Citroën C5 (2011)
15.5.2011Citroën C5 Tourer je rodinný kombík, polykač dlouhých dálníčních kilometrů. Proto nečekejte opusy o zrychlení, příčném g a podobně. C5 není sporťák, a…
Citroen C5 (rokba79)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
c5III 12.06.11 19:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: LED v zadnych svetlach
V predf. verzii svieti len tá spodná časť, nakoľko v tej je umiestnená žiarovka. Práve ten tvar pismena L mi tam nepasuje. Ale to je len môj subjektívny názor. Napr. jaguár XF 2012 má tvar, ktorý má evokovať písmeno J, tu by mi pasovalo písmeno, ktoré by naznačovalo písmeno C, tým pádom by to bol jednoznačný rozpoznávací znak značky Citroen :yes: -
rokba79 12.06.11 18:37
« Re: Re: Re: Re: Re: LED v zadnych svetlach
Teď přesně nevím, co máš na mysli. LED pro denní svícení na C5 má tvar písmene L, které kopíruje dolní a vnější okraj světlometu, a má přesně stejný tvar, jako u předfaceliftovené verze, jediný rozdíl je, že tam byly původně žárovky. -
c5III 12.06.11 13:18
« Re: Re: Re: Re: LED v zadnych svetlach
Musím len potvrdiť. LED svetlá sa mi páčia, ale v tomto tvare svetlometu mi lepšie vyzerajú klasické denné svetlá. Keby dizajneri trochu pri flt trochu popracovali a vložili viac kreativity do tvaru LED svetiel, a nie ich len vsadili do miesta v rohoch svetlometu, bolo by to lepšie. Ale možno si to nechali do novej generácie C5. -
maro-01 26.05.11 12:31
« LED v zadnych svetlach
mam za to ze C5 break z roku 2011 nema v zadnych svetlach LEDky okrem hornej brzdovky pod stresnym spojlerom. Minimalne 2010 predfejslift ma len "imitaciu" LEDiek v podobe priehladnych krytov pod vonkajsim krycim sklom svetlometu, ktore maju navodit LED dojem. -
rokba79 17.05.11 20:09
« Re: Pravý Francouz
Neberu si to špatně, vnímání krásy a škaredosti je subjektivní. Monochrom displej uprostřed je jen na rádio a telefon a za jízdy na něj obvkle koukat netřeba, navíc mě monochromatické zobrazení neuráží, dokonce jej v autě vítám - je to přehlednější. V tachometru je další velký dispej a ten je barevný. Palubní deska mě naopak příjde pěkná a výtvarně čistá. Zatímco konkurence si v této třídě hraje na luxus umělohmotným dřevem, tak tady je opravdu hliník, a přitom si nehraje na něco, čím není (jako třeba škodovky:) A hlavně mrkni na ta sedadla... ;-) -
c5III 17.05.11 18:30
« Re: Pravý Francouz
Tak čo sa týka toho škaredého interiéru, je to subjektívny názor, to čo je pre teba top, je pre iného škaredé, takže kukanie po konkurencii?...monochromatickým displejom v strednej triede začínajú skoro všetci konkurenti ako insignia, mondeo, 508, avensis...dokonca aj 3 BMW má monochromatický displej, ale to je mimo konkurentov...príchodom novej generácie C5 začal v diskusných reláciách prevažovať názor o málosti miesta v interiéri. Dovolím si nesúhlasiť, je tam presne toľko miesta, koľko v strednej triede má byť, pre vodiča až až, a v zadu pre členov rodiny tak isto. -
Tomstone 17.05.11 16:18
« Pravý Francouz
Udělals pěknou recenzi, ze které je i jasně patrné, proč zrovna tohle auto. Mohl bych se s takovými myšlenkovými pochody ztotožnit, naštěstí ještě nejsem v totožené situaci ;-) O co víc je ale krásnější exteriér, o to škaredší je interiér- hrozný volant, monochromatický displej, hroznou palubovku a málo míst. Neber si to špatně, je to jen můj subjektivní názor. Kdyby si chlapci nalili čistého vína a propříště se koukli ke konkurenci, tak bych měl výběru kombíku jasno. Ať dobře slouží a budu se těšit na aktualizace :-) -
sgt 17.05.11 11:52
« Dobrý výber
Gratulujem, nových C5 zatiaľ nie je moc na cestách vidieť, ale pomaly sa rozširujú.
Neuvažoval si o svetlom interiéri? Ten sa citroenu náramne vydaril, je pekne presvetlený a cítiš sa viac ako v obývačke ;-) Určite je s ním viac starosti, ale s udržiavaním je to celkom v pohode. Koža sa čistí jednoducho, plasty tiež, len koberce bude treba sem-tam pretepovať. Mám 3 deti a je to úplne v pohode :-! -
pařát 16.05.11 22:45
« Blahopřeju
Ahoj,
blahopřeju k pěknému autu. Mám podobné necelý roka a jsem velmi spokojen. Můžu podepsat Tvoje hodnocení, pozitiva i negativa souhlasí. Ještě bych zmínil jednu nepříjemnost: při manipulaci vrže vniřní madlo dveří (podobně jako u Octávek).
Mám 2.0 HDI 103 kW, výkon je na běžné použití dostačující. Verze 120 kW má, přesně jak píšeš, docela velkou díru v nízkých otáčkách, ale pak silně zabere, celková dynamika tomu odpovídá. Slabší varianta je lineárnější a příjemnější na běžné ježdění, naopak chybí nakopnutí kolem 1.800 otáček a odpovídající zrychlení. Zajímavý by mohl být i 1.6 THP, jen mě prodejci varovali, že jsou s ním na rozdíl od HDI občas problémy??? -
Giorgos 16.05.11 15:59
« Re: C5
Paráda ! Další recenze na C5 III (X7) Určitě budu sledovat i zkušenosti z provozu. Přece jen jsem si na to pohodlí a způsob řízení navykl za ty necelé 2 roky... a tohle auto by mohlo být časem dalším kandidátem v pořadí. :yes:
Co se týče údržby... dost info jsem vyčetl o těchle vozech na [odkaz]
Ještě před koupí vozu jsem podle zkušeností ostatních mohl získat jakous takous představu o tom jak kvalitní auto to je, na co si dát pozor... co občas může odejít.
Zatím určitě nelituji.
A dávám 3 x 10 ;-) , dobře jsem si početl a fotky jsou taky krásné ! -
bubaaaack 16.05.11 15:20
« C5
.....jedine dve veci, ktera me u nove generace mrzi, je to, ze ma uzsi interier a o dost mensi kufr nez predchozi typ, kterym momentalne jezdim. Tim ale jinak moje vytky konci. Tobe musim dat naprosto objektivnich 3x10. Tvoje recenze se dobre cte a budu se tesit na prubezne aktualizace, mj. i proto, ze tvoje specifikace bude s velkou pravdepodobnosti i moje pristi volba. Preju co nejvic stastnych namornich mil..... -
ManInBlack 16.05.11 14:49
« Design
Souhlasím s tím, že je to krásný a elegantní auto. A taky s tím, že ta předchozí generace, byla z designového hlediska hrůza (z technického nevím). Ale mně se stále ze současných Citroënů nejvíc líbí C6 :-) Nicméně to nesplňuje požadavky ohledně prostoru v kufru. Jinak moc dobrá volba i recenze :yes: -
c5III 16.05.11 13:17
« Krásne auto
Gratulujem ku kúpe skvelého auta. čo sa týka výkonu motora, tak tých 120 kW na rodinný typ auta je úplne postačujúcich, ja mám 103 kW verziu a už tá postačuje až až, aj keď ja mám sedan. Za rok a pol používania môžem len potvrdiť, že čo sa týka radenia a riadenia, tak to je presne také....citroenovské. Ale presne to je to prečo ľudia kupujú tieto autá, chcú ich mať naďalej také citroenovské, komfortne, pohodlné, bezpečné = ideálne rodinné auto. Jedine tú kávu nie ja za jazdy kam dať. No čo už, dizajn je dizajn. Jediný detail, ktorý ma štve je ten, že po roku a pol, po prejazde poriadnej diery, alebo poriadne veľkej priečnej nerovnosti sa spoza stredoveho panelu ozve nejaký ten pazvu. Detail, ktorý väčšia časť rodinnej posádky ani nezaregistruje, ale mňa aj tak štve! Ale zase ma ukľudňuje to, že po rovnakej trase chodím aj s rovnako starou A4 a Oktáviou a tie sú na tom rovnako. No čo už, výrobcovia tieto autá vyrábajú na jazdenie po cestách, nerátajú s tým, že niekde v srdci Európy ľudia jazdia na tankodromoch :-). Želám veľa šťastných kilometrov. Aktuálne musím svoj príspevok editovať. pazvuky odstránené. vymenený panel, ktorý je okolo radiacej páky a panelu autorádia a klimatizácie. Už od výroby sa mi zdal nejaký uvoľnený, pri porovnaní s inými C5 v ňom bola dosť veľká mechanická vôla. Tak som sa nakoniec rozhodol to riešiť s predajcom. V stredu mi ho vymenili, panel sa ani nepohne a nič nevrže, nepuká.