Kia Sportage (2007)
22.9.2012PRODÁNO - ale bylo to moje nejlepší auto!!! Auto mělo nejoptimálnější rozměry, nikdy mne za 7 let nenechalo nikde stát a v podstatě se ani nic moc…
Kia Sportage (superkutil)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
umo 13.04.2014 14:55
sportage
Ahoj. Chcel by som sa vyjadriť k ohodnoteniu kie v porovnaní s fordmi. Problém je podľa mňa vo fotogalérii. Za seba môžem povedať, že keď pridáš fotky napr. interiéru, kufra, zdvihnem hodnotenie. Auto je fajn a aj recenzia je kvalitná. Sportage by som si vedel predstaviť ako svoje auto (na tie naše tankodrómy). Ale nepotrebujem 4x4 ani veľký diesel. Je možné, že nízke hodnotenie od niektorých kolegov si získal, keď si tu zavesil ešte nedokončenú recenziu. Prajem čo najmenej starostí a čo najviac radosti s autom. -
Bodo12 15.04.2014 15:02
Pirelli scorpion STR
Cau, mam RAV4, ktoru som kupil s týmito pneu, na suchu sú fajn ale na vode nedržia skoro vôbec, na suchom asfalte zasa keď vytočím plný volant tak pískajú aj keď idem 2km/h, na zimu som ich radšej neriskoval a som si radšej kúpil Dunlop SP Winter Sport 4D, na nich mi na snehu do kopca ani len neprehrablo, a sú dokonca tichšie ako tie pirelli
-
superkutil 24.10.2014 13:07
« Pirelli scorpion STR
Pirelli Scorpion STR používám už 3tí sezónu, najeto na nich cca 40tis.km a jezdím i často na chalupu 800m/n/m a tam jezdím po nezpevněných cestách i podmáčené louce a ani v zimě mě nenechaly na holičkách. Ale jsou univerzální, takže ne na led. Příští rok chci koupit MAXXIS ma as. Jedná se o americké celoroční pneu, tedy i na led. Maxxiss používám na byciklu a paráda.
-
-
Kolík80 22.01.2015 08:56
2 Sady celorocnich pneumatik??
Jaky ma smysl mit dve sady celorocnich pneumatik??
Nazor mam 4 kolku, tak nepotrebuju zimni gumy je podle me jeden z nejvetsich omylu motoristicke verejnosti.-
superkutil 17.08.2015 08:16
« Re: 2 Sady celorocnich pneumatik??
Je to proto, že mám jedny pneu univerzální a druhý celoroční. Většinou to lidé nerozlišují, ale rozdíl jen velký. Univerzální pneu jsou pro offroad a jsou to pneu na silnici a do terénu a mají označení M+S. Tedy jsou do bahna a rozbředlého sněhu. Ale horší je to na ledu nebo ujetím sněhu. Protože tyto pneu měly už jen cca 4mm, koupil jsem ještě celoroční, které jsou hlavně na asfaltky, ale po celý rok, tedy i na led. Mají označení M+S a k tomu i horu se sněhovou vločkou. Na jaře jsem ale nazul zase univerzální, protože na léto stačí. A na zimu přezuju na celoroční a univerzály půjdou z domu. Doporučuju vyzkoušet celoroční, než budete dělat závěry. A mezi námi, většina offroadů a pickupů jezdí na univerzálních pneu, což samozřejmě v zimě není zrovna nejlepší. -
superkutil 22.12.2015 11:45
« Re: 2 Sady celorocnich pneumatik??
Je pravda, že mám často větší problém sjet kopec dolů, než ho vyjet nahoru. Univerzální pneu používá většina SUV a dodávek a jsou to pneumatiky na silnici, do terénu i na sníh. Horší je to s nimi ale na ledu. Většinou si pomáhají tím, že sbírají na silnici kamínky a ty pak působí jako hroty. Naopak celoroční pneu fungují opravdu v létě i v zimě, ale mají vyšší hluk a často i spotřebu. Teď už používám jen Falken AS200 a fungují skvěle. U univerzálních Pirelli Scorpion STR mne překvapilo, že po 4 letech a 50tis.km měly stále vzorek 6mm. Čekal bych, že univerzální pneu se budou více sjíždět.
-
-
Rasto 04.03.2019 22:57
Spojka dvojhmota a pneumatiky
Spojka a dvojhmota sa majú meniť po 130 000km? Ja som predával peugeot 406 2.0HDI s 385 000km a auto malo pôvodnú spojku aj dvojhmotu. K tým pneumatikám no celoročné pneumatiky sú proste kompromis medzi letnými a zimnými - niektoré su lepšie v lete, niektoré v zime a niektoré v teréne. Ak niekto jazdí do 10 000 viac menej po meste tak sú samozrejme dobrá voľba. Ak človek býva v horách alebo veľa jazdí celoročne zoderie aj zimné aj letné do 4 rokoch a potom to je finančne jedno, len nerobí také kompromisy.-
Verny_2013 04.03.2019 23:15
« Re: Spojka dvojhmota a pneumatiky
Hodně asi záleží na způsobu jízdy, pokud se motor často podtáčí a akceleruje z příliš nízkých otáček, tak ta dvouhmota trpí. Ale 130 tis je žalostně málo. Totéž spojka. Já mám oboje u Octy TDi původní při 360 tis. Dosud nejeví žádné známky nutné výměny.-
Rasto 05.03.2019 00:23
« Re: Re: Spojka dvojhmota a pneumatiky
No to máš pravdu, chalan, čo som mu ho predával na skúšobnej jazde furt do 1500ot motor dunel že ma hlava bolela a on v pohode, že to takto bude menej žrať. Ak takto jazdil aj ďalej, silenblokom a dvojhmote nedávam veľkú šancu na prežitie :D.-
superkutil 18.10.2019 22:43
« Re: Re: Re: Spojka dvojhmota a pneumatiky
U 4x4 je spojka i dvouhmotak hodně namáhané. Když se snažíš vyhrabat, chybí redukce a tak se to musí rvát přes spojku. Navíc jsem měl auto čipnuté. Jinak na celoročních pneu jsem se vyhrabal dál jak jiné auto 4x4 na zimních. Důležité je, aby pneu nebyla starsi jak 4 roky. A zkus se podivat, jak staré mají lidi pneu. Lepší nové celoroční než staré zimní.
-
-
-