Škoda Octavia (2014)
18.7.2015DO MOMENTU KÚPY A PREBRATIA AUTA: V jeseni roka 2013 som sa začal zamýšľať nad kúpou nového auta. V tej dobe som bol vlastníkom Fordu Focus 1,8 TDCi…
Škoda Octavia (palo.k84)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 08.08.15 00:15
« Dotaz
Ahoj, jednak pěkné auto, jsem rád že si to někdo vybere jako benzín. Trochu o tom výhledově přemýšlím jako o druhém autě (na zábavu mám a pak časem vyměním za jiné) a Kokta RS by jako svižnější přibližovadlo vyhověla. Chci se zeptat, područka mezi předními sedadly je kožená nebo látková, když máš základní sedadla v kombinaci látka-kůže? Třeba celokožené sedadla bych ani nechtěl. -
judrboss 04.08.15 13:19
« Spotreba + výkon + repro
Zdravím, chválim perfektnú recenziu. Chcel by som sa spýtať na spotrebu. Mohol by si mi ju prosím ťa rozpísať konkrétnejšie? Štýl jazdy, mesto, mimo mesto, ďialnica. Moc by mi to pomohlo keďže budúci rok ju tiež plánujem kúpiť. A ešte predsa otázočka na tie reproduktory Canton. Hovoríš že majú nekvalitný zvuk? Mne sa celkom na predvádzačke pozdávali.
A už tomu aj vytneš poriadne? ;-) -
palo.k84 22.07.15 17:49
« Re: Nic lepšího neměli?
samozrejme, toto nie je hothatch, ziadne sportove vozitko aj ked oznacenie RS by tomu mohlo nepovedat.
kuzlo a zabavu som v nom ani nehladal. mozem dokonca povedat, ze som si isty, ze napr. na takom suzuki swift sport so 136 konikmi si uzijes zabavy podstatne viac.
takze suhlas s tebou. je to kultivovane, lahko ovladatelne vozitko, s, na octavku, s dost nadstandardnym vykonom.
-
palo.k84 22.07.15 17:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Skvělé auto i recenze
vysvetlenie povodneho majitela bolo takze, ze uz nejaku dobu mal sluzobne auto (co mozem potvrdit, ze mal) a preto na focuse vela nejazdil. povodne ho chcel nechat synovi tak ho spociatku nepredaval. syn mal ale v momente predaja myslim 15 ci 16 rokov, takze auto by na neho muselo cakat dalsie dva tri roky. tak si povedal, ze ho preda.
podla mna celkom rozumne vysvetlenie. -
palo.k84 22.07.15 17:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Skvělé auto i recenze
ale ved octa RS nema 1,4 ale 2,0.
hej, u toho focusu mi to bolo divne. ked som pritlacil na palubovku tak prosto nedrzala tak ako mala. tazko to opisat, ale ktovie mozno bolo auto jemne buchnute na predok, rozoberali z nejakeho dovodu palubovku a jednoducho to nedali do takeho stavu ako predtym. tazko povedat. -
palo.k84 21.07.15 22:09
« Re: Re: Re: Skvělé auto i recenze
nechapem:)
tazky zliatinovy motor - suhlasim
maly TSI - maly asi nie :), mozno tak lahsi kedze blok motora je z hlinika namiesto zliatiny. samozrejme teda, ze focus bol tazsi na predok ale nikde v recenzii som netvrdil opak, dokonca som to ani len nespominal. praveze focus sedel velmi pekne na ceste, aj napriek tazkemu predku.
co sa tyka vykonu, o tom samozrejme ziadna debata, toto nema zmysel porovnavat.
a co sa tyka tej "istoty", k tomu len taky priklad: znamy kupil pred par rokmi fungel novu fabiu. ked ju prednedavnom predaval nejakemu bazaru, zistili, ze cela jedna strana auta bola lakovana. vo vyrobe, prip mozno u predajcu sa auto zrejme nejako poskodilo, tak to opravili a predali ako funglovku. cize ani pri novom aute si nemozes byt isty, ze je naozaj "nedotknute".
nie som si teda uplne isty. viem ale tolko ze predavajuci vyzeral seriozne (aj ked som ho samozrejme mohol zle odhadnut), preberal som si ho priamo v autorizovanom servise ford, bol prave po tretej prehliadke, obzeral som si ho z kazdej strany, aj zo spodu, auto malo kompletnu servisnu historiu, vsetko zaznamenane ako ma byt (kupovane na SVK) a ked som ho predaval, niekolko zaujemcov sa celkom detailne sparalo v historii auta, v AAA si ho kompletne prezerali a nikto neprisiel s tym aby mu bolo nieco podozrive. takze naozaj to vyzeralo tak, ze auto stacane nebolo. ale ako som uz povedal, uplne isty si samozrejme nie som.
co sa tyka poctu najazdenych km, ano, boli velmi nizke. v praxi sa ale stacaju auta napr. z 200 na 150 tis km a pod.. je nepravdepodobne aby niekto stacal km na tak nizku hodnotu.ale.....ISTY SI NIE SOM :)))))))))
-
Nicco 21.07.15 13:53
« Re: Re: Skvělé auto i recenze
Porovnavas tazky liatinovy Kent 1.8 s malym TSI a ako velmi si si isty, ze
"Fordu Focus 1,8 TDCi r.v. 2008 hatchback v tmavosivej metalíze, ktorý som si kúpil ako trojročnú jazdenku v roku 2011 (mala najazdených len 35 tis. km)" mal tie kilometre skutocne? Normalne kto predava diesel po 3och rokoch, ma minimalne 100tisic km. -
palo.k84 19.07.15 00:13
« Re: Skvělé auto i recenze
focus zasa nebol zlym autom.podcozok bol naozaj vyborny,spatna vazba od riadenia taktiez.ale samozrejme sportovejsi posed u rs (vo focuse sa sedelo citelne vyssie),tvrdsi podvozok a predovsetkym podstatne vyssi vykon robia svoje;)
tazko povedat do akej miery zasahuje koncern a co je uz vina skodovky.zas na druhej strane je to mozno sposobene aj snahou o co najnizsiu hmotnost.staci jednoduchy test - poklepat prstami po palubovke octy II a octy III a hned budete citit rozdiel.
tymi priplatkami su nemci vseobene znami.napr maximalna cena mazdy 6,ktora je oproti octe o triedu vyssie,je cca 38 tis eur, kym u octy sa da lahko dostat cez 40.... -
palo.k84 19.07.15 00:04
« Re: Gratulujem k autu
dobra otazka,uz som to dalej v recenzii nespomenul.vratane registracneho poplatku to bolo samozrejme par tisic viac:-/...nakoniec som si totiz povedal ze ked si ju nekupim teraz tak potom uz kedy..:)
inak dakujem vsetkym za pozitivne ohlasy,velmi rad na tejto stranke citam uzivatelske recenzie tak som sa konecne dostal k tomu aby som tu prispel aj ja -
Verny_2013 18.07.15 23:45
« Skvělé auto i recenze
Tak se to konečně po delší době sešlo a skvělé auto bylo doplněno neméně skvělou recenzí. Co se týká octávií spolu s 1,8TSi je ta benzínová 2,0 TSi RS v kombíku asi tou nejlepší volbou. Barva a doplňky skvěle sladěné. Ale přesně jsi popsal i takové drobné záludnosti, neumím posoudit nakolik je to vina škody a nebo mateřského koncernu - sedačky možnosti seřizování a bez alkantary, spousta drahých příplatků i u vyšších výbav, velmi strohý interiér. Ten skok z focusu 1,8 TDi do OCty 3 RS ale musí být jako ze středověku do moderní doby. Blahopřeju ke skvělému autu a hodně příjemných zážitků za volantem.