Škoda Fabia (2016)
4.7.2016Tak je na čase abych přispěl také já do recenzí, sám využívám před koupí zkušenosti od druhých. Myslím, že většina recenzentů, testujících apod. viz…
Škoda Fabia (neoworld)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
BigBang 05.07.2016 15:17
přeji šťastné km
Čus, auto pěkný, ale první věc, kterou mi mozek nebere je výběr samotného auta. Škoda sice prezentuje Fabii jako malý rodinný auto, ale ať si říká kdo chce, co chce, pořád to je malý auto. Proto taky nerozumím konečné volbě vzít Fabii a ne Rapid. Nevím jak dlouho plánuješ mít F3 doma, ale jestli dýl jak 5 let, tak narazíš na problém s cestováním vzadu. Druhá věc, která mi nejde na rozum a u které se mi kroutí palce u nohou je pasáž: „Dále jednoznačně motor, líbí se mi, když je podtočený, tak jak se statečně za velmi příjemného dunění, burácení turba dává do pohybu.“. Nic proti, ale z toho je očividné, že autům nerozumíš. Předpokládám, že jezdíš podle „rádce řazení“. Ano motor chrchlá nad volnoběhem do výfuku a samozřejmě v určitém pásmu má rezonanci, což je ten hlavní původ dunění. Provozovat cokoliv v rezonančním režimu je přímá cesta do pekel ;-) Turbo v této oblasti vůbec nikde neburácí, nemá jak, jen se točí a začíná teprve tlačit.-
neoworld 05.07.2016 16:55
« Re: přeji šťastné km
Zdarec, né, nejezdím s podtočeným motorem a už vůbec né podle rádce, protože to je skutečně cesta do pekel. Hlavní přednost tohoto motoru je zvuk, prostě ho mám rád a jezdil jsem i s 1.0MPI 55kw a ten motor zněl jako vysavač, TSI má hrubější a jadrnější zvuk, to je to slovo :-) a myšlenka byla né s podtočeným motorem ale vlastně s pružností motoru při předjíždění samozřejmě ve vyšších otáčkách. Prostě jsem měl původně MPI a tam ta pružnost nebyla tak pocitově příjemná. Opravím text, už jsem poupravoval pár chyb. A volba Fabie, myslím, že to je tam psáno, za stejnou cenu jsem mohl mít vzadu více místa, ale jelikož jsou vzadu pouze malé děťi, tak jsem dal přednost plné výbavě fabie combi před střední výbavou Rapida. -
umo 14.03.2017 09:20
« Re: přeji šťastné km
S tým priestorom vzadu to nebude tak zlé, navyše autor má ešte malé deti. Tiež som pred siedmimi rokmi uprednostnill fabiu 2 pred niečim väčším s tým, že mám malé deti. Synovia medzitým narástli, ale cestovanie vzadu je pre nich stále v pohode. Starší syn má 182 cm a mladší 164 cm. Starší už prerástol manželku, takže pokiaľ mu bude vzadu tesno, bude sedávať vpredu a žena pôjde na zadné sedadlá.
Píšem síce o fabii 2, ale asi tam veľký rozdiel nebude.
-
-
Verny_2013 05.07.2016 17:40
volba rozumem
Fabie 3 je takový návrat ke kořenům a navíc designově dospěla. Pro mě je to spolu se Superbem 5D designově nejzdařilejší auto s podpisem p.Kabaně. Obzvlášť kombík se povedl. Já ho měl taky v hledáčku tedy spíš "strýček skrblík" ve mně ale žena to rezolutně zatrhla tak jsem nakonec skončil u Golfa. Nicméně s motorem 1,2 TSi je to nejlepší Fábka všech dob. Pokud se dozadu v pohodě vejdou 2 menší děti s sedačkách tak není co řešit. To je totiž jedna z mála slabin. Ty tvrdé plasty bych jí za tu cenu asi odpustil, u antracitového interiéru to až tak nevadí. Ohyzdně ale vypadají výplně v béžové, nebo červené, viděl jsem to na salonu. Osobně bych bral tu silnější variantu TSi s 81 Kw, jede jednak líp ale hlavně má 6-kvalt který oceníš hlavně ve městě - bez problémů můžeš jezdit 50-60 na 4° a 70 na 5°. Na dálnici je 6°jen o něco delší než 5°u pětikvaltu. tak Ať ještě dlouho a spolehlivě slouží.-
BigBang 05.08.2016 21:00
« Re: volba rozumem
Nevím kolik točí u šestikvaltu 4 při 50 km/h, ale u 5q to je na trojku rovných 2000ot/min, což je ideální, jelikož máš neustále k dispozici dostatek momentu. Čtyřka točí cca 1500ot/min a to je mrtvý...
Plasty na palubce jsou OK, ale ve dveřích to při lokti opřeném na výplni na hraně okna tlačí.
-