Volkswagen Golf (2014)
19.5.2015Prolog Mnohé asi překvapí, že v odstupu 2 let představuju recenzi na druhého Golfa, ale tento aktuální trošku opuchnul a povyrostl. Statistiky v mém…
Volkswagen (Verny_2013)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Verny_2013 24.01.19 17:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca
Přiznám se o Polu 1,5 TSi nebo GTi jsem v delším horizontu uvažoval, byl jsem si ho i projet, ale jen s 1,0 TSi. Ale tohle byla rychlovka, za tu cenu se tomu nedalo odolat. Ale vidím to tak na 2-3 roky a pak zase hup do něčeho jiného a samozřejmě silnějšího. Na recenzi se už pracuje, ale zveřejním až budu mít slušné fotky. -
woody-alien 24.01.19 12:59
« Re: Re: Re: Re: Nástupca
Ahoj, tak trochu jsem z náznaků věřil, že nástupcem bude Polo GTI ;-) Ale dobrý, Golfa s 1.4 TSI 150 jsem projížděl při nedávném výběru a líbilo. Proti 92kW opravdu znatelný rozdíl, navíc jsem srovnával i s 1.5 TSI a i proti tomu se mi 1.4 zdála být lepší, živější. -
Verny_2013 23.01.19 23:50
« Re: Re: Re: Nástupca
Tak psal jsem výše že nástupce je menší. Takže tentokrát mě okouzlil krátký golf. Je taky s 1,4 110Kw a rozdíl oproti 92 Kw verzi je podstatný a to nejen ve výkonu. Se zimníma gumama jezdím kolem 6 L, na letních to bylo o pár deci míň. A tvůj Touran je o hodně těžší, větší odpory, pohon tomu asi museli přizpůsobit. Nedivím se, že žere víc. Až budou nějaké fotky tak pověsím recenzi. -
petrpf 23.01.19 21:24
« Re: Re: Nástupca
Ahoj,
z Tvého doplnění soudím, že výběr je opět Sportsvan nebo ne? Tím, že píšeš silnější tak je to 110KW?
Mám 6 měsíců nově Tourana 1.4 110KW DSG a jsem trošku zklamaný. Hlavně z projevu motoru a pak spotřeby. Mám najeto cca 10tkm a pokud srovnám s naším druhým autem (O3 1.4 TSI110KW) tak prostě jede výrazně hůř. Jednak je to naladění ŘJ a možná ještě není doteď pořádně zajeto, ale prostě pokud sednu do O3, tak to jede líp. Spotřeba je druhá věc - má teď dle PP průměrnou 6,7l/100km a to se považuji na normál řidiče. Ani defenzivní, ani ofenzivní. O3 zcela v pohodě 5,8l/100km.
Jsem tedy zvědavý co vlastně máš a jak si to budeš pochvalovat.
Přeji spoustu najetých km a spokojenost :-) -
vondry87 19.01.19 20:56
« Re: Re: Re: Re: Prodej
:yes: :yes: :yes: Já teď ještě shodou okolností zjistil, že by neměl být problém VW servisovat v autorizovaném servisu Škoda, který v místě bydliště mám, takže to zkusím ještě promyslet a s největší pravděpodobností budu servis dělat tam. Dokonce tam dělá známý známého a přislíbil dobrou cenu, tak tím by moje dilema taky mohlo být vyřešené. No uvidíme. Každopádně díky za info a budu se těšit na recenzi nástupce :yes: -
Verny_2013 19.01.19 13:19
« Re: Re: Re: Prodej
Jasně je to o strategii. Já volím variantu autorizovaný servis, který je dražší, ale vyšší následná prodejní cena. Výhodou je pro další kupce větší jistota při koupi, ale musí si za ni samozřejmě připlatit. Varianta ne-autorizák + nižší cena může finančně vyjít pro prodávajícího v souhrnu nákladů úplně stejně. -
vondry87 19.01.19 11:54
« Re: Re: Prodej
Díky za info! Určitě jedním z hlavních důvodů, proč jsem pašíka nakonec koupil, byla právě ta garance, kterou DasWeltAuto poskytuje. A byl jsem ochoten si za ni připlatit. U áček nebo ESA bych měl strach takhle drahé auto koupit, když se v tom nevyznám. A určitě bych byl rád, kdybych mohl jednou vůz touto cestou zase prodat. Tak mě právě zajímalo, jestli je to podmíněné jejich pravidelným servisem, nebo opravdu stačí, že jsem u nich vůz koupil. Tys kupoval auto nové, takže chápu, že jsi servisoval u nich už jen kvůli záruce. Já kupoval starší vůz, kterému záruka teď skončila, takže jsem moc neplánoval pokračovat v návštěvách autorizovaného servisu, protože žádný v místě bydliště nemám a cenově to samozřejmě vychází podstatně lépe. Takže když budu servisovat v místním neautorizovaném servisu a na konci si auto prodám sám, tak sice nemůžu poskytnout garanci jako VW, ale zase můžu auto nabídnout o 70 tis. levněji s tím, že není problém s tím autem při prodeji zajet do servisu a nechat ho prohlídnout. No uvidíme. Zatím to vypadá, že nebudu mít tak veliký nájezd, jak jsem původně myslel, takže jestli budu prodávat 8-letého Passata se 150 tis. km na hrbu, tak to jistě bude vypadat dost podezřele a nebudu se divit, že si bude každý myslet, že je to stočený :-) -
Verny_2013 18.01.19 23:51
« Re: Prodej
Přes Dasweltauto máš šanci prodat podle mě ve 2 případech:
1) když si u nich koupíš nové nebo ojeté auto
2) když je auto u nich servisováno
Pominu variantu že tam máš nějakého hodně dobrého známého.
Auto musí být samozřejmě prodejně zajímavé, stáří, km, stav servisní knížka a nejlépe VW group.Řekl bych že si kvalitu své značky dost hlídají. Vykoupená auta pečlivě kontrolují, to moje určitě. Proto taky auta co prodávají jsou kvalitní a prověřená. Již jsem prodal a koupil vícero aut. Je to určitě nesrovnatelně jistější varianta než 3xA, či ESA, tam se pouze staneš součástí dobře naplánované a promyšlené marketingové hry s předem jasným výsledkem. Z vlastní zkušenosti musím říct, že prodávaná auta znají a upozorní na případné vady a problémy. Co se týká marže, asi velmi závisí na kvalitě auta, jak oni vyhodnotí jeho prodejnost. Samozřejmě jiná je cena při výkupu a jiná při komisi. U té komise bych to odhadl na 4-8%, při výkupu si dávají vatu tak 40-50 Tis. A co se týká Sportsvana, opravdu jsem byl příjemně překvapen prodejní cenou po téměř 4 letech provozu. Ale na druhou stranu to asi není náhoda. Tento model patří dlouhodobě mezi nejlépe hodnocená auta ohledně poruchovosti. -
vondry87 18.01.19 10:06
« Prodej
Ahoj, fascinuje mě, jak dobře jsi auto prodal. Za 4 roky jen 30 % ztráta hodnoty? VW si opravdu dobře drží cenu, tak doufám, že dopadnu stejně, až budu prodávat :-) Vzhledem k tomu, že jsem taky kupoval auto před DasWeltAuto, tak mě zajímá, jakou mají marži? Je fixní, nebo % z ceny vozu? A předpokládám, že je podmínkou, aby auto bylo po celou dobu servisováno pouze v autorizovaném servisu? -
prengel 21.08.18 12:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sportsvan je no.1
nejake info k autu... mame najazdene 17000 km a plati to, co som napisal na zaciatku. Sme s autom spokojni. Hlavne automat by som uz nemenil. Je to vyborna vec. Jeho jedinym neduhom je, ze ma tendenciu podtacat motor, da sa to ale riesit prepnutim na nejaky cas do S modu. Co sa tyka spotreby je rozdiel jazdit, samozrejme, v zime a v lete. Nikdy som spotrebu neriesil, mozem napisat len to co ukazuje PP. Aktualne 6,1 L/100 km. Co sa tyka oleja tak ten si auto vypyta... cca 1 liter/10000 km. Ja som menil olej po 5000 km a teraz budem po 15000 km /teda pri 20 000 km/ Najazdit 30 000 km bez vymeny oleja, ako to doporucuje vyrobca, je proste nezmysel. Auto uz ma tiez niekolko oskrenin, ludia nevedia parkovat a nemaju problem oskriet niekomu auto a ujst akoby sa nic nedialo. Ako zaujimavost uvadzam, ze sa nam stalo min. 3x, ze nase auto obzerali ludia tak, ze som sa z dialky pozeral, ze ups co sa to deje... a ked sme k autu prisli tak nas poziadali ci si ho mozu pozriet. Raz to bolo na cerpacke pred Prahou, potom raz v Piestanoch a raz niekde pri Roznave. Ak ma ktokolvek otazky, piste.
-
Verny_2013 03.08.18 08:00
« Re: Re: Re: Cena většího servisu je dobrá
V tom kvalitativním odskoku VW od Škody a seatu máš pravdu, a je to s každou generací viditelnější. Octa 1. gen za golfem nezaostávala prakticky v ničem. Octa 3 bohužel v mnoha ohledech, Odpružení, sedačky, kvalita interiéru a materiálů. Ale na obří kufr a spoustu místa vzadu lidí slyší víc než na kvalitu a detaily. -
Bobanus 02.08.18 14:42
« Re: Re: Cena většího servisu je dobrá
Příště bych už bral raději Golfa nebo i Polo jako Ty. Rapid(ale i Fábie) není špatný, ale mají opravdu horší některé díly jako např. kompresor klimatizace, sedačky atd... Je toho více a neustále to řešíme na Škoda Fóru. Polo vypadá sice jako Fábie, ale je to o třídu kvalitněji udělané auto a to platí i pro Golf vs. Rapid.
A proč to píšu - ceny servisu pro Rapid, Fábii natož pro Octávii dosáhly prakticky cen Volkswagengu, takže já už žádnou výhodu Škodovek nevidím :-)