Subaru Outback (2010)
22.1.2012Moje predchádzajúce auto bolo VW Passat sedan diesel, s ktorým som bol veľmi spokojný, ale prišiel čas na zmenu k lepšiemu a bezpečnejšiemu vozidlu.…
Subaru Outback (outback01)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mireon 22.01.2012 22:38
fotky
Ahoj. Zkus dodat nějaký fotky. Toto auto má můj otec. Jezdí kolem 10litrů v benzínu což je super na to jaké je to auto. Jaké máš zkušenosti s LPG? Opravdu Ti ho v Subaru doporučili do tohoto typu motoru?-
-
-
r69 23.01.2012 13:09
« Re: fotky
na podzim jsem měnil svého outbacka s LPG za nového 3,6. Dlouho jsem zvažoval, protože i v Subaru i v Autogas Coubal (partner Subaru pro zástavbu LPG) mi nedoporučovali tuto motorizaci jako vhodnou na LPG...
takže jezdím na benzín,ale jak vidím tak to jde....Ve třiceti tisících by se měly štelovat ventily tak jsem zvědav....kdyžtak se ozvi, buď sem nebo na subarufanclub.cz-
outback01 23.01.2012 21:19
« Re: Re: fotky
Zdravím, mám namontovaný systém od BRC a keďže tento motor nemá priame vstrekovanie benzínu, nie je potreba ho premazávať. Čo sa týka štelovania ventilov a používania flashlube (videl som to tiež na niektorých predošlích Outbackoch 2,5), bolo mi povedané v servise, kde mi systém montovali, že pri správnom nastavení zmesi (alebo niečo podobné :-) a rozumnej jazde sa nemusím báť podobných následkov. Ja som zatiaľ spokojný, firma, ktorá mi montovala plyn sa už nejaký ten čas zaoberá prestavbami a poznám ich aj osobne.-
r69 24.01.2012 11:47
« Re: fotky
díky za info, s LPG jsem jezdil 4 roky v pohodě,až benzin ještě stoupne, začnu o tom uvažovat....ale Coubal jako partner Subaru BRC nedělá,našel jsem nějaké Strakonice, tam kvůli tomu nepojedu,
i tak se ozvi jak to máš s tím štelováním ventilů po 30 tis. - jestli vyndavali motor...-
-
kazatel 28.02.2015 18:53
« Re: Re: Re: fotky
Zdravím kolegu po letech. Prosím o info, jak jsi na tom s LPG po dalších km a letech. Zvažuji také lpg do 3,6r, avšak všichni autorizovaní prodejci, mě právě kvůli sklepávání ventilů LPG nedoporučili atd.. Samozřejmě z ekonomických důvodů jsem této variantě nakloněn, avšak nechci si zabít motor svého otb. Můžes poradit? zatím vše funguje ok?
-
-
-
-
-
-
-
Slavek-TDM 23.01.2012 10:12
LPG
Gratulace k sestivalci. Myslim, ze tento motor nema primy vstrik benzinu, presto se do nej LPG nedava. Udajne je problem se zaklepavajicimi se ventily, ktere maji navic obtiznou a drahou kontrolu vuli (motor musi ven a pri serizeni se meni cele misky, ktere stoji palici). Pouzivas primazavani flashlube? Jinak predpokladam, ze znas stranky www.subarufanclub.cz :yes: -
Klokan216 22.09.2014 11:14
Subaru - auto pro zlost
Zdravím Subaristy,
před čtyřmi lety jsem kupoval nové auto, po průzkumu jsem se rozhodl pro Subaru Legacy Outback 2,5 CVT Comfort, mimo jiné také kvůli přesvedčování prodejce o spolehlivosti těchto vozů. Cena 900 tis...
Nejdříve bylo všechno celkem v pořádku, není to žádnej tahoun, kroutící moment nic moc, ale jinak pohodlné a výborné jízdní vlastnosti.
Potíže začali asi po třech měsících kdy se musel vyměnit řízení, prý bylo od Porsche a tím pádem nekvalitní.
Horší problém nastal asi po půl roce (40 000 tis km), kdy začala škubat převodovka, odvezl jsem to do servisu který to briskně odvezl do centrály v Německu kde to zkoumali 6 týdnů a nakonec převodovku prý vyměnili za novou. Byl jsem rád, že mám konečně zase auto a doufal, že už z něj bude to opravdové spolehlivé Subaru.. nebylo. Znovu se měnilo řízení - týden bez auta. Pak mi prokousala kuna hadici chlazení - 4 týdny bez auta, ta hadice nebyla nikde v Evropě k mání a z Japonska to fakt trvalo tak dlouho, podobné to bylo s hadicí od klimatizace (zase kuna).
No pak uplynula záruka a na 200 tis. km (převodovka najeto 160 tis) začalo auto po zastavení chcípat. Servis to po diskuzi s výrobcem navrhoval výměnou dvou komponentů a to "mozku" a "zvonu", pokud nepomůže výměna první části, bude se muste vyměnit i ta druhá. Samozřejmě to byli oba komponenty.
Potíž byla v tom, že dodávka každého dílu trvala 14 dní + koumání co s tím , tedy 5 týdnů bez auta. CENA opravy 120 tis...No a minulý týden mne auto vypeklo zase, z převodovky se po ujetí 100 km ozývali zvuky jako když jsou vylágrovaná ložiska, cukala, palubka svítila jako vánoční stromeček odtah za 4 tis. Nejdříve se nezjistila žádná závada a zdálo se, že byl asi problém s vypadlou hadičkou která vedla od filtru do převodovky.. auto jsem radši nechal manželce na cesty po městě. No o víkendu cestou na houby - opět odtah za 4 tis, tentokrát už byl zvuk z převodovky nalezen i v servisu. Diagnoza je prý opotřebované hydraulické čerpadlo a opotřebovaný řetěz CENA ? prý 80 tis... Auto má najeto 220 tis km, což u auta za mega není myslím na generálku převodovky. Měl jsem předtím několik Octavií a Nissana a všechna ta auta jsem prodával na 270 tis km ŽADNÉ nevykazovalo takto nákladné vady ani žádné nestálo při pořízení a opravách tolik pěnez.
Kupoval jsem to v roce 2010 a za tuto dobu to stálo přes 20 týdnů v servisu a na různé opravy převodovky CVT vydám včetně náhradních vozidel dobrých 220 tis. Kč. Retorika servisu, že se tyto převodovky vlastně nikde neopravují ale pouze mění jako celky (17 tis EUR)mne přivádí do extáze. Motor byl venku odhaduji tak 8 x..
TAKŽE LIDI, DEJTE SI NA SUBARU s převodovkou CVT MAJZLA , JE TO ŠMEJD S MIZERNÝM SERVISEM.
Jo a ani kamarádi, kteří si tuto značku pořídili moc nejásají, pokud vím byla tam například prasklá! klika nebo výměna spojky po 25 tis km. Takže, si nemyslím, že se jedná o náhodně špatný kus.
Mějte se kolegové.