Diskuse

Škoda Octavia (2013)

20.3.2014

Auto nám do firmy na dva dni požičala spoločnosť Auto Slovák Zvolen (predajca vozidiel Škoda a Seat). Radi sme možnosť vyskúšať novú Škodu Octaviu…

 

Škoda Octavia (Bertold)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto GregorZV

    GregorZV 20.03.2014  21:19

    jééj

    konečne niekto od nás zo ZV :-) palec hore, dobrý test... na amatéra úplne postačuje, tiež niečo podobné chystám s mojím budúcim autom, VW a tiež z predajne vo ZV >:D v Auto Slováku veľmi dobre poznám pani predajkyňu Škody. Dávam ti právom 10b!
    • 00 Reagovat !

      foto Bertold

      Bertold 20.03.2014  22:38

      « Re: jééj

      Tiez zdravim zvolencana! Tesim sa na Tvoj test. Som zvedavy s cim prides. Drzim palce pri tvorivom procese.
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 21.03.2014  18:05

    Odvaha pod palbou

    No za tu odvahu jít s kůží na trh "palec hore", jak hovoříte vy Slováci.

    Nebudu tu nějak kritizovat, myslím že by sis to nezasloužil. Sice mi scházelo nějaké porovnání, třeba s Mondeem >:D , no a tím spíš že sám zmiňuješ služební Jettu, sis podle mého mohl to porovnání dovolit právě tím přesedáním z jednoho bezprostředně do druhého...

    Co ale cením vysoko, je decentní humor a především střih a hudbu. Jistě že kamera je ryzí amatérismus, ale to je jasné. Střih a hudba ale opravdu vkusné a podle mého mnohem lepší, než co zde předvádí ACZ.

    Fakt, chválím :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bertold

      Bertold 22.03.2014  06:43

      « Re: Odvaha pod palbou

      Servus!
      No s tym presadanim z jedneho auta do druheho je spojenych viacero problemov. Jednak Jetta je v pracovny den v pracovnom nasadeni, potom sam dve auta na nejake miesto xy neodsoferujem a preinstalovanie mojho vysoko amaterskeho drziaka kamery v aute by zabralo velmi vela casu. Takze v pripade, ze na vsetko mam jeden den a som na to sam je to nemozne zrealizovat. Uz takto som to nestihal a druhu polku videa som tocil v chvate. Nebol cas nahovorit to ci ono na viac krat a vybrat najlepsiu verziu. A niektore snimky su tocene nie na videokameru ale na fotak. Ked dosla stava. Takze velmi dobre viem kde ma tlaci topanka. Tymto som si odskusal co sa da a co neda spravit. Nabuduce by to mohlo byt lepsie. Ak sa podari tak to bude Seat Altea xl 1,4 tsi i-tech. Tu budem mat k dispozicii na furt, takze to mozem tocit kolko chcem bez casoveho stresu. A na upevneni kamery v aute este skusim popracovat.
      Dakujem za pochvalu.
    • 00 Reagovat !

      foto Bertold

      Bertold 22.03.2014  06:47

      « Odvaha pod palbou

      Servus!
      No s tym presadanim z jedneho auta do druheho je spojenych viacero problemov. Jednak Jetta je v pracovny den v pracovnom nasadeni, potom sam dve auta na nejake miesto xy neodsoferujem a preinstalovanie mojho vysoko amaterskeho drziaka kamery v aute by zabralo velmi vela casu. Takze v pripade, ze na vsetko mam jeden den a som na to sam je to nemozne zrealizovat. Uz takto som to nestihal a druhu polku videa som tocil v chvate. Nebol cas nahovorit to ci ono na viac krat a vybrat najlepsiu verziu. A niektore snimky su tocene nie na videokameru ale na fotak. Ked dosla stava. Takze velmi dobre viem kde ma tlaci topanka. Tymto som si odskusal co sa da a co neda spravit. Nabuduce by to mohlo byt lepsie. Ak sa podari tak to bude Seat Altea xl 1,4 tsi i-tech. Tu budem mat k dispozicii na furt, takze to mozem tocit kolko chcem bez casoveho stresu. A na upevneni kamery v aute este skusim popracovat.
      Dakujem za pochvalu.
  • 00 Reagovat !

    foto erki-k

    erki.k 22.03.2014  17:13

    video

    Nazdar, celkom fajn video, len si ho mohol trochu skrátiť, ale inak super. Inak mohol by si napísať niečo nové o služobnej jette. Koľko už má km? A poruchy? Mám tiež jettu, tak by ma to celkom zaujímalo. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Bertold

      Bertold 23.03.2014  22:28

      « Re: video

      O Jette mozem nieco napisat. Ma najazdene vyse 160 000 km a sme s nou absolutne spokojni. Na zaciatku trochu rezonovalo nieco v motorovom priestore. V servise sa to snazili identifikovat a pokutne opravit. Vyriesilo sa to ked vyrobca prisiel na problem a v ramci servisnych prehliadok vymenil na vsetkych Jettach nejake uchytenie hadiciek. Dalsia takato vyrobcom organizovana servisna akcia bola vymena ukotvenia tusim vodicovej sedacky, ktora mala vrzgat. My sme vsak ziadne vrzganie nepostrehli. Potom este vyrobca menil preventivne nejake komponenty na legendarnych rozvodoch. Vsetko gratis. A inak len bezne veci suvisiace s nabehanymi kilometrami. Vravim, absolutna spokojnost. Spotreba pri ekojazde Kosice Zvolen len 5,2l. Na dlhsich trasach sa cez 6 litrov nedostaneme.
      • 00 Reagovat !

        foto erki-k

        erki.k 24.03.2014  17:09

        « Re: Re: video

        160000km je fajn, toto by si mali prečítať tí, ktorí tak zatracujú TSI motory, že nevydržia ani 100000km a kedže je jetta služobná, tak je to dôvod naviac.
        • 00 Reagovat !

          foto Bertold

          Bertold 24.03.2014  18:15

          « Re: Re: Re: video

          Tak, tak. Nepochybne na začiatku výroby TSI boli problémy, aj výrobca to priznal. Naša Jetta je ročník 2011 1,2 TSI a bez problémov. Nuž ale kto sa chce silou mocou voziť v pridusenej atmosfére, nech sa páči. Proti gustu žiadny dišputát.
          • 10 Reagovat !

            foto CommonUser

            CommonUser 28.03.2014  10:26

            « Re: Re: Re: Re: video

            "Potom este vyrobca menil preventivne nejake komponenty na legendarnych rozvodoch"
            vs
            "Naša Jetta je ročník 2011 1,2 TSI a bez problémov."

            To je nejaka schizofrenia alebo ... na com ficis ? Ti co nechodia do VW servisu su v ... a tych je vacsina - a ani nemusia (EU nariadenie).
            Ani nevies poriadne co menili a kolko krat. Alebo s tym chodis do servisu len ty ???
            Vyrobca nic nepriznal, bol dotlaceny hrozbou hromadnej zaloby. Ziadna zvolavacka nie je. Meni sa len potichu pri servise. A cele to skor suvisi s poctom startov ako poctom km.
            Na sukromnu karu by sa z vysoka ... Vztahy firma - frima su ine (staci prislub obratu).
            U mna v okoli 3x TSI sukromne, vsetky problemy. Jedno uplne KO 1,4 TSI pri 12 tkm (ohnuta ojnica).
            Skus to TSI zatazit na dlhu trat dialnice a zozere skoro 2x tolko ako pridusena atmo pri tej istej priemerke. Ano jazdit okolo komina, na to je je to fajn.
            EKO jazda na poslednom Avise (tazsie, vacsie) benal 150PS ZV-NR mimo R1 bola 5,5L. Celkovo do Wiedne 6,3. Takze treba porovnavat co ma zmysel, ze ...
            Ale chapem, ak nemas s cim provonavat (max stare olietane).
            • 00 Reagovat !

              foto Bertold

              Bertold 28.03.2014  14:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: video

              Už si sa ukľudnil?
              • 00 Reagovat !

                foto CommonUser

                CommonUser 28.03.2014  15:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: video

                Ja som kludny (uz som sa toho zbavil), ale tebe nieco koluje v krvi. Obhajovat priesery, ved to nic nie je ... si VAGista ?
                • 00 Reagovat !

                  foto Bertold

                  Bertold 28.03.2014  16:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video

                  Nie som VAGista. Uznávam všetko čo pomôže splniť prísne emisné limity bez znižovania pôžitku z jazdy. Bez ohľadu na to aká značka je na kapote.
                  • 00 Reagovat !

                    foto CommonUser

                    CommonUser 28.03.2014  21:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video

                    Ako suvisi emisna norma (uplne zle navrhnuta) a jazdny prejav s "cinskou" kvalitou a politikou VW ?
                    Zapozicanie auta ovsem nieco naznacuje. Mna by urcite poslali do zadnice ...
                    Ja mam len 183, ale vzadu som si tak isto hlavu neoprel. So only for kids & little women.

                    BTW turbo diera nesuvisi len s otackami, ale uvadza sa hlavne pri prvom moznom zabere turba. To co si meral, je skor odozva plynu (ano pri turbo motore suvisi aj s turbom).
                    • 00 Reagovat !

                      foto Bertold

                      Bertold 29.03.2014  07:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video

                      Ako mozes vidiet na dnesnych konvencnych atmosferickych euro 5 a 6 motoroch, emisna norma a zazitok z jazdy suvisia velmi vyrazne. Vdaka tvorbe stechiometrickej zmesi aj v prechodovych rezimoch motora su tieto ludovo povedane pridusene.
                      • 00 Reagovat !

                        foto CommonUser

                        CommonUser 31.03.2014  08:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video

                        No nic, kde nic nie je ... ja o voze a ty o koze.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Bertold

                          Bertold 31.03.2014  08:41

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video

                          A čo Ti už mám napísať? Napísal som, že sme s 1,2 TSI spokojní. To je pravda. Pri nejakých 30 000km menili preventívne nejaké súčiastky na rozvodoch. Grátis. Drží to doteraz. 160 000 km.Nie sme žiadny nadštandardný klient. Máme 1 auto. Prvý VW, takže nepožívame žiadne extra benefity. Napísal som, že boli problémy pri začiatku výroby TSI? Napísal. Že ty si nasrdený na VAG, tak to je Tvoja vec. Ja Ti to neberiem.
                          To aj ja by som mohol byť podobne ako ty nasrdený do konca života na Toyotu. Mali problém so zasekávajúcim sa plynovým pedálom. Známi sa vďaka tomu vysypali na odbočke z diaľnice z cesty. Myslíš, že Toyota im poslala nový Prius? To ťažko. No vidíš. A nekydám na Toyotu kde môžem. Proste každú značku kedy- tedy postretne nejaký problém a sami od seba z čisto humánnych dôvodov peniaze nevydávajú.
                          Turbo (TSI, Ecoboost, tce...) je nový smer, ktorý benzínové motory vyviedol zo slepej eco uličky. Viď prípad BMW 1 popisovaný v článku - 10 aut kvuli ktorým netruchlíme na auto.cz. Howg..
                          • 00 Reagovat !

                            foto CommonUser

                            CommonUser 31.03.2014  11:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video

                            Tak sa nemal nic pisat. Vyznieva to, akoby turbo vymyslel a vyrabal len VW.

                            Problemy pri pociatku vyroby ? To ako 5 rokov je pociatok vyroby ? Fakt ?
                            A praveze prve TSI 1,4 140 PS kompressor + turbo nemali problemy s rozvodmi. Takze mas mylne info. Zasery zacali neskor, mozes si zistit kedy.

                            Dookola sa potichu zatajuju zmeny v konstrukcii, aby sa predalo to stare. Dozvies sa to az pri prvom servise aky typ motora si vlastne kupil, pretoze papierovo (vykon, spotreba a pod.) je to stale rovnaky motor.

                            Zasekavajuci pedal u Toyoty ? To si teda vypotil. Dokazane boli akurat problemy s kobercekmi ... a brzda fungovala vzdy. Ak niekto nevie na co je brzda, tak sa da vyhovorit na vselico.
                            Najdi si video na test pedalov u Toyoty na sme.sk.

                            Ja sa nezastavam ziadnej znacky, ani Toyota nie je svata. Ale obhajovat srot uz z vykresu ...

                            Turbo ako ECO riesenie ? No to je zabavna myslienka. Hlavne v podtone setrenia za kazdu cenu.
                            Turbo motor zerie malo, ked sa netoci turbo.

                            A este nieco. Mne osobne, nie znamemu, skocil motor TDI do nudzaku pri predbiehani. Normalne servisonvae auto, ziadna kontrolka, ci chyba na diagnoze. Fakt "zabava" ala VW.

                            To BMW pekne rozobral tento prispevok:
                            [odkaz]

                            Ty si asi dost "zachyteny" na marketing ... ako na realitu.
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 22.03.2014  20:18

    video

    ahoj, až to video budeš dělat po třetí tak budeš na urovni některých redaktorů. A bez reklam. Za mě palec nahoru za odvahu.J ezdil jsem dosud v o3 jen s 1.6 TDi a ta mě velmi zklamala v několika aspektech. Nejhorší byl asi opradu nepřiměřeně tvrdý podvozek, pak dost hlučný motors podprůměrnou dynamikou a převodovka s pětikvaltem s obrovitými přeskoky. Jak jsem četl a viděl tvou recenzi buď na tom škoda zapracovala nebo je ten 2.0 TDi prostě mnohem lépe sladěný.
    • 10 Reagovat !

      foto poterienko

      poterienko 22.03.2014  20:22

      « Re: video

      Již toto první video je mnohem zábavnější než to, co předvádí borci v Autosalonu.
    • 00 Reagovat !

      foto Bertold

      Bertold 23.03.2014  22:38

      « Re: video

      Viem si zivo predstavit, ze kombinacia 1,6 TDI a 5 stupnovej eko-prevodovky nie je velke terno. Nuz ja nikdy nehodnotim nejaky model globalne. Vzdy len konkretnu specifikaciu. Je uplne nieco ine 1,2 TSI a napriklad 2,0 TDI. To su uplne ine auta kde spolocne mozno hodnotit len kufor a prestrannost interieru. Ine nic.
  • 00 Reagovat !

    foto dal

    dal 25.03.2014  10:23

    Dost dobrý!

    Nezbývá než všechno pochválit! :yes: :yes: :yes:

    p.s.: Není tvůj příbuzný Quentin Tarantino? Nevím, nevím ale ta podoba! >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto Bertold

      Bertold 25.03.2014  10:53

      « Re: Dost dobrý!

      Tak minimálne s vlasmi sme na tom podobne. Ofina už nie je to čo bývala kedysi. :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto CommonUser

    CommonUser 28.03.2014  10:32

    Sedaky

    Sediet v tomto aute, hlavne teda vzadu, je za trest. Miesta na nohy dost smerom dopredu, ale kratky sedak a nizko. Miesto na hlavu tiez mizeria (liftback).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…