BMW řada 7 (1992)
17.5.2007Vozidlo koupeno u autorizovaného dealera Cartec Group a.s. Ostrava jako ojeté 15. února roku 2004 za 85000,-Kč a jsem jeho druhým majitelem. Původně…
BMW 735i (petrzel1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"anonym" [91.127.216.XXX] 18.05.07 12:16
« M3
..Nikdy by si realne neohrozil ziadmu m3.. Dokonca ani keby s tebou "zavodila" jej prva generacia. Minimalne preto lebo ty mas automat s hydrod.meničom momentu a m3 ma bud manual alebo robotizovanu prevodovku bez hd menica.. Neohrozil by si ju ani na rozbitej ceste lebo m3 pokial je original ma prekvapujuco velku schopnost absorbovat nerovnosti tak aby nevyletela s cesty. Auto podarene ale kecas pri nom ako po 6 pive... menej vymyslaj a uvidis ze bude svet krajsi :) -
petrzel1 18.05.07 11:26
« Re: zaujimave auto
Vidíš a právě proto jsem toto auto koupil. Předtím jsem jezdil ve Š-120 GLS s motorem 130 a zvednutým výkonem. Ale tak nějak se mi začala rozpadat pod zadkem. No a třebaže jsem kromě supersportů typu Porsche, Lamborghini ap. řídil takřka vše, co stálo za řeč, tak pohon zadních kol je - kdo poznal, ví o čem mluvím. A třebaže ne jako řidič, bouračku ve 130 km/h jsem už zažil. Že tyto řádky píšu je zapříčiněno tím, že jsem seděl v Eagle Visionu 3,5 l a ne ve Fabce. Takže i proto toto auto. A příteli ze Slovenska děkuji za přání šťastných km a přeji mu totéž!!! -
classi-c 17.05.07 23:43
« zaujimave auto
tak ma teraz napada, ze na staru nemecku vlajkovu lod znacky nema asi nic...BMW 7 (aj ked BMWcka moc nemusim), Mercedes S-classe a Audi A8 to su tie najlepsie auta na nasich stredoeuropskych cestach a tie prve serie (1990-1995) su este aj lacne, lebo si kazdy mysli, ze zeru 40L...lenze moj nazor je, ze do Skodule das viac...na udrzbu a tak...a ked raz havarujes, tak tam, kde si v Skoduli zlomis vazy to s takymto autom nebude nic strasne...skor by som lutoval tu druhu stranu (2t a viac dava hlavne malym autam zabrat)...vela stastnych kilometrov -
petrzel1 17.05.07 22:36
« Re: Ehm...
Opět připomínám, čti pozorně. Nešlo o závodní dráhu, ale rozbitou slovenskou silnici. A pokud kromě aut znáš i kvalitu pneu a zvláště kvalitu nízkoprofilačů, které jsou obzvláště vhodné na takové tankodromy, tak pak víš, že široké gumy vždy nejsou všechno. A jen mimochodem, v zimě na sněhové břečce by všechny sportovní BMW a třeba i M6 předjel i Hammer H2. Sám jsem to ve 140km zažil... -
petrzel1 17.05.07 22:27
« Re: Hodnocení
Až nafotím,tak doložím stav opotřebení motoru protokolem z emisí. Samozřejmě, že zvedátka už nebudou jak nové, ale já jsem hodnotil především těsnost válců, výkon a emise.
A k té M3, píšu o nerovné, hrbolaté silnici. A pokud jsi jel s jakýmkoliv autem na osmnáctipalcovkách a nízkoprofilačích třicítkách, tak Ti to asi bude jasné. O stabilitě zde nemůže být ani řeč a chudák Tvá páteř. Na závodní dráze by si mě pochopitelně M3 a třeba i M30 usmažila k večeři... -
"-- skrytý --" 17.05.07 21:49
« Hodnocení
Ale s jednou věcí moc nesouhlasím - ikdyž je to automat, tak přece jenom po 315 000km nemůže být jako právě zajetý, obzvláště když je to benzín. A to M3, no nevím, to radši komentovat nebudu. Každopádně na věk je velice zachovalý :yes: Stále vypadá skvěle a je to BMW, takže co řešit - 9b. Ať slouží ;-)