Mercedes-Benz E (2003)
26.3.2008Auto jsem koupil v listopadu 2004 jako ojete pri 105.000 km. Zaujal me predevsim nezvykle vysoky stupen vybavy: Provedení Avantgarde - vse v cerne…
Mercedes-Benz E (AJAX)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 28.03.08 06:39
« Re: Midla je TADY!!!
uz jsem ho skoro mel, nez jsem prisel na to, ze ve statech v prepoctu na koruny vychazi na 1/2 ceny co se prodava u nas (900tis. vs. 1.7mil), tak pripravuju nakup primo ve statech s registraci SPZ na firmu co tam mam kvuli danim a prevoz do CR (u DHL cca. 100tis. az do Prahy), je to des jak tady firmy rejzujou na tahani aut z ameriky, jasne doprava, clo, papirovani, drobne upravy kvuli EU atd., ale prodavat to za 2 x nasobek ? :-( radsi budu jezdit na US znackach, jsem zvedavy kam budou cajti posilat fotky z kamer :-) -
EricCartman 27.03.08 19:16
« Re: Zkušenosti se stejným vozem
Taky mám jakous takous zkušenost s tímto autem. Konkrétně E 320 CDI ve výbavě Avantgarde. Rok výroby 2003. O bezporuchovosti bych rozhodně nemluvil. Ale je pravda, že auto nikde nezůstalo stát. Hned asi po týdnu po dovezení z autosalonu se přišlo na to, že když pustím volant, tak auto mírně zatáčí doprava. Při brždění bylo toto zatáčení ještě intenzivnější. Byli jsme s tím asi 3x v servisu (neschopní mechanici). Takže za první měsíc vlastnictví jsme s tímto autem mohli jezdit asi týden. Další závada byla pouze na počítači - po pravidelné prohlídce a výměně oleje počítač signalizoval velké množství oleje. Bylo nám hned divné, že by v servisu nalili opravdu víc oleje při jeho cenách... Kdyby míň, tak neřeknu. V servisu se s tímto problémem bylo opět minimálně dvakrát (na jedenkrát to totiž opravit asi neumí). Další porucha byl nefunkční adaptivní bixenon (nenatáčel se v zatáčkách do stran). Servis to vyřešil tak, že odpojil natáčení i u druhého bixenonu, tím už počítač nesignalizoval žádnou poruchu. Do servisu se jelo ještě dvakrát, až nakonec celý světlomet vyměnili. Poté bylo ještě voláno do servisu, opět dvakrát, kvůli přehrání nového software. Takže si každý může udělat obrázek... Ale jinak opravdu auto super... Jezdí se s ním skvěle... až na ten sníh ;-\ Ještě jsem zapomněl na poruchu centrálního zamykání - nutnost výměny zámku ve dveřích řidiče... -
"-- skrytý --" 27.03.08 18:11
« Servis MB
ještě jedna poznámka k servisu, M3000 rozhodně ne - sám jsem tam nikdy nebyl ale kolegovi v Cčku vyměnili při garančce nový větrák v motoru za starý apod. - prasata s nejhorší pověstí, pryč od nich, dobré zkušenosti mám s Hoffman-Žižák, kousek po dálnici směrem z Prahy na Mladou Boleslav (Benátky nad jizerou myslím). Jinak klasika jako všude (Audi, BMW, MB...), záleží na technikovi jestli to při garančce vošulí, vykašle se vyměnit olej apod., v Čechách jsou značkové servisy snad horší než neznačkové, nejlepší je být u celého "zákroku" a všechno si zkontrolovat.... -
"-- skrytý --" 27.03.08 17:59
« Zkušenosti se stejným vozem
Mám stejný vůz, stejný rok výroby, motor atd, jen bez navigace a bez Airmatic, mám najeto (auto je teď ve firmě, nejezdím s ním) celkem přes 180tis., z toho 40tis. jsem najezdil sám. Mám stejné zkušenosti max. pohodlné auto byť na klasických tlumičích, příjemný interiér (byť ve srovnání např. s Audi vypadá trochu usedle ale je max. funkční - např. nejlepší nejjednodušší nastavení klimatizace proti BMW/Audi apod.), jediné co mi vadilo jsou brzdy, které se "nabíjí" při otevření vozu a občas při popojíždění v zácpe (SBC - nějaký kompresor doplňuje tlak v brzdové soustavě - klepe do brzdového pedálu). Přes relativně malý výkon jede velmi slušně, dálnice 230-240 není problém, krásný elegantní sportovní design byť už má nějaký ten rok za sebou (kam se hrabou nové MB). Auto je velmi spolehlivé (asi tím že nemá Airmatic), řešeny pouze klasické garančky a nětěsnost (gufero) na zadním differenciálu. V zimě na sněhu děs a bída, koupil jsem nejlepší zimní pneu a auto jsem stejně musel parkovat pod kopcem protože jsem domu nevyjel, s vypnutým ESP se ale i na suché silnici zase dá jezdit bokem :-). Kupodivu i hvězda na kapotě za ty roky přežila všechny nenechavce, jen se musí občas srovnat když se jí někdo snaží utrhnout... -
*Black_Jacket* 26.03.08 18:19
« Ci pána
Počuj Amsterdam >:D . Koľko máš ešte v zálohe týchto limuzín ha??? ;-) . Neuvidíme tu ešte nejakú BMW5 abo Lexus GH ??? Supr kárička...Tento meďák je jeden z naj. a hlavne interiér v béžovej koži je top :yes: 10b :yes: . Hltaj s tým kiláky a nešetri to (veď je to MB)..A ešte niečo...Ako čítam výbavu tak ťahám sánku po zemi :yes: -
"-- skrytý --" 26.03.08 13:14
« podvozek
pokud se nepletu tak Mercedes používá Airmatic,což jsou skutečně vduchové měchy...jenže,Citroen používá Hydropneumatický systém který je principiélně úplně jiný,ale naprosto,takže tam máš buď napsanou blbost nebo tě špatně informovali...podvozkový systém Citroenu je na hydraulickém principu kdy místo tlumičů jsou koule [odkaz] které vtlačují hydraulický olej ze systému (systém ho může přidávat a ubírat,podle výšky jízdy) přez membránu do náplně s dusíkem,a tím auto tlumí nerovnosti...proto ten název hydropneumatický - tekutina plyn - tak si to prosím oprav,nemá to se systémem Citroenu nic společného...díky...taky proto že čtyři tlumící koule nestojí 120 000 kč ale asi 5-6 tisíc :-! vím to proto že mám jednu z hydropneumatických klasik,Citroen CX 25 GTI,však se podívej... -
AJAX 26.03.08 13:08
« Re: brzdy & UK
Ahoj, nikdy jsem brzdnou drahu nemeril, vychazel jsem pouze ze statistik, ktere jsem nijak detailne nezkoumal. Vim ze je to nekde kolem 30 m. Musim rict, ze pri srovnani nove A6 a Ecka brzdilo Ecko subjektivne podstatne lip.
Auto jsem koupil v Nemecku a asi rok provozoval v Anglii, kde jsem pracoval - nechal jsem ho tam i registrovat, protoze meli vyrazne levnejsi pojisteni nez v Cechach (vyslo me kolem 30 tisic KC na rok tenkrat asi).
Diky za prispevek kazdopadne :-) -
"-- skrytý --" 26.03.08 11:48
« brzdy & UK
cauky !
mam 1 pripominku a 1 dotaz:
pripominka: pises "Ze 100 km/h na 0 na 30 metrech, co vic dodat." > to jsi se o min 5-10m spletl....
pro info:
100-0km/h:
Audi A4 2.0 TDI = 36,2m
Audi A6 2.7 TDI = 37m
BMW 318d = 36,4m
BMW 530d = 36,9m
Mercedes C 200 CDI Avantgarde = 36,8m
Mercedes E 300 Bluetec = 37,3m
Skoda Octavia 2.0 TDi = 36m
dotaz: na fotkach na auto UK znacky a volant v levo ........ ????
Jinak: kraaasne auto, da se rici ze muj sen /snad jeste paralelne Audi A6 a BMW 530d/, ale diky potomkum jsem zvolil praktictejsi.
Preji mnoho stastnych km