Chrysler 300C (2007)
10.2.2011Chrysler 300c SRT8 hemi. Obsah 6.063cm3, 435k, 570Nm, maximální vyzkoušená rychlost 280km/h, 0-100km za 5,6sec. Zadní náhon, automat s tiptronicem atp.…
Chrysler 300C (sam74)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Johny.Rico 11.02.11 10:25
« Re: Re: Re: Náklady
Hele víš co? Tys měl asi včera taky opici a proto vypouštíš takové p******y z pusy. Majitel jedné velké stavební firmy u nás má Chrysler 300C Hemi na plyn, Voyager na plyn, RS4 má na benzin. Znám ho a vím, že problémy s penězi nemá, a přesto to auto má na plyn. Já bych udělal to samé, pokud bych byl v situaci coolio. Jenže tady, vy internetoví bijci, víte všechno nejlíp. To mě vždy rozseká a pobaví >:D :no: -
Stefič 11.02.11 08:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
njn, jenže v USA je auto spotřební zboží a tomu se podobají i náklady nakoupi a na náhradní díly. V Evropě je to stále poněkud jinak...bohužel. Osobně bych se ani tak neobával mechanických poruch. Máš pravdu, že s tím pomůže šikovný mechanik, ale větší možné problémy by mohly být s elektronikou...To chce většinou autorizovaný servis. Koukal jsem na chrysler.cz a cena za hodinu práce je 800,- Výměna oleje 4400(!) a to se mění po 6 měsících nebo po 12.000km. Takže za lidovku to rozhodně nebude -
Poustnik 11.02.11 00:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Když je někdo na opravy levej jako já a musí se vším běhat do serisu, tak je asi blbost pořizovat si auto s šestilitrovým motorem. Ale existují i kutilové, co jsou schopni si cokoli opravit sami a objednat si díly z ameriky není žádný problém. Když ti do toho nelezou prostředníci, tak bych řekl, že budou i laciné. Ale nevím samo, jak u tohodle konkrétního typu. Když jsme v USA měli nějaký problém s naším Fordem, dojeli jsme do servisu, nic se předem neobjednávalo, maník na to kouknul, rozebral brzdy, řekl - tak to budu potřebovat tohle - zvedl telefon, zavolal do skladu, za půl hodiny přijel poslíček s tím co potřeboval a bylo to. Ale je fakt, že Ford je tam masovka. :-) -
Ondřej Šámal 11.02.11 00:20
« Re: Re: Re: Re: Náklady
Já vim, ale když někdo řeší spotřebu, pravděpodobně bude řešit i další věci (cena dílů apod.), o ten plyn až tak nejde. Taky mě zajímá spotřeba, proto většinou jezdim v autě, co žere 4,5 litru. Ale podobný auto bych chtěl, i když teda americká auta uznávám jen do začátku 70. let, tedy do vypuknutí ropný krize a snižování emisí, od tý doby stojej ameriky za starou belu.
Pokud teda pán chce podobné auto, musí ho chtít i se všemi jeho nešvary, velkoobjemový motor je prostě :yes: byl by hřích ho jakkoliv mršit. -
Ondřej Šámal 10.02.11 23:30
« Re: Re: Náklady
"Když nemáš na banány, nekupuj si opici!"
Tohle řešení spotřeby a nákladů mě vždycky hrozně pobaví, zvlášť u auta, co má přes 430 koní. Náklady budou adekvátní vzhledem k objemu, výkonu a původu auta. Narvat do tohodle auta plyn je na facku, beze srandy. Pokud chceš jezdit za 8 litrů, kup si diesel nebo nějakou 1,8 v benzínu. S tímhle autem počítej tak 13-15 litrů v normálu (majitel to ví určitě líp). Každopádně tě ale bude na druhou stranu hřát u srdce, že víc jak za 25 na sto s tím nikdy nepojedeš, narozdíl od všech těch oturbených motůrků, jejichž rozpětí je někde mezi 5 a 40 litry, za cenu mnohem nižšího výkonu a spolehlivosti/trvanlivosti.
Prostě pokud řešíš, jestli ti auto žere 8, nebo 12 litrů, tak si tohle nekupuj, nebudeš mít na to ;-) -
coolio 10.02.11 22:21
« Náklady
Hodil bys do placu pro představu nějaké náklady?
Mění se častěji olej, ale předpokládám že to nejsou ty evropské longlife oleje ale spíš nějaká jednodušší sorta, třeba minerální a tím pádem levnější? Kolik litrů se do motoru lije?
A rozměr pneu? Na kolik km tak jsou? Náhradní díly co musíš měnit - např ty čepy, kde se shánějí, dodací lhůty, kolik stojí?
Uvažoval jsem o tom si také něco velkolitrážního pořídit, ale asi bych to musel předělat na plyn abych to utáhnul.
Gratulace a bodíky