Recenze

9 Majitel

Škoda Octavia 2.0 TDI Elegance

9.82 Uživatelé

Hodnoceno: 118× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
Škoda Octavia, foto 9 Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12 Škoda Octavia, foto 13 Škoda Octavia, foto 14 Škoda Octavia, foto 15 Škoda Octavia, foto 16 Škoda Octavia, foto 17 Škoda Octavia, foto 18 Škoda Octavia, foto 19 Škoda Octavia, foto 20 Škoda Octavia, foto 21 Škoda Octavia, foto 22 Škoda Octavia, foto 23 Škoda Octavia, foto 24 Škoda Octavia, foto 25 Škoda Octavia, foto 26 Škoda Octavia, foto 27 Škoda Octavia, foto 28 Škoda Octavia, foto 29 Škoda Octavia, foto 30 Škoda Octavia, foto 31 Škoda Octavia, foto 32 Škoda Octavia, foto 33 Škoda Octavia, foto 34 Škoda Octavia, foto 35 Škoda Octavia, foto 36 Škoda Octavia, foto 37 Škoda Octavia, foto 38 Škoda Octavia, foto 39 Škoda Octavia, foto 40 Škoda Octavia, foto 41
 

Technické info

Přezdívka auta Bublinka Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:120000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.7 maximální rychlost [km/h]: 207 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 580 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.7

Popis vozu

Je jasné, že Bublinka není vyloženě moje, ale dostal jsem ji jako služební před dvěma lety a najel jsem na ní už 80000km, služebně i soukromě, tak se s Vámi chci podělit o zkušenosti, i když zrovna Octávku (voktáfku f tédéíčku f plný palbě na hlínách,...) zná každý, proto k popisu jen zběžně, zaměřím se na osobní zkušenosti.

Jak je vidno, Bublina pochází z Mladoboleslavského chovu Combinovaných Octáv. Pod kapotou doslova BUBLÁ naftový dvoulitr který disponuje 140 českými plnokrevníky. Na jejím povrchu se skví nádherný modrý lak, který ovšem není vidět pod záplavou stovek velkých i malých kyslíkových bublinek na modré, zepředu dozadu se ztmavující fólii. Ta je nejen nádherná a sexy, nýbrž i praktická, protože pak nejsou (nejsou vůbec nebo nejsou vidět) škrábance ani důlky ve dveřích...super ! :)

Bublina je ve výbavě "Elegance + něco málo navíc". Namátkou : mnoho airbagů, ABS, ASR, EBD (ABC, DEF, GHI, USS, BHP, CZK, THC,...) dvouzónová klima, ESP(to je to něco navíc), dešťový senzor (to je taky něco navíc), všechno v elektrice (okna, zrcadla,...), tempomat, 15" hlíny...Prostě skoro "f plný palbě pyčo" ;) Za zmínku stojí rádio. Je to nějaký speciální :) Jmenuje se Parrot a ovládá Bluetooth. Je to v podstatě moje handsfree, nahraje si to do sebe kontakty z mobilu. Můžete na něm měnit barvy podsvícení, moc pěkný! :)

Karoserie je klasický kombík...mega dlouhý auto ( i když to je dost relativní, je spousta a spousta mnohem delších) s mega velkým kufrem, 580litrů je dost. Vepředu dost místa, Bublina nemá elektrický sedačky, ale seřiditelný jsou v mnoha směrech včetně bederní opěrky, takže polohu si vždycky najdete. Vzadu je to horší, za sebe mám problém si sednout. Týká se to místa pro nohy, jak jinak. Sedadla jsou tuhá, se solidním bočním vedením, ovšem
mě osobně z nich po delší jízdě bolí záda. Zkoušel jsem různé nastavení, polohy, ale vždycky tak po 2hodinách jízdy (i když jsou přestávečky na čerstvý kyslík pro bublinku i pro mě) mě začnou bolet záda. Ono boční vedení je vcelku pevné, ale dělané na "tlusťoučké tatínky od rodin", jinými slovy, opěradlo (kupodivu sedák mi takový nepřijde) je dost široké a já se svou nikterak rozložitou (rozuměj štíhlou ;) ) postavou v zatáčkách cestuju od jednoho boku k druhému. Možná proto ty záda...

Srdcem které udržuje Bublinku aktivní je klasický naftový PD dvoulitr se 103 kW (140 koníků). Nemůžu si na něj stěžovat, síly má na rozdávání, táhá až do 200. Pružnost toho motoru je jeho největší klad. Druhý je asi spotřeba, za těch 30000km je dlouhodobá spotřeba 6,6litru. Bubláme ale většinou společně po městě (Praha) nebo lítáme velmi rychle po dálnicích (aby konkurence věděla, kdo má nejrychlejší internet :D ). Takže vzhledem k tomu a k výkonu, je to spotřeba velice dobrá. Někdo uvádí jako negativum hlučnost. Já ho chápu, vím, co mu vadí, ale nesouhlasím s ním. PD diesly mají dost specifický zvuk, ale mně nevadí, v určitém režimu jízdy jsou mi dokonce milejší, než jiné vznětové jednotky. Nejhorší je to tedy asi za studena na volnoběh, to fakt nic moc, ale říkám, nestěžuju si.
6stupeň je dobrá volba, kratší dráhy mi vyhovují, jen je potřeba víc síly na jedničku. Odstupňování logické, ale já moc nepoužívám 5ku, buď jedu na 4 nebo ji oroštuju pak rovnou za 6...

Jízdní vlastnosti...mno...hrozný a skvělý zároveň.
Proč hrozný - naprosto mrtvý auto, řízení, žádná komunikace. Vůbec není cítit, co to auto dělá. Víceprvek vzadu při prázdném autě trochu jakoby poskakuje. Při ostřejším průjezdu zatáčkou veliké náklony.
Proč skvělý - celkově je dost neutrální chování, takže s trochou cviku si rychle zvyknete kam až se může. Je jistý ve stopě, nenáchylný vůči bočnímu větru.

K jízdním vlastnostem malá vsuvka, nedávno jsem si jel tak 110 po prvotřídce, bylo to v noci na dálková světla, sucho, teplota mírně nad nulou. Blížil jsem se k domovu a myšlenky byly někde jinde. V tom vidím, jak do silnice lezou z mé strany 3 srnky. Viděl jsem je díky dálkáčům z dálky (jak jinak, když jsou to dálková světla ;) ), přesto jsem zadupnul brzdu, jak to šlo. První poznatek je, že auto samo spustilo varovné blikání všemy blinkry, což pro mě bylo překvapení, netušil jsem, že to umí (standard v Elegance nebo něco navíc???). Druhý poznatek, že brzdy jsou asi dost silné (nebo možná tou zimou, atd.) a to natolik, že se i ABSko muselo kousnout a makalo "na plnej". Přesto mně osobně nepřišlo, že by auto zpomalovalo, jak bych čekal po zadupnutí. Měl jsem sice pocit že se překotím přes čumák dopředu, jak se celá Bublina naklonila (opět zvláštní chování tlumičů a pružin), ale dojem z decelerace nebyl nic moc.
Dopadlo to všechno dobře, srnky odběhly (možná i díky tomu, že jsem je vyblikal a ony mi uvolnily pruh :D),přestože nemusely, dobrzdil bych to, a já pokračoval v klidu dál k bublinkovému kyslíkovému domovu...THE HAPPY END!

-----SPOLEHLIVOST-----
Tuto kapitolu jsem se rozhodl zavést ve světle několika posledních událostí, které se týkaly Bubliny. Jak asi tušíte, nebyly to události toho zábavného rázu. Zatím toho je jen pár, ale vzhledem k tomu, že auto má najeto zhruba 60 000km, je to docela zarážející a značně to nahlodává můj názor na škodovku jako na výrobce velmi kvalitních automobilů. Tak se chci podělit i o tyto zkušenosti, aby nepanovaly v české společnosti mýty o tom, jak je škodovka bezproblémová. Snad u tohoto malého seznamu zůstane a nebude se již nijak výrazně rozšiřovat. Tak popořadě...

1) Klimatizace
Teď na začátku letních dní s nástupem veder přišel u mě i nástup chladu. Chladu v autě, nikoliv v srdci. Začal jsem prostě používat klimu. Nebyl s ní problém, vše fungovalo tak jak má několik týdnů, možná i měsíců, až najednou........
Stalo se to právě před několika týdny, v období oněch apokalyptických veder. Na venkovním teplomětu auta svítil údaj převyšující 30stupňů, v autě vedro na padnutí, tak si chci pustit klimu. A ono nic. Nefungovala. Nechladila. Bylo to zrovna období, kdy bylo hodně práce a dost ježdění, tak jsem si nemohl dovolit nechat auto v servise, říkal jsem si, že nefunkci klimy prostě přežiju. Přežil jsem, ale příjemné to nebylo. Jak tedy vypadal ten problém? Prostě jednoho dne při zapnutí klimy vůbec nefungovala, ani po několikaminutovém snažení, jízdě, vypnutí/zapnutí. Nic. Tak jsem strávil dva ožehavé (doslova...) dny v neklimatizujícím autě při 30stupňových vedrech. Už jsem se objednal do servisu, že tam další týden s tím zajedu. No a co se nestalo, po dvou dnech se klima zničeho nic opět rozeběhla. Od té doby už zase funguje na slovo...
Tak že by elektronika někde zazlobila? Nevím, do servisu jsem nakonec nejel, protože už vše funguje.
To byla tedy první věc, která nebyla vůbec příjemná a která mě přivedla na myšlenky o nekvalitní elektroinstalaci...

2)Turboefekt
Teď tímto pojmem nemyslím proluku mezi sešlápnutím plynu a reakcí motoru. Turboefekt jsem byl nucen říkat jednomu jevu, který mě provázel asi týden, do té doby, než mě ho zbavili v servisu. Týkalo se to zvuku motoru. Jednou brzy ráno, když jsem vstával do práce, nasedl jsem do své bublinky, nastartoval, vyjel na silnici...a co to neslyším??? Z motorového prostoru se ozývalo strašné vytí. Velice vysoké, dosti hlasité a jen někdy. Rychle jsem přišel na to, že s ním má co dočinění turbo, jelikož se ozývalo jen při jeho práci. Navíc bylo velice dobře slyšet změnu frekvence (=výšky tónu) vytí při přehození geometrie lopatek turba kolem těch 2300 otáček, nebo kolika to nastává. Říkal jsem si, že by to mohl být vzduch unikající třeba prasklou hadicí od turba, což je závada nijak vzácná. Problém ale byl, že motor neztratil nic ze svého výkonu a zátahu. Což by v případě ztráty plnícího tlaku, jak by se prasklá hadice myslím projevila, stát nemohlo. Tak zase telefonát do servisu, objednávka. Jezdil jsem s tím asi týden, snést se ten zvuk dal, ale delší jízda po dálnici byla skoro mučením. Navíc lidi venku na chodnících se otáčeli, co že to jede za stvůru ječící. No šílenost. Tak jsem to pak odvezl do servisu, že to bude druhý den, ať si přijdu. Druhý den jsem si šel Bublinečku vyzvednout a co jsem se nedozvěděl. Dvě špatné zprávy, jedna horší než druhá...Chcete první tu špatnou nebo tu ještě horší? ;) Začnu tou horší. Ta zněla, že si budou muset bublinu nechat týden na oddělení na pozorování. Což o to, ale jako náhradní vůz jsem dostal Fabii Combi I HTP 44kW. Jako pardon, ale to mě teda naštvali. Tohle auto je naprosto špatné, vůbec nejede, ani trochu pohodlné, bolely mě z něho záda jak čert. Jestli budu někdy tady na serveru hodnotit nějakou Fabii s HTP, tak se omlouvám za hodnocení, které ani trochu není nestranné. To auto po týdnu používání skoro nenávidím. Teď mě napadá, že jsem ho mohl nafotit a taky ho sem přidat...no, pozdě. V recenzi byste se ale nedozvěděli nic dobrého, snad až na to, že to má velký kufr, jako každá správná škodovka. Tak to byla ta horší zpráva, že jsem jezdil týden v, sice taky bublinkové, fóbii s hátýpkem. Peklo. Horoucí peklo. Ta o chloupek lepší zpráva se týkala mé milované kyslíkové bublinky. Zjistili co jí je, ale opravovat se jim to nechtělo. Chtěli to testovat a tak nákladnou opravu prý musí schválit i někdo přímo ze škodovky nebo co. Jednalo se samozřejmě o záruční opravu. Mno abych to zkrátil. Zjistili, že se bublině ohnula jedna lopatka u turba. Stalo se to prý nejspíš přehřátím turba, vyloučit vadu materiálu ale nemohli. Když jsem mluvil s technikem, ten mi přiznal, že podobnou závadu řeší docela často, že to je známá bolístka O II 2.0TDI, že se jim trochu přehřívá turbo a proto pak odcházejí kroutící se lopatky. Oprava za zhruba 90 tisíc Kč. Naštěstí v záruce a naštěstí na firemním autě. Museli to ale prý nějak otestovat, aby jim to škodovka odsouhlasila nebo co. Tak proto to trvalo týden. Vyměnili komplet turbo. Ovšem za jiný typ, než který tam byl, prý už se nepřehřívá a dělají to tak u všech těchto výměn standartně. Škoda tedy o téhle vadě zřejmě ví, jen ji nepřiznává. Zajímalo by mě, jestli o tom někdy někomu řekli...Tuto informaci jsem slyšel poprvé. Tohle se stalo zhruba v 55tis. km. Abyste mě nekamenovali, na svou obhajobu musím dodat, že turbomotory sedlám už nějaký ten pátek a k turbu se snažím chovat velice šetrně, tudíž vždycky ho třeba po jízde po dálnici u benzinky nechám chvíli na volnoběh zchladit a podobně. Navíc u bubliny se to objevilo ráno po noci. Večer s ní nic nebylo a to jsem s ní jel jen kousek, že se jen tak tak ohřála na provozní teplotu a rozhodně jsem jí nijak nenaložil cestou. Prostě další, a tentokrát docela velké zklamání ze Škody. Jednak mě překvapila ta částka, kterou bych jako soukromý vlastník po záruce asi těžko vydýchával. A hlavně informace od technika z autorizovaného servisu, že to je relativně běžné, že o tom se ví, že se (možná dokonce potichu) vyměňují turba za jiný typ, ale že třeba svolávací akce, to jako nic. Asi moc peněz by je to stálo...

3)Tempomat
Tato závada je nejmladší. Objevila se asi před 14dny a zatím s ní jezdím. Přestal prostě fungovat tempomat. Odcházel ale postupně a cukal se...Nejdřív dělal to, že při jízdě po dálnici na něj prostě jel a najednou vypnul. Tak jsem ho zapnul zpátky a jelo se dál. Pak byla další fáze, kdy se zase vypnul, ale už nešel zapnout. Nic se prostě nestalo. Taky třeba fungoval, pak jsem musel třeba šlápénout na brzdu, tudíž jsem ho tím vypnul, ale pak už zase nešel zapnout. Teď v posledních dnech už nejde zapnout vůbec nikdy. Opět podezřívám vrtošivou elektroniku někde ve vnitřnostech auta. Už jsem opět objednán do servisu. Tak pak kdyžtak něco připíšu, na co se přišlo. Nejedná se podle mě o závažnou závadu, k jízdě to nepotřebuju a klidně budu mít pořád nohu na plynu, ale trochu se bojím, co si ta elektronika vymyslí příště, a jestli to nebude už něco horšího. Je to nejspíš už tedy druhé selhání elektroniky ve voze a to mi radost opravdu nedělá.

4)Klimatizace II
Tak je to tu znovu, klimatizace se opět ozvala. Nebo spíš přestala ozývat. Dělá si úplně co chce. Opět jak byly ty vedra, tak klima třeba na půldne vypověděla službu. Absolutní vrchol byl, když jsem byl v jednom městě, nasednul jsem zpátky do bubliny a že pojedem domů. Nastartuju, zapnu klimu, nastavím na 19stupňů, aby se vychladilo. Sice mě až tolik nepřekvapilo, že klimatizovat se nezačalo, o to větší ale bylo překvapení, když auto začalo vší silou topit...prostě blaho při 30stupních, když vám auto topí ať chcete nebo ne. Tak jsem to vypnul úplně a přístí týden jde bublinka do servisu. Pak sem napíšu, co z toho vyplynulo. Takže kvalita škodovek je opravdu na vysoké úrovni! Alespoň tohoto kusu. I když od kolegů taky občas slyším problémy...

5) Pásy
Jednoho dne se mi za jízdy stalo, že na mě začala svítit a pípat kontrolka nezapnutých pásů. Jel jsem sám a na spolujezdci stejně není čidlo obsazenosti. Třikrát si pípla a dost.
Tohle se mi začalo dít stále častěji nezávisle na čemkoliv. Došlo to až do stádia, kdy jsem každé dva kilometry jízdy musel nějak zaviklat s úchytem pásu, aby to přestalo. Už jsem pak měl grif, že musím ten úchyt zatlačit jakoby dolů a od sebe...
Nicméně to bylo dost otravné. Hlavně to neustálé pípání.
Tak jsem dojel do servisu ať mi s tím něco udělají. Museli vyměnit celý ten úchyt, tu "krabičku" do které zacvakáváte pás. Kolik by ta součástka stála ale nevím. Zadarmo by to ale nebylo.
Když už jsem tam byl, tak jsem je poprosil, jestli mi mohou i softwarově vypnout upozorňování na nezapnuté pásy, jelikož se stejně vždycky poutám sám od sebe. Jak jsem řekl, tak udělali. Když jsem od nich vyjel, tak koukám, že mi svící kontrolka kapaliny do ostřikovačů. Nelenil jsem a u pumpy koupil kanystřík a dolil až do vrchovata. Ovšem kontrolka stále svítila a svítí dodnes. Zřejmě to tedy bude nějaká softwarová úprava kvůli těm pásům.

6) Motor
Jednou jsem přijel domů, vypnu motor a vysoupím. Zděsil jsem se, co to vychází za hrozné zvuky z motorového prostoru.
Jak jsem pak zjistil, když dáte klíček do polohy II (nemusíte startovat), tak se v motoru cosi rozběhlo a dělalo to zvuky, jak když jdou ozubená kolečka přes zuby. Dělalo to i tak 5vteřin po vypnutí motoru. Čili nezávisle jestli bylo či nebylo nastartováno.
Také při další jízdě jsem nezazanamenal žádnou změnu v chování motoru. Ani spotřeba se neměnila.
Volal jsem do servisu, co by to mohlo být a kdy mohu přijet.
Borci ze servisu se mě nakonec zeptali, jestli auto jezdí, a když jsem řekl že ano, tak že mám vydržet a přijet za týden, že toho mají docela dost.
Tak jsem týden jezdil...po dvou dnech se rozsvítila kontrolka diagnostiky motoru. Opět ale žádný úbytek výkonu, žádná změna vezvuku, chování, atd. Tak jsem takhle dojezdil ten týden. To už se ty zvuky z motoru přestaly ozývat, zřejmě už ona součástka odešla úplně.
Nyní je auto v servisu, součástku museli objednat a vyměnit. Jde prý o jakousi klapku regulující tok vzduchu nebo jak mi to bylo vysvětleno. Přišlo mi, že tomu chlapci moc nerozumí, co to vlastně je.
Prostě objednali a vyměnili, standardní postup.
Mimochodem, cena oné součástky, jejíž nefunkčnost se namotoru vůbec neprojevovala, byla stanovena na zhruba 10 000Kč, kterou zaplatí leasingovka, protože již autu jsou 2 a půl roku a není tedy v záruce. Docela mílý výdaj pro soukromou osobu, co říkáte?

7) Klimatizace III
Tak a klimatizace si opět dělá, co se jí zlíbí.
Chvílemi funguje naprosto bez problému a na povel,chvílemi je líná nedělá vůbec nic. Naštěstí ji ještě nenapadlo, že by mohla začít teď jen tak z plezíru topit. Ale nechladí a to mě celkem hřeje...uvidíme, co s tím bude dál. Snad se nebude opakovat to co loni...


Silné stránky

Lak - Barva, bublinky, bublinky, bublinky, přechod odstínů modré...naprosto skvělý!

Spotřeba - na to co vám to auto dává, si bere docela málo nafty

Neoblíbenost u zlodějů - myslím samozřejmě tohohle kusu. Kdo by krad auto s takhle nápadným zevnějškem? :D

Velikost kufru a odkládacích ploch - jsou prostě všude a jejich moc

Síla motoru - má sílu pořád, nezdechne při zatížení

Pneumatiky - Z výroby jsou obuty letní Michelin Energy 195/65/15, je na nich najeto 40t km a mají 3mm vzorku. Přijde mi, že na to, jak se na nich jezdí mají nadprůměrnou výdrž.

Slabé stránky

Celková měkkost auta - velké náklony v zatáčkách

Sedadla - mám s nimi problém, nejezdí se mi v nich úplně pohodlně na delší trasy. Na kratší OK!

Výhled z auta - není vidět tam kam chcete. Rohy auta jsou trochu "kamuflované", je třeba trénink na odhad, kam se vejdu.

Spolehlivost - poslední dobou je to s ní na štíru

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis origo, nic není problém, platí zaměstnavatel. Zatím byla pouze na garančce, všechno drží jak má, žádný problém nevznikl.
Absolvovali jsme už druhou garančku v 60t km. Vše v pořádku, proběhla výměna oleje, filtrů a bůhvíčeho dalšího.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

??? ;) Předával mi jí náš technik, a s ním zkušenost dobrá ;)

 

Novinky v recenzi

2.12.2009 15:44

Tak bublina už mě nadobro opustila. Ne, neumřela, myslím, že je celkem v pořádku, ža na drobnosti, ale už vypršel náš společný tříletý limit, takže jsem ji odevzdal zpět leasingové společnosti, která jí předpokládám stočí kilometry z asi 120 000, co jsme spolu za 3 roky najeli, a prodá ji po prvním majiteli (což tedy opravdu je!). Ihned jsem nafasoval nástupce, ale o tom někdy jindy, až se s ním více seznámím...

15.7.2009 12:15

Opět na konci recenze přidáno "pár" řádek o poruchách, a tedy o spolehlivosti Škodovek. Račte si přečíst!

12.7.2009 19:44

Octávka se časem pomalu rozsypává, ještě, že to je služební a ne domácí. Podrobnosti popíšu v recenzi, hned jak se k tomu dostanu a hned jak bude ze servisu zpátky. Opravdu to je pro mě hřebíček do rakve Škodovky, domů bych si ji prostě nekoupil, když vidím tu spolehlivost. A to to auto je dva a půl roku staré a nemá ani 100tkm najeto!!! Co teprv starší ojetiny?! Jsem z toho rozladěn :-(

17.2.2009 13:15

Tak už mám na Bublině nalítáno přes 85 tisíc kilometrů, už je z ní hrozná ojetina :-) Zhruba za měsíc to vyjde na už třetí garančku, tak snad mi neřeknou, že je na odpis, docela jsem se s ní už sžil.
Jinak jsem teď jel dlouhou štreku, celkem zhruba 1000km, celková spotřeba 6,1litru, 80%okresky v závodním tempu, zbytek dálnice a město taktéž, takže nakonec to docela jde. Nemohl jsem to Galaxy 2.8 V6 nechat přece ujet :-)

5.8.2008 00:00

Přidal jsem fotky toho, co jsem teď poslední dobou potkal na silnicích. Na jižní spojce to byl upravený Mustang GT a v pondělí ve Strašnicích BMW 8xx. Oboje vypadalo dost dobře ;-)

14.7.2008 00:00

Přidány postřehy ke spolehlivosto vozu, aktualizován počet najetých kilometrů. Možná bych mohl přidat po čase zase nějaké nové fotky, až bude bublina umytá

20.1.2008 00:00

Mírně rozšířena recenze

27.12.2007 00:00

Nové zkušenosti v recenzi, pár postřehů


Přidat názorDiskuse: Škoda Octavia 2.0 TDI Elegance

Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Jako nové auto nemá nárok být nespolehlivé. Nebyl s ním žádný problém, bylo pouze na garančce.

praktičnost
10

Velký kombík se silným motorem...a pořád si s sebou vozíte kyslík :D

prostornost
8

Vpředu - OK, Kufr - OK, Vzadu - KO...tedy ne tak úplně, je to lepší než OI, ale prostor ke zlepšení tam je. Za sebou bych jezdit nechtěl.

jízdní vlastnosti
8

Jsou neutrální, rychle si na ně zvyknete, ale celkově vzato bych si představoval tvrdší auto.

jízdní komfort
8

Komfort na vysoké úrovni, odhlučnění dobré, jen ty záda mě vždycky bolí, možná to je mnou :)

výkon motoru
9

Více než dostatečný, ale nikdy by neškodilo pár koníků navíc.

spotřeba
10

Dle mých měřítek a prostředí, v němž jezdíme, je velice dobrá.

hlučnost motoru
8

Mno...PD, co dodat? :) Mně to nijak zásadně nevadí, je to prostě jen jiné než ostatní...

kvalita sedadel
8

Pořád cítím ty záda...jinak ale kvalita!

brzdy
8

Ostřejší nástup, pozvolný průběh. Mohly by být silnější při větším sešlápnutí.

zavazadlový prostor
10

Obrovský, stěhování čehokoliv kamkoliv není problém.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…