Audi A3 (2013)
5.11.2013Tuto recenzi bych chtěl začít čísly. Mám najeto od svých osmnáctin něco přes třičtvrtě milionu kilometrů. Jen za poslední rok a půl jich můj mozek…
Audi A3 Sportback (stealth01)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Kellytom 09.11.13 09:47
« Re: Re: Re: A3SB vs Golf
ja som to nebral kvoli trakcii, ale , že auto bude lešpie sediet na veste v zakrute aj na suchu, niekedy ako som písla juseknem ak 120tkou ked nie viac. a proste priplatkom 2000e som ziskal nie len H5 ale aj multilink a 6tku. Sice kus som stratil na spotrebe a dynamike, ktoru som fakt nepocitil ked som šiel na predvadzacom G 4,6 bez 4M. 308 1,6HDi 80kw je asi na tom rovnako, sice sa mi zda kus živšia, ale G ma 6700km vraj pri 10tisic km klesne spotreba, ktora je uz teraz nizsia ako pri 308. Mne vykonovo fakt postacuje 1,6TDi na tie nase ne cesty a jazdim vyčšinou sám. -
woody-alien 08.11.13 21:07
« Re: Re: A3SB vs Golf
Co k tomu dodat .... >:D Prodejce by si mohl podat ruku s LV, hlavně to nepřemotorovat. ;-) Ale ten lepší "vejvar" na příplatcích už mu proti mysli nebyl. >:-[] Jinak se 4M u 1.6TDI se to má přesně podle užívání....když Golfa budu provozovat v horské oblasti, kde sníh slejzá někdy koncem června, proč ne. Ale že bych AWD bral (u tohoto motoru) kvůli ztrátě trakce na suchu...to je docela dobrej vtip. :-) -
Kellytom 08.11.13 19:52
« Re: Re: A3SB vs Golf
no a ako rozdeluje krutiaci moment? 90:10 a potom aj 50:50? No a čo sa tyka dynamiky ešte ja som rozdiel medzi 1,6 4M a bez - predvadzačka nepocitil, ani predajca, ten mi odporučal, tež len 1,6, že za každým rohom stoji zelený pajačik. Bi xenon odporučam a tak isto aj cuvaciu kameru. Za cca150e? Nech bude -
Kellytom 08.11.13 18:21
« Re: Re: A3SB vs Golf
no toto mám z CZ automag na voyo, tam o G tak vraveli, zasade sa jedná o stály pohon k uplnemu odpojeniu zad kôl totiž dojde len v špecifických situacich, pri parkovani, aelbo priamej dialničnej jazde. zohladnuje preťaženie a proaktívne stabilizuje auto v zatačkach -
white label 08.11.13 16:45
« Re: Cena auta
Nejdřív se (poněkud netaktně) zeptáš rovnou na cenu a po vstřícné odpovědi tuto informaci "zneužiješ" k diskusnímu "čudování".
Pokud člověk nemá dostatečný/slušný rozpočet na prémii, měl by mít rozum a jít raději do mainstreamu, prémie v holobytu není to pravé ořechové a působí to pak celkově spíš "pozérsky", než prémiově. Prémie je primárně pro ty, co si mohou dovolit dát za auto víc, než je (u mainstreamu) běžné/"normální". -
Kellytom 08.11.13 13:53
« Re: Re: Re: A3SB vs Golf
Myslel som tym dobrý šofer asi tak, ze niekedy seknem zatacku 120tkou no na 2,0 ty som sa asi vykydol. Pri Yetim som myslel nie , že to je SUV ale to, že využíva tiež H5 čo aj na suchej ceste proaktivne stabilizuje auto a v zakrute rozdeli 50.50 aspon ja totak vnímam. U nás sa platí aj registračná daň a do 80kW je najnižšia. 5r som jazdil aj jazdim na 308 1,6HDi 80kW a vykon mi na naše necesty uplne postačuje, dokonca som absolvoval Chorvastko 4 dosleláci. Keby sme chodili plne naložený tak určite 2,0TDI a Varianta. Par krat som zapadol , resp som sa nemohol pohnut na lesnej zasneženej ceste -
woody-alien 08.11.13 12:13
« Re: Re: Re: Re: Cena auta
Tohle nemusíš nikomu vysvětlovat. Se stejným přístupem by se mohl někdo jiný zase divit, proč si dal "doplňte sumu" Kč za baworáckou pětku se základním dieselem. A to i kdybys ji vychvaloval do nebes. Za to už jsou taky jiná auta....a tak dál, a tak dál. ;-) K nákupu auta se přece přistupuje různě. Buď mám určitou sumu peněz a hledám, co se mi tam vejde největšího (nejvybavenějšího, nejsilnějšího apod.) anebo si vybírám v určité kategorii aut, srovnám konkurenci, vyberu pro mě nejvhodnější auto a už se jenom hádám sám se sebou, co tam chci a co ne a kolik jsem za takové auto ochoten/schopen zaplatit. A i tohle je hodně zjednodušené, může nastat prolínání přístupů nebo se vybírá auto jenom podle značky, podle barvy, podle toho jak mi ladí ke kabelce.. >:D - zkrátka hrozně individuální záležitost.
Ale recenze parádní a to videjko je hodně povedené - je vidět, že ti auto dělá radost. A to je dobře. ;-) :yes: -
stealth01 08.11.13 10:47
« Re: Re: Re: Cena auta
OK, pojďme se bavit o realitě a ne o "čudování". Prémiová třída aut je prostě posazena cenově jinak. Pokud by nikdo nereagoval na tyto vozy, dané automobilky (ale i dané modely) by zanikly. Jenže prémiovou nižší střední automobilky prostě prodávají a celkem dobře, takže nějaký trh obsluhují, souhlasíš? V prémiové třídě se podle mého názoru prodává nižší střední (1er, A3, A-class) za ceny kolem milionu. Stačí trochu pustit fantazii při sestavování. To je realita. Málokdo bude kupovat nižší střední u Audi za ceny pod 750.000 Kč. Pokud to někdo udělá, je podle mě jen pozér, který chce upozornit na to, že má prémiovou značku. Střední třída se prodává průměrně za ceny kolem 1,5 milionu korun (opět stačí pár položek v konfigurátoru) a vyšší střední za ceny od 2 - 2,5 milionu. Luxusní třída pak od tří milionu výše. Jistěže lze koupit A3 Sportback za 480.000 Kč (nový u dealera), ale je to tak ošizené auto, že to skutečně není nic výhodného.
Stačí prostě, když máš limit. Můj limit na nižší střední s nějakým základním motorem byl jeden milion korun. Dostal jsem se podstatně níže (to už nemluvím o 21% DPH) a nelituji ani jedné vynaložené koruny.
Kromě toho, nevím o jakých 37.000 Eurech mluvíš. Já jsem Ti přece jasně napsal, že to byla ceníková cena a ne ta, za kterou jsem auto reálně zakoupil.
"Stabilizovat" tedy potřebuješ spíš ty, než Golf 1,6 TDI. ;-)