Recenze

9 Majitel

Škoda Felicia 1,6 Laurin & Klement

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 80× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Felicia, foto 1 Škoda Felicia, foto 2 Škoda Felicia, foto 3 Škoda Felicia, foto 4 Škoda Felicia, foto 5 Škoda Felicia, foto 7 Škoda Felicia, foto 8 Škoda Felicia, foto 9
Škoda Felicia, foto 10 Škoda Felicia, foto 11 Škoda Felicia, foto 12 Škoda Felicia, foto 13 Škoda Felicia, foto 14 Škoda Felicia, foto 15 Škoda Felicia, foto 16 Škoda Felicia, foto 17 Škoda Felicia, foto 18 Škoda Felicia, foto 19 Škoda Felicia, foto 20 Škoda Felicia, foto 21 Škoda Felicia, foto 22 Škoda Felicia, foto 23 Škoda Felicia, foto 24 Škoda Felicia, foto 25 Škoda Felicia, foto 26 Škoda Felicia, foto 27 Škoda Felicia, foto 28 Škoda Felicia, foto 29 Škoda Felicia, foto 30 Škoda Felicia, foto 32 Škoda Felicia, foto 33 Škoda Felicia, foto 34 Škoda Felicia, foto 35 Škoda Felicia, foto 36 Škoda Felicia, foto 38 Škoda Felicia, foto 39 Škoda Felicia, foto 40 Škoda Felicia, foto 41 Škoda Felicia, foto 42 Škoda Felicia, foto 44 Škoda Felicia, foto 45 Škoda Felicia, foto 46 Škoda Felicia, foto 47 Škoda Felicia, foto 48 Škoda Felicia, foto 49 Škoda Felicia, foto 50 Škoda Felicia, foto 51 Škoda Felicia, foto 52 Škoda Felicia, foto 53 Škoda Felicia, foto 54 Škoda Felicia, foto 55 Škoda Felicia, foto 56 Škoda Felicia, foto 57 Škoda Felicia, foto 59 Škoda Felicia, foto 60 Škoda Felicia, foto 61 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 63 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 65 Škoda Felicia, foto 66 Škoda Felicia, foto 67 Škoda Felicia, foto 68 Škoda Felicia, foto 69 Škoda Felicia, foto 70 Škoda Felicia, foto 71 Škoda Felicia, foto 72 Škoda Felicia, foto 73 Škoda Felicia, foto 74 Škoda Felicia, foto 75 Škoda Felicia, foto 76 Škoda Felicia, foto 77 Škoda Felicia, foto 78 Škoda Felicia, foto 79 Škoda Felicia, foto 80 Škoda Felicia, foto 81 Škoda Felicia, foto 82 Škoda Felicia, foto 83 Škoda Felicia, foto 84 Škoda Felicia, foto 85 Škoda Felicia, foto 86 Škoda Felicia, foto 87 Škoda Felicia, foto 88 Škoda Felicia, foto 89 Škoda Felicia, foto 90 Škoda Felicia, foto 91 Škoda Felicia, foto 92 Škoda Felicia, foto 93 Škoda Felicia, foto 94 Škoda Felicia, foto 95 Škoda Felicia, foto 96 Škoda Felicia, foto 97 Škoda Felicia, foto 98 Škoda Felicia, foto 99 Škoda Felicia, foto 100 Škoda Felicia, foto 101 Škoda Felicia, foto 102 Škoda Felicia, foto 103 Škoda Felicia, foto 104 Škoda Felicia, foto 105 Škoda Felicia, foto 106 Škoda Felicia, foto 107 Škoda Felicia, foto 109 Škoda Felicia, foto 110 Škoda Felicia, foto 111 Škoda Felicia, foto 112 Škoda Felicia, foto 113 Škoda Felicia, foto 114 Škoda Felicia, foto 115 Škoda Felicia, foto 116 Škoda Felicia, foto 117 Škoda Felicia, foto 118 Škoda Felicia, foto 119 Škoda Felicia, foto 120 Škoda Felicia, foto 121 Škoda Felicia, foto 122 Škoda Felicia, foto 123 Škoda Felicia, foto 124 Škoda Felicia, foto 125 Škoda Felicia, foto 126 Škoda Felicia, foto 127 Škoda Felicia, foto 128 Škoda Felicia, foto 129 Škoda Felicia, foto 130 Škoda Felicia, foto 131 Škoda Felicia, foto 132 Škoda Felicia, foto 133 Škoda Felicia, foto 134 Škoda Felicia, foto 135 Škoda Felicia, foto 136 Škoda Felicia, foto 137 Škoda Felicia, foto 138
 

Technické info

Přezdívka auta Laurinek Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:118000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

___ZASVĚCENÍ___

Celé to začalo, když jsem v 19 udělal řidičák. Auta miluji už od 15 let a nejvíc jsem se zajímal o škodovky. Znal jsem nazpaměť všechny výbavy všech modelů, všechny ceny a moje nejoblíbenější počítačová hra byla a stále ještě trochu je :) konfigurátor nových vozů škoda.
Moji rodiče se ustálili na značce BMW a dodnes si kupují funglovky této značky, takže jsem trochu přesedlal na bavoráky a obdivoval jejich luxusní interiéry a perfektní motory ale v podvědomí pro mně škodovka hrála hlavní roli.
Když mojí matce jednoho krásného dne ukradli auto, musela se najít rychlá náhrada. Přišla za mnou a zeptala se mě zda-li je octavie dobré auto. Hned jsem si představil nějakou prašivku v Classicu s motorem 1,4 ...ale co, první krok ke škodovce. Samozřejmě, že je to dobrý auto mami....Dobrá tak pojď....můžem se na ní jet podívat.
Když jsme přijeli do servisu, kde stála, neměl jsem slov, hned jsem spatřil chromovou lištu nad SPZ...to snad ne, to znamená jen jedno....Laurin&Klement, Hurááááá :) krásná octavia v combíku r.v. 2001 po faceliftu s motorem 1,9TDi. Od té doby jsem vysazen výhradně na výbavu Laurin a Klement. Moje matka si ji také hned zamilovala, dokonce i teď, co má fungl novou X3 se jí po octavii stýská. Není sama :-( .... ale teď se vrátím ke mně.


____KOUPĚ PRVNÍHO VOZU____
Po nekonečných hádkách, zda-li pro mně je auto zapotřebí, či není jsem došel k závěru, že bez auta to nejde.
Vybral jsem stavební spoření a začal procházet bazary, aukce a inzeráty. Po testovacích jízdach s plečkami, kterým upadl výfuk a podobně, jsem to začal vzdávat.
V bazarech to byla samá přetočená zrezlá bouraná piksla, aukce byli pochybné a od známých se mi nic nelíbilo. Hledal jsem nějakou hondu civic, golfa nebo oplíka....a také jsem věděl, co nechci :-) nechtěl jsem felicii, pořád jsem rozhlašoval jaká je to zrezlá hrůza...konstrukčně pokažené auto. Osud měl ale jiný plán.
Jednou v bazaru který patří známému a je poctivý jsem se rozhlížel v řadě ojetin. Koukal jsem jen na ceny co byli napsané na čelních sklech, maximum pro mně bylo 60 tisíc. když v tom na mně má přítelkyně zvolá...Hele! felicie... pěkná za 55. Ani jsem nezvedl hlavu a zabrblal si - felina...to nikdy...leda by to byl laurin. Miláčku???? tohle to je takovej ten laurin a klement :) Cože??? kde??? KDY???? jeeeeee....felda v laurinu :) kdo má klíče? můžu jí vidět? můžu ji natočit? mužu jí projet? :) Sedl jsem do ní, hned jsem zjistil, že nemá servo, nevadí, jedeme dál....motor je prostě benziňák co se moc rád točí... má krásný zvuk, táhne od spodu... bylo jasno. Tohle bude moje první auto.


___UŽ JE DOMA :)___
zaplatil jsem zálohu a odletěl na dovolenou, kde se mi o něm pořád zdálo. dokonce jsem v řecku brousil na aukru a sháněl si koberečky na auto co ještě ani nemám. to je láska co? :)
Abych to shrnul, tak je to 1,6 tka MPi s nějakou tou výbavou, ale hlavně nádhernými, koženými sedačkami a skvělou barvou, která byla určená jen pro tyto exkluzivní vozy. Stav tachometru odpovídá, což je divné ale taky kdo by jezdil s feldou hodně často na nějaké dlouhé vzdálenosti. Když jsem si autíčko převzal a doplatil zbytek, musel jsem vyřídit evidenčku, pojištění atd. zhruba 3 tisíce navíc :( chudý student musí platit. to nepočítám sponzorský příspěvek pro státní policii čr za to...že jsem na 90 tce jel 117 !!! dal jsem jim rovnej litr a za odměnu mi dali nějaké dva bonusové body bo co.
Když jsem autíčko poprvé nablýskal, všiml jsem si vyšisovaného laku na dveřích ve tvaru firemního loga a nápisu, bylo to firemní auto v německu :) který německý podnikatel by si kupoval feldu v takový výbavě? že by majitel? to ne.... podnikatel ve felině... nejspíš podikatelova manželka měla tu čest. po té bylo vozidlo převezeno do ČR kde sloužilo jednomu pánovi kuřákovi který měl nějakého psa, jak jsem zjistil při generálním úklidu. Dostat tolik nikotinu z čalounění stropu se jen tak nevidí. A to ještě že potahy jsou z kůže, nedovedu si představit tahat ty psí chlupy i ze sedaček.
Nedávno jsem jel na oběd a sledoval mně mercedes, když jsem zastavil :) tak jsem se dozvěděl, že pán v mercedesu byl předchozí majitel mého laurina. sympatický pán který měl auto na své firmě a koupil ho v německu když měla najeto 80 tisíc kilometrů. se zájmem kontroloval jak se o ní starám :) byl to prý jeho miláček. Byl také velmi překvapen, když spatřil palubní pc.



___LUXUS___


Uvnitř vozu panuje přátelská atmosféra s velkým nádechem luxusu a exkluzivity. Sedadla a dokonce i čalounění dveří je oděno do krásně načechrané vepřovice. V interiéru nic nevrže, nebouchá ani nic podobného. 4 ramenný kožený volant skvěle padne do ruky, prostoru pro nohy je zde dost i pro mně a to meřím 190cm.
Bohužel si musím postěžovat na odkládací prostory. Ty jsou jen ve dveřích a u nohou před spolujezdcem.
také zde chybí loketní opěrka. To vyřeší firma milotec a její krásná semišová opěra i s odkládacím prostorem.... už vím co pod stromeček ;)
Také jsem zjistil, že v kombíku je nádherně moc místa. I když mám 2 metry tak se můžu velmi pohodlně ve voze vyspat, po sklopení zadních sedaček.


____MOTOR____

Motor VW 1,6 je živý, relativně úsporný a když mu člověk dá napít tak vám ukáže že není žádný lenochod. A jak hrabe :) .... i na dvojku.
Bohužel, jako jeden z prvosériových laurinů, není ten můj vybaven posilovačem řízení, což s mýma rukama se kterýma jsem rád, že se najím je občas radost pohledět na to, jakým způsobem parkuji. Také klimatizace zde není ale to se dá vyřešit i jinak a o starost méně. Kdyby si auto koupil první majitel o pár měsíců později tak to tam už všechno má. Převodovka je na můj vkus celkem krátká a motor by podle mně zkousnul i 6 převodový stupeň.když jedu 100 km/h a motor točí 3 tisíce je to podle mně zbytečné
Servo ale plánuji dodatečně dokoupit, protože se to fakt nedá :) Dokonce jsem sehnal i palubní počítač který, měří spotřebu a dojezd a podobné údaje, bohužel mi k němu chyběla kabelaž a asi po měsíci se mi ve firmě APRI podařilo sehnat úplně nové senzory s kabeláží.ihned jsem postahoval návody na instalaci a hurá do práce, nyní mi palubák funguje a můžu říci, že bez něj se dalo jezdit, ae potom co ho jednou vyzkoušíte, tak bez něj ani ránu.
Jsem moc rád, že volba padla zrovna na felicii, protože auto s tak nízkými náklady snad ani neexistuje. komplet výfuk za 3 kila :D to je prostě nádhra. A tak je to se vším.



___ÚPRAVY___


Muzika uvnitř vozu taky nebyla nic moc, tak jsem od kamaráda zakoupil subwoofer se zesilovačem a ejhle. hraje jak na koncertě. Nemám rád ty tuningáře jak jim to v autě jenom duní a pořád jen tuc tuc a rušení nočního klidu. mám to naštelované přeně na míru :) když je potřeba bas .... tak ho tam foukne, krásně čisté výšky, hutné středy a devastující basy s rezervou a bez rezonancí....to je ten pravý poslech.


Laurin je teď můj miláček, strávíl jsem 16 hodin jeho čištěním a hrozně mě to bavilo. plánuji dodělat spoustu věcí jako jsou autofolie, el. okýnka, servo, a hlavně loketní opěrka od milotecu, protože se nemam jak opřít a hlavně kvůli airbagu spolujezdce mi chybí úložný prostor.S autem jsem maximálně spokojen a i když mám najeto zatím jen 2 tisíce km tak věřím že s tímhle autíčkem si jich užiju ješte tak 100 tisíc :)

Tak postupem času se pouštím do celkem náročných a zásadních oprav (úprav). začalo to výměnou patých dveří za nové laminátové, jsou lehčí skvěle sedí a hlavně nikdy nezreznou,když už jsem byl u pátých dveří tak jsem do nich rovnou natáhl centrální zamykání a utlumil spz která dostala nový chromovaný rámeček. po této akci jsem se trochu pustil na motůrek, nové filtry, výměna oleje, všechny ůtroby umýt a vyleštit, staré a orezlé šroubky jsou postupně na výměnu. do budoucna plánuji Chip od cimbu, servo a nové svody výfuku. auto dostalo nové lemy, a byli nově nalakovány dveře, kapota + maska kliky a zámky dveří a zadní nárazník. byli vykytovány a opraveny veškeré rezavé tečky na celé karoserii a vystříkány dutiny.


____Výbava____

-el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
-centrální zamykání na dálkové ovládání
-Alarm se zálohovou sirénou
-ABS
-Imobilizér
-2x AIRBAG
-Palubní počítač TC-6
-4xRepro + 650W zesilovač + subwoofer
-Střešní nosič
-Střešní okno
-Boční ochranné lišty
-Čelní sklo s tónovaným pruhem
-mlhové světlomety
-Kožený interiér z vepřovice
-kožený volant
-kožená manžeta a řadící páka
-odkládací středový panel
-Třetí brzdové světlo
-Vyhřívání předních sedadel
-vyhřívané zadní okno
-Stěrače AERO
-Dělená zadní sedadla
-Loketní opěrka MiloTec
-Otáčkoměr
-Vnější zrcátka v barvě karoserie
-nárazníky v barvě karoserie
-Digitální hodiny v přístrojové desce
-Chromovaná koncovka výfuku
-středový panel s odkládací schránkou a přípravou na 2 repro
-Autorádio 4x45w
-Výztuha karoserie- vzpěra
-exkluzivní metalíza jen pro vozy L&K
-litá kola L&K
-přední a zadní zástěrky
-plastové podběhy



____INVESTICE____

-palubní počítač TC-6...................2.700,-
-ovládání sklonu světlometů...............730,-
-stěrače AERO.............................500,-
-Chromová lišta...........................100,-
-Chromový rámeček SPZ.....................160,-
-muzika.................................1.600,-
-světlo na SPZ, výměna....................100,-
-tapeta na středovou konzoli...............60,-
-Pokuta za rychlost.....................1.000,-
-sada žárovek.............................140,-
-Bílé boční blinkry.......................150,-
-loketní opěrka milotec..................1620,-
-Laminátové 5.dveře......................6500,-
-ALU kola Laurin&Klement.................4500,-
-zadní ložisko............................600,-
-mlhovka..................................200,-
-centrál do kufru.........................400,-
-Letní pneu..............................5000,-
-opět zadní ložisko.......................600,-
-motorový olej............................700,-
-palivový filtr...........................200,-
-olejový filtr............................140,-
-opět pokuta za rychlost.................1000,-
-letní pneu BARUM Briliantis 175/60 R14..4500,-
-plastové podběhy.........................700,-
-kompletní vyvaření a nastříkaní 14.000,-

Silné stránky

Cena náhradních dílů, spousta doplňků a příslušenství, silný a úsporný motor, spoustu oprav si můžu udělat sám, Nestárnoucí design vozu, a ještě jednou cena náhradních dílů


!!!Motor!!!

nejlepší z nabídky, dnes jsem měl možnost projet se ve feldě 1,3MPi a musím podotknout, že když jsem šlápl na plyn, tak reakce auta byla taková, že motor jenom začal více řvát, a akcelerace nulová. Nechci tvrdit že moje 16tka je trhač asfaltu ale rozdíl je tam velmi citelný. nejlepší motory maj stejně báva.


!!!Prostor!!!

čímž paradoxně nemyslím prostor pro posádku :) nýbrž po zavazadla. ano....zavazadla se v tomto autě mají nejlépe. vejde se tam toho opravdu hodně.a když se zadní sedadla sklopí, needejbože vyndají, tak máte stěhovák.



!!!Nenápadnost!!!

Felicií je tolik, že se zkrátka ztrácíte v davu. nejsem žádný exhibicionista takže mi auto vyhovuje. a jen znalec pozná co je laurin zač :) a o tom to je

Slabé stránky

Absence serva, el. okýnek, a začíná vykukovat koroze :( .... ae všechny tyto nedostatky hodlám odstranit takže se dá říct, že časem žádné slabé stránky nebudou :)

!!!Designérsky naprosto idiotsky navržená konstrukcé pátých dveří!!! Chci znát jména!!


-opotřebování zadních ložisek
-kvíkaní zadních bubnů
-zarezlé šrouby po celém podvozku
-absence podběhů=reznoucí zadní lemy a prahy
-drahé díly na motor 1,6 ve srovnání s 1,3 například olejová vana činí rozdíl 2000,- korun

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

jediné co zatím bylo, že se mi rozbily hydrokonektory na ovládání sklonu světel, to jsem si však vyměnil sám. odpojil jsem ale baterku protože jsem vyndaval palubní desku a pak se mi nějak rozhašila řídící jednotka, asi po 2 stech kilometrech se zase srovnala tak to bude asi ok, jezdit s tímhle autem do sevisu snad ani není potřeba

- Tak už se sem tam objeví nějaká závada :) musel jsem čekat pul roku. zatím je to ložisko zadního kola, které mně stálo 600,-kč
dále mi shnily 5 té dveře ale ty nahradily laminátové za 6,500 tisice, nyní mi hnije zadní lem který jak jsem zjistil byl už jednou měněn


-Další navštěva servisu, strhlý šroub na olejové vaně, výměna motorového oleje, všech filtrů, geometrie, zase kvíkaj bubny.

-Vyměněny brzdové kotouče + destičky....brzdy se ale kously a pořá brzdily...byly totiž zarezlé pístky...tudíž jsou teď taky nový

- vyčištěna škrtící klapka, motor nedržel volnoběh + bylo napnuto plynové lanko aby se klapka otvírala na 100%

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autobazar, poctivost, skvělá domluva, paráda...
bývalého majitele jsem poznal a je to pohodář ,který mi o autě spoustu řekne.

sportovní filtr

Tak po nekonečném studování sportovních filtrů...jejich kladů a záporů...jsem dospěl k názoru....že na výkonu uberou- ale mají lepší zvukový projev. Pokud filtr každých pár kilometrů nevyčistím, tak se zanese a spotřeba roste a výkon slábne...
motor se déle zahřívá na provozní teplotu...takže zase vyšší spotřeba.
V originál krabici s filtrem je filtr a podním je klapka která reguluje přívod studeného a teplého vzduchu. Tzn. že když je motor studený, klapka se otevře a do motoru se dostává teplý vzduch což zapříčiní rychlejší zahřátí motoru a tím výrazně sníží spotřebu. Když je motor naopak zahřátý, tak se klapka zavře aby do motoru proudil jen studený vzduch.
Tenhle systém nevymysleli jen tak z nudy...má to svůj účel a funguje to bezvadně. A také to maximalizuje efektivitu výkonu motoru, proto si nebudu svůj vůz ničit nějakým tuningem.



Chip tuning CIMBU

Po přečtení stránek českého úpravce řídících jednotek převážně škodovek, jsem se rozhodl o úpravu svojí 1,6 tky. z 55kw se vyhoupnu na 61kw a krouťák vzroste ze 135Nm na 141Nm... dále se zvednou volnoběžné otáčky, takže se budu moci rozjíždět jen na spojku, omezovač se nasadí až na vyšší otačky = vyšší max. rychlost a díky vyššímu krouťáku se mi sníží spotřeba. Je to kvalitní ůprava se zárukou a výrobce programuje CPU tak aby se neničily ostatní sériové díly jako např spojka, pístní kroužky atd. zatím si to spousta lidí co znám chválí a spotřeba je vážně menší a auto jde rychleji za plynem.

 

Novinky v recenzi

21.1.2010 22:45

Renovatio

Tak zatim co je venku kosa a silnice jsou plné agresivní soli, felda je v garáži a skoro každý večer opečovávám plechy. asi po týdnu se kámošovi podařilo sundat nárazník....já už byl blízko tomu ho vztekem urvat, nevedel jsem polohu dvou šroubů. teď už vím i po slepu. kdyz jsem minulou zimu nakouřil dopravní značku, autu nic nebylo, ale po odejmuti narzniku jsem zjistil, ze je promackla vystuha. ta je nyni obrousena flexou a zastrikana krupetem. kazdy kousek koroze na příčce vozu byl obrousen a osetren proti korozi. oba drzaky narazniku byly vymeneny, stejne tak srouby a vse bylo zastrikano a osetreno proti korozi. do narazniku jsem nainstaloval ostrikovace svetlometu, natahal hadice a dale nasadil dvoutonovy klakson z octavie. ted to pomalu zas davam do kupy a pak se vrhnu na el okynka s automatickymi dojezdy ;)

27.12.2009 23:23

Zima

Autí dostalo nové obutí, bohužel tam mám pokličky ketré k tomu vůbec nesedí ale aspon zase v něčem jsem originální. pořídil jsem ostřikovače světlometu, a ostřikovače skla z octavie.na léto ho čeká velka uprava/oprava celeho podvozku a instalace posilovace rizeni.

11.10.2009 22:44

před zimou

tak, zima se blíží, proto jsem sundal kola, vyčistil blatníky a nadkoli od nečistot a nasadil plastové podběhy které auto ochrání před solí a bordelem, dále jsem koupil nový středový a koncový díl výfuku, neboť starý výfuk už dával hlasitě najevo, že chce do důchodu. výměnu jsem si dělal sám takže je to echt kvalita :)přibyli ještě chromované čudlíky zámků a po výplatě budou nové svíčky, výměna převodového oleje a nová náplň do chladiče

23.8.2009 22:41

hotovo

tak laurin už má všechno za sebou. teď jen počkám asi měsíc než poprvé umyju nový lak, dál ho čeká rozleštění laku a kompletní vyčištění interieru a ošetření kůže.nezbývá než čekat...

15.8.2009 12:49

Oprava a skoro celolak

tak felda šla na ozdravovací kůru. Každá rezavá tupka šla pryč.... a všechno se bude poctivě lakovat

27.7.2009 22:59

škrtící klapka

dosud jsem ignoroval chyby v řídící jednotce, týkající se škrtící klapky ale najednou už motor začal chcípat a volnoběh kolísal mezi 300 a 500 sty otáčkami tak mi jí známý dokonale vyčistil a druhý známý mi napnul plynové lanko, bylo tak povolené, že když jsem šlápl na plný plyn tak se klapka otevřela jen na 3/4 ....teď laurin uhání jak za mlada, bez cukání, s rychlou reakcí na plyn a úsporně.

21.6.2009 22:26

renovace sedadel

tak protože přední sedadla už byla krapet prosezelá a kůže začala mít vrásky, rozhodl jsem se je vyndat a zrenovovat. demontáž potahů se ze začátku zdála jako nemožný úkol ale hrubá síla zvítězila. opravil sem vyhřívací deky, prosezeniny vystlal novým molitanem a kůži dokonale vyčistil ošetřovacím prostředkem a pomocí elektrikářských rychlospojek přichytil k sedáku. v opěradlech jsem zvětšil boční vedení a zvětšil bederní opěru. nyní se ve voze sedí více než luxusně a posaz je o trochu vyšší takže mám lepší přehled a připadám si jak v SUV :)

16.6.2009 00:08

Výměna palivového filtru

Tak jsem vyměnil palivový filtr....byl sem celej politej benzínem ale nakonec sem to dokázal....velký dík patří mímu kámošovi ;) trochu mi pomoch auto přestalo škubat při rozjezdech a sundání nohy z plynoveho pedálu. přidávám pár fotek z Teplic u Lázeňáku.jinak rozebírám postupně sedadla, čistím potahy, měním molitany a opravuji výhřev sedadel.

16.4.2009 21:58

Servis, Léto

tak zase odešlo ložisko na zadním kole...tentokrát pravé. když sem chtěl vyměnit olej, odhalil sem strhlý závit na vaně tak auto prostě muselo do servisu... tam proběhla výměna oleje Shell HELIX, nové ložisko, geometrie, navaření matky do olejové vany a ješte olejový filtr, stálo mně to 1200,- což je slušné. Zítra jedu obout nové letní pneu BARUM briliantis 175/60 R14 na origo alu kola L&K :) + vyvážení a s CIMBU mi to bude lítat jak blesk

10.4.2009 22:06

CIMBU úprava řídící jednotky

laurinek půjde na úpravu :) více v tuningu :) zkrátka, pojede rychleji a úsporněji a nic se nebude přehřívat ani poškozovat.

2.4.2009 20:38

Přezuto

tak, konečně to vypadá, že je léto...tak sem šel ven v triku a vyměnil kola. jsou to origo Laurin&Klement a stály mě 4,5 tisíce...ae výsledek stojí za to :)

19.3.2009 11:58

Tak po zimě jsem zjistil, že chycené jsou oba dva lemy, takže to asi jenom vykytuju a nechám to zatím být, už se mi rýsuje servo řízení takže si v léetě budu moci dát bez obav šiřší kola :)

23.2.2009 20:34

Loketní opěrka Milotec

přikládám fotky s novou loketní opěrkou od milotecu :) objednávalo si ji asi 20 lidí z felicia klubu včetně mně, až se divím, kolik bylo reklamací :( ta moje tam taky nesla, musim jeste uřezat kus plastu na sedačce kvuli pojezdům, ale to je drobnost.... teď když tam mám opěrku, připadám si jak v jiném autě :) senzace... ještě tu chci poděkovat Alešovi Scoutovi za inspiraci a Dejwisovi za objednávku, diky kluci :)

22.1.2009 20:55

Škoda auto muzeum

Zrzulka mi zařídila prohlídku muzea a výrobní linky ve škodofce :) je to moje zlatíčko. výrobní linka super věc, doporučuju Vám taky se tam vydat podívat.škodofka planuje mit paletu 100 barev místo současných 12 a chystá se na výrobu yetiho a superbu combi...a videl sem i Skodu Tudor :( VW jsou smejdi ze ji neschvalili, jinak pristi tyden mi prijdou laminatové dvere již nastříkané tak hned nahodím foto jak to dopadlo.

17.11.2008 00:00

Tak, teď se naskytl problém ohledně nastříkání 5-tých dveří. buď to necham nasříkat v lakovně za těžký prachy, nebo si to udělam sám sprejem. slyšel jsem, že když si to nastříkám sám a pak to zbrousím leštícím kotoučem tak to vypadá stejně jak z lakovny a hlavně mně to vyjde podstaně levněji. teď jenom co je na tom pravdy?

13.11.2008 00:00

Tak dnes jsem se rozhodl kitovat, obrousil jsem malou bublinku smirglem, flexou jsem to vyřízl....a to co na mně vykouklo byla hotová apokalipsa. Padlo spoustu sprostých slov....a po počlivějším prozkoumání jsem došel k závěru že se na to můžu vys..t řekněte mi kterej IDIOT navhnul konstrukci pátých dveří u felicií???? dva plechy u sebe mezi nimiž je mezera, ve které je voda??? to je jako simply clever?? radši si objednam z číny laminátový nový dveře protože tenhle českej vynález si koupí leda pitomec... sem děsně naštvanej a přikládám foto.... kdybych prastil do zadního skla tak asi vypadne kolik je tam rzi

3.11.2008 00:00

Tak se mi felda nějak rozkvetla. ve čtvrtek beru brusku do ruky a zaplácám to kitem. nevím ale jak mi v lakovně chytnou lak....je to totiž měňavka jenom pro lauriny....fialovo, modro, zelená :( snad to vyjde, až budu kitovat tak vše nafotím

19.10.2008 00:00

Celý pátek byl věnovaný jen pro Laurina, k výročí narození jeho kolegy Klementa dostalo autíčko palubní PC a zesilovač se subwooferem, nejlehčí bylo zapojit a zprovoznit TC-6 ku ...zhruba hodinu. Nejtěžší bylo dále rozebrat čalounění přístrojovku, B sloupky, Prahy, demontovat plasty v kufru a na míru vyrobit držák pro zesilovač.práce na 5 hodin celkem. napájecí kabel vede jedním levým prahem a cinchový kabel pravým kvůli rušení...práce profíka :) fota budou zítra

15.10.2008 00:00

bílé boční blinkry, při vyměně za staré ošklivé oranžové vypadlo z podběhů neskutečné množství bahna

15.10.2008 00:00

Takže, už mám v kufru připraveny konektory a kabeláž k palubnímu počítači, zesilovač 650W, subwoofer, plechovou konstrukci do boku karoserie vyrobenou na míru pro uchycení zesilovače (nemám rád když je to všecko na očích, mám rád úpravy, ale v tom smyslu aby byli co nejméně vidět ale co nejvíce pocítit) který se krásně zakryje plastovým deklem.stačí jen najit vhodný den kdy se to vsechno propojí a zapoji a bude to. jo a dnes mam novou baterku 55Ah, která nahradila puvodní bazarovou 40-tku takze ted startuje jak nic, mam taky novy zimaky takze autíí je připraveno na zimu. ju a ješte jsem dnes vydrazil posilovač řízení :) tak se těšim až budu řídit jen ukazováčkem :)

9.10.2008 00:00

Tak dneska se mi naskytla příležitost koupit parádní subwoofer se zesilovačem 650w za pouhých 1500,- zítra to zapojím a prubnu, zda-li do něj pujdu. Jo...a dneska jsem jel zatím nejrychleji s feldou :-) 160 km/h .... Větší zážitek než když jedete v Alpině BS6 rychlostí 300km/h .... vetší adrenalin když se všecko klepe a motor skoro bouchne. řekl bych, že 6 stupeň v převodovce by vůbec nebyl na škodu

8.10.2008 00:00

TAk, konečně jsem oloupal z masky ty zašlé lišty, koupil jsem na metráž asi za 100,- kč krásnou chromovou samonalepovací lištu, oškrábal lepidlo z laku a nalepil tyhle nové :-* k zulíbání

8.10.2008 00:00

Tak a za 500,-kč jsem koupil nádherné stěrače AERO, které můžete vidět na Superbech...takhle krásně nestírá nic na světě.... jděte do nich taky , fakt bomba.


Další vozy Škoda Felicia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Plný počet protože se mi ještě nikde nevypek.

praktičnost
9

Nic moc, po plastech všechno klouže a dělá rámus a kvůli airbagu spolujezdce chybí odkládací schránka, takže musím navrtat přídavnou schránku pod volant ae když si vše přizpůsobíte k obrazu svému tak to nemá chybu

prostornost
10

Prostornost plný počet bodů, dá se uvnitř dělat úplně všechno a s přehledem :-)

jízdní vlastnosti
8

Jezděte půl roku v bmw řady 5 a X3 a pak se projeďte ve felicii co nemá ani servo... na druhou stranu je tam stabilizator a servo se dodělá takže to taky jde.

jízdní komfort
7

Jsem rozmazlenej z bavoráků :( ae jsem spokojen

provozní náklady
10

Pouze benzín a pojistka

náhradní díly
10

no coment....za pár kaček mam všecko

výkon motoru
8

dávám šestku za to, že hlava má jen 2 ventily na válec a za to, že výkon moch v sérii být aspoň 60 kw. ale má kroutak v sirokem rozmezi a pro mé ježdění výkon zatím stačí

spotřeba
10

Kdyby tam byla ta lepší hlava tak by byla určitě lepší, ale 6,5 litru na tak staré auto které jezdí převážně po městě je to super !!

hlučnost motoru
10

perfektní.

kvalita sedadel
10

prvotřídní vepřovice

brzdy
7

brzdí ...ael ty bubny tam vzadu :( a jak piskaj :/ to je hrůza, nedá se s tim něco udělat? ten zvuk je hroznej

zavazadlový prostor
10

ještě jsem neměl problém, že by se mi tam něco nevešlo






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…