Ford Focus (2009)
13.11.2015Jak jsem se k mému fíkusu dostal. Po třech letech s i20 na vyježdění nastal čas hledat adekvátní povýšení. Vše začalo touhou po lásce z dětství Impreze…
Ford Focus (tomcar007)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
tomcar007 15.11.2015 00:12
Re: Ethanol
Zdravím,
v autě mám taktéž jednotku ASTES, děláno v Brně. Sám majitel má volvo se stejným motorem jako používá ST a nemá problém. Já mám jednotu něco přes rok najeto kolem 20 tis. a krom lepších svíček jsem žádnou další úpravu nedělal. Auto má znatelně ještě o něco lepší výkon a spotřeba jak říkám stoupla zhruba o litr a půl. Přes zimu jezdim na benzín. Z důvodu, že je to tak pro auto lepší při studených startech a hlavně proto, že je v zimě benzín ještě výhodnější (pokud je benzín pod 28kč jako teď, nemá E85 smysl ale stejně po zimě zas vyleze přez 30). Doufám, že Vám tato informace pomůže ;) -
Gross.Viking 23.11.2015 23:33
Re: Ethanol
Máte ten vyšší výkon změřený na válcové brzdě? U mě výkon na benzín a etanol je +- stejný. Změřeno na brzdě.V čem se radikálně liší je živost a spontánní chuť jít do otáček. Když bych to měl přirovnat k sobě tak líh by pro mě byla jako dávka adrenalinu. Oproti tomu benzin je jako bych měl opici po nějaké vypíjendě. -
Nagano 26.11.2015 19:30
Diferák
Přeji ať ST slouží, sám taky jedno jezdím.
Mám jedinou informaci pro tebe :-) To, že to s volantem není lehké je právě kvůli tomu Quaiffu co tam máš...bez něj a nebo s lamelovým differákem to tolik netahá :-) -
-
positivemind 20.02.2016 15:34
Závidím
Ten pětiválec má charakter jako prase, fakt ho závidím :-) jel jsi už i novější ST se čtyřválcem?-
tesnav 20.02.2016 18:36
« Re: Závidím
Jako majitel obou generací to můžu shrnout do jediné věty. Tomu čtyřválci chybí pouze ten válec, jinak je po všech stránkách lepší (pružnější, točivější, výkonnější, tišší, lehčí, s výrazně lepší spotřebou a rozsahem použitelných otáček), a to když porovnám jednotky v sériovém stavu nebo obdobně upravené.
A totéž lze po technické stránce říct o ST III vs. ST II, kdy nová generace je naprosto bez problémů každodenně použitelné auto se standardním uživatelským komfortem této cenové kategorie a přitom mnohem nenápadnější bestie než dvojka.
-
zajímalo by mě, jaké úpravy jsi provedl pro alternativní palivo etanol. Přemýšlím totiž nad koupí Focusu ST mk.II s upgradem na toto biopalivo kde by to díky přeplňování mělo větší smysl. Mám Focuse II.kombi 1.6 85kW s přestavbovou jednotkou ASTES včetně zápisu do techničáku. Oproti ježdění na Natural je to o level výš i na obyč atmosféře natož na pětihrnku s foukáním.