Diskuse

Mercedes-Benz C (2014)

1.11.2015

Hlavnou motivaciou na vytvorenie mojho prispevku je skutocnost ze uz rok priebezne pozeram moje.auto a nikto sem este nepridal ziadnu recenziu ci…

 

Mercedes-Benz C (povo)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 05.11.15  08:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Ja celkom nechápem tento Tvoj boj, keď tvrdošijne presviedčaš, že Octavia RS je rýchlejšia, ako C250d. Je úplne logické, že výkonnejšie a ľahšie auto zrýchľuje lepšie, ako slabšie a ťažšie. Skrátka presviedčaš, že voda je mokrá. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto kornel

    kornel 05.11.15  01:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Ja nikde neriešim otázku zákrut ;-)

    Ale nebudem ti teda ďalej spamovať, za mňa su fakty jasné, teba nechám ďalej onanovať nad svojím CDI, je to raketa na kolesách, máš pravdu, všetky videá na YT sú lži, jedine renomovaný motoristický časopis to zaručí.. Nevadí, hádať sa nechcem, môžeme to uzavrieť v pokoji, nechcem ťa vytáčať skutočne >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto povo

    povo 04.11.15  23:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Ty máš s tímu videami nejaký problem asi to bude vážnejšie než som si myslel. Pre mna ma jedinú výpovednú hodnotu TELEMETRIA a nic iné. Tvoje rozprávky ani videá z youtube nie su smerodajne. Udávam ti renomované motoristické časopisy ktoré majú Telemetriu a testy robia na rovnakej trati! Ak chceš vyvracať tie časy budeš im musieť napísať do redakcii ze na základe videí z youtube si myslíš ze ich TELEMETRIA je nepresná >:D skús dat vedieť ako si pochodil >:D a mali by asi radšej používať stopky:) ved ty si vlastne vynašiel novú metódu merania >:D urobíme priemer z youtube videí ktovie možno sa to uchytí aj medzi motoristickými novinármi.

    Nie ty si sa pustil do toho ako prvý s krútiacim momentom ktorý údajne nezodpovedá zrychleniu.
    Rekapitulácia: 0-100 najrýchlejší meraný cas 6.6 obidve rovnako (mimochodom to je to co si hovoril ze nezodpovedá to :D) 0-180 O RS O 3.5s rýchlejšia. Maximalka je slabšia ako u O RS V4 z 5 meraní.
    Este sa pozerám ze na brzdách je zo 100km/h O RS o 4.5 m horšia ani nechcem vedieť ako je to z 200Km/h to bude cez 15m čiže tak tri dĺžky auta.
    Inými slovami stačí ze ma O2 RS slabšiu chvíľku C250 s ňou bez problémov drzí krok a to ma o 12 KW menej a este aj lepšiu maximalku v 4 z 5 meraní. Toto je vážne asi najlepsi benzínový motor roka >:D

    Co máš stale s tými videami? Ak nájdeš tie hodnoty ktoré uvádzaš v akomkoľvek renomovanom motoristickom časopise tak sem s nimi ináč je to jedna pani povedala. Tieto auta boli nespočetne krát testované a nie je problem si to nájsť ako som to urobil ja. Ináč tu iba spamujes diskusiu a porovnávaš ani sám nevieš co vlastne.

    Ja jazdím v Nemecku pravidelne a viem ake auta stíhajú 240 nie po rovine ale aj do zákruty a O RS 2.0 tsi to nie je. Ta nová RS 230 s diferenciálom ta ma na to všetky predpoklady.
  • « 00 Reagovat !

    foto kornel

    kornel 04.11.15  22:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Nerozumiem prečo si taký nervózny :-) skrátka fakty hovoria jasnou rečou, viď časy dosiahnuté na videách, ktoré nieje problém nájsť na YT.. 5 videí a 4x čas 30sek, + 1x 34sek. Čiže netušim skutočne o akých domnienkach a snoch mi tu píšeš, zrejme sa tak trochu jedná o tvoje haluze, sny a domnienky ;-)

    Ono mne to je v podstate šuma fuk, ale keď si sa tu do toho až tak vehementne a emotívne pustil, tak mi teda ukáž aspoň 3 videá, kde to tento voz s týmto motorom dá za 25s, dovtedy bohužial len vyprávaš prázdne litánie do vetra ;-)

  • « 00 Reagovat !

    foto povo

    povo 04.11.15  22:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Zobuď sa uz z tých videí uz prosím ta pozeráš zlý ročník a model zrejma. Aj vieš ci to natáčali na zimných ci na letných gumách? Ci mali v nádrži naftu alebo mala 8-15% bio zložky ako tomu často býva v rak a Nemecku a v iných štátoch? Aj vieš ci tam sedeli 1 al 2 vzadu alebo nikto? Aj vieš ci išli do mierneho stúpania ? Protivietor? Nevieš nic ale mudrujes haluze A co je najlepsie SPOCHYBŇUJEŠ fabrické údaje lebo tie od Škody s nedávnou kauzou Koncernu su úplne dôveryhodne. Ty si tu rozprával ako ten krútiaci nie je adekvátny a ja som ti doložil hardcore dáta kde 2.0TSI trvá a trvá a trvá kým sa zobudí k nejakému záťahu veď to dáva takú silu od spodu ako Felicia ci Fabia si robíš snáď srandu >:D co je na tom motore take skvele okrem toho ze ked ho budem točiť ako blázon medzi 4.5-6.5 tak potom možem obiehať... >:D a zaroven meniť olej každých najneskôr 10 tisíc a predať ho najlepsie pred 100 tisíc. Ked chceš argumentovať tak argumentuj s faktami nie s neuveriteľnými domnienkami.
    Neviem aké videá pozeráš ja som videl video za 25s. Aj keby 2.0TSI to dal hneď za 21s vôbec mi to netrhá žily. Tvojich 10s je utopia z ktorej sa musíš uz len vyspať. A ani neviem kde by si chcel tých 10s nabrať ked z 0-100 idu rovnako rýchlo a potom asi ide Ccko na voľnobeh ci? >:D
    Tu nejde o obhajovanie ale snáď si nemyslíš ze ta tu nechám spamovat blbosti na základe niečoho co sa nedá porovnať.
    Práve som si našiel hodnoty merané Auto Motor Šport, Auto Zeitung, Šport Auto, Auto Bild takze:
    O RS 0-180 19-21.1 0-100 6.6-7.2 Maximalka: 243-247
    C250 0-180 22.5-25 0-100 6.6-7.4 Maximalka: 247-247
    Čiže na rovine co je najsilnejšia disciplína RS este predbehnem 2.0TSI:D tak toto ma vážne dostalo... No comment To bude asi to kraľovanie co si spomínal.
    Skúsim nájsť aj ako to vyzera s RS a C250 nad 200km/h ak to niekto niekedy zmeral a teraz nemyslím videá na youtube.

  • « 00 Reagovat !

    foto kornel

    kornel 04.11.15  19:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Neprežívaj to tak intenzívne, dokopy v podstate o nič nejde >:D .. aj keď chápem, že každý si tak trochu bráni to svoje nové autíčko, hoci tak trochu s ružovými okuliarmi :-)

    Inak väčšina nových TSI mávajú bežne o 10% vyšší výkon v sérii, než papierova udávaná hodnota.

    P.S pozrel som si 5 videí 0-200km/h a musím ťa sklamať, ani na jednom sa s tým pod 30sek. nedostali ;-) Dokonca v jednom videu 34sek. takže nemyslím si, že tu sa dá hovoriť o náhode, či nejakých chybách merania, alebo že všetci šli do kopca (jo kopec na everest :D ), či všetci do jedného s protivetrom jak uragán a pod. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto povo

    povo 04.11.15  18:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Je skoda ze sa nerozumies veci a pleties veci ktore si nikdy ani nevidel ani nezazil.
    Ja ti natocim video ako davam 0-200 za 18s a co potom? Bavit sa tu na zaklade nejakych videi z youtube je uroven zakladnej skoly.
    Podloz svoje argumenty vecne a este raz si pozri priebeh vykonu a krutiaceho momentu a rozmyslaj nad tym.

    Za kratsi koniec taha v kazdej situacii:D
    Vazne? Tou jazdou aku potrebujes na to aby si kraloval s TSI v kazdej situacii aj to iba kvoli tomu ze motor je silnejsi na RS o 12Kw znamena nikdy neist pod 4500 otacok pretoze IBA vtedy este LEN ZACINAS mat vacsi vykon uz to chapes? Takou jazdou je ale TSI rozhasene do 100.000Km. O Nm sa nemusime bavit tie su vzdy nizsie. Cize od 1.5-6.5k ot kraluje TSI IBA medzi 4.5-6.5 cize iba v spektre 2k ot kraluje:) a aj to iba na rovine (do kopca je vsetko inak) a iba kvoli tomu ze ma papierovo o 12Kw vacsi vykon kvoli nicomu inemu.

    Sorry ale toto je slabucky benzin. Benzin co ide poriadne musi tahat ODSPODU ale to nie je pripad tohto auta/motora zial - toto ma odspodu vykon ako starsia Felicia a potom ako starsia Fabia az kym sa to nedostane na 3000 ale realne ZACINA mat navrch az OD 4500.

    Pre tvoje pochoponie ti poviem ze uz sa ma jeden na 211k turbo benzine pokusal obehnut do kopca na dvojprudovke pri stupani (mozno 2-4%) ale sa mu to nepodarilo a isli sme obidvaja po 180Km/h viac sa uz nedalo kvoli bliziacej sa zakrute - ani nespravil predbiehaci manever iba sa drzal za mnou a to som mu este pekne rozrazal vzduch (Dovod? krutiaci moment ktory si tu spominal. RS by dopadla rovnako).
    Ano na dialnici na rovine by to RS vidalo ale trvalo by to stovky metrov a vdaka tomu ze ma +12Kw.
  • « 00 Reagovat !

    foto kornel

    kornel 04.11.15  16:37

    « Re: Re: Re: Re: Prémia

    nejde len o 0-100.. 0-200 je už o dynamike vozidla dostatočne vypovedajúce.. takže skús menej vytrhávať veci z kontextu a brať na zreteľ všetko čo je uvedené, nie len to čo v danej chvíli dotyčnému vyhovuje :-)

    P.S a ver tomu, že aj pri zrýchlení z 0 na 100, má čo povedať kr. moment.. ono nie nadarmo na šprintoch často vyhrávajú práve dízle ;-) .. Preto ja tvrdím, že vzhľadom na tých 500Nm má ten motor pomerne slabé čísla v dosahovaných časoch z 0-100 resp. 0-200. Snáď sa tu bavím s normálnym človekom, ktorý chápe písany text..
  • « 00 Reagovat !

    foto kornel

    kornel 04.11.15  16:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Zbytočne veľa "rečí" dokopy o ničom, pritom namerané hodnoty 0-200 hovoria úplne jasnou rečou.. skrátka tento dízel ťahá oproti 2.0TSI za kratší koniec a je pomalší v každej situácii. Neviem o čom sa tu máme dohadovať :-) polemizovať tu o otáčkach 4205 a podobné nezmysly je zbytočné, to TSI budem držať nad 4000ot.min a ten dízel si jednoducho ani neškrtne, to je celé. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto povo

    povo 04.11.15  13:40

    « Re: Re: Re: Zahrievanie

    U mna ta chladiaca trva ako pisem - pri nazvyme to neskodnom zahrievani motora (radi sa cca pri 2.200-2.400) je to cca 10km, pri jazde na spotrebu je to aj 16-20Km. Ak sa bude dat zmerat u tohto motora teplota oleja cez appku updatnem to sem.
  • « 00 Reagovat !

    foto povo

    povo 04.11.15  13:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Celkom urcite neplati uz len preto ze podmienky za ktorych boli tie casy dosiahnute za prve nevieme a za druhe celkom urcite neboli rovnake. Neviem preco spominas stale 30s ty si nasiel video za 30s ja za 25s so what? Rozdiel urcite nie je 10s a to este Oktavka moze byt aj o kusok lahsi kus auta a ma 12Kw naviac cca 10% viac vykonu oproti Ccku - ak by nebola o kusok rychlejsia tak to by soudruzi museli urobit niekde velku chybu. Pozri si test C220 na auto.sme - Chvala meria vsetko cez telemetriu mas istotu ze hodnoty su medzi sebou porovnatelne - ked tvrdi vo videu ze C220 nameral skoro rovnake/podobne hodnoty ako RS dieslovej verim jemu ako no name source (pritom C220 je o 14k slabsia ako RSa).

    Coho by som sa skor obaval je to ako ta Octa RS bude drzat stopu a ci bude pokojna v nejakej tiahlej dialnicnej zakrute v 230-240Km/h. Dnes aj na Hyundai i30 viem ist 200 ale o to nejde. Jedine v com moze byt ako tak dobra je zrychlenie na suchu na rovine.

    Dal som si tu namahu a pozrel si vykonovu krivku 2.0TSI - to auto je do 4250 ot pomalsie a VZDY ma mensi vykon - rozdiel je este v tom ze je to 2.0TSI ma o 12Kw viac!
    RS 2.0 TSI:
    1500ot: 57Kw / 350Nm C250: 80Kw / 500Nm
    2000ot: 77Kw / 350Nm 100Kw / 490Nm
    3000ot: 110Kw / 350Nm 130Kw / 430Nm
    4000ot: 144Kw / 350Nm 150Kw / 350Nm
    4.5 - 6.5k ot: 162Kw / moment kontinualne klesa ku 200Nm

    Pozri sa na udaje nizsie pre C250 a musi ti byt jasne ze RSa je do 4250 otacok pomalsie auto! Tolko k tomu tutti benzinovemu motoru.
    Ano spektrum 4.5 - 5.0tis ot (potial ide C250) je silnejsie o 12Kw u RS a uplne navrch ma RS 5.0 - 6.5ot (kedy C250 preradi tym padom straca nielen vykonovo - neviem na ake otacky vtedy presne preradi takze neviem vyratat rozdiel vo vykone - ale aj cas nutny na preradenie). V tomto spektre ma RS navrch ale to by som aj od 2.0 turbo benzinu cakal na 10s rozdiel to ale sorry nebude ani nahodou a mozes mi tu dat aj 10 videi z youtube ktorych vypovedna hodnota je 0.

    Toto nie su subjektivne dojmy ani youtube - to su realne cisla. Proste RSa benzinova je subjektivne aj objektivne pomalsia az do 4250ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto povo

    povo 04.11.15  12:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: parada

    No vidis... moj odhad u mna by bol priemer na C400 blizko 10l to je rozdiel takmer 4l a nie 2l ako som predpokladal ja v mojich snoch:) cize nie 6-7 ale nech 12k plus... moj limit na kupu noveho auta je 60k a urcite som nechcel som to prekrocit. Sport+ po rozbombardovanych mestskych cestach na SK? omg. Bolelo by ma srdce. Inac za 65.5k bez dane (77 s danou) sa da kupit C63 AMG a do 89k by to vyslo aj na nejaku vybavu ono to uz ma kopec veci v serii... a zaujimave ze normovanu spotrebu maju takmer navlas rovnaku...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.11.15  11:43

    « Re: Re: Zahrievanie

    Ja teplomer oleja v aute mám a kým chladiaca kvapalina sa mi zahreje na prevádzkovú teplotu (cca. 90°C) po kilometri, oleju to trvá tak 5 až 8 km (podľa vonkajšej teploty). Preto by teplomer oleja mal byť v každom modernom aute, lebo niet nič horšie pre motor, ak si majiteľ pozrie na teplotu vody, tá ukazuje 90° a dupne na to, pritom olej je možno na 50°, kedy absolútne nestíha mazať.
  • « 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 04.11.15  10:58

    « Re: Re: Re: Re: parada

    Ahoj, áno LEDky sú v trojke až teraz od faceliftu. A súhlasím s tebou, Ccko je teraz určite lepšia voľba ako trojka, najmä čo sa týka interiéru je Ccko úplne inde. Ja mám trojku v sociál výbave (hromadný flotilový nákup) mám napríklad základné lavice na ktorých sa nedá sedieť.
    A neboj, ten známy čo má C400 už bol tento rok aj v Karibiku :-) priemerku má do 10L bez problémov a to jazdí na sport+ este aj po meste. Cenníková cena jeho kusu bola 89t, má asi všetko okrem strešného okna (zbytočných 100kg navyše na najhoršom možnom mieste, na streche). Teraz ešte prikupoval AMG zadný nárazník :-)

  • « 00 Reagovat !

    foto povo

    povo 04.11.15  09:37

    « Re: Re: Re: parada

    No na mna je 33 dost:) 60 to by som asi nezvladol:). Priznam sa ze jedine auto nad ktorym som este seriozne rozmyslal bol 3er 330xd ale proste nechapem ako BMW zaspalo na vavrinoch v takej trivialnej veci ako su svetla a tiez vzduch v MB bolo nieco co inde nie je u BMW. Myslim ze teraz uz sa daju LED objednat na 3er... no ale zaciatok nezachytili. A4 uvedenie tiez posunuli lebo ked videli s cim prisiel Mercedes s Cckom este to museli doladit... a to je dobre ked sa velka trojka nahana profitujeme z toho vsetci. Este k tomu rozdielu v EUR - ono ten prepocet je naozaj to minimum - ak by som mal C400 presne viem aku by som mal priemernu:) a este by ma zaujimalo kolko krat by som musel natankovat aby som presiel Nemecko (vychod-zapad) pri tempach 220Km/h a viac... + nakupna cena je +9tis cize suma sumarum je to 16 a to je zopar krasnych dovoleniek v karibiku - koniec koncov spytaj sa znameho a daj vediet.
  • « 00 Reagovat !

    foto maTooB

    maTooB 04.11.15  09:05

    « Re: Re: Zahrievanie

    To by bolo zaujimave, aspon by som sa aj ja nieco naucil. Prax je prax kdezto teoria iba teoria :-)

    "I keď je teplota chladiacej kvapaliny dostatočná, motor ešte stále nemusí mať ideálnu teplotu a nie je vhodné hnať ho do vysokých otáčok, či chcieť od neho maximálny výkon. Olej sa zohrieva oveľa pomalšie, potom bežne dosahuje teplotu okolo 130 stupňov. Meria sa v olejovej vani alebo pred olejovým filtrom. Teplota motorového oleja pri prvom piestnom krúžku je však vyššia okolo 200 stupňov, pri naftovom motore aj cez 300 stupňov. Na olej sú v moderných motoroch kladené naozaj vysoké nároky a je naivné si myslieť, že olej vydrží 30-tisíc kilometrov v bez následkov na životnosť motora, či turba."

    Zdroj: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.11.15  08:33

    « Re: Re: Re: Prémia

    Dávať do placu zrýchlenie z 0 na 100 v súvislosti s krútiacim momentom? No comment. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto kornel

    kornel 04.11.15  00:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Ak to platí pre Octaviu, tak to iste plati aj pre mercedes :-) .. ak by tych 20sek. bolo realne hoc aj 23sek., tak rovnako 30sek. u 250cdi bude realne 33sek.. skratka plati rovnaka analogia a podmienky pre obidve vozdila.. Ale o to tu nejde, nebudeme hadam riesit taketo nezmysly, rozdiel 10sek v prospech 2.0TSI 162kw, je myslim dostatocne velky na to, aby sa to dalo brat za smerodatne, aj keby sme to mali skorigovat o chyby merania a to hoci aj len v neprospech TSI a pod.
  • « 00 Reagovat !

    foto povo

    povo 03.11.15  23:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Prémia

    Ako youtube videá su fajn ale ak chceš presne meranie musí to ísť cez telemetriu - videl som aj viaceré články o tom ako Octavie ktorým namerali 0-200 za 21s myslím naj cas boli parametrami príliš vzdialene od sériových hodnôt. Ked vidis na youtube ze na tacho je 200 to neznamená ze reálna rýchlosť je 200 preto hovorím ze jedine telemetria ti da odpoved ohľadom reálnych čísel. Práve som si pozrel nejakého manika ktorý údajne nameral 7.6 a na 200 to dal za 25s.

    Nikdy nevieš pri akých podmienkach je to merané je protivietor?...fuka v smere jazdy? Ide sa do mierneho kopca ci z mierneho kopca? Youtube nie je berna minca.
  • « 00 Reagovat !

    foto kornel

    kornel 03.11.15  22:43

    « Re: Re: Re: Re: Prémia

    Ja som tak trochu zareagoval na to, že to podľa teba jazdí lepšie ako benzín.. ja sa ale pýtam, aký benzín? 1.4Turbo? no to verím že ano, ale nemyslím si, že porovnávať 1.4Turbo benzín s týmto motorom je OK..

    Keď už, tak ja som to teda porovnal s vyrovnanejším súperom z benzínového spektra.. A čísla hovoria dosť jednoznačnou rečou.. v zrýchlení z 0-200 ho Octavia 2013 RS TSI doslova deklasuje, 20sek. vs. 30sek. je veľmi veľký rozdiel.

    P.S ono totiž nieje všetko len v tom pocite nakopnutia turbodizla, to je väčšinou len subjektívny pocit z nejakej veľkej dynamiky, realita skutočného zrýchlenia býva ale už nie taká oslnivá.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…