Mazda 6 (2008)
2.11.2009Mozno si niektori z vas spominaju, ako som sa tu, vas ludi znalych, pytal na radu, co kupit. Ci mam uprednostnit Mazdu 6 2.2. 185konovu alebo Insigniu,…
Mazda 6 (Certmike_SVK)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
maca02 23.03.10 21:18
« motor
A jak se ti zdá, že to jede? Jezdí s tím otec a je pravda, že Octavia TDI nám ujede, přímo srovnání zrychlení se starší Mazdou 6 2.0d 104 kW vyšlo nastejno a má snahu to bumbat řádově 9/100. Podle mýho celkově nic moc na papírové zrychlení 8.1 nebo tak nějak. Já osobně bych očekával výrazně víc od 2.5l a papírového zrychlení 8.1s a bohužel mě Mazda zklamala úplně maximálně i s motory pro novou Mazdu 3 (co se papírových hodnot výkonů a zrychlení týče u benzínových motorů)
Snad jsi spokojenější, mě tohle auto motorově zklamalo co se týče výkonu. -
SKolja 23.03.10 16:46
« Re: Re: Miss strednej tiredy 2009
Servis AT:
Moja M6GTA 2.0D cena prehliadky po 20.000km vo Viedni v 22.okrese 553,00Euro. Auto umyte a vycistene, notifikacia o cene a dokonceni prace cez SMS. Trochu cukalo okolo 1800ot/s pri lahkom hladeni plynu, kontrola ventilov a uz necuka. Inac vsetko OK
Celkom prijemny servis. -
Sedvo 13.11.09 17:46
« Re: Vitej
No na zimu mám Dunlop Winter Sport 3D 205/60 R16 a jsou super. Originální letní 18" Dunlop SP Sport 2050 mi moc nevydržely, teda na přední nápravě. Tak jsem koupil Kumho KU31 a naprostá spokojenost a na nich jsem najel víc jak 20000km a je tam ještě polovina vzorku.
Jinak auto je to parádní, sedačky drží a nejsou zničené (zatím), sedí dobře na cestě a celkově se příjemně řídí. -
Certmike_SVK 06.11.09 11:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Vitej
Ja tam mam tiez Dunlop, dufam ze vydrzia viac ako 30 tisic, nechcem kupovat v lete dalsie pneu 8-s Vcera som to prezul na 16" Michelin Alpin PA3 tak som zvedavy ako sa nato bude jazdit. Presiel som s nimi zatial cca 10km a je to ovela maksie a hupavejsie :-) ale to sa dalo cakat :-) nehovoriac o tom ze auto vyzera dost smiesne >:D -
"-- skrytý --" 05.11.09 22:13
« Re: Re: Re: Miss strednej tiredy,ale ten motor
Možná je dobře že Mazda nepodlehla současnému honu za vyždímání co největšího výkonu. Není to jen o spotřebě ale i o životnosti a tou je u motorů(benzínových) Mazda pověstná. Je sice krásné dostat z 1,4 130koní ale jak dlouho budou běhat? -
majki 05.11.09 21:20
« Re: Re: Re: Re: Miss strednej tiredy 2009
Rychly rozjezd, predjizdeni atp., tady zase muzeme polemizovat prave s vahou auta M6 vs ACCO :-) . Ja se ale nechci hadat, nevidim duvod. Benzinove motory Hondy VTEC (a jeho inovace) povazuji v dnesni dobe na vyssi urovni nez ty, co aktualne nabizi Mazda, o tom zadnych pochyb, tezko rici, proc v tomhle Mazda "zaspala", nicmene na pristi rok byly Mazdou oznameny novinky v podobe Sky-G a Sky-D motoru s vyssim vykonem a nizsi spotrebou (pokud jsi pravidelnym ctenarem auto.cz , jiste jsi tuto novinku take cetl), takze se necham rad prekvapit a podle vseho se objevi jak v Mazde6, tak Mazde3. -
"-- skrytý --" 05.11.09 20:01
« Re: Re: Re: Miss strednej tiredy 2009
to majki: ten výkon prostě není nic moc,ať to uznáš nebo ne. Výkon se zvyšuje také kvůli bezpečnosti (předjíždění, rychlý rozjezd,...) takže asi tak.
Tabulková spotřeba je sice super,ale podle reálných testů spotřeby je Honda 2,4 vynikající motor, kde výrobce dokonce uvádí více než se daří uživatelům běžně zajet! Pro M6 2,5 s nižším výkonem a hmotností to neplatí! -
kolmar 05.11.09 14:02
« Re: Re: Miss strednej tiredy 2009
S tou vahou to je fakt (to som spomenul aj ja), ked som jazdil Accorda a predajca zapotil, ze to ma skoro 1,6 tony tak som sa fakt divil, ved napr. Forester je lahsi!!
Rezimi dosahujes pekne - take ako casto ja (ak nemam plne auto) - preto ma zaujima spotreba a pri takto sviznej jazde je pod 9 vcelku v poho nie?!
Ci vzadu vozim vysokych ludi? mam cca 190 a brat detto ;-) takze viem o tom svoje. Mimochodom pondelok sa nam podaril husarsky kusok - Opel Calibra a 6 ludi, vzadu sme boli 4-ia...hlavu som mal medzi kolenami a krc v krku >:D . No keby som to kupoval tak praktickost je pre mna dolezitejsia ako miesto na hlavu ak tam nesedim ja ;-) (mam hach!).
No tak to mas dilemu vyriesenu, Breclav alebo Trencin, neni co riesit...rozdiel brutalny, normalne zistim pre zaujimavost co to stoji v Prešove a dam vediet ;-)
Tak nech jazdi bez problemov, recenziu dopln, dohod nejake prihody z jazdy :yes: -
Poustnik 05.11.09 12:21
« Re: Moc pěkný auťíčko
Miro, to je prosté. Primární trh pro tyhle Mazdy je USA, moje pětka má taky motor 2.3l, 114kW. Ale to je tam základní motorizace. Žádné 1.8l nebo tak tam nejezdí. Je to dělané na spolehlivost, ne na trhání asfaltu. A při jejich pověstném - objem ničím nenahradíš - je to spíš podměrečná motorizace. Šestiválce dělají až jako 3.0,co měl náš Ford Taurus, nebo 3.5l., jako měla naše Honda.
Jinak majiteli - Moc pěkný autíčko!!!! Ať slouží a nezlobí! :-) -
majki 05.11.09 11:11
« Re: Re: Miss strednej tiredy 2009
Tak zaprve, 2.5 v M6 je 4VALEC!! :-) A ostuda? Proc je to ostuda? Nejak nechapu honbu za vykony pri naslednem zvysovani vahy auta. Honda s 2.4 vazi 1554kg, Mazda6 1395kg, zrychleni ma M6 o 0.1s lepsi, v tabulkovych spotrebach taky vychazi lepe, Honda ma navrch akorat v maximalce.
Octavia nám ujede, protože to auto prostě nejede, řidičem to nebude. A jak jsem psal - vyšlo nastejno srovnání s Mazdou 6 starší generace 2.0d 104 kW... A vyšlo nastejno srovnání mýho Golfu s tou starší Mazdou 6. Takže můj Golf 1.4 TSI 90 kW je s touhle Mazdou 2.5l 125 kW nastejno? To je špatný... hooodně špatný