Škoda Octavia (2001)
15.5.2007Na začiatok chcem povedať, že toto auto nepatrí do kategórie terénnych vozov. Je to síce auto s pohonom všetkých 4 kolies,ale nie je určené na…
Škoda Octavia Combi (renzo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"anonym" [85.70.214.XXX] 04.06.07 18:44
« Re: Re: Trochu při zemi
No ono zase Oktávka není jedna z nejlevnějších ve své třídě, a poruchovost je u ní taky. Já ti to vůbec neberu tu tvojí chválu na tvé auto a ta tvoje O 4x4 je fakt celkem povedená,ale pořád jsem u země i s tou mojí O 4x4 1.8T. Ale jenom proto,že vím,že jsou povedenější auta a nemusí to být drahé luxusní limuzíny ( např. Toyoty,Mazdy,Hondy,Nissany apod.)
A moje volba Oktávky byla hlavně pro cenově dostupný pohon 4x4 (i když bych raději bral Allroad). -
renzo 04.06.07 11:46
« Re: Trochu při zemi
Ano je to len Octavka,ale mne prirastla k srdcu takze len v dobrom ... nemusis mat boja,vyskusal som kopec aut,ale podla mojho vkusu je naj octavka pri tej cenowej relacii aku mam dostupnu a pri ostatnych skutocnostiach(diely,servis,atd) ..a na uzasne Slovenske cesty staci,jasne ze BMW M5 Combi je o niecom inom,ale aj ta cifra..a na tu budem musiet setrit dost dlho ... -
neregistrovaný: "Marcus" [85.70.214.XXX] 03.06.07 21:07
« Trochu při zemi
Z auta děláš druhé nejlepší na světě. Je to jenom Oktávka a asi by jsi se měl svést i v něčem jiném,aby jsi věděl, že toto není vrchol techniky.Jasně, že si své chválíš,ale prosím nepřechvalovat,já ji mám taky a vím,že je to jen Škodovka :-! -
neregistrovaný: "Dogs" [195.146.158.XXX] 24.05.07 14:01
« Re: 6bodu
Skuste porozmyslat, ze na Slovesnku pada aj sneh a obcas su dediny dost tazko dostupne v horach, cesta tam vsak je, preto nepotrebujes terenne auto. Potrebujes, aby malo trakciu na snehu a na to Octavia 4x4 je, nie na to, aby sa s nou behalo po lese ;-) -
renzo 22.05.07 10:13
« Re: Cena
Takže wiem že idu tak nad 400,ale pokial ti staci face-lift rocnik 2001,nabehanych okolo 100.000 km a nemusi byt cierna tak werim ze do 350 ju musis mat(samozrejme v elektrike a so vsetkymco ma mat)..nebudem tu rozpisowat kolko nas vysla tato,ale ak ta to zaujima tak napis na vladoo@zoznam.sk a tam Ti rad zodpowiem na akukolvek otazocku ;) :-) -
"anonym" [85.119.88.XXX] 20.05.07 00:35
« 4x4 turbo sport
mám 4x4 1.8T 20V SEDAN zatím dobrý spotřeba je vyšší ale při lehké noze sedá jed normálně není to terenní vůz ale osobák s pohonem dvou předních a při prokluzu o 10 stupnu čtyřkolka ale bez uzávěrky to znamená že těžší terén níčí spojku nedoporučuji delší námahu ale v nouzi umí vůz pomoci nafta je asi lepší ale benzín je živější každý si myslí že pokud upraví ŘJ má lepší auto ale při neodborném zásahu může i poškodit nastavení z továrny a bez dalších ůprav je to nedostatečné např vačková hřídel a ktomu je zapotřebí vzorec na ůpravu sacích a výfukových ventilů a výměn filtrů brzd a kotoučů s lepších materialů odvádějících teplo tlumičů a pružin vše ve sportovním duchu a to může přijít na slušný peníze a výsledek nemusí být stoprocentní odhadem 50 000Kč v základu bez cen na doladění výkonu 150kw 200k 0-100 za 6.5s max.265km/h 310Nm krout moment u mého motoru kdo zaručí že to tak je drahá zkušenost nemyslíte spotřeba o litr nižší když má někdo hodně peněz tak proč ne ale to už je sportak ne osobák -
neregistrovaný: "Hooonza" [195.70.138.XXX] 15.05.07 21:01
« Rychlost není pro spojku problém
Zadní diferenciál a spojka je shodná s toutéž jednotkou, jíž nalezneš i v Golfu R32 (mající maximálku 250 kmh). Navíc spojka pracuje v olejové lázni, takže když budeš pravidelně měnit olej a filtry, tak vydrží po celou dobu života auta nezávisle na provozních podmínkách. O diferenciál se neboj, ten s rychlostí problémy nemá (je dimenzován do Německa, jako všechny koncernové vozy kromě exportních verzí pro USA).
Mám taky O1 4X4 TDI 74 kW , možná jí sem časem taky přidám...
Černá barva mu sluší, stejně jako kola - super!