Diskuse

BMW X3 (2011)

25.2.2011

Približne 3/4 roka dozadu sme sa doma začali pohrávať s myšlienkou kúpy ďalšieho nového vozidla, ale v karosárskom prevedení SUV. Nemali sme predtým…

 

BMW X3 (ByCool)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 26.02.2011  08:48

    krasne

    :yes: vela stastnych km prajem ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.2011  09:56

    Velmi pekne

    Možem potvrdit F25 je kus BMW,je krasne tvary su oproti predchadzajucemu modelu uplne niekde inde,nadherne auto zvonka aj z vnutra.Gratulujem kamo vybrali ste grandiozne :yes: A samozrejme davam plny počet
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 26.02.2011  18:40

      « Re: Velmi pekne

      Podla mna vyzera ako nejaka koza. Len neviem, ci to je tym, ze to je SUV alebo dizajnom.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.03.2011  10:02

        « Re: Re: Velmi pekne

        Kamarat tak to si ju ešte nevidel naživo,velkostou je skoro tam kde X5,tie krivky na karoseri robia svoje.
        • 00 Reagovat !

          foto ridlley

          ridlley 07.03.2011  13:48

          « Re: Re: Re: Velmi pekne

          To áno, ale X5 ešte prvej generácie...
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 07.03.2011  14:01

          « Re: Re: Re: Velmi pekne

          No nieviem. Predna ladvinka ma prilis velke otvory, tiez zdane svetla su v nepomere k autu - prilis velke (BMW obecne nevie urobit zadne svetla, kdezto napriklad Audi to je ina kava), predne svetla su take neelegantne. Bocna linka je ok, ale zase ten ochranny plast okolo kolies opticky zvacsuje blatniky, ze su tiez v nepomere k autu.
          • 00 Reagovat !

            foto ByCool

            ByCool 07.03.2011  19:42

            « Re: Re: Re: Re: Velmi pekne

            Tie ladvinky sú podľa mňa primerane veľké, ak mám porovnať Audi Q5, tam je predný otvor oproti X3 oveľa väčší. Mal som možnosť vidieť naživo. Predne svetla mi prídu u X3 podobne veľké ako na Q5 a čo sa zadných týka u Q5 cúvacie svetla sú veľmi slabe, dokonca to kritizovali v rôznych periodikách. Čo sa týka ochranného platu okolo kolies, príde mi celkom praktický, aspoň nebude vidno dorasovaný lak od kamienkov. Za príplatok je možnosť M-paket, kde sú v laku komplet všetky plasty, to už je na zákaznikovi, ako sa rozhodne. Samozrejme, ako každé auto, aj X3 má svojich priaznivcov a odporcov :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 26.02.2011  11:01

    Ta 5er...

    ... to je prostě Miss BMW all the time... nemůžu si pomoct... a hlavně ten kukuč... masakr!
    Jinak super výběr!
  • 00 Reagovat !

    foto Biest

    Biest 26.02.2011  12:12

    MD Bavaria jedna banda

    No ja som s nimi az take prijemne zazitky nemal...

    Vsetko je v pohode kym sa nieco na aute nepokazi. To sa zrazu zmeni ich pristup k zakaznikovi. Obzvlast vtedy, ked uz na aute skonci zaruka. Zrazu nepoznaju zakaznika a ze by si ho vazili sa neda povedat. Parkrat som sa tam pekne nasral. Pri kupe naslubuju a potom skutek utek (napr. poskytnutie nahradneho vozidla)

    A to nehovorim o tom, ako sa spravaju k ludom, ktori nevyzeraju ako potencionalni kupcovia bmw...
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 26.02.2011  13:19

      « Ahoj,

      gratuluju k novému autu a přeji ať jsi spokojen. Mojí volbou, v případě že bych chtěl kupovat SUV této třídy, by byla Q5, ale vybíral jsi ty, vím že recenzi ještě doplníš, proto hodnotím 3x10b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto ByCool

    ByCool 26.02.2011  14:39

    Poďakovanie

    Samozrejme, že recenziu budem priebežne dopĺňať, tak ako budem naberať nové skúsenosti, či už kladné alebo záporné. Ďakujem všetkým za ich názory a hodnitenia.
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 27.02.2011  08:21

    manual

    ahoj,
    do x3 s tymto dieslom je manual najlepsia volba. 8 stupnovy automat je sice super, ale tak do 35i. v 20d mi automat pripadal trochu zmateny, rozbehova reakcia bola trochu vlazna. jediny sposob ako sa da s kombinaciou 20d a automat rozbehnut celkom slusne je drzat pravou nohou otacky na 2000-2500 a potom lavou nohou pustit brzdu.
    gratulujem k novemu autu.
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 27.02.2011  12:55

      « Re: manual

      Ahoj,
      Presne to isté mi potvrdilo už pár ľudí, že je dobre keď som zvolil manuál. Dokonca aj jeden známy, čo bol v Nemecku na skušobných jazdach nových X3 ešte pred officiálnym predajom potvrdil, že na 20d je ekonomickejší a hlavne čo do jazdy praktickejší manuál.
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaHKK

        JirkaHKK 08.02.2013  17:58

        « Re: Re: manual

        Právě naopak, když to testovali v benzínu jim automat připadal zmatený a naprosto nedoladěný v naftě byl prý super !
        • 00 Reagovat !

          foto Juraj-S-

          Juraj S. 01.06.2013  00:20

          « Re: Re: Re: manual

          Pekne napísaná recenzia, pridám trochu aj iný uhol pohľadu.
          Tiež jazdím na X3 2.0 xdrive F25 s manuálnou prevodovkou ale ja za seba musím povedať, že ak by sa dalo - tak ho okamžite vymením za 8st. automat.

          V podstate je to auto pre mňa dosť veľkým sklamaním - čakal som väčší komfort (môžem porovnávať s jazdením vo Volve xc70 so 6st. automatom). Pre mňa je v tom aute tuhá spojka mám pocit absolútneho nesúladu motora, spojky a prevodovky. Jazdil som už na mnoho autách s manuálnou prevodovkou - rád jazdím a radenie mi nerobí problém, ale na žiadnom aute sa mi tak ťažko nejazdilo. Cítim to hlavne pri jazde v meste, v zápchach pri jazde na 1. a 2. a častých rozjazdoch. Ak sa k tomu pridá štart/stop systém a chvenie motora, mám pocit, ako by som jazdil na traktore... Je to hrozne vyčerpávajúce a po hodinovej jazde v zápche ma bolí ľavé lýtko.. :-)

          Čo sa týka podvozka u X3 - je skôr športovo naladený ako komfortný a na nekvalitnom povrchu auto dosť poskakuje. Predajca BMW mi povedal, že je naladené tvrdšie kvôli vyššiemu ťažisku a obmedzeniu náklonov a takto správa aj X5 a X6. Vraj komfortnejšie sa dá zviesť v 5 rade...
          Pre porovnanie XC70 je v tomto ohľade balzam na dušu - pohodlná plavná jazda, úplný opak X3

          Ale aby som našiel aj plusy - motor, karoséria, priestor, design.
          • 00 Reagovat !

            foto ByCool

            ByCool 02.06.2013  11:03

            « Re: Re: Re: Re: manual

            Ďakujem za reakciu. Mne prišlo do 2,0d zbytočný luxus dávať automat, v prípade silnejšej motorizácie, to bolo pochopiteľné.

            Predtým som jazdíl na Passate 3C rovnako s manuálom, tam bola tiež spojka tuhšia. Mne to osobne tuhá vyhovuje viac, ako príliš mäkka spojka. BMW majú celkovo tvrdšie podvozky a to nie len SUV, ale aj osobné. Mal som možnosť sa zviesť aj na iných modeloch od BMW, rozdiel bol akurát pri normálnom podvozku a vzduchovom, ale aj v prípade vzduchového podvozku sú BMW naladené tvrdšie oproti niektorým iným automobilovým značkám v podobnej kategórií.

            Čo sa týka Star/Stop zvyknem ho dekativovať, hlavne pri dlhších jazdách, aby malo turbo čas na stiahnutie, ale aj v meste ak nie sú dlhé kolóny to vypínam, lebo ma to viac otravuje ako pomáha :-)

            Čo sa týka prejavu motora. Pokiaľ je studený, zvukové prejavy sú výraznejšie, ale po zahriati je jeho chod tichší.

            Kvitujem plusy X3, ale na druhú stranu ma hnevá použitie tvrdých plastov v batožinovom priestore, odkiaľ sa pri teplejších dňoch ozývajú pukavé zvuky.
            • 00 Reagovat !

              foto Juraj-S-

              Juraj S. 02.06.2013  15:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: manual

              Presne aj u nás sa pri kúpe automat považoval za zbytočnosť - ďalší členovia rodiny preferovali manuál - a teraz každý ľutuje a nadáva. V rodine zvykneme používať autá ktoré máme k dispozícii podľa potreby a aktuálnej situácie no a X3 zostáva na okraji záujmu - každý sa X3-ke vyhýba. Dokonca aj nový Hyundai i30 je obľúbenejší... :-|

              Celkovo musím povedať, že pri predsatvení X3 na prelome 2010-2011 ma to auto nadchlo. Design, výkon motora, priestor sľuboval veľké zážitky s autom prémiovej značky. Nemohol som sa dočkať kedy dorazí, od zadania objednávky sme na neho čakali skoro 3 mesiace. Potom nadšenie rýchlo vyprchalo a nikto z rodiny sa až tak neteší ak má s ním absolvovať cestu dlhú 1000km.. Jendoznačným favoritom na dlhé cesty je Volvo XC70.

              Súhlasím aj s komentárom ohľadne použitých plastov - u BMW by som čakal vyššiu kvalitu. Start/stop vypínam väčšinou aj ja, ale niekedy na to zabudnem a v meste ma to vie poriadne naštvať..

              Ak bude čas - napíšem podrobnú recenziu aj fotkami
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.2011  09:34

    X3

    Čau, dobrá volba auta :yes: Chválím i manuál. Co se týká kol na léto určitě jdi do 19tek, komfort mezi 18 a 19 nepoznáš, ale vzhled je úplně jinde :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 27.02.2011  13:07

      « Re: X3

      Čau, rozhliadam sa po origináloch, ale bez úspechu. Touto cestou by som rád poprosil ľudí, ktorý vedia kde by sa dali zohnať originál disky na novú X3, že by mi dali vedieť.
      Vopred ďakujem.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 27.02.2011  14:55

    X3

    Pane, díky za 1. recenzi. Já jej budu také objednávat, pravděpod. příští týden a s automatem a na 18" kolech - V-307 ( 30.000 Kč.). Rozmýšlím se mezi barvou A14 mineral či B06 Sparkling B. Jakou vy to máte barvu? Tu nejlepší co dávají na X5 - béžovou bohužel na tento typ nelze objednat...
    17" kola jsou do podběhů malá, chce to 18", v žádném případě 19", uděláte si z toho "předešlý trakař" V podběhách asi budou vypadat lépe, ale dříve je zničíte a auto rychleji "vyhrkáte".
    A napište také o spotřebě!
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 27.02.2011  19:12

      « Re: X3

      Tak dopredu Vám môžem povedať, že nebudete ľutovať. Odporúčam u BMW predajcu požiadať o skušobnú jazdu na automate a potom s manuálom pri motore 20d. Farbu mám Minerál silber. Čo sa spotreby týka na dialnici pri rýchlosti 130 - 140 km/h mi ukazovalo aktuálnu spotrebu 6,5 - 7,3 l a priemernú 7,8 l. Pri jazde mimo mesta s rýchlosťou okolo 90 - 110 km/h sa pohybuje spotreba okolo 6,3 l a v meste mávam od 7,8 - 8,9 l. Záleží od štýlu jazdy, naviac má predajca pri preberaní vozidla informoval, že cca po 10.000km (po zábehu) by sa mala spoteba o niečo znížiť. Čo sa týka automatickej prevodovky treba nad tým porozmýšlať, prípatok za automatickú prevodovku je 2.319€ a podľa mňa sa viac hodí do vyššej kubatúry.
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 06.03.2011  16:16

      « Re: X3

      já bych rozhodně šel do INFINITI :yes: ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaHKK

        JirkaHKK 19.11.2011  20:19

        « Re: FX

        Moc jsem o Infiniti uvažoval, měli jsme ho doma půjčené na 3 dny FX30d, ale pod 9 l to nešlo jezdit, já měl spíše 11l a navíc bylo zvenku příliš velké na vyjíždění a najíždění do garáže i na stálé parkování ve městě, jinak moc super!!!
  • 00 Reagovat !

    foto RKa

    RKa 27.02.2011  15:37

    Konečne som sa dočkal

    Na túto recenziu už čakám nejaký tne piatok. Pravdepodobne aj my pôjdeme týmto smerom. Rozdiel je, že za každých okolností berieme automat. Len stále čakám, kedy sa začne dodávať aj ten 3.0d. Inak si spokojný s týmto motorom? Vieš mi povedať približnú cenu tvojho modelu? Kľudne aj cez SS. ďakujem veľmi pekne.
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 27.02.2011  19:31

      « Re: Konečne som sa dočkal

      Zatial nemôžem motoru vytknúť nič zlé, 2.0d bol a je najpredávanejší motorom u X3. Samozrejme čím viac km tým lepšie človek bude poznať + a - spomínanej motorizácie, čo sa po 1000km ťažko hodnotí, dokiaľ človek nie je motoristický novinár alebo závodník :-) 3.0d by sa mal začať dodávať od polivce tohto roka.
      • 00 Reagovat !

        foto Kubyyyk

        Kubyyyk 07.03.2011  11:25

        « Re: Re: Konečne som sa dočkal

        Pánové,
        rád bych do diskuze vstoupil s tím, že motor 30d se začne v ČR nabízet již od dubna 2011 a tudíž jsem si jistý, že i kolegové ze Slovenska jej budou nabízet ve stejném termínu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Podmasli

    Podmáslí 27.02.2011  21:25

    Dotaz

    Ahoj, měl si možnost jet v minulé generaci X3ky? Jinak krásná X3ečka ať slouží dlouho a bez poruch! ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 27.02.2011  22:00

      « Re: Dotaz

      Ahoj, priznám sa, že som nemal tú česť sa previezť predošlej generácií X3, ale poznám pár ľúdí čo ju vlastnia, tak som mal možnosť sa dozvedieť nejaké informácie.
  • 00 Reagovat !

    foto FirDa

    FirDa 27.02.2011  21:25

    Runflat pneu

    Už konečne viem prečo bmw išlo do tých runflatov >:D
    Neviem či to prinieslo aj nejaké pozitíva okrem možnosti prejdenia určitej vzdialenosti po prerazení pneu. Pneumatiky majú tvrdé bočnice ako pneu so spevnenými bočnicami a sú o dosť ťahšie ako neranflat pneu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.2011  17:28

    Gratulace

    Gratuluju k dobremu vyberu a preju spoustu bezpecnych kilometru
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 10.03.2011  17:49

      « Re: Gratulace

      Ďakujem, vynasnažím sa a hlavne bez nehody a porúch :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.09.2011  18:48

    super fotky

    super recenzia, perfektné fotky ako z moto časopisu, dobrý výber :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 08.09.2011  20:48

      « Re: super fotky

      Ďakujem, fotky rovnako aj recenziu priebežne dolpĺňam o nové postrehy.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 19.11.2011  20:11

    X3

    Vážení,
    od 28.6. 2011 jsem rovněž vlastníkem tohoto vozu (X3, 20d, automat) . V současné době mám na něm najetro cca 7tis. km. S většinou názorů souhlasím, s některými nikoliv. Nejnižší spotřebu, kterou docílil můj známý s tímto vozem byla 6,8, já se pod 7 nikdy nedostanu. Teď má průměr 9litrů!
    Byli jsme v Chorvatsku na Bolu, cestou tam jsem měl průměr 7,6l nazpět 7,9l, což bylo vzhledem k zatížení 4 osob a plném kubru ( i s nějakým jídlem) a jízdě mezi 140 - 170km docela příjemné. Rovněž jsme stáli strašné fronty ve Slovinsku i Chorvatsku - litoval jsem řidiče "manuálů" ti museli přijít o nohu!!! S automatem pohodička. System start stop se snažím po nastartování hned vypínat, jen ničí motor (axiální uložení a i baterku) - dejte si ji někdy změřit, je skoro stále NEnabitá!!! Ta deaktivace umístěná vlevo od tlačítka start je "idiotská" proč nebyla umístěná vpravo, aby na ni člověk lépe viděl???
    Ted jsem sehnal zimní pneu Nokian Hakapelity,( jen do 170km) ale nemám stále ještě nové disky, asi Rial, tak jsem zvědav, jak se zlepší komfort pérování pro "ranflatům". Zatím se mějte a napište !
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 20.11.2011  10:44

      « Re: X3

      Zdravím,
      najprv gratulujem k X3. Ja momentálne evidujem na X3 priemernú spotrebu 7,8l, pričom dlhodobá spotreba je 7,6l. Často sa jazdía krátke trasy po meste a maximálne do susedného mesta (vzdialeného 20km) čo sa odzrkadluje na spotrebe (mesto od 7,8l-9,2l). Stále je to krásna spotreba oproti konkurencii. Deaktivačné tlačítko systému Štart/Stop je naozaj veľmi zle umiestnené, to s Vami plne súhlasím. V poslednej dobe som si na to zvykol a intuitívne ho nahmatám, podľa potreby Z/V. Pri kúpe nás informovali, že brzdením dochádza k rekuperácii brzdnej energie späť do batérie, tak uvidím. Určite si dám batériu skontrolovať, som zvedavý ako na tom bude. Čo sa týka zimných pneu, ja som na začiatku roka horko-ťažko zohnal nerunflatové zimné 17" 225/60 Continental WinterContact TS790 (do 210km/h) na inzerát. Musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Mohol by ste sa pochváliť svojou novou X3 (hlavne keď je v automate) v podobe recenzie a fotiek na "moje.auto.cz". Veľmi rád si prečítam postrehy a skúsenosti s X3 F25, ale hlavne rád sa pokochám fotkami . Prajem veľa km bez závad a bez nehody. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaHKK

        JirkaHKK 08.12.2011  10:22

        « Re: Re: X3

        Pane, od minulého týdne mám auto přezuté na Nokianech H... a na ráfcích fa Rial - COMO - 5x 2 paprsky. Mám je rovněž jako letní 245/50/18, což TP "zatím" neumožňuje, je to k nevíře !!! Můžete tam dát 17" až 21" kola, ale 18" jako jsou letní nelze - to je německý či americký šlendrián ! Fotografie se pokusím časem také nějaké tam dát, mám tu světlou stříbrnou - mineral, domnívám se, že ze současného " nešťastného, ubohého" vzorkovníku je to asi nejlepší, resp. nejuniverzálnější barva. Zdravím z HK
        • 00 Reagovat !

          foto ByCool

          ByCool 09.12.2011  17:27

          « Re: Re: Re: X3

          Zdravím,
          aaaa Rail Como dobre poznám, to je možné vidieť aj na druhom, už bývalom aute (Passat B6/3C). Prekvapuje ma však to, že TP neumožňuje používať spomínaný rozmer. U nás s tým nie je problém. Podľa všetkého máme rovnakú farbu :yes: Som zvedavý na Váš príbeh a hlavne fotografie. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto RKa

      RKa 09.12.2011  19:01

      « Re: X3

      Nám by mala prísť nová X3 niekedy začiatkom roka. Ťažko ale teraz povedať presne. My sme ale objednávali 3.0d a samozrejme s automatom + 19 kolesá, komplet M-balík. Tak som zvedavý. Už sa neviem dočkať.
      • 00 Reagovat !

        foto ByCool

        ByCool 09.12.2011  21:57

        « Re: Re: X3

        V pohode výber, škoda že nebol M-paket v ponuke hneď od začiatku. Tie 19" styling 369M chcem časom aj ja zohnať, len som ich nikde zatial nevidel inzerovať, tak hádam sa raz dočkám ;-\ Jedno ma mrzí, že sa súčasná X3 nevyrába s M-paketom vo farbe mineral-silber. Niekde na zahraničných fórach som čítal, že budúci rok by sa mal rozšíriť repertoár farieb, tak necháme sa prekvapiť farebnými kreáciami od BMW :-!
        • 00 Reagovat !

          foto RKa

          RKa 09.12.2011  22:21

          « Re: Re: Re: X3

          No tie 19 kolesá sú fakt krásne a jednoznačne najlepšie na to auto. Mám názor, že kolesá tvoria auto, takže do toho treba investovať. A časom sa určite nájdu poprípade priamo v BMW za slušnú pálku. My sme dlho váhali biela čierna. Čierna je na aute krásna a naša obľúbená, lenže na bielej krásne ukázali veľké nasávacie otvory v M pakete...

          Je to predsa ešte nový model, ešte sa tam doplnia určité veci :-)
          • 00 Reagovat !

            foto ByCool

            ByCool 10.12.2011  10:09

            « Re: Re: Re: Re: X3

            Nepochybujem o tom, že BMW bude X3 vylepšovať rôznymi vychytávkami, od farebných kreácií, až po technické. Len tá ľudská zvedavosť je niekedy silnejšía, než trpezlivosť :-)
        • 00 Reagovat !

          foto JirkaHKK

          JirkaHKK 10.12.2011  21:39

          « Re: Re: Re: X3

          Pane na 19" kolech s "Ranflaty" to bude docela pěknej trakař! Já tam mám 18" a nyní na zimu neranflaty, a to je pohodička, žádné hrkání, je to o poznání plavnější jízda a o tom to je. Nepochopím také ty, co si do tohoto auta dávají sportovní sedačky, většina i já se do nich nevejdu a navíc toto auto je na jaké sportování ??? Jo a ještě jedna věc, víte kolik váží disk 307 - 18" s ranflaty? - 27kg a na obyčejných pneu? 22kg. Těch ušetřených 20kg na nejhorším místě auta ( neodpérovaná hmota) je min. 03 - 05l/100km menší spotřeba. Ale nic proti tomu, na 20" kolech bude také vypadat dobře... Spotřebu mám stále mezi 8 - 9 litry, jezdím vesměs "couračky" a pak zase dálnici a ve 160km ( dle TCH) to opravdu za 7 l nepojede.
          • 00 Reagovat !

            foto ByCool

            ByCool 11.12.2011  14:13

            « Re: Re: Re: Re: X3

            Zdravím, schválne sa nedával športový podvozok, skrz stav naších ciest. Tie 19" by som chcel vyskúšať, keď to nebude ono sa predajú. Ako je z fotiek vidno, jazdím na 18" styling 307 s runflat pneu. a nie je to zas také horzné, na zimu nonrunflat 17" sú viac tlmené nárazy (čo je logické aj z šírky bočného profilu 60). Čo sa tej váhy týka neviem to potvrdiť ani vyvrátiť, nakoľko som nikde nevygooglil tabuľku súčasnej ponuky originál diskov BMW, iba [odkaz] tam sa však X3 F25 neuvádza. Myslím, že je každému jasné čím je väčšia stičná plocha s vozovkou, tým je aj priamoúmerne vyššia spotreba. Čo však človek nespraví pre efekt :-) Tie športové sedačky neľutujem, nakoľko je tam väčšia varibilita nastavenia polohy, ale hlavne dobre fixujú telo v zákrutach. Samozrejme, každému vyhovuje niečo iné. Dôležité je, aby sa dobre cítil počas jazdy.
            • 00 Reagovat !

              foto JirkaHKK

              JirkaHKK 11.12.2011  18:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: X3

              Pane,
              kolik máte ujeto km, už jste měnil olej, já ho měnil na 5.000km což je naprostá nutnost, jestli nechcete mít turbo ve 100 tisících v háji...
          • 00 Reagovat !

            foto RKa

            RKa 11.12.2011  19:42

            « Re: Re: Re: Re: X3

            Je mi to jasné. Už máme jedno auto na 19 kolesách (Mercedes C6.3 AMG). Nie je to také zlé ako by sa zdalo.
            Naviac pri motorte 3.0d bude tých pár kg spojených s väčšími kolesami zanedbateľné.Čo sa týka sedačiek, športové sme dali, pretože sa v nich sedelo lepšie. Nie preto, že by auto bolo športové, ale proste sa v nich lepšie sedelo. Samozrejme ide o kategóriu SUV, takže žiadne športové aktivity sa s tým podnikať nebudú. Bude to pohodlné zvezenie z miesta A na miesto B.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 17.02.2012  21:17

    X3

    Vážení,
    jak jste vyzkoušeli své čtyřkolky v terénu, nebo na zasněžených cestách - necestách ??? Já jsem absolvoval společně s mými známými test výjezdu na vojenský " úl" na letišti v HK. Sešli jsme se X3, Š. Yeti, D. Duster - na celoročních pneu. 1. jel Duster a prakticky vyjel, 2. Yeti rovněž a pak X3 se rovněž dostala až nahoru. Dolů se nechalo couvat buď na neutrál nebo zpátečku při zapnutém el. systému pro jízdu se svahů a auto bez zásahu na brzdy samo nádherně a pomalu couvalo. Rovněž tak i Yeti, který má pro tyto účely zvláštní systém OFF Road, byl to vyjímečný zážitek, škoda, že jsem nevzal foťák a nezdokumentoval tuto jízdu. Po tomto testu mám za posledních 150km spotřebu 11 litrů! Jo a kontroloval jsem si počítač, resp. udávanou a skutečnou spotřebu na 250 km a funguje mi naprosto přesně, rozdíly jsem měl pouze v setinách litrů, to jsem překvapený!
    Tak taky něco napište!!!
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 18.02.2012  10:36

      « Re: X3

      Zdravím, moc teraz s autom neblbnem skrz ťahanice s poisťovňou (Generali), okolo havaríjnej poistky. Po 8 rokoch začali robiť problémy, čo človeka nasralo. Silou mocou sa pracuje na tom, aby autíčko bolo čo najskôr poistené v inej poisťovni, len to také jednoduché nie je. Prevažne jazdím mesto a pri tých extrémne snehových podmienkach čo máme v Žilinskom kraji sa spotreba pohybuje okolo 10 litrov. Musím podotknúť, že bezpečnostné systémy systémy a rovnako 4x4 fungujú výborne. Skúšal som X3 pri vypnutom ESP na parkovisku, až vtedy si človek uvedomí, ako veľmi elektronika pomáha počas jazdy v zhoršených podmienkach.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 28.02.2012  18:36

    X3

    A kdeže jsou ti majitelé tří litrů??? To musí jet jako blázen, ale kolik to žere? Napiště někdo, jestli už takový je?
  • 00 Reagovat !

    foto ByCool

    ByCool 04.05.2012  18:22

    Re: X3

    Veru mohol by sa tu objaviť nejaký šesťválec či už 30d, alebo 35d a naviac v M-pakete.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 17.02.2013  18:52

    X3

    Asi všichni vymřeli, nikdo nic nepíše, já jedu ted po jaru na 1. garanční prohlídku na 20000 km, tak jsem zvědav...
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 25.05.2013  21:39

    X3

    Byl jsem v Praze na 1. garanci, píšu to na vedlejší "adrese" vcelu bez problémů, mám tam tedy již 4. olej, spotřebu většínou mezi 8 - 8,5 l. Příští pneu budou normální a asi i úzčí možná 235/18, výšku ještě nevím, přestože v TP tento rozměr není uveden. Šíře 225 jsou zase poměrně úzké, hlavně na pohled...
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 02.06.2013  10:45

      « Re: X3

      Tiež som bol pred cca 3 mesiacmi na 1. garančenej a všetko OK. Spotrebu mám teraz priemer 7,1l. Ináč rozmery pneu sú uvedené na stĺpiku u vodičových dverách. Ináč mám na predaj orig. 18" disky 307 style pre X3, ak by bol záujem.
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaHKK

    JirkaHKK 26.12.2013  22:14

    X3

    Pane,
    nečetl jste tu pravdu o bavoráckých hliníkových blocích??? Nadepsáno v Auto tipu myslím "konec jedné legendy" ??? Koatastofa o bavoráckých blocích a jejich opravách. Tady v HK na jednom motoru 320d měnili celý blok na 40tisících km za původně navrhovaných 70 tis. Kč, pak byla nějaká sleva, nebo o rozvodech motorů za 100tis. Kč. ??? Kdy se musela vyměnit i kliková hřídel vč. nových šál, neboť jedno ozubené kolo je součástrí klikové hřídele. Kdybych to věděl, tak jsem do toho pravděpodobně nešel a vzal Q5 3.0D ...
    • 00 Reagovat !

      foto ByCool

      ByCool 02.01.2014  10:57

      « Re: X3

      Zdravím,
      článok som nečítal, tak sa neviem patrične h nemu vyjadriť. Ale počas rokov sa zvyknú objavovať rôzne problémy, či už u BMW alebo u iných konkurenčných značiek.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…