Diskuse

Škoda Fabia (2016)

4.7.2016

Tak je na čase abych přispěl také já do recenzí, sám využívám před koupí zkušenosti od druhých. Myslím, že většina recenzentů, testujících apod. viz…

 

Škoda Fabia (neoworld)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 11 Reagovat !

    foto BigBang

    BigBang 05.07.2016  15:17

    přeji šťastné km

    Čus, auto pěkný, ale první věc, kterou mi mozek nebere je výběr samotného auta. Škoda sice prezentuje Fabii jako malý rodinný auto, ale ať si říká kdo chce, co chce, pořád to je malý auto. Proto taky nerozumím konečné volbě vzít Fabii a ne Rapid. Nevím jak dlouho plánuješ mít F3 doma, ale jestli dýl jak 5 let, tak narazíš na problém s cestováním vzadu. Druhá věc, která mi nejde na rozum a u které se mi kroutí palce u nohou je pasáž: „Dále jednoznačně motor, líbí se mi, když je podtočený, tak jak se statečně za velmi příjemného dunění, burácení turba dává do pohybu.“. Nic proti, ale z toho je očividné, že autům nerozumíš. Předpokládám, že jezdíš podle „rádce řazení“. Ano motor chrchlá nad volnoběhem do výfuku a samozřejmě v určitém pásmu má rezonanci, což je ten hlavní původ dunění. Provozovat cokoliv v rezonančním režimu je přímá cesta do pekel ;-) Turbo v této oblasti vůbec nikde neburácí, nemá jak, jen se točí a začíná teprve tlačit.
    • 11 Reagovat !

      foto neoworld

      neoworld 05.07.2016  16:55

      « Re: přeji šťastné km

      Zdarec, né, nejezdím s podtočeným motorem a už vůbec né podle rádce, protože to je skutečně cesta do pekel. Hlavní přednost tohoto motoru je zvuk, prostě ho mám rád a jezdil jsem i s 1.0MPI 55kw a ten motor zněl jako vysavač, TSI má hrubější a jadrnější zvuk, to je to slovo :-) a myšlenka byla né s podtočeným motorem ale vlastně s pružností motoru při předjíždění samozřejmě ve vyšších otáčkách. Prostě jsem měl původně MPI a tam ta pružnost nebyla tak pocitově příjemná. Opravím text, už jsem poupravoval pár chyb. A volba Fabie, myslím, že to je tam psáno, za stejnou cenu jsem mohl mít vzadu více místa, ale jelikož jsou vzadu pouze malé děťi, tak jsem dal přednost plné výbavě fabie combi před střední výbavou Rapida.
    • 00 Reagovat !

      foto umo

      umo 14.03.2017  09:20

      « Re: přeji šťastné km

      S tým priestorom vzadu to nebude tak zlé, navyše autor má ešte malé deti. Tiež som pred siedmimi rokmi uprednostnill fabiu 2 pred niečim väčším s tým, že mám malé deti. Synovia medzitým narástli, ale cestovanie vzadu je pre nich stále v pohode. Starší syn má 182 cm a mladší 164 cm. Starší už prerástol manželku, takže pokiaľ mu bude vzadu tesno, bude sedávať vpredu a žena pôjde na zadné sedadlá.
      Píšem síce o fabii 2, ale asi tam veľký rozdiel nebude.
  • 10 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 05.07.2016  17:40

    volba rozumem

    Fabie 3 je takový návrat ke kořenům a navíc designově dospěla. Pro mě je to spolu se Superbem 5D designově nejzdařilejší auto s podpisem p.Kabaně. Obzvlášť kombík se povedl. Já ho měl taky v hledáčku tedy spíš "strýček skrblík" ve mně ale žena to rezolutně zatrhla tak jsem nakonec skončil u Golfa. Nicméně s motorem 1,2 TSi je to nejlepší Fábka všech dob. Pokud se dozadu v pohodě vejdou 2 menší děti s sedačkách tak není co řešit. To je totiž jedna z mála slabin. Ty tvrdé plasty bych jí za tu cenu asi odpustil, u antracitového interiéru to až tak nevadí. Ohyzdně ale vypadají výplně v béžové, nebo červené, viděl jsem to na salonu. Osobně bych bral tu silnější variantu TSi s 81 Kw, jede jednak líp ale hlavně má 6-kvalt který oceníš hlavně ve městě - bez problémů můžeš jezdit 50-60 na 4° a 70 na 5°. Na dálnici je 6°jen o něco delší než 5°u pětikvaltu. tak Ať ještě dlouho a spolehlivě slouží.
    • 00 Reagovat !

      foto BigBang

      BigBang 05.08.2016  21:00

      « Re: volba rozumem

      Nevím kolik točí u šestikvaltu 4 při 50 km/h, ale u 5q to je na trojku rovných 2000ot/min, což je ideální, jelikož máš neustále k dispozici dostatek momentu. Čtyřka točí cca 1500ot/min a to je mrtvý...

      Plasty na palubce jsou OK, ale ve dveřích to při lokti opřeném na výplni na hraně okna tlačí.
  • 00 Reagovat !

    foto lilian

    lilian 27.07.2016  21:34

    Krásné auto.

    Gatuluji. lilian
  • 00 Reagovat !

    foto BigBang

    BigBang 05.08.2016  21:48

    senzory a zpátečka

    Nevím jestli to není problém Bolera, ale mě senzory začnou ukazovat, když zařadím zpátečku a přestanou až když se rozjedu víc než nějakých 20 km/h. Radio se mi při zařazení zpátečky jen ztlumí (lze nastavit jak moc) ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

A je to oficiální! Microsoft za GitHub zaplatí 7,5 miliard dolarů v akciích

A je to oficiální! Microsoft za GitHub zaplatí 7,5…

Z dopolední šuškandy se stala realita. Microsoft opravdu koupil GitHub, za který zaplatil pohádkových 7,5…

„Už s tou ženou nemůžu pracovat.“ Merkelové se otřásá koalice kvůli migrantům

„Už s tou ženou nemůžu pracovat.“ Merkelové se…

V Německu se dál vyostřuje spor o vracení běženců z hranic. Ministr vnitra Horst Seehofer podle listu Welt am…

 

iSport.cz

Koller o Ronaldovi: Geniální chlap! Všimněte si, že i nesobecky pracuje

Koller o Ronaldovi: Geniální chlap! Všimněte si, že…

Sám v tom má jasno. „Když se mě někdo zeptá, tak říkám, že Ronaldo je víc než Messi," říká kanonýr Jan Koller.…

Německo - Mexiko 0:1. Obhájce titulu padl, rozhodl střelec Lozano

Německo - Mexiko 0:1. Obhájce titulu padl, rozhodl…

Fotbalisté Německa zahájili obhajobu titulu mistrů světa překvapivou porážkou 0:1 s Mexikem. Ve svém úvodním…

 

Reflex.cz

Zemanovi všichni ustupují, jeho zásahy do vznikající vlády by však měl zarazit Ústavní soud

Zemanovi všichni ustupují, jeho zásahy do vznikající…

Druhá vláda Andreje Babiše ještě ani fakticky nevznikla a na obzoru už se rýsuje černý mrak, který může celé…

Jak se dělá tunel: Češi v akci na Islandu

Jak se dělá tunel: Češi v akci na Islandu

Tunel je skvělý vynález. Spojuje dvě místa nejčastěji na opačných stranách horského masivu, ale i pod řekou,…