Recenze

9 Majitel

Hyundai Accent ELEGANCE, 1,6i CVVT

9.37 Uživatelé

Hodnoceno: 18× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai Accent, foto 1 Hyundai Accent, foto 2 Hyundai Accent, foto 3 Hyundai Accent, foto 4 Hyundai Accent, foto 5 Hyundai Accent, foto 6 Hyundai Accent, foto 7 Hyundai Accent, foto 8
Hyundai Accent, foto 9 Hyundai Accent, foto 10 Hyundai Accent, foto 11 Hyundai Accent, foto 12 Hyundai Accent, foto 13 Hyundai Accent, foto 14 Hyundai Accent, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Hyundai Accent Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1599 výkon [kW]: 82 kroutící moment [Nm]: 146 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.2 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 390 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.1 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Měl jsem 7 let starou Fabii a chtěl jsem ji obměnit za nové auto. Patřím k těm, kteří si kupují nová auta aby mohli poslouchat nekonečné a nekonečně hloupé dotazy známých PROČ?, když bazary jsou plné super aut za super peníze. :-)
Před 7 lety jsem za Fabii combi dal 430t., neboť nebylo v dané kategorii moc konkurence. (Námět na dlouhou diskusi). Dnes je situace jiná.
Po mnoha hodinách strávených na internetu a prohlídkách různých značek padla volba na Hyunda Accent.
Accent je čtyřdveřový sedan dle mého názoru velmi povedeného vzhledu. Přední část s mlhovkami působí lehce dravě, kufr nepůsobí dojmem něčeho přilepeného, jako u řady jiných sedanů. Interiér se skládá výhradně z plastů, což mě osobně nevadí.
Zvolil jsem výbavu elegance, ke které jsem si připlatil za boční a okenní airbagy a zámek řadící páky.
Motor byl trošku oříšek, neboť jsem váhal mezi 1,6 benzínem a dieselem. Nakonec zvítězil benzín.

Výbava auta za 330000,-Kč je tedy tato:
-6xairbag
-ABS
-kotoučové brzdy na obou nápravách
-posilovač řízení
-alarm, centrál s DO
-manuální klimatizace
-elektrické ovládání všech oken
-elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka
-přední mlhovky
-tónovaná skla s čelním pruhem
-loketní opěrka vzadu
-4 reproduktory
-zapalovač a zásuvka (možnost připojení dvou spotřebičů)
a řadu dalších věcí, za které si např Škoda u Fabie nechá zaplatit. (V konfigurátoru Škody mi nová Fabia combi se stejnou výbavou a motorem vyšla na 430000,-Kč)


Silné stránky

-výkonný motor, který je slušně odhlučněn
-brzdy
-prostornost (proti Fabii papírově i pocitově větší)
-velká zpětná zrcátka
-kufr; gumový koberec z Fabie kombi je na délku pouze o 2 cm delší,
na šířku o cca 3 užší.

Slabé stránky

-podvozek mi přijde trochu hlučný na krátkých příčných nerovnostech;
na běžných silnicích je v pohodě
-není kontrolka rozsvícených světel - specialita Hyundai-ů
-posilovač řízení při vyšších rychlostech ztuhne na můj vkus moc;
je to asi otázka zvyku

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto servisuji 4 roky v Pyramidě Průhonice. Naprostá spokojenost.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Naprostá spokojenost. V Autopalace Spořilov mi nechali dostatek prostoru a času si auto prohlédnout, vybrat barvu i doplňky.
Prodej proběhl bez jakýhkoliv zádrhelů v domluvený termín.

 

Novinky v recenzi

25.3.2012 20:20

Po 4 letech

Pro ty, co by si Accenta chtěli koupit v autobazaru, pár postřehů.
Auto má 4 roky, najeto necelých 60000 km. Za tu dobu průměrná spotřeba 6,2 l/100km. Accent je spolehlivé auto, jehož největší slabinou jsou bezesporu originální tlumiče. Jeden mi letos vytekl. Další závadou byla vadná cívka imobizéru - vyměněno v záruce. To je vše. Jen liju benzín do nádrže a jednou ročně servis.

8.7.2008 00:00

8.7.2008
Po 2 - 2,5 hodinách jízdy mě bolí zadek. Sedadla by mohla být tvrdší.

20.6.2008 00:00

Po 5000km:
Stálá spokolenost; max. rychlost podle tachometru 195km/h; spotřeba kolem 6,5 l/100km, což je vzhledem k výkonu auta slušné.

26.3.2008 00:00

Po 2000km:
- na příliš účinný posilovač řízení si jen těžko zvykám, zvlášť když v týdnu jezdím Atosem, který ho má "normální".
- ovládání mlhovek, resp. kontrolky v tlačítkách jsou "bezva". Není na ně vůbec vidět.
- Originální reproduktory jsou pro mě bez chyby. Ve spojení s Panasonicem 4x50w hrají skvěle i při vysoké hlasitosti. (Dost individuální)
- S autem celorodinná spokojenost.


Přidat názorDiskuse: Hyundai Accent ELEGANCE, 1,6i CVVT

Další vozy Hyundai Accent



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím bez problémů

praktičnost
10
prostornost
10

Ledničky ani skříně nevozím, 4 členná rodina s příslušenství se vejde v pohodě.

jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
8

Podvozek o sobě dává vědět

provozní náklady
10
náhradní díly
10

U dnešních aut stejné velikosti asi téměř srovnatelné

výkon motoru
10

Není co vytknout. 82kW je přesně to, co tohle auto potřebuje. Výrazně méně by asi způsobilo lenost auta a víc je zbytečné, protože podvozek má své limity.

spotřeba
7

Po 5000km kombinovaná spotřeba 6,4 l/100km. To je kombinovaná spotřeba udávaná výrobcem. 5,2 l/100km mimo město je nerealistický korejský sen o úsporném autě.

hlučnost motoru
8

V 90km/h "šepot květin". Ve 130 o sobě dá hodně znát.

kvalita sedadel
8

Mají menší boční vedení, což při "rodinné" jízdě vůbec nevadí. "Závodníci" mají asi problém. :-) Sedadla by mohla být tvrdší.

brzdy
10

Kotoučové na obou nápravách, jednoznačně vynikající. Brzdí okamžitě, neztrácejí účinnost.

zavazadlový prostor
10

Dostatečně velký pro 4 člennou rodinu a běžné používání.






Blesk.cz

Tipy na víkend: Na koloběžku, za kováři, do starých časů i hanbaté Prahy

Tipy na víkend: Na koloběžku, za kováři, do starých…

Další vlna rozvolňování přinesla i otevření nejrůznější památek, skanzenů, muzeí či vědeckých parků. Ve…

TEST Škoda Enyaq iV: První škodovka vyvinutá jako elektromobil!

TEST Škoda Enyaq iV: První škodovka vyvinutá jako…

Na český trh tento týden vjíždí Enyaq iV, první škodovka vyvíjená od základu jako elektromobil. Využívá povedený…

 

iSport.cz

Dortmund slaví výhru v poháru. Lipsko skolili Sancho a Haaland

Dortmund slaví výhru v poháru. Lipsko skolili Sancho…

Fotbalisté Dortmundu po čtyřech letech vyhráli Německý pohár. Pátý triumf v soutěži si Borussia zajistila…

ŽEBŘÍČEK platů v lize: 420 až 600 tisíc berou opory Plzně i obr a talent Sparty

ŽEBŘÍČEK platů v lize: 420 až 600 tisíc berou opory…

Deník Sport přináší exkluzivní žebříček TOP 50 nejlépe placených hráčů FORTUNA:LIGY podle hrubé základní měsíční…

 

Reflex.cz

Utrpení Jana Hamáčka aneb Kdo tu chce zabít sociální demokracii

Utrpení Jana Hamáčka aneb Kdo tu chce zabít sociální…

Podruhé za sebou je ČSSD ve vládě, balancuje ale na hranici politického přežití. Respektive neví, jestli se po…

Hlasování o vyslovení nedůvěry? Babiš protestuje, vláda přece všechno zvládá!

Hlasování o vyslovení nedůvěry? Babiš protestuje,…

Opozice zmobilizovala síly a vytáhla do boje! Po dlouhých měsících se naše dvě milé opoziční koalice konečně…