Recenze

Martin_Happy (muž 35 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Honda CR-V 2.2 i-CTDi

9.84 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda CR-V, foto 1 Honda CR-V, foto 2 Honda CR-V, foto 3 Honda CR-V, foto 4 Honda CR-V, foto 5 Honda CR-V, foto 6 Honda CR-V, foto 7 Honda CR-V, foto 8
Honda CR-V, foto 9 Honda CR-V, foto 10 Honda CR-V, foto 11 Honda CR-V, foto 12 Honda CR-V, foto 13 Honda CR-V, foto 14 Honda CR-V, foto 15 Honda CR-V, foto 16 Honda CR-V, foto 17 Honda CR-V, foto 18 Honda CR-V, foto 19 Honda CR-V, foto 20 Honda CR-V, foto 21 Honda CR-V, foto 22 Honda CR-V, foto 23 Honda CR-V, foto 24 Honda CR-V, foto 25 Honda CR-V, foto 26 Honda CR-V, foto 27 Honda CR-V, foto 28 Honda CR-V, foto 29 Honda CR-V, foto 30 Honda CR-V, foto 31 Honda CR-V, foto 32 Honda CR-V, foto 33 Honda CR-V, foto 34 Honda CR-V, foto 35 Honda CR-V, foto 36 Honda CR-V, foto 37 Honda CR-V, foto 38 Honda CR-V, foto 39 Honda CR-V, foto 40 Honda CR-V, foto 41 Honda CR-V, foto 42 Honda CR-V, foto 43 Honda CR-V, foto 44 Honda CR-V, foto 45 Honda CR-V, foto 46 Honda CR-V, foto 47 Honda CR-V, foto 48 Honda CR-V, foto 49 Honda CR-V, foto 50 Honda CR-V, foto 51 Honda CR-V, foto 52 Honda CR-V, foto 53 Honda CR-V, foto 54 Honda CR-V, foto 55 Honda CR-V, foto 56 Honda CR-V, foto 57 Honda CR-V, foto 58 Honda CR-V, foto 59 Honda CR-V, foto 60 Honda CR-V, foto 61 Honda CR-V, foto 62 Honda CR-V, foto 63 Honda CR-V, foto 64 Honda CR-V, foto 65 Honda CR-V, foto 66 Honda CR-V, foto 67 Honda CR-V, foto 68 Honda CR-V, foto 69 Honda CR-V, foto 70 Honda CR-V, foto 71 Honda CR-V, foto 72 Honda CR-V, foto 73 Honda CR-V, foto 74 Honda CR-V, foto 75 Honda CR-V, foto 76 Honda CR-V, foto 77 Honda CR-V, foto 78 Honda CR-V, foto 79 Honda CR-V, foto 80 Honda CR-V, foto 81 Honda CR-V, foto 82 Honda CR-V, foto 83 Honda CR-V, foto 84 Honda CR-V, foto 85 Honda CR-V, foto 86 Honda CR-V, foto 87 Honda CR-V, foto 88 Honda CR-V, foto 89
 

Technické info

Přezdívka auta Dříč Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:140000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2204 výkon [kW]: 104 kroutící moment [Nm]: 340 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 628 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 6.7

Popis vozu

Honda CR-V je tátovo služebním vozem, který vystřídal Hyundai Tucson v polovině roku 2008. Táta už pár let nemá vlastní vůz.

Jedná se o druhou generaci po faceliftu, která mi designově připadá nejzdařilejší, navíc celkem nestárne. Designe nové Hondy se mi vůbec nelíbí. Velice pěkné jsou originální doplňky jako rám vpředu a nášlapy vzhledu velmi pomohly.

Ve výbavě vozu je klimatizace, která funguje lépe než v Hyundai či Toyotě. Já si na to tolik nepotrpím, ale v autě vám může bejt dost velká zima i v létě. Vůz je vybaven šesti airbagy a veškerými systémy jako ABS, EBD, EBA, ASR nebo ESP. Poprvé také používáme vůz vybavený tempomatem, takže jízda po dálnici se stala ještě odpočinkovější a úspornější, ale současně i nudnější. Na co si šlověk rychle zvykne je ovládání rádia (ale i tempomatu) na volantu. Bohužel rádio neumí přehrávat formát mp3 a nemá žádný AUX vstup. Vzhledově vypadá starší než ve skutečnosti je. Umí se ale propojit s blutoothem a telefon vám přehrává přes reproduktory. Těch je v autě celkem 6. Honda má pochopitelně alarm a dálkové centrální zamykání. Zrcátka jsou elektricky ovládaná a vyhřívaná. Vůz je vybaven podélnými střešními nosiči, ke kterým máme i příčné. Ty se ale musí sundat, jinak vydávají protivné pískání. Jako tradičně u všech generací, tak i u druhé je navíc pod podlážkou kufru kempinkový stolek, praktické, ale nemáte židličky a ruku na srdce, použili byste ho někdy? Myslim že je to podobné jako deštník, co mají Superby ve dveřích. Celkově je vzhled interiéru je poněkud zastaralý.

Sedadla jsou pohodlná vpředu i vzadu. Přední mají navíc dobré boční vedení. Velice dobře je vyřešeno sklápění. Praktické jsou i otvory v zadních sedácích, ve kterých jsou úchyty na bezpečnostní pásy. Nemůže se vám tak stát, že by zapadly mezi sedadla, což se často stávalo u Tucsona. Mezi předními sedadly je sklopný stoleček se dvěma držáky nápojů a odkládacím prostorem. Nad ním je loketní opěrka s úložnou schránkou. Pod stolečkem je jen podlaha bez středového tunelu. Díky velkému rozvoru a šířce je uvnitř opravdu hodně místa. Stejně jako Tucson má I CR-V rovnou podlahu na zadních sedadlech. Kufr nabízí opravdu velkorysé rozměry. Avšak vzhledem k faktu že se opět jedná o vůz N1, sou třetí okna polepená folií. U Hyundaie to bylo jedno, protože okénka byla dosta malá, tady by krz ně normálně asi šlo něco vidět. Opět lze otevřít pouze zadní okno, ale bohužel jediný čudlík je na klíči. U Hyundaie ste mohli otevírat i páčkou nad SPZ. Tady než abych vylovil klíč, otevřu radši celé dveře.

Vůz má velice výkonný motor. Myslím jako na SUV opravdu výkonný. Jedete 140 do táhlého kopce na pětku a máte napůl sešláplý pedál a když ještě došlápnete, tak vás trošku zatlačí do sedačky a přidá abyste mu hodili šestku. Motor 2,2 je opravdu živý a ne nadarmo sem slyšel, že je to nejlepší diesel. Z těch co jsem řídil mohu jen potvrdit. Problémem u tohoto auta je, že nejezdíte jen na dálnicích a na normálních silnicích je znát, že agregát hodně váží. Takže nedotáčivost vás bude pronásledovat kdykoliv pokud nezatáčíte volantem na dvojku. Na trojku a výš vás Honda poslechne jen nerada. Možná by autu slušel líp náhon na zadek s připojitelným předkem. Takhle se chová jak retrívr co vidí v pangejtu hárající fenu. Přesto jakýkoliv zkušenější řidič nemá s vozem žádný problém. Vlastnost se dá obejít pokud před zatočením lehce cuknete volantem na druhou stranu (ale opravdu jen lehce protože jinak zrovna v téhle situaci posilovač reaguje nepříjemě hbitě), ale musíte mít štěstí, aby vám v tom nebránilo ESP. Jinak i spotřeba je vcelku přijatelná.

Silné stránky

Klimatizace
Tempomat
Ovládání rádia a tempomatu na volantu
Zabudované Handsfree
Prostorný interiér a kufr
Výkon motoru
Jízdní vlastnosti v zimě

Slabé stránky

Umístění ruční brzdy pod rádiem
Funkce rádia
Komplikované otevírání okna pátých dveří

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Kvůli tahání přívěsu prokluzuje spojka

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Honda MTX v Plzni již bohužel nefunguje, ale dokud fungovala, tak na výbornou.

 

Novinky v recenzi

11.9.2010 23:37

Fotky z letošní dovolené

Honda se letos projela, když jela přes Rakousko, Maďarsko, Chorvatsko a Bosnu opět do Chorvatska a přes stejné státy v opačném pořadí a jinou cestou zpět. Táhla Caravan, na střeše surf a v kufru nafukovací člun. Ale jela skvěle

17.5.2010 20:40

Sraz byl super

něco málo fotek, protože sem měl u sebe jen mobil. Ale aspoň to přidávám. Ještě jednou dík za sraz

10.5.2010 10:32

fušérství

takže Honda byla asi před měsícem v servisu a táta požadoval výměnu brzd a destiček. Vzhledem k faktu, že tahá karavan, chtěl před létem mít nový. Teď po měsíci začalo auto vibrovat zejména při akceleraci a při sepnutí ESP. Při zkoumání faktury se zjistilo, že na brzdy nikdo nešáh. pohchubuju, že by se takto sjely najednou. Takže opět servis a opět brzdy.


Přidat názorDiskuse: Honda CR-V 2.2 i-CTDi

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Honda CR-V



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Je to Honda. Bude jezdit, dokud vás neunudí k smrti...

praktičnost
9

Tu také pochválím. Vůz je takový všestraný

prostornost
10

Velmi dobrá. Zatím sem nepřišel na to, že by tam byl nedostatek prostoru

jízdní vlastnosti
8

Až na nedotáčivost velmi dobré

jízdní komfort
9

Vůz je pohodlnej, dobře se s ním cestuje na delší i kratší trasy

provozní náklady
9

Ty jsou celkem nízké

náhradní díly
9

Zatim sme nic nepotřebovali

výkon motoru
10

Ten je opravdu fenomenální. Ta auto prostě jede a táhne neuvěřitelně

spotřeba
9

díky tomu, že se jen připojuje zadek, to není tak hrozný

hlučnost motoru
9

Tak trošku si jako správnej diesel zachrochtá, ale do kabiny to nepronikne

kvalita sedadel
8

Dost pohodlná.

brzdy
7

Tak ty by mohly bejt lepší. Několik systému se neustále snaží auto održet rovně, ale pokud dupnu na brzdu, chci zastavit...

zavazadlový prostor
10

Je opravdu dost velký. Přesto má táta problém naložit tam vše, co potřebuje do práce






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…