Citroën C4 (2011)
10.9.2011Takže od začátku června mi už fakticky říká pane. Vůz je v této konfiguraci: 1.4 VTi 95 SEDUCTION + Automatik Paket + City Paket + Connecting-Box +…
Citroen C4 (Adept)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
hajny 26.06.12 13:48
« trpělivost
Ahoj
Ty máš tedy královskou trpělivost. Gratuluji a přeji hodně štˇastných kilometrů.
Jestli se mohu zeptat nakolik tě to po těch všech utrapách přišlo , já bych do toho teda nešel.
To by muselo být opravdu jak se říká za hubičku.
Ale jak lze vidět trpělivost se ti vyplatila , auto je jak nové.
hajný. -
dino77 25.06.12 11:48
« Re: Servisní intervaly
nazdar
ak sa nemylim, tak pre benzinove motory je to pri normalnych prevadzkovych podmienkach 30 tis km alebo 2 roky a pri dizloch 20 tis km alebo 2 roky. Pre benzinove motory staci dodrzovat interval, ale pri dizloch sa odporuca vymenit olej aj o nieco skorej, lebo su o dost citlivejsie. -
Kuski 17.12.11 10:55
« Re: Re: Vylepšení
Ahoj, jsem jeden z "těch majitelů Oaklandů, co si s nimi docela užili. :-) Kola jsou to krásná, ale ty komplikace, ty byli ještě lepší. Celý zakopaný pes byl v tom, že Citroen servisy nemají k dispozici na tento druh elektronů správnou přítlačnou matici na vyvažovací stroj(ty jejich se lehce opíraly o paprsky a posunuly střed disku mimo). Nyní již ale žádné problémy nemám(vyřešeno v Citroen KV) a konečně si je užívám. >:D -
Kuski 17.12.11 10:48
« Re: Opel
Zdravím, chtěl bych se připojit k tomuto tématu ohledně výkonu 1.4VTi. Jsem hrdým majitelem tohoto auta a tohoto motoru. Musím říci, že z počátku jsem se 1.4ce bránil a říkal, vždyť to nepojede atd. ale přítelkyně rozhodla, že nám bude muset stačit. Jelikož s autem mám už naježděno přes 9000km, tak mohu už o motoru něco svědomitě prohlásit. Je to velice kultivovaný motor a do cca 3200ot/min o něm skoro ani nevíte. Zrychlení jsem neměřil(nepřipadá mi to a rodinného auta podstatné, jestli je to 11s nebo 10,5s). Jízda je příjemná. Motor sice pod 1500ot/min moc síly nemá(slabé rozjezdy, pokud ho lehce nevytočíte) ale pak už s autem bojuje velice statečně. Při plném obsazení je auto schopen v táhlém několika kilometrovém kopci udržovat na hranici povoleného dálničního limitu a nadále zrychlovat. Samozřejmě, když po motoru chci nějaké větší výkony, musí se točit(jako každý nízkoobsahový benzín). spotřeba při velmi dynamické jízdě dosahuje k 7mi litrům, jinak běžně od 6ti do6,5l. (spotřebu moc nesleduju, protože stejně vždy po cca 800km tankuju, nějak to vždy vychází :-) ) Na závěr, motor plně dostačuje pro roli rodinného auta, kdo chce sportovat kupte si DS3 -
Adept 13.12.11 20:40
« Re: Re: Re: už je čas
Tak někdy se věci vyvíjejí trochu jinak než by člověk chtěl. Ježíšek asi nebude :-(
Nebo alespoň to tak zatím nevypadá.
Kolega co mi to dělá, má rozbitou kuchyň a obyvák a konečně má zedník čas :-)
Ptal se jestli moc spěchám. Co jsem měl říct. Když už čekám tak dlouho, tak mě těch "pár" dní nezabije. Kdybych už měl prodaného svého oplíka, tak by to bylo jiné. Ale mám čím jezdit, tak mě to tak nebolí i když vím, že v Citronádě by to bylo jinačí svezeníčko.
Tak mám aspoň čas na nějaké úpravy. Mění se přední nárazník, tak tam chci dát mřížku s tím chromovaným úsměvem z Exklusive a krytky mlhovek taky. Mřížku sice mám dobrou ale to se někde možná udá a jednu krytku mlhovky bych musel stejně koupit. Ještě tam chci hodit i přední park control. Takže si jen tak zatím hraju a čekám na den D -
Adept 11.11.11 22:06
« Re: už je čas :-)
BuduVás muset zatím zklamat. I když původně mělo být auto začátkem listopadu, shodou blbých okolnosti budu rád když bude koncem měsíce. Spíše počitám až začátkem prosince. Ani nevíte jak mě to štve. Už jsem se viděl jak se pyšně proháním po našich silnicích a zatim nic. Měsíc spoždění. Ale když jsem to vydržel tak dlouho, tak těch pár dní už mě nezabije :-) Veřím, že to bude pak stát zato. Nedávno jsem se byl za citronádou zase podívat a byl jsem mile překvapen jak luxusně se budou měnit případně žárovky. Ovšem zase naopak akumulátor je pecka. Tan si případně sám asi ani nevyměním. A nabíjeni snad + a kostra. K - polu se asi nedostanu. Máte s tím někdo zkušenost. Na některých Peugeotech to bude asi stejný. -
Adept 18.09.11 17:02
« Re: Vylepšení
Tak já Bostony mám na autě. Chtěl jsem koupit něco na zimu. Pak jsem si ale řekl, že nechám na zimu ty Bostony a na léto něco pěkného. Ty Lugany jsem viděl na jedné Audi TT a bylo to fakt pěkný.
Taky jsem myslel původně Oakland, ovšem po zkušenostech majitelů raději oželím. Ono je original zavádějící slovo. Určitě to pro citroën dělají externí výrobci. A než turka co nejde vyvážit, tak to raději kvalitního německého výrobce který dodává ráfky autovýrobcům a měl dokonce vlastní stáj F1. -
-
Adept 17.09.11 20:06
« Vylepšení
Zdravím
Jak jsem psal, uvažuji o vyšperkování mojí citronády. Asi už jsem rozhodnut pro ochranné chromované lišty na spodek dveří. Pak vylepšení předního nárazniku ala Exclusive, chromovana lišta mřížky chladiče a chrom na krytkách mlhovek. Na léto nějaké pěkné elektrony. Chtěl jsem puvodně 17", ale asi nechám 16". Jednak mám nové gumy a jednak stav našich cest. Přemýšlím o tvaru a o barvě. Jestli stříbrné, černé, nebo černé se stříbrným brusem.
pár odkazů
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
-
Adept 12.09.11 22:13
« Re: Vzhledově hodně povedené auto
S tou poruchovostí minulé C4 by to nemělo být tak zlé. Trochu jsem zapátral na netu a něco jsem objevil.
[odkaz]
Je to takový žebříček spolehlivosti aut nižší střední třídy z doby minulé C4. A dopadla dobře.
Jenže víme všichni jaká je reálná hodnota takových hodnocení.
I slavné TÜV . Jsou to informace z technických kontrol. Nemá to žádnou vypovídací hodnotu o poruchovosti při běžném provozu. Jestli má někdo zkorodovaný výfuk, vymlácené čepy a pod. svědčí spíše o přístupu jednotlivých majitelů.
Například v rakousku si na technickou většina dá auto do servisu kde mu auto zkontrolují, odstraní případné závady a udělají technickou. Tak to tam dělá většina mých známých.
U nás jsou většinou dvě skupiny. Jedna, v servise či osobně, se snaží na technickou připravit a odstranit případné nedostatky předem a druhá ( k té patřím i já ) jde na technickou a případné nedostatky odstraní až dodatečně. -
Brázdin 12.09.11 20:22
« Vzhledově hodně povedené auto
Vzhledově je to velmi povedené auto, ale spolehlivost bývalé C4 byla opravdu dost zoufalá. Mám pár klientů co jí mají a všichni si z ní drbou hlavu a litují. Od samého počátku mi ale přijde že nová C4 bude jiné kafe. Sám po ní pokukuju coby auto pro manželku. Těším se na tvé recenze! Když doplníš po mém vzoru i ceny pravidelných či neplánovaných servisních úkonů, nebude to mít chybu. Přeji hodně najetých km a auto ti oboduji, až tady budou reálné zkušenosti. -
Adept 12.09.11 15:03
« Re: Opel
Z motoru až tak moc strach nemám. Nejsem žádnej závodník, spíše pohodovej jezdec. První Astra byla taky 1.4 a nějakejch 80k. a stačilo mi to. Teď mám 1.6 100k. což je vlastně jen o 5k. více než Citroen a motor je navíc modernější. Myslím, že nebude problém. Jasně, že kdyby byla 1.6 tak bych ji bral. Jenže když kupuješ z druhé ruky :-) musíš něco oželet. Ale zas je lepší výbava. Ve výbavě SEDUCTION, což je u nás TENDENCE, jsou už litá kola. Kdežto u nás tuším plechové disky. Možná je více rozdílů, ale to posoudím až bude doma a budu mít více času to prozkoumat.
Tak měl jsem čím jezdit, to bylo to hlavní. Zezačátku jsem byl nas...ný, ale pak jsem si takříkajíc zvykl.
Auto ještě voní novotou. Bylo klepnuté zepředu zleva. Jen plasty a plechy. Měnil jsem nárazník, plastový kryt pod chladičem, blatník, tan plast kolem mlhovky. Dveře jsem taky vyměnil i když by to nebylo třeba. Byly škrábnuté. Ale podařilo se sehnat za dobré peníze z jiné bouračky nepoškozené, tak jsem je tam dal. Chtěl jsem aby tam byla dobrá neporušená antikorozní úprava. Proto jsem díly sehnal z jiných bouraček, ale třeba zezadu. Ze servisu jsem bral jen plasty.
No úplně za hubičku to nebylo, ale za vlastně nové auto se 150km s doplňky Exclusive a jiným vylepšením dobrá cena. SZ
Auto jezdí opravdu parádně a je to něco úplně jiného než Opel.