Škoda Fabia (2005)
16.10.2009Jedinec, který fabii nezná, buď posledních 10 let strávil ležením v komatu v sanatoriu a nebo ani nepochází z této planety. Pominu tedy tyto dva případy…
Škoda Fabia Combi (GeorgeB)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Fabia 07.11.2009 14:32 PeT-a (RSKa)
- chybějící foto 07.11.2009 23:24 Matheas Ropak
- Recenze opravdu vyčerpávající. 08.11.2009 00:17 Poustnik
- Servis 01.12.2009 10:22
- Já neznám Fabii ... 12.12.2009 00:04 FRPE
- RS 31.12.2009 00:22
- J.A.R. 31.12.2009 09:23 pedro26
- Dobrá recenze-horší obodování 05.02.2010 20:28 David1976
- palivo 16.07.2010 20:51 PeT-a (RSKa)
- dojezd na rezervu 15.03.2011 19:41 baca42
- přední ložiska 19.01.2012 20:54 baca42
-
-
Matheas Ropak 07.11.2009 23:24
chybějící foto
Zdravím dobře psaná Recenze . Motor supr volba 4,5 je 4,5 já mám teď 4,9. Foto, chybí mi jedna z hlavních výhod tohoto vozu. . . . Kufr doplň a jinak super Hodně štěstí
máš ode mne TIP na nej recenzi >:D
Matheas -
"-- skrytý --" 01.12.2009 10:22
Servis
Ahoj,
nechali jste s rozvody vyměnit i vodní čerpadlo?
P. S. Fotky nic moc, dodělej. -
"-- skrytý --" 31.12.2009 00:22
RS
Zdravím, chci se zeptat, proč šla RS z domu? Drahý provoz? Podle mě je to zajímavá Octavka :-)-
GeorgeB 01.01.2010 00:36
« Re: RS
Oktávka RS byla super auto, i když mi ho brácha nikdy nepůjčil :-( Na české silnice sic trochu nepraktické a při každodenním ježdění do práce by mě zřejmě požralo, ale jinak bych RSku bral všema deseti... Šla z domu z finančních důvodů - brácha se pustil do rekonstrukce domu a špatným odhadem brzy došly peníze - proto jedno auto prodal, zůstala mu ta natuněná fabka o pouhých 101 koních :-)
-
-
pedro26 31.12.2009 09:23
J.A.R.
Ty vážně myješ auto jarem? Jestli už to pak hned nevoskuješ, tak horší službu autu prokázat nemůžeš ;-\ Jar sice perfektně odmastí, ale vškerý póry laku zůstávají otevřený a exrémě náchylný. Dvousložkový šampon (čistidlo/vosk) je správná volba.
-
GeorgeB 01.01.2010 00:32
« Re: J.A.R.
To auto bylo zvenku opravdu extrémně zakydáno, bohužel takovou tou zaschlou špínou, předchozí majitel zjevně vnějšímu vzhledu moc nefandil... Proto ten Jar. Na druhou stranu myslím, nebo spíš věřím, že nemetalickému laku takový čistící prostředek příliš neuškodí. Samozřejmě voskování je součástí mé mycí procedury alespoň 3x ročně, takže žádný strach :-)
-
-
David1976 05.02.2010 20:28
Dobrá recenze-horší obodování
Dobrá obsáhlá recenze,ale ruku na srdce to obodování....Mimo jiné... Jak můžete dát brzdy za 10 ? Nic ve zlém myslím to s humorem,ale brzdil jste už někdy v něčem "lepším" ? Nemusí to být ani Mercedes.... :-)-
GeorgeB 08.02.2010 20:34
« Re: Dobrá recenze-horší obodování
To je právě ten problém, že každý má jiné měřítko a hodnocení je čistě individuální záležitost. Co vám vlastně těch 10 bodů poví kromě toho, že to tak cítím? Nic.
Jak jinak bych mohl dát tříválcovému chrochtomotoru 10 bodů, kdybych ho porovnával s jakýmkoliv alespoň trochu slušným čtyřválcovým common railem? To by zajisté nešlo... Ale mně ten motor plně vyhovuje a auto s ním jezdí více než dobře, takže proto má těch 10.
Stejně berte brzdy, jsou plně dostačující a proto mají 10 bodů, s ničím kromě cordoby jsem je nesrovnával a věřte, tam byly brzdy ještě o poznání laxnější...
Ale jak už jsem zmínil, nejsem závodník - kdo by s tímto malotraktorem také závodil, že :-) proto jsem v rámci mezí, které toto auto vytyčuje, spokojený.
-
-
PeT-a (RSKa) 16.07.2010 20:51
palivo
Promiň, ale dávat Verva Diesel do 1,4 TDI je jako tankovat Shell V-Power racing do 1,2 HTP :-)
...ale jinak nevím, podle mě chrakter motoru palivem nezměníš. Všechno je to maximálně pro dobrý pocit, nějakým procentem pomůžeš motoru, ale to za ty +2-3kč/1L nestojí ;-)-
-
"-- skrytý --" 17.07.2010 22:06
« Re: Re: palivo
neboj, to je u PD normální. Máme v rodině dvě 1,9ky a s prémiovými palivy to ryčí a žere :-) Jezdíme s nimi na OMV, s tím si nějak rozumí nejlíp.-
"-- skrytý --" 15.02.2011 23:37
« Re: Re: Re: palivo
Jezdím už několik let jen přeplňovanými diesely a zjistil jsem řadu skutečností, podle kterých se dnes řídím. Za prvé, netankuji v zimě Shell, protože ty mrazivé starty byly s tímto palivem šílené. V tomhle směru nedám dopustit na Vervu...s ní startuje moje PD opravdu velmi dobře. V zimě se totiž velikost cetanového čísla projevuje nejvíce.
Jinak musím dodat, že jsem měl 2 roky 1.4 TDI PD(55kw) a obecně bych tento motor zhodnoti pozitivně. Je pravda, že jeho chod v nízkých otáčkách(pod 1500) byl úděsný, akcelerace žádná, ale nad nějakých 1700/min to bylo fajn...docela pěkně tahal i naložený do stoupání a spousta lidí, které jsem vezl ani nechtěla uvěřit, že je to tříválec:)) Navíc dlouhodobě jsem s ní jezdil za 4,7/100km, což je docela fajn na to, že jsem ji na dálnici často pěkně prohnal.
-
-
baca42 15.03.2011 19:41
dojezd na rezervu
Nesmíš se tolik bát. Celá nádrž Fábie má 58 litrů. Když máš dojezd na nule tak natankuješ asi 40 l do vypnutí pistole a pak ještě asi 13 l , když pistolí zamáčkneš odvzdušňovací ventilek = 53 l. Při nulovém dojezdu je v nádrži asi ještě 5 l. Já jsem ujel ještě 60 km (asi 3 l) a potom jsem tankoval 56 litrů. Ale správně by se to takhle vyjíždět nemělo.
čau.[odkaz]
Motor dobrý k učelu k jakému byl stvořen a jak to popisuješ, jinak pro automobilové fandy opravdu invalida. Já bych s ním jezdit nechtěl (ve vší slušnosti). ;-) Jinak fabii znám dobře, máme doma snad nejtuctovější verzi kombi 1,4 MPI >:D
Ať slouží.... :yes: