Chrysler 300C (2007)
10.2.2011Chrysler 300c SRT8 hemi. Obsah 6.063cm3, 435k, 570Nm, maximální vyzkoušená rychlost 280km/h, 0-100km za 5,6sec. Zadní náhon, automat s tiptronicem atp.…
Chrysler 300C (sam74)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Gratulujem 10.02.2011 21:27 Vette
-
Náklady 10.02.2011 22:21
coolio
-
Re: Náklady 10.02.2011 23:01
krovakus
-
Re: Re: Náklady 10.02.2011 23:30
Ondřej Šámal
- Re: Re: Re: Náklady 10.02.2011 23:50 Poustnik
-
Re: Re: Re: Náklady 11.02.2011 10:25
Johny.Rico
- Re: Re: Re: Re: Náklady 11.02.2011 11:43 Stefič
- Re: Re: Re: Re: Náklady 11.02.2011 14:40 Barrichello
- Re: Re: Re: Náklady 11.02.2011 14:24 RKa
- Re: Re: Re: Náklady 11.02.2011 19:29 coolio
- Re: Re: Re: Náklady 14.02.2011 00:01 sam74
-
Re: Re: Náklady 10.02.2011 23:30
Ondřej Šámal
- Re: Náklady 11.02.2011 14:38 Barrichello
- Re: Náklady 13.02.2011 23:37 sam74
-
Re: Náklady 10.02.2011 23:01
krovakus
- Ideální rodiné auto 11.02.2011 10:56 Martin911Turbo
- Další 300C 11.02.2011 14:42 Barrichello
- paráda 11.02.2011 20:31 twistedTSD
- Gratuluji majiteli...E-klasa za cenu Oktavky 04.03.2011 23:37 Gluck202
-
Vette 10.02.2011 21:27
Gratulujem
Ahoj. Vela ludi pre toto auto mena pochopenie ale mne sa vzdy pacilo. Dlho ma laka SRT-8 v kombiku, aj ked to moc prakticke nie je :-( Aj ked sa mu da vela veci vytknut a daju sa kupit aj lepsie auta, podla mna je super a rad by som ho mal doma :yes:-
-
sam74 13.02.2011 23:49
« Re: Gratulujem
300c a SRT kombi se nechá sehnat pouze v evropě. Ve státech je kombi pouze jako dodge a to s nechutným předkem a ještě horším interierem. Je hold levnější, tak museli někde ušetřit. A to ani nemluvě o tom, že do toho dávají i 2,7l, který při rychlejší jízdě bude baštit stejně, jako SRT.
-
-
coolio 10.02.2011 22:21
Náklady
Hodil bys do placu pro představu nějaké náklady?
Mění se častěji olej, ale předpokládám že to nejsou ty evropské longlife oleje ale spíš nějaká jednodušší sorta, třeba minerální a tím pádem levnější? Kolik litrů se do motoru lije?
A rozměr pneu? Na kolik km tak jsou? Náhradní díly co musíš měnit - např ty čepy, kde se shánějí, dodací lhůty, kolik stojí?
Uvažoval jsem o tom si také něco velkolitrážního pořídit, ale asi bych to musel předělat na plyn abych to utáhnul.-
-
Ondřej Šámal 10.02.2011 23:30
« Re: Re: Náklady
"Když nemáš na banány, nekupuj si opici!"
Tohle řešení spotřeby a nákladů mě vždycky hrozně pobaví, zvlášť u auta, co má přes 430 koní. Náklady budou adekvátní vzhledem k objemu, výkonu a původu auta. Narvat do tohodle auta plyn je na facku, beze srandy. Pokud chceš jezdit za 8 litrů, kup si diesel nebo nějakou 1,8 v benzínu. S tímhle autem počítej tak 13-15 litrů v normálu (majitel to ví určitě líp). Každopádně tě ale bude na druhou stranu hřát u srdce, že víc jak za 25 na sto s tím nikdy nepojedeš, narozdíl od všech těch oturbených motůrků, jejichž rozpětí je někde mezi 5 a 40 litry, za cenu mnohem nižšího výkonu a spolehlivosti/trvanlivosti.
Prostě pokud řešíš, jestli ti auto žere 8, nebo 12 litrů, tak si tohle nekupuj, nebudeš mít na to ;-)-
-
Ondřej Šámal 11.02.2011 00:20
« Re: Re: Re: Re: Náklady
Já vim, ale když někdo řeší spotřebu, pravděpodobně bude řešit i další věci (cena dílů apod.), o ten plyn až tak nejde. Taky mě zajímá spotřeba, proto většinou jezdim v autě, co žere 4,5 litru. Ale podobný auto bych chtěl, i když teda americká auta uznávám jen do začátku 70. let, tedy do vypuknutí ropný krize a snižování emisí, od tý doby stojej ameriky za starou belu.
Pokud teda pán chce podobné auto, musí ho chtít i se všemi jeho nešvary, velkoobjemový motor je prostě :yes: byl by hřích ho jakkoliv mršit.-
Poustnik 11.02.2011 00:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Když je někdo na opravy levej jako já a musí se vším běhat do serisu, tak je asi blbost pořizovat si auto s šestilitrovým motorem. Ale existují i kutilové, co jsou schopni si cokoli opravit sami a objednat si díly z ameriky není žádný problém. Když ti do toho nelezou prostředníci, tak bych řekl, že budou i laciné. Ale nevím samo, jak u tohodle konkrétního typu. Když jsme v USA měli nějaký problém s naším Fordem, dojeli jsme do servisu, nic se předem neobjednávalo, maník na to kouknul, rozebral brzdy, řekl - tak to budu potřebovat tohle - zvedl telefon, zavolal do skladu, za půl hodiny přijel poslíček s tím co potřeboval a bylo to. Ale je fakt, že Ford je tam masovka. :-)-
Stefič 11.02.2011 08:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
njn, jenže v USA je auto spotřební zboží a tomu se podobají i náklady nakoupi a na náhradní díly. V Evropě je to stále poněkud jinak...bohužel. Osobně bych se ani tak neobával mechanických poruch. Máš pravdu, že s tím pomůže šikovný mechanik, ale větší možné problémy by mohly být s elektronikou...To chce většinou autorizovaný servis. Koukal jsem na chrysler.cz a cena za hodinu práce je 800,- Výměna oleje 4400(!) a to se mění po 6 měsících nebo po 12.000km. Takže za lidovku to rozhodně nebude
-
-
-
-
Johny.Rico 11.02.2011 10:25
« Re: Re: Re: Náklady
Hele víš co? Tys měl asi včera taky opici a proto vypouštíš takové p******y z pusy. Majitel jedné velké stavební firmy u nás má Chrysler 300C Hemi na plyn, Voyager na plyn, RS4 má na benzin. Znám ho a vím, že problémy s penězi nemá, a přesto to auto má na plyn. Já bych udělal to samé, pokud bych byl v situaci coolio. Jenže tady, vy internetoví bijci, víte všechno nejlíp. To mě vždy rozseká a pobaví >:D :no:-
Stefič 11.02.2011 11:43
« Re: Re: Re: Re: Náklady
zkus přemýšlet. Když si koupím auto pro rodinu (jako je třeba Voyager), pak se dá předpokládat, že si budu hlídat náklady na provoz. Nepreferuji výkon, ale prostor a právě ty náklady. Pokud si ale koupím auto s V8 a objemem 6l, pak to asi nedělám, abych uspořil PHM, nemyslíš? Patrně hledám především výkon. A pokud si mohu dovolit dát za auto nemalé peníze, tak lze předpokládat, že peníze pro mě nejsou takovou překážkou a tudíž mě spotřeba tolik nezajímá. A pokud to tak je, tak proč bych ten supr výkon omezoval nějakým trapným plynem. Plyn si nacpi do Felicie nebo Fabie 1,2 HTP...Do takového auta cpát plyn, to může udělat jenom absolutní ignorant...
A ještě detail - to, že je někdo majitel velké stavební firmy a má dost peněz ještě neznamená, že spolkl veškerou moudrost světa (jak si patrně myslíš). Je to prostě trouba a nejspíš velký lakomec co chce dělat machry, ale nechce se mu za to machrování platit... Nebo to zase takový pracháč nebude..-
Poustnik 11.02.2011 12:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Ale to je fakt jenom úhel pohledu. V USA si to auto koupí spousta lidí jen proto, že ho chtějí a ten výkon nikdy nevyužijí. Co jsem pozoroval maminy, co vozí děti do školy, ani netušily, jestli mají 4, 6, nebo osm válců a kolik to má vlastně koní. Tam se výkonný motor do rodinného auta dává pro pocit bezpečí, že tam ten výkon je, kdyby byl potřeba, ale skoro nikdo ho nevyužívá. -
positivemind 11.02.2011 13:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Záleží na úhlu pohledu. Jak psal ale Johny výše, má RS4 na benzín - tzn. za zábavu si umí zaplatit.
Na cestování (300C) patrně hledal něco obdobně výkonného jako RS4, ale protože hodně najede, přemýšlí (jako správný podnikatel) také nad výdaji.
Když pak 300C slouží jako dálkáč, proč ne. Má výkon a optimalizuje výdaje.
Já bych si ale do auta plyn nedal už z důvodu, že ho pořád a pořád nepovolují do podzemek :no:-
The Stig Driver 11.02.2011 14:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Hoši já znám chlapa co má Porsche Caynene na plyn..... má ho jen na to, aby s ním machroval >:D >:D >:D Ostatní lidí se mu smějí a on si myslí jaký je king....
Mně osobně by bylo hodně trapně, kdybych měl dojet s Cayenem na benzinku a čepovat plyn >:D :no: To je můj osobní názor ;-)-
positivemind 11.02.2011 15:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Musíš to brát tak, že jsou auta, kde se na spotřebu nehledí (pro zábavu, což je třeba právě ta RS4) a kde se na spotřebu hledí, i když jde o silné auto - 300C. Ať už má důvod jakýkoliv, směšné to pravděpodobně nebude :-)
Cayenne na plyn? Který motor?
-
-
-
Vette 11.02.2011 19:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Co je na tom zle? Chces vykon a nizsie naklady? Tak preco nie? Mam kamarata co ma Hummra H2 na plyn a nevie si to vychvalit. Jediny problem je velka nadrz na plyn co ma v kufri v objeme 100l. Teraz by to uz dal umiestnit niekam inde. Naklady ma vraj rovnake ako ked jazdil na Renaulte Espace. Dalsi to ma v Mustangu a tiez je spokojny. Ma auto ktore vzdy chcel a v daka uspore nakladov na nom moze jazdit kazdy den aj do roboty. Nie kazdy kto chce silne auto s velkym objemom ma zbytocne peniaze na ucty za benzin -
certzhor 08.03.2014 02:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
tak pana se stavební firmou bych nerad soudil je to jeho vec...ale mohu se podelit o situaci s lpg primo v rodine. svagdrzdrsle si lpg nechal namontovat uz pred 3 lety. je spokojen jezdi na lpg....usetri na benzinu....az na to ze nestaci vozit auto k opravarum....tuhle sahara,tuhle podpaleny vstrik....vodni pumpa,,,auto se prehriva a z motoru se valí olej(tlaky) a to ma automobil seriovku evropa.aby mel ameriku tak si muze hodit masly. proste benal je benal a kdyz chcete delat trtrtrttrtr ttrrrr tak si to musite zaplatit u benzinky v lepším případě v tom horšim je servis
-
-
Barrichello 11.02.2011 14:40
« Re: Re: Re: Re: Náklady
HEMI na plyn je v čr řada, pravda bejvaj to hlavně 5,7ky.
-
-
RKa 11.02.2011 14:24
« Re: Re: Re: Náklady
Ja sa zasa vždy pobavím na takých ako si ty. Ak niekto trepne takúto blbosť tak akosi neviem, či vôbec rozmýšľa. Ak môžem mať niečo v rovnakej kvalite za 10 € a niečo za 5 € tak len * by zobral to za 10€. neviem, čo je nepochopiteľné na takomto aute + plyn. Toto nie je ferrari, alebo lambo. Máme C 6.3 AMG a nemámeho na plyn, pretože jazdíme s ním málo. Ak by sme jazdili viac tak mi to je jedno a ak to pôjde tak to možno dáme. Známy má H2 V8 na plyn. Zdá sa ti, že človek, čo si kúpi H2 rieši spotrebu? Nie!!!! Človek má rozum a vie, že keď si to dá na plyn ušetrí €, za čo si môže dopriať jazdu, dovolenku, alebo ďalšie auto. ....-
Ondřej Šámal 11.02.2011 15:57
« Re: Re: Re: Re: Náklady
Pokud chci jezdit za málo, nekoupím si velkoobjemový benzín, ale diesel! -
-
Vette 12.02.2011 19:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
Nezabudaj ze na supersportoch sa vela nejazdi, a to je hlavny rozdiel preco to tam ani nema zmysel uvazovat. Pri SUV alebo limuzine na bezne pouzivanie to uz moze mat zmysel. Preco nevyuzit cenove vyhody plynu ak to dokaze v autach normalne fungovat? Tomu nezabranis rovako a hybridom a elektromobilom. Ani sa nenazdas a budes mat hybridne Ferrari alebo Lambo. Elektro spotrove auta sa uz teraz daju bez probloemov kupit :-(
-
-
-
coolio 11.02.2011 19:29
« Re: Re: Re: Náklady
V mé situaci nelze mít takovéto auto jako jediné. Čili by bylo jako druhé, a řeším či na něj přeložit větší část najetých km, nebo ne. Jinak řečeno, jestli bude jen pro zábavu (na víkend) nebo i na seriozní ježdění (řekněme každodenně).
A proto mne samozřejmě zajímají fixní náklady, a variabilní náklady na km, protože zdroje jsou omezené a děr v lodi je hodně :-) Nechci se dostat do situace že si to pořídím, a pak přijdu na něco proč to nelze reálně používat. -
sam74 14.02.2011 00:01
« Re: Re: Re: Náklady
Tohle auto si benzín opravdu zaslouží!!! Každý litr je opravdu poctivě spálený. Měl jsem před tím H2 a na 22" kolech jsem se pod 22lt nedostal ani náhodou a to jsem ho opravdu šimral. Jinak 25lt a více nebyl problém. Fakt hnus, motor těžká vykopávka. No jo no, tlačit vzduch něco stojí :-)
Tady jezdím normálně za 13-15lt, 16lt když závodím s motorkářema. Maximum jsem měl 18lt v Brně na okruhu. To byl ale opravdu extrém, pořád plný plyn.
Tenhle motor se podařilo velice dobře vyladit. Ze 2 ventilů na válec se podařilo dostat více koní na litr, že má třeba SL 500 (5,5lt, 390k).
Jen tak pro zajímavost, kdysi jsem měl octavii rs a stejným stylem, co jedu teďka za 15 jsem s ní jel za 11-12lt. Nikdy jsem nevěřil, že tenhle obsah dokáže tak málo brát.
Ale každá sranda něco stojí. Někdo to prochlastá, já to rád projedu. >:D
-
-
-
Barrichello 11.02.2011 14:38
« Re: Náklady
Olej Mobil 1 0W40; objem 6,6 litru
Měnit každých 6 tis km (doporučeno)
Pneu 20" 245/45 R20 vpředu; 255/45 R20 vzadu
Dodací lhůta 2 dny z centrálního skladu z německa, 5 dní přes FedEX z USA, ostatní doprava neprioritní 14 dní.
ofiko díly u dealerů Fiat CR (chrysler,dodge a jeep) nebo www.mopardily.cz; zbytek budto dovozci nd an ameriky, naebo www.rockauto.com a další + ebay -
sam74 13.02.2011 23:37
« Re: Náklady
Je zajímavé, že je to moje několikáté us auto (no, vlastně se vyrábí kousek od Toronta v Kanadě :-) ) a vůbec se do něj minerál neleje. Olej měnim po 10-12tis km. Co se týká servisu, tak největší položka jsou gumy. Mě osobně vydrží tak 10-15tis a je po nich. Je to dáno tim, že auto zrovna nešetřím a rád se opájím jeho famózním zrychlením. O brždění ani nemluvím.
Aut mám víc a tohle je spíše srdeční záležitost, takže s ním nejezdím denně. Navíc v zimě stojí, protože 20" zimáky se mi fakt kupovat nechce.
Jinak samotné díly, myslím klasické mechanické, nejsou vůbec problém a mám vyzkoušené, že přímo u Mercedesu jsou kolikrát levnější, než u prodejců us dílů, kteří vám budou tvrdit, že u MB to bude stát 2x více. Měnil jsem třeba pomocná ramena přední nápravy (jsou ALU s čepy) a u MB stálo rameno 2,5tis. Nebylo skladem, ale do týdne jsem ho měl.
Jinak já osobně bych auto na plyn nedával. Otázkou pak zůstává, návratnost investice. Když se s autem jede normálně, tak se nechá jet za 13lt (rekord jsem měl i pod 11). Je třeba zajímavé, že když chci docílit menší spotřebu, tak chvilku na auto šlapu, pak zvolním a systém vypínání válců zabere dříve. Přechod není absoluně cítit.-
Barrichello 14.02.2011 13:51
« Re: Re: Náklady
Systém vypínání válců ti nemůže zabrat, 6,1ka žádné MDS nemá.
ONLY 5,7ka.
A ted nově 6,4.
Ale 6,1 fakt vypínání válců nemá, ověř si to.
Pod 11 to jede jen dlouhý štreky na dálnici. Jinak ne.
Ale mezi 11-13 se daj i okresky popř kombinace město/okresky.
No nejlevněji vyjdou ND z USA, že, co si budeme povídat.
Pokud nejsem moc těžký a nevyjde doprava 3x tolik, to pak dát jedině do kontejneru nebo poslat lodí, to ale trvá.
Zařáží mě, že na tom máš stejný aušosvý matice jako dávaj na ostatní slabší verze. Tyhle matice stojí za kulajz, chce tam koupit pořádný a neorigo.
-
-
Barrichello 16.02.2011 10:17
« Re: Re: Re: Re: Náklady
[odkaz]
Chrysler's Multi-Displacement System is not used on the 6.1.
A mam i jiné zdroje kde se to uvádí. Vč. továrního servisního manuálu :-)-
sam74 01.03.2011 21:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Náklady
pane jo, to jsem nevěděl. Tim pádem to má fantastickou spotřebu, když to jede pořád na plno. :-) jak jsem již jednou psal, mám vyzkoušené to, že pokud chci spotřebu snížit, tak na něj chvilku pořádně šlapu. Pak po ubrání jde spotřeba docela znatelně dolů.
-
-
-
-
-
Martin911Turbo 11.02.2011 10:56
Ideální rodiné auto
Toto je u mě ideální rodiné auto, sám ho do budoucna zvažuji - impozantní, silné, velké!
Gratulace a bodíky -
Barrichello 11.02.2011 14:42
Další 300C
tož vítej v klubu, máš moc hezký auto.
6,1ka je mazec, hlavně ty brzdy Brembo.
A máš tam adaptivní tempomat? Měl by být u sRT8 ve standartu.-
sam74 13.02.2011 23:46
« Re: Další 300C
Tempomat tam mám, ale pokud máš na mysli ten, co má s-klasse, co zastaví auto, tak bohužel. Mám s ním zkušenosti z eska a fakt hukot, hlavně v noci. Pozná na dálku třeba srnku na silnici a začne brzdit. Pokud to vyhodnotí jako potencionální náraz, tak zvedá sedadla a zavírá okna. Docela legrace, pokud se pak nic nestane. :-) Nechá se i nastavit vzdálenost a tu udržuje. Příplatek ale 100tis :-(
Podle mých informací, tak ho má pouze ten nový model Chryslera.
Jinak bych ti Bremba taky doporučoval, nedají se uvařit. Klasika 5,7l na to trpí. Na 5,7 se nechá koupit celá sada. Ale druhá věc je taková, že pak tam menší kola, jak 20" nejdou.-
Barrichello 14.02.2011 13:55
« Re: Re: Další 300C
No 20"ky tam fakt nechci.
Ty origoš brzdy taky nejsou špatný, vpředu i vzadu s vnitřním chlazením, originály sou Bosch (je to na kotouči, na krabici je Mopar).
Já s tím 250 nejezdím, takže se mi to nepřehřívá :-)
No co já vím, tak SRT8 má mít adaptivní tempomat ve standardu, akorát nevím zda jen evropská verze nebo všechny a od kolikátého roku.
Ale v brožuře na 07ku je to uváděno jako standartní výbava SRT8.
-
-
-
-
Gluck202 04.03.2011 23:37
Gratuluji majiteli...E-klasa za cenu Oktavky
:yes: to musi byt super sednout rano do auto a slyset ten fajnovy zvuk V8. Hned se clovek citi lip. Jak vysse kolegove diskutovali o plynu do velkoobjemoveho auta, tak sem pro. Benzin na blbnuti a plyn na klidnou a levnou jizdu. Dat to takoveho auta diesel by byla blbost a nebyl by to spravny pozitek. Jinak sem myslel ze je to tu samy milionar co nesetri na spotrebe, opak je pravdou bohati lide utraci, ale pote setri. Cena auto v CR je na urovni E a M5, v USA cena Oktavky. Pote je tu otazka koupim v CR oktravku nebo dovezu z USA E, M5 s poradnyma kreslama a 430 konema co zere jako oktavka RS? Vyhodil bych rezervu a dal tam nadrz na plyn, pokud si nekdo umi predstavit jak se meni takove kola chape...Preji hodne bezpecnych km...
1.7mega
[odkaz]
764tisic
[odkaz]
co je na nich jineho?-
Barrichello 21.03.2011 15:38
« Re: Gratuluji majiteli...E-klasa za cenu Oktavky
Co je na nich jiného?
DPH, CLO, doprava do čr, předělání na EU předpisy a velká marže prodejce :-)
A tebou uváděných 1,7 mega je nesmysl, neb i Impexta to dává za 1,3 mega (zde seterský Charger SRT8 - funglovka)
[odkaz]
Když si to dovezeš sám, vyjde tě to na 1-1,1 mega.
-