Recenze

DS4 (muž 34 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Citroën DS4 DS4 Sport Chic

9.80 Uživatelé

Hodnoceno: 29× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën DS4, foto 1 Citroën DS4, foto 2 Citroën DS4, foto 3 Citroën DS4, foto 4 Citroën DS4, foto 5 Citroën DS4, foto 6 Citroën DS4, foto 7 Citroën DS4, foto 8
Citroën DS4, foto 9 Citroën DS4, foto 10 Citroën DS4, foto 11 Citroën DS4, foto 12 Citroën DS4, foto 13 Citroën DS4, foto 14 Citroën DS4, foto 15 Citroën DS4, foto 16 Citroën DS4, foto 17 Citroën DS4, foto 18 Citroën DS4, foto 19 Citroën DS4, foto 20 Citroën DS4, foto 21 Citroën DS4, foto 22 Citroën DS4, foto 23 Citroën DS4, foto 24 Citroën DS4, foto 25 Citroën DS4, foto 26 Citroën DS4, foto 27 Citroën DS4, foto 28 Citroën DS4, foto 29 Citroën DS4, foto 30 Citroën DS4, foto 31 Citroën DS4, foto 32 Citroën DS4, foto 33 Citroën DS4, foto 34 Citroën DS4, foto 35 Citroën DS4, foto 36 Citroën DS4, foto 37 Citroën DS4, foto 38 Citroën DS4, foto 39 Citroën DS4, foto 40 Citroën DS4, foto 41 Citroën DS4, foto 42 Citroën DS4, foto 43 Citroën DS4, foto 44 Citroën DS4, foto 45 Citroën DS4, foto 46 Citroën DS4, foto 47 Citroën DS4, foto 48 Citroën DS4, foto 49 Citroën DS4, foto 50 Citroën DS4, foto 51 Citroën DS4, foto 52 Citroën DS4, foto 53 Citroën DS4, foto 54
 

Technické info

Přezdívka auta DSka Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:40000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 147 kroutící moment [Nm]: 275 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.9 maximální rychlost [km/h]: 235 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 359 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.1

Popis vozu

Moje DS4 pochází z autosalonu CL Junior Auto Boskovice, vozidlo bylo nejdříve v Praze, potom bylo vystaveno na AutoSalonu v Brně a následně převezeno do Boskovic. Stav mého miláčka- jako nový :) Autí je v téměř nejvyšší možné výbavě s vrcholovým motorem 1.6THP, který vzniknul ve spolupráci s BMW a známe jej například z Mini a Peugeotu RCZ. Auto má spoustu užitečných asistentů počínaje od automatické parkovací brzdy, asistenta rozjezdů do kopce, sledování mrtvých úhlů ve zpětných zrcátkách, parkovacích senzorů s funkcí změření volného místa, bi-xenonových samonatáčecích světlometů, světelného, dešťového senzoru, tempomatu s omezovačem rychlosti, elektricky nastavitelným sedadlem řidiče, přední sedadla vyhřívaná s funkcí masáže v bederní oblasti, dvouzónová digitální klimatizace, automatické nahlášení polohy vozidla a zavolání na tísňovou linku a mnoho dalších funkcí :)
Motor- tento krasavec vzniknul jak jsem se již zmiňoval ve spolupráci s BMW a povedl se. Jedná se o zážehovou 1.6 s přímým vstřikováním paliva, 16ventilovou technikou s proměnným časováním sacích a výfukových ventilů, který je přeplňovaný dvoukomorovým tzv. "Twin-Scroll" turbem, které je takové bi-turbo v jednom. Motor má díky němu obrovitánský zátah již od 1750ot./min (275N.m.) . Motor je krásně živý, točivý a má nádherný zvuk a pěknou dynamiku, plní emisní normu Euro 5, další vymoženosti jsou například olejové čerpadlo s proměnlivým průtokem a zcela odpojitelné vodní čerpadlo. Spotřeba je na výkon motoru parádní, jezdím průměrně za 7,1l/100km
Řízení- získalo hydraulický posilovač, který je příjemně nastavený, auto se ovládá velmi pěkně, krásně poslouchá pokyny řidiče, je čitelné a přesné. Toto se "soudruhům" povedlo, do většího bratříčka DS5 totiž dali elektrický posilovač, který tolik chvály neposbíral...
Sedadla- jsou jednoduše parádní, kombinace černé a bílé kůže je krásná, sedadla jsou pohodlná s pěkným bočním vedením, řidičovo je elektricky stavitelné ve 4směrech+elektricky stavitelná bederní opěrka, má paměť na 2polohy, samozřejmostí je vyhřívání předních sedadel s masážní funkcí v bederní oblasti. Masáž je vcelku jednoduchá, ale na delších cestách nebo při bolavých zádech velmi příjemná :) Spolujezdcovo sedadlo je stavitelné ve 3směrech s elektricky nastavitelnou bederní opěrkou. Na všech sedadlech jsou čidla nezapnutých či nedopnutých bezpečnostních pásů, což přispívá ke zvýšení bezpečnosti. Zvuk při nezapnutých pásech se postupně zesiluje, dokud si pásy nezapnete :D
Interiér- je překrásný, není divu, že byl také zvolen nejhezčím interiérem roku a auto bylo zvoleno také v anketě nejkrásnější auto roku. Zajímavostí jsou černě čalouněné A-sloupky a černý strop vozu, který je neobvyklý, ale krásný. Ve středové kapličce stropu se nachází stropní světýlko a čtecí lampičky které jsou osazeny LED diodami a jsou skvěle nasměrovány tak, že neoslňují řidiče, ale poskytují příjemné světlo na čtení. Dále se v této kapličce nachází 2tlačítka- první z nich je tlačítko Citroën, které slouží k přivolání servisu v případě poruchy vozidla či problémů na cestách a druhé, nad kterým se trošku pozastavím je tlačítko SOS. Auto se totiž v případě nehody dokáže samo lokalizovat a zavolat o pomoc, nebo lze například zavolat tísňovou linku když jste svědky nehody a zrovna se Vám vybije telefon. Tato funkce je velmi užitečná a dokáže zachránit život. Toto bych povinně zavedl do všech aut. Přístrojová deska je přehledná, má čisté tvary je dobře slícovaná, středová kaplička obsahuje rádio, ovládáni klimatizace a středový display, který může být za příplatek nahrazen navigací. Rádio podporuje písničky ve formátu mp3, má vstup AUX a USB, hraje velmi dobře a to i bez příplatkového audiosystému Denon. Klimatizace je automatická, dvouzónová, má 3režimy k dosazění požadované teploty ve vozidle, funkci REST- po vypnutí motoru je možný chod ventilace /závislosti na stavu baterie/. Kaplička s budíky zaujme 3mi chromovými kruhy, středový je analogový tachometr, ve kterém je centrálně umístěný display, který ukazuje digitálně rychlost a zobrazuje informace tempomatu/omezovače rychlosti atd... Vlevo je umístěný otáčkoměr, který má číslicovou stupnici, ale místo ručičky jsou zobrazeny digitální čárečky a při dosažení maximálních otáček se zbarví do červena a začne blikat a vpravo je palivoměr, který je také s digitálními segmenty a display zobrazuje dojezd. Palubní počítač je zobrazován na centrálním display který je společný pro rádio a parkovací asistent. Výborná věc je to, že za sníženého osvětlení lze veškeré budíky zhasnout tlačítkem na volatnu nebo na přístrojové desce a zůstane Vám svítit pouze velký analogový tachometr, což je fajn, že máte v noci příjemnější prostředí za volantem. Na toto téma bych se ještě zmínil, že ve sloupku středového zpětného zrcátka jsou zabudované LED diody, které nenápadně nasvicují středový tunel- od rádia po řadící páku, takže v noci není ve voze nepříjemná tma, ale příjemné tlumené osvětlení. Volant je zajímavý tím, že je zploštěný ve spodní části, obsahuje tlačítka ovládání rádia, BT handsfree, tempomatu a omezovače rychlosti a ovládání osvětlení přístrojů. Shrnul bych to asi takto- nikdy se mi z DSky nechce ven :)
Světla- tady jenom zkráceně, přední světlomety jsou bi-xenonové, samonatáčecí, při rychlostech do 40km/h se přisvětluje zatáčka ještě pomocí mlhového světlometu, u mlhových světel jsou LED pásky denního svícení, které autu náramně sluší. Zadní světla jsou řešeny pomocí LED diod pro obrysová světla a klasických žárovek pro světla směrová, brzdová, mlhová a světla zpátečky.

Silné stránky

Motor- 1.6THP 147kW, 275N.m.- má výborný zátah, krásný zvuk a dokáže být i velmi úsporný,
Převodovka- manuální 6st. je velmi příjemným společníkem motoru,
Akustické pohodlí ve vozidle,
Bi-xenonové světlomety,
Sledování slepých úhlů za vozidlem,
Brzdy,
Pohodlí a komfort,
Exkluzivita,...

Slabé stránky

Pohodlí na horším povrchu vozovky- 18" kola mají svoji daň za krásu :)
Někdo by to sem možná napsal- nestahovatelná zadní okénka, ale nijak mi to nevadí a nechybí

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

DSka je pravidelně servisována v CL Junior Auto, výrobce nastavil interval výměny oleje 30 000km, což se nám až tak nelíbí, takže olej měníme po 15 000km. Co se týče péče o mého miláčka, nemohu si stěžovat, ve 30 000 byly vyměněny veškeré filtry a svíčky, na jaře nás čeká další výměna oleje
Co se týče oprav v rámci záruky- řešili jsme přeprogramování EŘJ- vydaná aktualizace, dále prasklá prachovka na předním brzdovém třmenu, ale to spíš vypadalo jako po nájezdu nějakého hlodavce, a potom přelakování kapoty- kapota je hliníková, ale na laku se objevily drobné vady, oprava byla rychle vyřízená a nyní je vše v naprostém pořádku.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Výborné, naprostá spokojenost :)

 


Přidat názorDiskuse: Citroën DS4 DS4 Sport Chic

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy značky Citroën



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Nejvyšší spokojenost :)

praktičnost
7

Na úkor designu se muselo udělat pár ústupků, ale není to nic, co by bylo nějak vážné či omezující :)

prostornost
9

Já jsem s prostorností spokojený, kufr je pěkný, místo na nohy, prostor kolem sebe, jedinné, co mohou říci cestující na zadních sedadlech- že je málo místa na nárty pod předními sedadly, ale kdo také říkal, že je tam mají cpát :D

jízdní vlastnosti
10

Super, motorově výborné a živé auto, podvozkově jisté a zároveň pohodlné, řízení příjemné a dobře nastavené, svůj podíl na tom má i hydraulické servořízení, které se povedlo.

jízdní komfort
10

18" litá kola "Brisbane" jsou nádherná, ale výtluky na českých silnicích moc v lásce nemají, jinak paráda :)

provozní náklady
10
náhradní díly
6

Uvidíme časem :) Ale myslím si, že to nebude nijak neobvyklé ve srovnání s jinýmy značkami

výkon motoru
10

Motor je prostě bomba, BMW umí :)

spotřeba
10

Suprová, na výkon motoru je to boží, s velmi lehkou nohou jsem se dostal i na 5,8l/100km

hlučnost motoru
10

Motor je krásně utlumený, při normální jízdě téměř nevíte, že je pod kapotou, ale při akceleraci má nádherný zvuk

kvalita sedadel
10

Dobrá :)

brzdy
10

Adekvátní, dobře sladěné s vozidlem

zavazadlový prostor
9

Dostačující, fajn je průvlak na lyže :)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…