kW verze ma coolery dva jak pises a kvuli tomu i otocene sani.
        Vstriky jsou vetsi o 15cc,coz neni nijak zavratny rozdil a urcite je to malickost,kterou ti zmeni kazdy "schopny" ladic motoru v tve mape ECU.
        Stěma pístama jsi mě skutečně pobavil,nejhorší natom je,že si zajdeš do škoda/vw/audi servisu a mechanik u prodeje dilu ti sdeli,ze pisty,pistni krouzky,ojnice,klikova hridel jsou naprosto identicke jako 132kW,110kW verze.
        Opět další ptákovina..hlava je naprosto stejná,jen je použit ostřejší profil výfukové i sací vačky :-)

        Prostě,když shrnu rozdíl mezi 110kW a 165kW 1,8T :
        KKK K04-23
        jina prvni cast vyfuku
        vetsi vstriky
        jina mapa ECU
        dva intercoolery misto jednoho => stlaceny vzduch je priveden do sani z druhe strany motoru,nez u 110kW tudis je otocene to sani(vnitrni prumer sani se nelisi)
        ostrejsi profil vacek(dam si tu praci a najdu presne hodnoty co nejdrive).
        Dale se 165kW verze lisi uz jen prumerem spojkove lamely,sestikvaltem a podobnejma drobnostma.

        Myslel jsem si také,že tam je spousta rozdílů v těch motorech,že tam budou jiné písty,ojnice,klika,hlava...jenže ejhle,kamarád se mezi svátkama ve Škodovce nudil a tak jsme společně v katalogu ND hledali rozdíly v cenách a poměrně mile jsem byl překvapen,když jsem zjistil vše co jsem ti napsal o pár řádků vejš.

        Dnes jsme měli s několika kamarády,kteří mají taky Octavie RS srázek a jeden znich vlastní opravdu "bestii" Octavii s velikanskym turbem(jeste nema vse doladene) ale pidil se po stejnych vecech jako ja ohledne tech rozdiluu tech 1,8T a zjistil to same,takze natom neco bude :-) :-)

        Mimochodem,včera jsem si psal s "eurem" jak má bílé Uno a ten mi tvrdil na ICQ,že prý jsi mu říkal,že máš v TTčku 320PS...tak co je to zase za báchorky?:yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 07.01.2008  18:59

          « Re: Re: Re: Typ motoru

          Zdravim, dovol abych i já opravil pár blbostí, který si tu napsal

          Takže hned na třetim řádku píšeš KKK K03-23. U nejsilnějších verzí je KKK K04-23! To beru jen jako překlep.

          Výfukové svody jsou u nejsilnějších verzí s pohonem 4x4 (154kW, 165kW) , kde je použito turbodmychadlo KKK K04, tvarově ÚPLNĚ jiné, než při použítí K03 u slabších verzí!!!

          Jako blbost mi taky přijde, když píšeš: "rozdil 3mm v prumeru saci a vyfukove lopatky". 3mm budiž, ale pojem "průměr u lopatky" opravdu neznám. Snad jen průměr kompresoru a turbíbíny turbodmychadla.

          Downpipe zaměnit určitě taky nejde!!! Samozřejmě se dá vyrobit vlastní.

          Hadice z airboxu k turbu je u nejsilnějších verzí s pohonem 4x4 (154kW, 165kW) taky jiná.

          Co se týče vedení stlačeného vzduchu a mezichladičů, tady sme se kupodivu celkem shodli. V podstatě si upřesnil to co sem psal já. :-)

          U vstřiků sme se taky shodli, že je nejsilnější verze maj větší.

          Dál píšeš, že písty sou stejný, ale opět nemáš pravdu!!! Sou kovaný a tím odolávají líp vyšším teplotám. Budou mít možná stejnej tvar.

          Ojnice sou u nejsilnějších verzí taky jiný!!! U úchytu na kliku jsou silnější (rozšířený)!!!

          Nejhorší je, že mechanici ve Škoda/Audi/VW servisu kolikrát ani nevěděj jak vyměnit olej u haldexu, takže je možný že ti na silnou verzi objednaj písty a ojnice ze slabších verzí. Prakticky zaměnitelné sou a fungovat to s nima taky bude (nejen tvoje auto je toho důkazem), proto sem to panu 625 taky psal, že je může nechat.

          Že je tam jiná kliková hřídel sem NEnapsal ani čárku!!!

          Že je tam jiná hlava sis potvrdil sám. Kromě vaček maj nejsilnější verze ještě navíc dochlazování.

          V podstatě ty nejdůležitější rozdíly si tam shrnul stejně jak já.

          Ještě taková maličkost, ty píšeš že je jinej jen první díl výfuku. Silný verze TT a S3 (nevim jak je to u Cupry R) maj dva katy namísto jednoho (kat bych bral jako druhej díl výfuku)...

          Jinak 6ti kvalt se dával i do 132kW verzí s pohonem 4x4.

          Je vidět, že Eura neznáš osobně. Je to dobrej kluk ale občas má bujnou fantazii. Jako třeba s těma kolama co si sháněl... 320k tam opravdu nemam. Kéž by >:D

          Jen tak pro zajímavost, co má ten kluk v tý bestii???
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Octavia_WRC" [83.69.52.XXX] 07.01.2008  19:31

            « Re: Re: Re: Re: Typ motoru

            Stím turbem to byl překlep..dole jsem to napsal už dobře :-)

            Kované písty tě mohu ujistit,že tam na 100% nejsou,to by lidé,kteří dávají veliká turba neobjednávali kované písty od různých firemza 60t Kč a vejš,ale použili ze 165kW TTčka,už to ale zjišťuji jak to je,protože mi to přijde jako ptákovina.
            Až to budu mít na 100% potvrzené ne z jednoho zdroje,tak to pak můžeme řešit dále,zatím to je jen a jen diskuze o věcech,které jsme se z 90% dočetli na různě na internetu.

            Eura neznám,tak nemou posoudit,ale bujnou fantazii asi má :-)

            JAk funguje to dochlazování?Psal jsi,že ta vodní pumpa pracuje stále i po vypnutí motoru..abych řekl pravdu,tak to slyším poprvé..čím je poháněna,když vypneš motor?

            V tý "bestii" má Garretta T3/T4 hybrida,mohu ti poslat pár fotek,když tu necháš e-mail..
            Nyní ale chce objednat GT2871r,tak uvidíme,kuličky jsou kuličky :-)
            Nejhorší je u takovejch větších projektů sladění vstřiků a toho velikého turba,což v ČR umí dle mě pořádně tak 15 lidí.. ;-\

            PS:já nic o kované klice ani nenapsal !!!
            • 00 Reagovat !

              foto Dandy-TT

              Dandy.TT 08.01.2008  20:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Typ motoru

              Asi vim co máš na mysli. Myslíš asi kovaný písty od firem jako třeba JE pistons nebo Wössner který sou určitě kvalitnější než tovární. Řek bych že i v kovanejch pístech může bejt rozdíl. Třeba ve váze, aby neměli tak velký setrvačný hmoty atd. Co si budem povídat automobilky to dělaj tak, aby to splnilo účel a nebylo moc výrobně drahý. Jinak u pár firem sem viděl, že do slabších motorů 1.8T, doporučovali při jistym navýšení výkonu právě písty a ojnice z S3 (TT).

              Eura sem se na to, jak přišel na těch 320k, ptal a prej mu to řikal jeden náš kamarád. Asi si z něj udělal dobrej den >:D .

              Ta vodní pumpa je poháněná normálně autobaterií. Běží ještě cca 10 min. po zhasnutí motoru.

              Fotky bestie dyžtak pošli na vytour@seznam.cz. Rád se podívám na něco pořádnýho.
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "625" [88.83.169.XXX] 18.01.2008  14:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typ motoru

                Opravdu mají ty motory stejné úchyty? Jestli ano, tak až ho seženu tak ho tam dám v celku. Myslíte, že by mi do té octávky s tim motorem bez větších úprav šel i ten šestikvalt? díky
                • 00 Reagovat !

                  foto Dandy-TT

                  Dandy.TT 18.01.2008  18:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typ motoru

                  Jestli ty uchyty sou přesně stejný si jistej nejsem. Jeden kolega tu psal ale že jo. Každopádně by ta výměna neměla bejt velkej problém. A vzhledem k tomu že máte 4x4 tak si myslim, že šestikvalt by tam měl taky jít bez problémů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.2008  22:03

    Krasavice :)

    Taky jsem ho jednu dobu moc chtel, ale na novy nebylo a se starsim to bylo jak jsi psal - sama bouracka, vylitanina, stocenina.
    Tvoje TT je krasny a nezaslouzi si jinak nez 10! Doufam, ze se nekdy potkame i s Tommym, s tim si to slibujem uz asi 3 roky, tak bychom to mohli realizovat :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 07.01.2008  19:05

      « Re: Krasavice :)

      Ahoj, dik za chválu. S tim setkánim se to snad někdy podaří :-) . Tvůj EOS je taky moc hezkej. Na léto super kára :yes: .
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.02.2008  13:05

    Nadherné auto a nadherna holka

    Nadherné auto a nadherna holka, k tomu plnopu nádrž a vic bych k životu nepotřeboval.
    Fakt krasa, obě.
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 09.02.2008  16:37

      « Re: Nadherné auto a nadherna holka

      Dík za pochvalu, obě mam moc rád ;-) . Jinak Octávku máš taky moc pěknou. Měl sem stejnou. Fakt super auto, vůbec sem si na ní nemoh stěžovat. Ach jo, kde je jí teď konec :'-( ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.02.2008  16:50

        « Re: Re: Nadherné auto a nadherna holka

        Turbokluku - Dandy žádnou holku nemá, ta co tam postává je jen Filkova figurína z obchodu vypůjčená. >:D >:D
        Dandy to máš za tu mazdu, měl jsi napsat Cupra, voe vyhraje Cupra!!! >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto filko

          filko 09.02.2008  17:01

          « Re: Nadherné auto a nadherna holka

          Co si mě tady berete do úst zadarmo? V TT 4x4 165kW mám několik kol na okruhu v Brně. Můj přidělený spolujezdec - majitel Porsche Boxstera - se mohl z mé jízdy zbláznit. Holka hezká. V autě mám ještě jedno místo [odkaz] . Pošli mi na ni kontakt, OK? :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Dandy-TT

            Dandy.TT 09.02.2008  19:13

            « Re: Re: Nadherné auto a nadherna holka

            Tak sem se ptal a slečna řikala, že prej sedá jen do aut, kterejm nepadaj z vejfuku brigety >:D
            • 00 Reagovat !

              foto filko

              filko 09.02.2008  21:06

              « Re: Nadherné auto a nadherna holka

              No prosim Tě... Tak ji ukaž toto: [odkaz] Ale neukazuj jí tu úvodní fotku. >:-[]

              Ale vážně: hezký TT.
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 09.02.2008  19:18

          « Re: Re: Re: Nadherné auto a nadherna holka

          Dobrá překecali ste mě. Tak já vám tu figurýnu toho 24. přivezu ukázat ;-) . Mazda má samosvor. Cupra vyhraje, neboj... až na jaře vyjede Tommy. Na něj budou asi všichni krátký. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.2008  19:28

    kombinace

    Souhlasim,pěkná kombinace. :-)
    Podobný obrázek jako u tebe ve fotogalerii dobře znám,pouze barva je černá(myslim auta... ;-) ).Škoda že už to nějak neplatí... :'-(
    Jinak pro mě je docela problém se do tohoto tétéčka nasoukat za volant,hlavně dveře jsou moc blízko.Nová generace je prý vepředu o dvě třídy prostornější,ale tam jsem neseděl.
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 09.02.2008  19:48

      « Re: kombinace

      To máš pravdu, TT neni zrovna prostorovej zázrak ;-\ , ale mě to tak něják stačí. V novym TT sem seděl a o moc větší to neni (o dvě třídy určitě ne)...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.02.2008  19:52

        « Re: kombinace

        Aspoň je to tam tělo na tělo... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 10.02.2008  12:17

          « Re: Re: kombinace

          Tělo na tělo to jo, ale už se tam pak s těma tělama nedá nic dělat >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.2008  21:22

    TOMMYHO Monopost F 1

    No zdár, Tomes fakt staví sporta. Jen to co mi psal bude síla. Myslím, že do půlroka zase něco vymyslí co vylepšit a dokoupit.
    ;-\
    No a já uvidím, figurína fakt přijede? No to by se chtělo sejít teda dřívávějc než v těch 21h né? Vzal bych i svou manželku a bylo by. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 10.02.2008  12:22

      « Re: TOMMYHO Monopost F 1

      Figurínu vzít klidně můžu, určitě pojede rádá. Taky bych se sešel dřív, třeba kolem tý páty. Škoda že v Grossetu na zahrádce bude asi zima :-( ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.2008  21:38

    10,3litru ...

    je celkem slušná spotřeba při nedotýkání se plynu, to byl údaj za 10min běhu motoru na volnoběh viď? >:D >:D
    No já pochlapil, mám teď 11,8litříku, je to teda dálnice + město dohromady ... no uvidíme časem, zatím něco kolem 3 350km ...
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 17.02.2008  13:42

      « Re: 10,3litru ...

      Hele, je to 10,2 tak opatrně jo >:D ! ...To je samozřejmě průměr. Už sem s tim jel i za 15, ale taky i za necelejch 9 :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 17.02.2008  14:12

        « Re: Re: 10,3litru ...

        HHMM, tak to už si držím čelist a ani nedutám ... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dandy-TT

          Dandy.TT 17.02.2008  14:27

          « Re: 10,3litru ...

          No proto ;-) . Dej si tam zpátky pejska, ten byl roztomilejší... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 17.02.2008  15:13

            « qvéčko

            hele videl bych to ze by jsme mohli zacit s qveckovejma meetingama od brezna coo, nejaky sprintiky a pokec coo?
            • 00 Reagovat !

              foto Dandy-TT

              Dandy.TT 17.02.2008  15:40

              « Re: qvéčko

              To by sme klidně mohli. Jen aby už začalo bejt trochu teplo... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 17.02.2008  15:52

                « Re: Re: qvéčko

                Nechcete se dostavit na sraz příští víkend do Průhonic k Hanssovi? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.2008  19:37

    Super

    Super auto za chvíľu tu možno budem písať už aj ja nejakú recenziu na TT ked sa podarý potom mi musíš dať nejaké dobre rady dávam 10
    • 00 Reagovat !

      foto Dandy-TT

      Dandy.TT 26.02.2008  19:24

      « Re: Super

      Děkuji za pochvalu. Když to bude v mých silách rád poradim :-) . A kde mam tu desítku ;-) ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [195.146.151.XXX] 13.03.2008  12:35

        « Re: Super

        hh
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.2008  17:54

    Achoj Dandý ...

    ... něco sem četl, tak jsem si na tebe vzpomněl, že máš taki stejný embéčko jako je v tomhle odkazu ...[odkaz]

    chichi, líbí? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.2009  22:54

    TT

    ;-)co na to říct..kdybych neřešil prostor v autě šel bych hned do toho!barvu ale černou..tiše závidím má to potenciál ;-)
    gratuluju! :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!

reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

reklama





Blesk.cz

Malý ostrov s velkým bohatstvím: 7 důvodů, proč vyrazit na Mauritius

Malý ostrov s velkým bohatstvím: 7 důvodů, proč…

Na vzácnou známku zapomeňte. Našli jsme sedm jiných důvodů, proč se jet v zimě ohřát na tento rajský ostrov.

Držte se! Studenti podpořili spolužáky zraněné při nehodě společnou fotkou a vzkazem

Držte se! Studenti podpořili spolužáky zraněné při…

Spěchali, aby stihli začátek čtvrtečního vyučování. Jenže u Lomničky na Brněnsku mladík za volantem nezvládl…

 

iSport.cz

Dravec, ze kterého omdlévají fanynky. Joshua si jde pro další kořist

Dravec, ze kterého omdlévají fanynky. Joshua si jde…

Vystoupal neuvěřitelně rychle. Během pouhých sedmnácti zápasů dokázal britský ranař Anthony Joshua získat pás…

Životní jízda! Puskarčíková urvala bronz, Koukalová se propadla

Životní jízda! Puskarčíková urvala bronz, Koukalová…

Česká biatlonistka Eva Puskarčíková si zajela pro první individuální medaili ve Světovém poháru. Ve stíhačce na…

 

Reflex.cz

Korunní princ nafotil Dubaj v mracích, fotografie jsou kouzelné

Korunní princ nafotil Dubaj v mracích, fotografie…

Hamdan bin Mohammed Al Maktoum, korunní princ Spojených arabských emirátů, si jednoho dne vyšel na střechu jedné…

Představujeme nejdéle sloužící a nejstarší letušku na světě. Jako stevardka se živí již 60 let

Představujeme nejdéle sloužící a nejstarší letušku…

Čtvrtého listopadu roku 1957 se jako jedenadvacetiletá poprvé starala na palubě letadla o cestující. Bette…

 
 
reklama