Diskuse

Citroën C4 (2011)

10.9.2011

Takže od začátku června mi už fakticky říká pane. Vůz je v této konfiguraci: 1.4 VTi 95 SEDUCTION + Automatik Paket + City Paket + Connecting-Box +…

 

Citroen C4 (Adept)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 26.06.12  14:11

    « Re: trpělivost

    Díky.
    Tak měl jsem čím jezdit, to bylo to hlavní. Zezačátku jsem byl nas...ný, ale pak jsem si takříkajíc zvykl.
    Auto ještě voní novotou. Bylo klepnuté zepředu zleva. Jen plasty a plechy. Měnil jsem nárazník, plastový kryt pod chladičem, blatník, tan plast kolem mlhovky. Dveře jsem taky vyměnil i když by to nebylo třeba. Byly škrábnuté. Ale podařilo se sehnat za dobré peníze z jiné bouračky nepoškozené, tak jsem je tam dal. Chtěl jsem aby tam byla dobrá neporušená antikorozní úprava. Proto jsem díly sehnal z jiných bouraček, ale třeba zezadu. Ze servisu jsem bral jen plasty.
    No úplně za hubičku to nebylo, ale za vlastně nové auto se 150km s doplňky Exclusive a jiným vylepšením dobrá cena. SZ
    Auto jezdí opravdu parádně a je to něco úplně jiného než Opel.
  • 00 Reagovat !

    foto hajny

    hajny 26.06.12  13:48

    « trpělivost

    Ahoj
    Ty máš tedy královskou trpělivost. Gratuluji a přeji hodně štˇastných kilometrů.
    Jestli se mohu zeptat nakolik tě to po těch všech utrapách přišlo , já bych do toho teda nešel.
    To by muselo být opravdu jak se říká za hubičku.
    Ale jak lze vidět trpělivost se ti vyplatila , auto je jak nové.
    hajný.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 25.06.12  16:17

    « Re: Re: Servisní intervaly

    Tak já asi i u toho benzínu budu měnit olej co rok, nebo 15 tis. km. Není to až taková položka a motoru to určitě prospěje. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto dino77

    dino77 25.06.12  11:48

    « Re: Servisní intervaly

    nazdar
    ak sa nemylim, tak pre benzinove motory je to pri normalnych prevadzkovych podmienkach 30 tis km alebo 2 roky a pri dizloch 20 tis km alebo 2 roky. Pre benzinove motory staci dodrzovat interval, ale pri dizloch sa odporuca vymenit olej aj o nieco skorej, lebo su o dost citlivejsie.
  • 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 24.06.12  18:13

    « Servisní intervaly

    Zdravím.
    Mohl by mi někdo napsat servisní intervaly? Mám servisní knížku v němčině a to není to pravé ořechové. Návod v češtině jsem si stáhl, ale jestli ne někde i servisní manual nevím.
    Díky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto vojta66

    vojta66 11.02.12  23:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: už je čas

    Ahoj Adepte, nemyslíš, že ten čas už vypršel?
  • « 00 Reagovat !

    foto Kuski

    Kuski 17.12.11  10:55

    « Re: Re: Vylepšení

    Ahoj, jsem jeden z "těch majitelů Oaklandů, co si s nimi docela užili. :-) Kola jsou to krásná, ale ty komplikace, ty byli ještě lepší. Celý zakopaný pes byl v tom, že Citroen servisy nemají k dispozici na tento druh elektronů správnou přítlačnou matici na vyvažovací stroj(ty jejich se lehce opíraly o paprsky a posunuly střed disku mimo). Nyní již ale žádné problémy nemám(vyřešeno v Citroen KV) a konečně si je užívám. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Kuski

    Kuski 17.12.11  10:48

    « Re: Opel

    Zdravím, chtěl bych se připojit k tomuto tématu ohledně výkonu 1.4VTi. Jsem hrdým majitelem tohoto auta a tohoto motoru. Musím říci, že z počátku jsem se 1.4ce bránil a říkal, vždyť to nepojede atd. ale přítelkyně rozhodla, že nám bude muset stačit. Jelikož s autem mám už naježděno přes 9000km, tak mohu už o motoru něco svědomitě prohlásit. Je to velice kultivovaný motor a do cca 3200ot/min o něm skoro ani nevíte. Zrychlení jsem neměřil(nepřipadá mi to a rodinného auta podstatné, jestli je to 11s nebo 10,5s). Jízda je příjemná. Motor sice pod 1500ot/min moc síly nemá(slabé rozjezdy, pokud ho lehce nevytočíte) ale pak už s autem bojuje velice statečně. Při plném obsazení je auto schopen v táhlém několika kilometrovém kopci udržovat na hranici povoleného dálničního limitu a nadále zrychlovat. Samozřejmě, když po motoru chci nějaké větší výkony, musí se točit(jako každý nízkoobsahový benzín). spotřeba při velmi dynamické jízdě dosahuje k 7mi litrům, jinak běžně od 6ti do6,5l. (spotřebu moc nesleduju, protože stejně vždy po cca 800km tankuju, nějak to vždy vychází :-) ) Na závěr, motor plně dostačuje pro roli rodinného auta, kdo chce sportovat kupte si DS3
  • « 00 Reagovat !

    foto bicak77

    bicak77 14.12.11  04:37

    « Re: Re: Re: Re: už je čas

    Já bych mu dal kuchyň, já bych mu dal obyvák! Mě by asi kleplo. Obdivuji tvoji trpělivost. No zase na druhou stranu my už budeme mít dárky rozbalený a bude nás čekat jen depresivní zima a ty se budeš mít pořád na co těšit ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 13.12.11  20:40

    « Re: Re: Re: už je čas

    Tak někdy se věci vyvíjejí trochu jinak než by člověk chtěl. Ježíšek asi nebude :-(
    Nebo alespoň to tak zatím nevypadá.
    Kolega co mi to dělá, má rozbitou kuchyň a obyvák a konečně má zedník čas :-)
    Ptal se jestli moc spěchám. Co jsem měl říct. Když už čekám tak dlouho, tak mě těch "pár" dní nezabije. Kdybych už měl prodaného svého oplíka, tak by to bylo jiné. Ale mám čím jezdit, tak mě to tak nebolí i když vím, že v Citronádě by to bylo jinačí svezeníčko.
    Tak mám aspoň čas na nějaké úpravy. Mění se přední nárazník, tak tam chci dát mřížku s tím chromovaným úsměvem z Exklusive a krytky mlhovek taky. Mřížku sice mám dobrou ale to se někde možná udá a jednu krytku mlhovky bych musel stejně koupit. Ještě tam chci hodit i přední park control. Takže si jen tak zatím hraju a čekám na den D
  • « 00 Reagovat !

    foto vojta66

    vojta66 05.12.11  22:13

    « Re: Re: už je čas :-)

    Ahod Adepte, tak jaký je stav? Měsíc se sešel s měsícem a za chvíli tady bude Štědrý večer, tak kdy citronáda dorazí?? Stihne to Ježíšek?
  • « 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 11.11.11  22:06

    « Re: už je čas :-)

    BuduVás muset zatím zklamat. I když původně mělo být auto začátkem listopadu, shodou blbých okolnosti budu rád když bude koncem měsíce. Spíše počitám až začátkem prosince. Ani nevíte jak mě to štve. Už jsem se viděl jak se pyšně proháním po našich silnicích a zatim nic. Měsíc spoždění. Ale když jsem to vydržel tak dlouho, tak těch pár dní už mě nezabije :-) Veřím, že to bude pak stát zato. Nedávno jsem se byl za citronádou zase podívat a byl jsem mile překvapen jak luxusně se budou měnit případně žárovky. Ovšem zase naopak akumulátor je pecka. Tan si případně sám asi ani nevyměním. A nabíjeni snad + a kostra. K - polu se asi nedostanu. Máte s tím někdo zkušenost. Na některých Peugeotech to bude asi stejný.
  • « 00 Reagovat !

    foto vojta66

    vojta66 05.11.11  00:44

    « Re: už je čas :-)

    Ano, pane Adepte, že by mi šly špatně hodinky? Ale já si je řídil dnes ráno, podle rozhlasu.... :-)
    Jinak přátelé, občas mi začíná něco vrzat v místě pod předním repráčkem u čelního skla....
  • 00 Reagovat !

    foto bicak77

    bicak77 04.11.11  19:03

    « už je čas :-)

    Ahoj Adepte, tak už tu máme listopad, čím jezdíš???? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 18.09.11  17:02

    « Re: Vylepšení

    Tak já Bostony mám na autě. Chtěl jsem koupit něco na zimu. Pak jsem si ale řekl, že nechám na zimu ty Bostony a na léto něco pěkného. Ty Lugany jsem viděl na jedné Audi TT a bylo to fakt pěkný.

    Taky jsem myslel původně Oakland, ovšem po zkušenostech majitelů raději oželím. Ono je original zavádějící slovo. Určitě to pro citroën dělají externí výrobci. A než turka co nejde vyvážit, tak to raději kvalitního německého výrobce který dodává ráfky autovýrobcům a měl dokonce vlastní stáj F1.
  • « 00 Reagovat !

    foto bicak77

    bicak77 18.09.11  08:26

    « Re: Vylepšení

    Tak já bych vybral určitě ty Lugana. Jestli budeš mít tmavou barvu, tak bych vzal ty černé, jestli světlou, tak stříbrné. Pegasusy mi k C4 moc neladí.
    Já budu mít buď Bostony nebo Oaklandy - raději prostě originál. Ale těma Luganama jsi mě dost nahlodal...
  • 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 17.09.11  20:06

    « Vylepšení

    Zdravím
    Jak jsem psal, uvažuji o vyšperkování mojí citronády. Asi už jsem rozhodnut pro ochranné chromované lišty na spodek dveří. Pak vylepšení předního nárazniku ala Exclusive, chromovana lišta mřížky chladiče a chrom na krytkách mlhovek. Na léto nějaké pěkné elektrony. Chtěl jsem puvodně 17", ale asi nechám 16". Jednak mám nové gumy a jednak stav našich cest. Přemýšlím o tvaru a o barvě. Jestli stříbrné, černé, nebo černé se stříbrným brusem.

    pár odkazů

    [odkaz]

    [odkaz]

    [odkaz]

  • « 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 12.09.11  22:13

    « Re: Vzhledově hodně povedené auto

    S tou poruchovostí minulé C4 by to nemělo být tak zlé. Trochu jsem zapátral na netu a něco jsem objevil.

    [odkaz]

    Je to takový žebříček spolehlivosti aut nižší střední třídy z doby minulé C4. A dopadla dobře.
    Jenže víme všichni jaká je reálná hodnota takových hodnocení.
    I slavné TÜV . Jsou to informace z technických kontrol. Nemá to žádnou vypovídací hodnotu o poruchovosti při běžném provozu. Jestli má někdo zkorodovaný výfuk, vymlácené čepy a pod. svědčí spíše o přístupu jednotlivých majitelů.
    Například v rakousku si na technickou většina dá auto do servisu kde mu auto zkontrolují, odstraní případné závady a udělají technickou. Tak to tam dělá většina mých známých.
    U nás jsou většinou dvě skupiny. Jedna, v servise či osobně, se snaží na technickou připravit a odstranit případné nedostatky předem a druhá ( k té patřím i já ) jde na technickou a případné nedostatky odstraní až dodatečně.
  • 00 Reagovat !

    foto Brazdin

    Brázdin 12.09.11  20:22

    « Vzhledově hodně povedené auto

    Vzhledově je to velmi povedené auto, ale spolehlivost bývalé C4 byla opravdu dost zoufalá. Mám pár klientů co jí mají a všichni si z ní drbou hlavu a litují. Od samého počátku mi ale přijde že nová C4 bude jiné kafe. Sám po ní pokukuju coby auto pro manželku. Těším se na tvé recenze! Když doplníš po mém vzoru i ceny pravidelných či neplánovaných servisních úkonů, nebude to mít chybu. Přeji hodně najetých km a auto ti oboduji, až tady budou reálné zkušenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 12.09.11  15:03

    « Re: Opel

    Z motoru až tak moc strach nemám. Nejsem žádnej závodník, spíše pohodovej jezdec. První Astra byla taky 1.4 a nějakejch 80k. a stačilo mi to. Teď mám 1.6 100k. což je vlastně jen o 5k. více než Citroen a motor je navíc modernější. Myslím, že nebude problém. Jasně, že kdyby byla 1.6 tak bych ji bral. Jenže když kupuješ z druhé ruky :-) musíš něco oželet. Ale zas je lepší výbava. Ve výbavě SEDUCTION, což je u nás TENDENCE, jsou už litá kola. Kdežto u nás tuším plechové disky. Možná je více rozdílů, ale to posoudím až bude doma a budu mít více času to prozkoumat.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…