Škoda Octavia (2001)
15.5.2007Na začiatok chcem povedať, že toto auto nepatrí do kategórie terénnych vozov. Je to síce auto s pohonom všetkých 4 kolies,ale nie je určené na…
Škoda Octavia Combi (renzo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"anonym" [85.119.88.XXX] 20.05.07 00:35
« 4x4 turbo sport
mám 4x4 1.8T 20V SEDAN zatím dobrý spotřeba je vyšší ale při lehké noze sedá jed normálně není to terenní vůz ale osobák s pohonem dvou předních a při prokluzu o 10 stupnu čtyřkolka ale bez uzávěrky to znamená že těžší terén níčí spojku nedoporučuji delší námahu ale v nouzi umí vůz pomoci nafta je asi lepší ale benzín je živější každý si myslí že pokud upraví ŘJ má lepší auto ale při neodborném zásahu může i poškodit nastavení z továrny a bez dalších ůprav je to nedostatečné např vačková hřídel a ktomu je zapotřebí vzorec na ůpravu sacích a výfukových ventilů a výměn filtrů brzd a kotoučů s lepších materialů odvádějících teplo tlumičů a pružin vše ve sportovním duchu a to může přijít na slušný peníze a výsledek nemusí být stoprocentní odhadem 50 000Kč v základu bez cen na doladění výkonu 150kw 200k 0-100 za 6.5s max.265km/h 310Nm krout moment u mého motoru kdo zaručí že to tak je drahá zkušenost nemyslíte spotřeba o litr nižší když má někdo hodně peněz tak proč ne ale to už je sportak ne osobák -
neregistrovaný: "Hooonza" [195.70.138.XXX] 15.05.07 21:01
« Rychlost není pro spojku problém
Zadní diferenciál a spojka je shodná s toutéž jednotkou, jíž nalezneš i v Golfu R32 (mající maximálku 250 kmh). Navíc spojka pracuje v olejové lázni, takže když budeš pravidelně měnit olej a filtry, tak vydrží po celou dobu života auta nezávisle na provozních podmínkách. O diferenciál se neboj, ten s rychlostí problémy nemá (je dimenzován do Německa, jako všechny koncernové vozy kromě exportních verzí pro USA).
Mám taky O1 4X4 TDI 74 kW , možná jí sem časem taky přidám... -
"-- skrytý --" 15.05.07 18:09
« 6bodu
auto vypada pekne, jen tomu moc nerozumim, proc sis koupil 4x4 a na to takovy nizkoprofily? to me vzdycky muze strelit, kdyz vidim neco podobnyho. Asi jako Transporter s tim samym. Do terenu ti tohle asi na nic nebude, tak nevim proc mas 4x4. Ale vypada to na tom skvele, fakt design suprovy, ale postrada to logiku. Jinak vymen jeste fotky a mel bys to za vic bodu. Tu kritiku ze zacatku ber jen jako muj osobni nazor. Jeste jednou auto je pekny! -
ps1818 15.05.07 17:41
« 10b, ale zlepši foto a text...
Máš odo mňa 10b, aj môj otec mal takú istú, ale v inej farbe (7Q7Q), nabehal vyše 200.000km a menil len olej a rozvody. Super spoľahlivé a neskutočne elegantné auto! A nyvše 4x4 - čo viac si priať... Za to tých 10 bodov. Ale tie foto beriem len ako dočasnú záležitosť, nájdi si čas a porob čosi lepšie. Potom bude s nimi úplná spokonosť ;-) A ešte jedna vec - znak "@" sa anglicky číta ako "at", čiže "pri" alebo "u". No a písať, že motor má výkon 74 kW "pri" 240 Nm (a ešte k tomu na mínus prvú), je hlúposť ako voda v koši. Asi si si to trošku poplietol, výkon a točivý moment sú dve rozdielne veličiny, pričom obe sú závislé na otáčkach (okrem iného). Teda ak už si chcel používať zavináč, správne to malo byť 74 kW @ 4000 min-1, resp. 240 Nm @ 1800 min-1. ;-) Neber to ako kritiku, ale ako školu života :yes: :yes: :yes: