Ford Focus (2011)
15.5.2011Príchod najnovšej generácie Fordu Focus rozprúdil obrovskú vlnu diskusií točiacich sa hlavne okolo jeho dizajnu, ale aj okolo techniky ktorú ukrýva.…
Ford Focus III (Atlis)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Atlis 18.05.11 08:17
« Re: Ty si divny pacient...
preco by som mal byt pacient? sam si pacient, pokial hodnotis bez toho aby si poznal pozadie celeho vyberu. kazdy z nich mal urcity financny strop a bravo jednoducho vychadzalo ako najvyhodnejsi nakup. to ze oni sa rozhodli podstupit riziko poruchovosti, ktore aj tak nie je v pripade brava nijak vysoke, je to ich problem. ale ci ja musim kupovat to co oni? to hadam nie... -
Atlis 16.05.11 20:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chip
zmysel to urcite ma, samozrejme rozsah zalezi len od majitela. zvysenie vykonu na 199k/300Nm sa mi zda este dost rozumne, beruc v uvahu, ze teoreticky je to len o 17k/30Nm viac oproti serii, na minimalne ktoru su komponenty robene. ja nemienim potencial motora vyuzivat na sto percent, v podstate na normalnych cestach a pri normalnom jazdeni nie je kde, ale je fajn mat nejaku vykonovu zalohu :-) -
sotomaior 16.05.11 17:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Chip
Pokud to dělá někdo kdo tomu rozumí, tak bych se toho nebál. Třeba zmiňovaná firma má velmi dobré reference a dělá úpravy na míru, ne nalévání softu jak si zmínil garážisty. Takže pokud to dělá kdo to umí a pokud člověk ví jak se k motoru chovat tak není problém. Při výrazném zvýšení Nm může klesnou životnost spojky, ale i to umí úpravce ošetřit ;-) A jestli chipovat nebo ne, to je na majiteli, já měl chiplé TDI a byla to paráda, stejně jako upravené motory TSI nebo Aera v Saabech -
Atlis 16.05.11 15:27
« Re: Re: Re: Chip
Nezda sa mi drahsie ako konkurencia. My sme lahko preskocili 19tis E hranicu, co si myslim nie je katastrofa.
Auto nema, zatial, ziadne upravy. Podvod to je, pokial to robia amateri v garazi. Ja si od upravy motoru nizsiu spotrebu neslubujem, bola by to blbost. Ved ak ma nieco davat vacsi vykon, zakonite to musi svoje zozrat... -
Mirasr 16.05.11 15:09
« Re: Re: Chip
Nádherný auto, viděl jsem ho poprvé v Genevě a sedan je nejhezčí, škoda že je to tak drahý auto, nemá cenu pro mě vrážet do auta majland když mi tu bude stát před bytofkou a každej si do něj kopne a škrábne a potípe vajgly zmetci. Kde jste nechal nebo necháte chipovat? Podle většiny lidí je to jen velký podvod hlavně na benzin. -
bedi 16.05.11 11:29
« Re: Re: focus III
... ako pisem, s focusom III sme stravili cca 40 km s partiou v okoli TN v ramci predvazdacky a tie dojmy s "citlivosti riadenia a naladenia podvozku" su zrejme od prvych metrov. Samozrejme, vyznie to najma pri priamom porovnani oboch aut. Nechcel som tym povedat, ze focus III jazdi zle... Jazdi pohodlnejsie a tichsie ako focus II. Mazda 3 si stale zachovava prednosti podvozku a riadenia , tak ako som bol zvyknuty na focuse II a zvyku na dobre veci je tazko sa zbavit...
Dik za nazor, prajem vela km bez nehody...
-
Atlis 16.05.11 11:22
« Re: Chip
jasne ze o zaruku prijdes ;) teda prijdes o nu ak sa o tom v servise dozvedia >:-[]
vyhodou BSR PPC je to, ze nepridavas cip, ale upravujes riadiacu jednotku priamo - nahravas nove mapy. naviac, nahravat soft mozes ich upraveny alebo originalny kedykolvek chces. servis teoreticky moze vidiet, ci bol soft prepalovany (pocitadlo), ale vacsina na to nie je vybavena alebo to nekontroluje.
BSR zatial vydal iba soft pre Volvo S60 T3 a T4 - to su motory 1.6 Ecoboost 150 a 182k. V pripade 150k verzie je narast vykonu 49k, v pripade 182k -17k, co je jasnym dokazom toho, ze motory sa nijak nelisia mechanicky. V reali rozdiel medzi 150k a 182k nie je takmer ziaden. Pocitis ho iba ked skutocne zacnes tlacit na pilu. Odporucam kuknut krivky priebehu vykonu a krutiaceho momentu, tie len potvrdzuju moje slova...