Recenze

10 Majitel

Subaru Levorg Subaru Levorg GT-S Sport 1.6 125kW AT 4x4

9.65 Uživatelé

Hodnoceno: 20× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Subaru Levorg, foto 1 Subaru Levorg, foto 2 Subaru Levorg, foto 3 Subaru Levorg, foto 4 Subaru Levorg, foto 5 Subaru Levorg, foto 6 Subaru Levorg, foto 7 Subaru Levorg, foto 8
Subaru Levorg, foto 9 Subaru Levorg, foto 10 Subaru Levorg, foto 11 Subaru Levorg, foto 12 Subaru Levorg, foto 13 Subaru Levorg, foto 14 Subaru Levorg, foto 15 Subaru Levorg, foto 16 Subaru Levorg, foto 17 Subaru Levorg, foto 18 Subaru Levorg, foto 19 Subaru Levorg, foto 20 Subaru Levorg, foto 21 Subaru Levorg, foto 22 Subaru Levorg, foto 23 Subaru Levorg, foto 24 Subaru Levorg, foto 25 Subaru Levorg, foto 26 Subaru Levorg, foto 27 Subaru Levorg, foto 28 Subaru Levorg, foto 29 Subaru Levorg, foto 30 Subaru Levorg, foto 31 Subaru Levorg, foto 32 Subaru Levorg, foto 33 Subaru Levorg, foto 34 Subaru Levorg, foto 35 Subaru Levorg, foto 36 Subaru Levorg, foto 37 Subaru Levorg, foto 38 Subaru Levorg, foto 39 Subaru Levorg, foto 40 Subaru Levorg, foto 41
 

Technické info

Přezdívka auta Lev Rok výroby 2016 Koupeno nové najeto [km]:2200 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1600 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 250 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.9 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 522 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 6.6

Popis vozu

Zdravím všechny, tentokráte již v pořadí se čtvrtým autem. :-)

Své předchozí auto (Seat Altea) jsem měl již (teprve) šestým rokem a absolutní spokojenost, tedy by nic nebránilo v setrvání, jenže v mezidobí jsem se musel dát na "nucené" podnikání a to poměrně daleko od místa mého bydliště. Takže co se dalo dělat (mnoho lidí to jistě zná) jsem byl nucen kvůli odpisům z daní a zvýšení osobní bezpečnosti (především v zimě) zvážit pořízení nového vozu.


První volba logicky padla na koncern. Zvažoval jsem Superb - nakonec mě odradila na můj vkus (subjektivně) jistá fádnost interiéru - jakkoliv je exteriér velmi podařený a celková značná unifikace napříč modely Škody. Rovněž při určité výbavě, kterou jsem už chtěl (4x4, spíše benzín, šíbr, nejlépe parkovací kamera, kožený interiér a prodlouženou záruku) jsem se dostával celkově nad svůj finanční limit.

Dále samozřejmě SEAT a to model LEON X-P. Zde rozhodla náhoda, ve Zlíně přestal existovat Seat a naznal jsem, že byť jsou jiní dealeři, tak jsem přestal nad touto značkou uvažovat (jezdit servisovat auto 50km jen proto abych nepřišel o záruku se mi opravdu nechtělo).

Volkswagen - uvažoval jsem nad novým Tiguanem - bezesporu jde o kvalitní auto a chtěl jsem se na něj jít podívat, ale nakonec jsem se k tomu nebyl schopen "donutit". Značka ve mě nevyvolávala žádné emoce, vím, subjektivní vjem, ale je to tak.

Dále jsem uvažoval o Mazdě...a to už se vlastně dostáváme k Subaru.

Jednou odpoledne jsem se šel jen poptat nezávazně na Mazdu6 a CX-5, musím objektivně říci, že jde o kvalitní auta, interiér působil solidním dojmem, M6 je opravdu kus auta a začal jsem být rozhodnutý, že vezmu skladovou M6 v benzínu v druhé nejvyšší výbavě.

Nicméně prodejce mi ještě nabídl vzhledem k mému rozpočtu Subaru XV v benzínu a pak Levorga, oba v plné výbavě - přirozeně skladové vozy, nemůžu být bez auta prakticky ani celý týden, tedy objednávka na výrobu nepadala v úvahu.

XV jsem nakonec zavrhl, nemohl jsem se smířit za takovou cenu s takovými možná drobnostmi jako jsou ne-led světla - jezdím teď opravdu hodně a co jsem opravdu chtěl byly co nejlepší světla. Jinak bylo auto velmi pohodlné, prostorné, připomínalo Alteu.

Pak jsem ovšem usedl do Levorga. V nejvyšší výbavě nabízel naprosto vše co jsem očekával a ještě přidával na můj vkus hodně navrch. Nechci se tu rozepisovat o základní výbavě, ale vyzdvihnu - 18´ kola, 4x4, AT, šíbr, celokožené sedačky, kůže kolem řadící páky a částečně přístrojové desky, kůže ve dveřích, LED světlomety, parkovací kamera, hlídání mrtvého úhlu a i motor typu Boxer, o jehož přínosech ke stabilitě a jízdních vlastnostech jsem se měl teprve přesvědčit.

Slovo dalo slovo a já se rozhodoval mezi M6 a Levorgem.

Obě auta jsem si byl projet (celkem delší trasu, každé asi 30km) a můžu zodpovědně řící - Levorg působí mnohem vzdušnějším dojmem, M6 mnohem více obstaví řidiče plasty, M6 je rovněž mnohem méně stabilní v zatáčkách a celkově více plave. Levorg jede doslova "po kolejích" a přitom to není na úkor pohodlí, je stále velmi pohodlný a dokáže solidně filtrovat nerovnosti.

Nakonec jsem vybral tedy Levorga a do dnešního dne nelituji. S autem se prozatím stále seznamuji, ale nemám zásadních výhrad. Spotřeba se mi prozatím ustálila na 6.6l/100km a nejsem brzdou provozu. Je to výborný společník na delší cesty k čemuž z mého pohledu přispívá sledování mrtvého úhlu (funguje naprosto spolehlivě a to především na dálnici) i AT - nikdy bych nečekal jak rychle si zvyknu na - 1x zařadit a na konci 1x "vyřadit".

Ještě několik slov k CVT automatu a start/stop systému v Levorgu. CVT - řekl bych i svým laickým pohledem je velmi podařený systém - pokud jedete plynule - což mi vyhovuje, tak lineárně zvyšuje otáčky dle zatížení plynového pedálu, ve chvíli, kdy dosáhnete konstantní rychlosti, otáčky spadnou na 1400-1500 - de facto udržuje nejnižší jaké může. Pokud razantně sešlápnete plyn (+35%), pak se řadí přednastavené stupně.

Stran start/stop - funguje pouze - po adekvátním zahřátí motoru, pokud není zapnutá klimatizace či dálková světla, pokud auto nestojí v kopci a pokud nejsou kola daná do roviny. Dle mého názoru velmi chytře řešeno.

Z doplňkové výbavy - přední a zadní parkovací asistent, originál vana kufru, kryt hrany zadního nárazníku.

V plánu je KN fitr a folie na přední skla + bezpečnostní na zadní okna (jsou tónované z výroby). Rovněž výměna oleje při 5000km.

Stále se ale ještě seznamujeme :-) Budu průběžně doplňovat.

Silné stránky

Stabilita, prostor, kvalita zpracování, na velikost, hmotnost a výbavu auta celkem solidní spotřeba při normální jízdě.

Slabé stránky

Rychle se špiní zadní kamera a vůbec zadek auta. Poměrně dost velký rámus od zadní SPZ při zavírání kufru. A ještě mě přijde, že na to jak je výborně odhlučněn podvozek je poměrně hodně slyšet bubnování kamínků v podbězích - tohle mi přijde měla Altea lépe.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Jen ty nejlepší - Subaru IVOS Zlín. Solidní nabídka, vše vysvětlili a zařídili nezbytné formality.

 

Novinky v recenzi

23.7.2016 19:13

23.7.2016

Montáž krytu prahu kufru 😃

14.7.2016 23:06

13.7.2016 - nástřik podvozku a dutin

Provedeno profesionální ošetření podvozku a dutin, tak doufám koroze se vyhne :-) jinak kilometry utěšeně přibývají a už máme přes 11000km :-)

14.7.2016 23:05

13.7.2016 - nástřik podvozku a dutin

Provedeno profesionální ošetření podvozku a dutin, tak doufám koroze se vyhne :-) jinak kilometry utěšeně přibývají a už máme přes 11000km :-)

23.5.2016 20:06

23.5.2016 - Keramická ochrana laku a kryty prahů

Nechal sem si udělat keramickou ochranu na lak se zárukou na 24 měsíců. Je tedy fakt, že na novém autě to nejde (tolik) poznat, ale přece jen, hlavně tedy na dotek člověk na tom laku cítí vrstvu "něčeho hladkého" :-)
Rovněž sem dodělal originální kryty vnějších prahů do sady s těmi vnitřními.

16.5.2016 10:31

16.5.2016 - nové aktuální fotky

Pořízeny aktuální foto s lapači nečistot a dostal sem nový dárek do auta od kolegů na cesty :-)

29.4.2016 18:40

29.4.2016 -lapače nečistot a výměna oleje

Proběhla výměna oleje za 0W40 od Millers Oils s nanočásticemi a montáž lapačů nečistot, které mi mnohem víc ale připadají jako designový doplěk :-) (viz foto)

13.4.2016 12:16

12.4.2016 - přezutí na letní pneu, montáž KN filtru

Tak konečně letní gumy, auto o poznání "změklo", rovněž sem nakonec šel do výměny KN vzduchového filtru - poté co sem byl ujištěn, že o záruku nepřijdu a Subaru to uznává jako originální díl. Tak uvidíme, jestli to bude alespoň trošičku poznat na provozu.

5.4.2016 12:00

5.4.2016 - nové foto :-)

Konečně začalo pěkné počasí, takže se umylo a ještě nasadit letní pneu :-)

27.3.2016 15:49

27.3.2016 - Nové foto, detaily podvozku, najeto 3200km

Přidal jsem nové fotky s detailem ošetření zadních a středního dílu výfuku. Jinak už jsem začal auto prohánět ať se do 5000km naučí i vyšší otáčky a potom bych vyměnil olej. Musím říct, že je strašně návykové zrychlení do kopce, kdy CVT sází jeden převodový stupeň za druhým :-)

23.3.2016 16:20

23.3.2016 - Asfaltování podběhů a výfuků

Dnes jsem zjistil při mytí auta docela pro mě nepříjemnou věc. Začínaly mi reznout již oba výfuky - oba! Jakože ne nějak moc, ale ty sváry při přechodech jednotlivých dílů již ano a i střední díl.

No tak jsem nelenil a rovnou i všechny podběhy a výfuk nastříkal sprejem od Nigrinu s asfaltem, měl jsem to stejně v plánu a už jsem to měl již na obou předchozích autech a bez problémů, doufám, že opět zastaví korozi a výfuky vydrží stejně co na předchozích vozech.

Takže teď jsou již chromové jen úplné koncovky a jinak jsou výfuky černé :-) vypadá to dokonce i podle mě lépe. :-)


Přidat názorDiskuse: Subaru Levorg Subaru Levorg GT-S Sport 1.6 125kW AT 4x4

Další vozy značky Subaru



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
7
náhradní díly
7
výkon motoru
10
spotřeba
5
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…