Subaru Impreza (2008)
3.3.2012ŘEČIČKY NA ÚVOD Po prodeji rodinného nissana primery, který byl na dlouhá léta posledním benzínem, který se mi dostal do ruky jsem vzhledem k…
Subaru Impreza (thanantos)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
thanantos 25.08.13 19:49
« Re: WRX
Zdar. No prnví významnější upgrade už proběhl. nic významně většího neplánuju. Uvidí se podle situace, nicméně pokud bych teď ještě přiložil něčím podstatnějším, už to poleze dost do peněz. - větší turbo by si vyžádalo větší intercooler, navíc další nárůst krouťáku už by hůř zvládala spojka a musela by jít silnější, a to už je akce 50K+,...nehledě na to, že si nejsem jistý co by ten pětikvalt co v tom je řekl na krouťák kolem 500nm který by se z většího turba asi dostat dal...(jediné co mě teď napadá finančně únosného je propusnější downpipe - možná časem ano) každopádně v tuhle chvíli si spíš pohrávám s myšlenkou našetřit penízky na starší GTčo nebo STi první generace, vyházet interiér a postavit soutěžák na amatérské akce.. Nebo máš nějaký konkrétní nápad? Osobně si spíš myslím, že jsem ve fázi, že další upgrade by byl dražší než výměna za STi (s doplatkem)... -
thanantos 16.08.12 15:28
« Re: Re: Re: ;)
pochopitelně:-) ale když už jsi to nakousl nedalo mi to se zeptat ;-) Pokud se hdr dělá poctivě, vyžaduje to jistou přípravu, a já se snažím i do těch vložit vždy nějaký nápad..neříkám že to nutně musí vždy vyjít podle představ, proto jsem se ptal;-) pokud jsi měl na mysli něco konkrétního budu rád za SZ :-) každopádně díky za názor :yes: -
Bully_ 16.08.12 14:11
« Re: Re: ;)
Prijde mi ze se HDR zhruba 99ti% vsech snimku maskuje jejich prumernost, aby mohly byt pro laika aspon necim zajimave. Vic asi nema cenu rozebirat na serveru urceneho automobilum. Lidem se ty prebarvene snimky s extremnim kontrastem a rozsahem v drtive vetsine pripadu libi, tak bud rad. Probirat s nekym skutecne fotografovani + editaci snimku je lepsi na fotoserverech, ale to urcite vis sam kdyz se o foceni trochu zajimas jak pises. -
thanantos 15.08.12 15:51
« Re: ;)
děkuji pěkně:-)
Já mám na HDR rád tu tvůrčí činnost, ale souhlasím že to jsou omlaovánky:-) jen se někomu líbí a někomu ne - to je otázka vkusu kažého jednotlivce. Pravda, hodí se to spíš pro tištěnou formu než na obrazovku, ale je to takový módní trend a spousta lidí tím žije, proto je nemůžu vynechat ;-) Navíc v tomhle ohledu rád experimentuju a focení je můj koníček, čili pokud bys měl jakékoliv náměty nebo kritiku (konstruktivní;-)) ke klasickým fotkám co mám ve fotogalerii, budu jen rád za další názor. -
thanantos 14.08.12 22:38
« Re: Re: Re: Dotaz na ECUtek
lidí co se tím zabývá je víc. Mick je asi nejznámnější instituce tohohle druhu pro amatérské (a možná i pro, to nevím)soutěžáky, ale už jsem četl i nějaké negativní ohlasy - bude to vždy a všude o dohodě. Když člověk pročte jedno či více subaráckých fór (viz SZ) tak se najdou o další známé alternativy:-) -
STi (Modo Team) 13.08.12 16:02
« Dotaz na ECUtek
Ahoj, jednak gratuluju k WRXu - jedno taky mám, ikdyž o přesně o generaci starší... A hned k tomu dotaz - kde sis nechal udělat tu úpravu? Přidali ti tam jinou jednotku, nebo jen upravili stávající? Musel si upravovat i jiné věci? (výfuk, sání apod.).
Omlouvám se za tolik dotazů najednou, ale z vlastních už celkem delších zkušeností vím, že Imprezy Turbo doporučují upravovat v podstatě pouze u Mika Kehla :-)
PS: okolo jaké lokality v Praze býváš? Jen jestli se třeba někdy nemíjíme :-) -
thanantos 27.03.12 17:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Skvělý fotky!!!
momentálně fotím na Canon EOS 500D (digi zrcadlovka, taková nižší střední třída) a objektiv 18-125mm. Oproti mobilu je ten rozdíl samozřejmě poznat, ale často jde spíš o kompozici než o kvalitu. Vzhledem k tomu v jaké kvalitě se sem ty fotky nahrávají tak při dobrém osvětlení udělá lepší mobil hodně podobnou fotku. Pokud fotíš mobilem tak doporučuju na každou fotku auto nasměrovat tak aby bylo nasvícené od slunce. Třeba tak jak máš focenou feldu na profilovce. Tam se ty kvality zobrazení dost srovnávají.
Navíc používám photoshop pro některé kreace (viz poslední 2 přidané fotky) těch efektů co na nich jsou se normálním focením dosáhnout nedá. Ale např. ty fotky z garáží jsou photoshopem netknuté. tam je výhoda toho foťáku že ho můžeš nechat exponovat třeba minutu a auto si s baterkou v klidu obejít a nasvítit;-) -
thanantos 12.03.12 15:44
« Re: Re: Re: Skvělý fotky!!!
říká se tomu lightpainting. V podstatě jde o to osvětlovat na fotografii v průběhu expozice jenom to co má být vidět. Dělají se tak například propagační fotky typu "ze tmy kouká pouze obrys auta" nebo přední světla. Když to má nějak vypadat, chce to docela přípravu. ty 4 nové fotky co jsem nahrával mi zabraly tak 2 - 3 hodinky. Hlavní kouzlo je ale v tom že člověk nepotřebuje vůbec photoshop ani žádný další program na úpravu jako např. u HDR snímků. S výjimkou těch nápisů "impreza WRX" a oříznutí na nich není jediná úprava :-) -
thanantos 05.03.12 00:10
« Re: Re: Re: 5tiqalt aj.
ono je to spíš tím, že se nikdo nechce pouštět do plamenné diskuze. co člověk to názor. 4x4 mmá výhodu v přenosu výkonu na asfalt,ale odstartovat s ní na 100% je otázka velké přesnosti. těch 5,8 s WRX udělá jen ten co to má nadřené. na 100kmh stačí druhý kvalt.. kolik má ještě rezervy doplním. Jinak co se týče převodovky, tak ten klasický manuál co je ve wrx by mohl být rychlejší - dodám to ještě do recenze, třeba 6tikvalt z naftové fabie RS se dá řadit jedním prstem a skoro nejde splést. Tady to chce docela pevnou ruku..no doplním to do recenze. jak tak o tom přemýšlím, je toho k převodovce docela co říct:-D
taky je třeba si uvědomit, že jsme nakousli mnoho témat najednou, takže nikdo vlastně ve finále nevěděl na co má odpovídat :-D -
Tajda 04.03.12 23:18
« Re: Re: Re: 5tiqalt aj.
No ono tady nejde až tak o tom přenosu výkonu na vozovku, jako přenosu Nm a průběhu točivého momentu. Ty máš TypeR, kde je nízký krouťák a je položen hodně vysoko, takže ti auto při rozjezdu nebude hrabat jak urvané z řetězů. Třeba takový 2.5 T ve focusu má plný krouťák 320 Nm už v 1600ot a to auto prostě s ESP - OFF hrabe jako splašené prase a na závody z 0-XXX se moc nehodí. ...Jednoduše řečeno, tam, kde předokolky zbytečně hrabou, tohle WRX se pořádně zakousne a neztrácí čas zbytečným protáčením.