Škoda Octavia (2007)
9.11.2008Myslím, že dvojkovou oktávku není třeba moc představovat. Verzi RS jsem si vybral hlavně kvůli silnějšímu motoru a vzhledu, který ji odlišuje od…
Škoda Octavia II (prettorian)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
prettorian 11.11.08 19:18
« Re: Re: Spotřeba PD vs. CR
OII RS se dela uz jen s CR. se podivej na stranky skody. ten clovek mi psal, ze jezdi mesto,okrsky i dalnice a dlouhodoby prumer ma 6.. na nadrz ujede cca 900 km.. to je dost dobry... proto mi to trochu vrta hlavou.. ale objednaval to v dubnu a to jeste CR podle me nebylo.
no a kdyz jsem jednou jel celou D1 180 s rakvi!!, tak jsem mel prumer 10... ale jinak myslim, ze se tech 200 da jet kolem 8,5-9 litru -
Hanss (MoDo Team) 11.11.08 19:06
« Re: Spotřeba PD vs. CR
No tak nevim, že by se OII RS dělala s CR?!?
čili má taky 2,0TDI PD a k tý spotřebě, asi to myslel tak, že i když občas chvilku jede po dálnici 200, tak pak má průměr těch 7 lt. - stále se 200 jet nedá a kdyby, tak při 200kmh si diesel bere tak min. 10 l/100km !! -
prettorian 11.11.08 19:00
« Spotřeba PD vs. CR
Ted si zrovna pisu s jednim clovekem, co ma taky dieselove ereso, jen si neni jisty, jeslti PD nebo CR.. nicmene mi rekl, ze ma dlouhodobou spotrebu 6 litru a i kdyz jede po dalnici pres 200, tak se nedostava nad 7 litru.. to je mi dost zvlastni, p rotoze ja pri 160km/h mam na dalnici 7,5.. pri 200 bych mel tipuju tak 8,5 litru.. co si o tom myslite? -
kuko 11.11.08 15:22
« Hezká Oktávka
Tož já sice nejsem skalní fanoušek Škodovky, ale Oktávka II RS je skutečně hodně povedená. A tahle barva se mi na ní líbí úplně nejvíc. Diesel/benzín to je věc každého individuální. Já sice můžu 100x tvrdit že benzin, ale když někdo najede 2x tolik, tak holt je ten nafťák výhodnější ať počítám jak počítám...
To s tím bleskem bylo hustý, vlastně i s tím traktorem. Náběh na něco podobného jsem taky zažil - manželka akorát předbíhala, na úzké okresce, ale rovinka snad 5km. Na vedlejší stál traktor a tvářil se že nic. Tak se teda rozjela a při asi 110km/h a 200m od nás se najednou traktor pohnul...Teda adrenalin mi tekl i z uší ;-) Naštěstí ho napadlo, když už se teda rozjel, i mrknout jestli může a pochopil že nemůže >:-[] -
prettorian 10.11.08 23:07
« Re: Re: Re: Re: CHIPTUNING
tak to ja zase znam spoustu lidi, co maji auta chipnuty a nikoho, kdo by si stezoval.. az na jednoho blazna, co si svoje dieselove ereso nechal nekolikrat chipovat, aby tam mel co nejvetsi vykon a postupne mu to odchazi, cmudi, no proste znicil auto..
ale vetsinou jsem videl chipy ve starsich 1.9 TDI oktavkach a lidi s tim byli fakt spokojeni. kamarad i pri 180 po dalnici mel spotrebu do sedmi litru, coz nechapu.
dalsi kamos ma chip v audi tt kde ma 2.0 tfsi, ma tam asi 240 koni a taky si to pochvaluje.. a s tou spotrebou je to asi tak, ze ti neklesne, pokud zacnes vic vyuzivat ten navyseny vykon. kdyz budes jezdit stejne, tak ti to bude zrat min. ted se nabizi otazka, na co to chipovat,kdyz budes jezdit stejne, ale aspon ja vidim vyhody toho chipu v narazovem vyuzivani toho vykonu.. i ted malokdy slapnu na podlahu... vetsinou kdyz fakt potrebuju rychle predjet nebo kdyz me nekdo vyprovokuje ;) -
Elsin 10.11.08 22:07
« Re: Re: Re: CHIPTUNING
Děláš doře, nevěř tomu, že by byl výkon lineárnější, kdo trochu ná ladění motoru, tak ví, že to je přesně naopak, kopanec bude ještě větší. Dál nevěř snížení spotřeby...sice se najde několik tunerů, který ti to odpřísáhnou, ale 80% lidí je s chiptuningem silně nespokojená..
Jinak pěkný auto, nechápu ale, proč sis tam nedal benzín...:( no, že to řikám zrovna já -
TurboKluk(smazat hodnoceni) 10.11.08 22:04
« Re: Re: zrychleni
Tak jsem teď byl u turboslečny a vyzkoušel jsem si to pružné zrychleni.
A výsledky následujíci.
80-120km/h--- na 3st. zhruba 6sekund ale u 120 skoro 5tisíc otáček na 4st. zhruba 7 sekund problem že když jsem jel konstantně těch 80 tak celkem trvalo než se na čtyřku ten motor chytl a začal pořádně tahat.
takže ty rs musí byt fakt rychlejší,, ale pravda že u TDI je problem s kratkymi rychlostmi -
prettorian 10.11.08 18:30
« Re: Re: CHIPTUNING
no stejne se defacto rozhodnutej, ze na to kaslu...
mne nejde moc o ten vykon.. nejezdim porad po plnym, ze bych furt nekde zavodil apod.. obcas se ale vyssi vykon hodi na predjizdeni..
a taky bych uvital o neco nizsi spotrebu na dlouhych trasach.. no a nejvetsi odmena by byla rozlozeni prubehu vykonu.. ty kopance jsou fakt strasny -
STi (Modo Team) 10.11.08 17:25
« Re: zrychleni
Osi tak to bude určitě zajímavý úkol pro Hansse to se mnou změřit (ikdyž teda s kombikem no). Co jsme ale měřili bylo 0-100km/h a to dal kombik za 7.22s (podle zázračného stroje Beltronic). A ještě překvapivější bylo stejné měření Leona FR TDI (tedy stejný motor)... 0-100km/h za 6.5s!
Pokud jedu podle předpisů a zbytečně na to nedupu, netvrdnu v zácpě, tak se pod 6 dostanu vždycky, spíše kolem 5,5l, ale pokud si dopřeju sílu motoru tak je to kolem 6,5l. Samozřejmě mimo dálnici pouze okrsky.
Aktuální spotřebu při 140km/h mám mezi 6,5l až 8,5l záleží jestli jede člověk opravdu po rovince a jestli nefouká vítr. Jinak čistá rovinka cca 7,0-7,5l