MG ZS (2003)
27.4.2010Většina lidí o tomto autě moc neví,ani se jim nedivím.Tady v Čechách jsou asi tak čtyři kusy v tomhle provedení.Proto se ho pokusím trošku přiblížit.…
MG ZS (Pegas)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Pegas 16.03.11 11:54
« Re: Zrychlení a váha
Ahoj.Z 0-100 km/h to má psáno 7,3s ,ale kamarád na měřeným úseku změřil 7,1s.Váha je 1235kg.Zas tak lehký není,ale i tak krapet jede >:-[]
jinak jeho ostatní měření:
0-40km/h:2,3s
0-60km/h:3,6s 0-80 km/h:5,3s
0-100 km/h: 7,1 s
0-120 km/h: 9,7 s
0-140km/h:12,7s 0-160 km/h: 16,5 s
doporučuji přečíst tohle: [odkaz] -
"-- skrytý --" 07.03.11 20:36
« Zrychlení a váha
Ahoj, prosim tě, chtěl bych se zeptat jaký to má zrychlení z nuly na kilo a kolik to váží v plný parádě, jak je to na fotkách..... Mám rád tyhle skrytý pecky, auta, co na to nevypadaj a je v nich potenciál..... a tohle se mi začíná fakt líbit.... :yes: -
Subaru4ever 11.05.10 10:34
« Honda + BMW = MG
Pěkné totálně exotické auto :-) :yes:
Recenze je sice bohužel trochu nepřehledná, ale je toho v ní hodně. Fotky se sice občas trochu opakují, ale vše potřebné z nich vidět je.
Krásný je pohled do motorového prostoru - skutečně povedená strojovna >:-[] :yes:
Ať ta spolehlivost vydrží :-) :yes: -
element5 05.05.10 08:50
« Nevšední auto
Před pár lety jsem málem koupil ZT-T. Bylo v krásné modré metalíze, perfektně jezdilo a úplně mě tehdy očarovalo... Pak se situace zamotala a já skončil v úplně jiném autě :-) Ne, že bych byl s eRkem nespokojený, ale občas přemýšlím, jak by se mi s MG asi žilo ;-) -
ypsilon 03.05.10 17:40
« njn MG
zdravim :-)
tve mg ve me vzbudilo nostalgicke vzpominky na byvale mg tf160 :-) hlavne snad stejny volant,interier,budiky a i ten uzky lamajici se klicek..jeste ted uronim slzu,mel jsem si mg nechat ;-\
ne,opravdu..mas to pekne :yes: recenze je super,libi se mi jak zpocatku ctenare vubec seznamis s historii mg z i vlastne mg..fotky dobre,neni,co resit :-)
preji Ti mnoho stastnych km be z nehod a treba nekdy na okruhu ;-) :yes: -
PlumJelinek 01.05.10 12:27
« Další zajímavý kousek
Pomalu, ale jistě to začíná přibývat zajímavých a nevšedních aut, co se mi líbí, přesně taková mám rád.... a to Tvoje mezi ně bezesporu patří :yes: Rovery upravené na MG vypadají zvenku krásně, bohužel jak sám píšeš, u R45 je už v interiéru vidět jeho stáří, což trochu kazí dojem auta, ale pro fajnšmekry to jistě neznamená nic zásadního ;-) -
Wiii 30.04.10 14:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Základní chyba - oprav si to
Píšu z Hastings >:D >:D >:D Potkávám tu denně ak 2-3 ZT, občas i kombík, pak asi zhruba 1-2 ZS denně, a zhruba 4 TF no a v neposlední řadě tak 4 ZR, které jsou tu asi nejběžnější >:D >:D Na okruhu jsem se setkal i s SV a na silnici jsem už viděl i MGB >:D >:D :yes: A možná i další, ale zas takový znalec MG nejsem... Jinak Rover, to ani nebudu zminovat, protoze to je nepocitatelné >:D >:D Ale muj tip je tak 20 Roverů denně :yes:
Nemyslel jsem to nijak špatně.. Jen jsem prostě konstatoval, že ne všude je to netuctové auto >:D >:D Protože zde je to stejná tuctovka jako třeba Ford Focus nebo VW Golf >:D >:D
PS: Mohu doložit fotkama >:D >:D
Především tedy pár oprav:
MG ZS je sice nabouchaný Rover 45 a ten sice stojí na podvozku a technice Hondy, ale v žádném případě to nebyla nikdy licenční výroba. R400 byl vyvíjen na společné platformě s Hondou Concerto a to společnými silami, nikoliv jen Hondou. Zadní náprava však byla čistě roveří. Druhá generace R400 už stála na společné technice s Hondou Domani v Evropě prodávanou jako Civic šesté generace. Motory byly některé Rover, některé Honda a naproti tomu Honda používala zase některé diesly od Roveru. R45 prošel podstatným faceliftem a už používal pouze Rover motory (včetně V6). Interiér se moc nezměnil, v týhle části se dá říct že máš pravdu. Ale pak, facelift 2003/4 už byl čistě v režii Roveru a z Hondy tam toho mnoho nezůstalo (až na pár částí podvozku) stejně jako u řady Rover 25/MG ZR.
MG zkratku přeložil sice špatně, ale po upozornění v diskuzi to přiznal. Co ale špatně řekl je to, že "pan Morris"...pan Morris neudělal vůbec nic, Morris vyráběl své luxusní vozy ze kterých až teprve jeho manažer, Cecil Kimber začal stavět sportovní vozy, ale ne na závody, jak tvrdí, ale jako roadstery. To, že se pak zůčastňovali i závodů bylo z jiného důvodu. Morris s tím ale nejdříve neměl nic společného, to jen Kimber, protože používal techniku vozů Morris, pojmenoval tuhle společnost jako MG přičemž jí sám vicomt Morris později koupil jako odštěpený závod.
Dále, BMW do těchto aut nezasahovalo tak podstatně, jak autor píše. Všechny konstrukce (včetně R75) vznikly již v roce 1994 (tedy jen papírově jako návrhy) a to ještě za "vlády" BAe. Tudíž spíš BMW okopírovalo do svých vozů tento design. Naproti tomu si R75 vypůjčilo od BMW technické prvky, které si ale pak sami upravily. Ani diesel M47R není stejný jako u BMW. Je to překonstruovaný M47D20 Roverem ve spolupráci se Steyrem a liší se od původního provedení zavedením technologie common-rail, příčnou orientací, větším turbodmychadlem a sofistikovanějšími systémy pro řízení teploty. Hlava motoru je ale stejná.
No a dál, žádné vyladění MG ZS techniky od BMW se nekonalo. Vše probíhalo v Longbridge ve vývojovém centru Roveru a MG ZS stejně jako ZR byla úprava provedená MG Rover ve spolupráci se soukromou společností (nevzpomenu si na název), která se orientovala na sportovní úpravy. No a co mě rozesmálo nejvíc? Prý motor KV6 po úpravách od BMW... >:D >:D >:D To je ale hrozná kravina...ten motor se nikdy nijak zvlášť neupravoval, pouze se změnilo ECU nastavení, protože ECU Siemens se používali už od roku 1995 kdy BMW do vývoje ještě nestihl ani promluvit. To heroizování BMW je v tom článku vůbec úsměvné. :-)