Seat Leon (2017)
1.3.2017Na úvod musím říct, že by mě ještě tak před dvěma lety ani ve snu nenapadlo, že si někdy pořídím Seata, natož hned druhého v tak krátké době. Design…
Seat Leon (musli)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ochrana laku 01.03.2017 19:00
Jirra
- Re: Ochrana laku 02.03.2017 10:40 Bully_
- Re: Ochrana laku 02.03.2017 11:03 musli
- vydareny facelift 01.03.2017 19:07 toulecak
- Pár dotazů... 01.03.2017 19:20 maca02
-
Dodací doba atd. 01.03.2017 22:00
cupra
-
Re: Dodací doba atd. 02.03.2017 12:10
musli
- Re: Re: Dodací doba atd. 24.05.2017 09:00 petous
-
Re: Dodací doba atd. 02.03.2017 12:10
musli
- Golf R v prevleku 02.03.2017 08:58 iudex
- Cena za ojetou CUPRU 02.03.2017 14:21 Fabia RS
- Foto podvozku 02.03.2017 20:07 cupra
- Sleva 19.03.2017 10:39 edition
- 4x4/2x2 18.04.2017 15:57 edition
- 4x4/2x2 20.04.2017 20:19 edition
- Zabezpečení auta 30.04.2017 15:47 cupra
- cupra 02.05.2017 14:21 zbynek68
- Xds 03.05.2017 21:37 zbynek68
- olej 07.05.2017 09:43 steve75
- Pojistka 11.05.2017 07:21 petous
- Příslušenství & vychytávky 20.06.2017 16:21 cupra
- nálepky 19.03.2018 11:14 peterkakabelka
- dotaz k aktualizaci z 1.2.2018 12:10 07.04.2018 17:03 maca02
- Video za jizdy a dvb-t 15.04.2018 22:15 xdnacko
-
Android Auto! 23.05.2018 18:47
Zetti
-
Re: Android Auto! 25.05.2018 12:15
musli
- Re: Re: Android Auto! 25.05.2018 12:24 Zetti
-
Re: Re: Android Auto! 25.05.2018 18:18
Dodkes
-
Re: Re: Re: Android Auto! 04.06.2018 15:53
musli
-
Re: Re: Re: Re: Android Auto! 05.06.2018 11:25
Zetti
-
Re: Re: Re: Re: Re: Android Auto! 06.06.2018 15:41
musli
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Android Auto! 06.06.2018 18:02 Zetti
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Android Auto! 09.06.2018 05:03
Dodkes
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Android Auto! 09.06.2018 06:24 Zetti
-
Re: Re: Re: Re: Re: Android Auto! 06.06.2018 15:41
musli
-
Re: Re: Re: Re: Android Auto! 05.06.2018 11:25
Zetti
-
Re: Re: Re: Android Auto! 04.06.2018 15:53
musli
-
Re: Android Auto! 25.05.2018 12:15
musli
- Molitanový filtr VWR 10.06.2018 19:17 petous
- Výfuk 14.06.2018 23:47 drdel
-
Novy vyfuk 27.11.2018 01:11
jamilarov
-
Re: Novy vyfuk 27.11.2018 12:50
musli
-
Re: Re: Novy vyfuk 27.11.2018 14:45
jamilarov
-
Re: Re: Re: Novy vyfuk 27.11.2018 17:12
musli
-
Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk 28.11.2018 01:43
jamilarov
-
Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk 28.11.2018 10:24
speedfred
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk 28.11.2018 12:33
jamilarov
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk 28.11.2018 13:23 speedfred
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk 28.11.2018 12:33
jamilarov
-
Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk 28.11.2018 10:24
speedfred
-
Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk 28.11.2018 01:43
jamilarov
-
Re: Re: Re: Novy vyfuk 27.11.2018 17:12
musli
-
Re: Re: Novy vyfuk 27.11.2018 14:45
jamilarov
-
Re: Novy vyfuk 27.11.2018 12:50
musli
- Pár videí 03.12.2018 15:09 cupra
- baterka v klici 22.01.2019 17:03 Nicco
-
Jirra 01.03.2017 19:00
Ochrana laku
Zdravím, gratuluju k novému autu, ta barva vypadá fakt hezky, nicméně mají tyhle ty keramické ochrany laku smysl ? Není jednodušší nechat auto potáhnout do čiré folie ? Folie určitě vydrží déle než keramická ochrana a při několikáté aplikaci keramické ochrany už budou pořizovací náklady +- stejné.-
Bully_ 02.03.2017 10:40
« Re: Ochrana laku
Hlavne vyjde keramika jako novy celolak. Cira ochranna folie o moc vyssi zivotnost nema, navic riskujes strzeni vrstvy laku, kdyz ji po letech odstranujes. Na druhou stranu prinese na rozdil od vsech povrchovych uprav i skutecnou mechanickou odolnost, treba proti odletavajicimu sterku. Pokud ale zvolis opravdu odolnou variantu, pak se na slozitejsich tvarech neda moc dobre tvarovat a lepi se z nekolika dilu, spoje jdou vzdycky poznat. -
musli 02.03.2017 11:03
« Re: Ochrana laku
Ahoj, cirou folii jsem mel na predchozi CUPRE a zase se mi tak moc neosvedcila, takze jsem chtel zkusit neco jineho. Rozhodne je to zbytna vec a jestli ma keramika opravdu nejaky smysl uvidim az tak za rok/dva. U folie jsem mel problem s tim, ze neochranila kapotu pred odletujicimi kaminky (stejne to slo skrz folii az na lak), trosku zmenila barvu vozu, na nekterych miste se po roce zacala odlupovat a auto celkove nemelo takovou jiskru. Po keramice ma auto nadherny lesk, je dokonale hladke a prislo mi, ze u barvy vynikly nektere tony, ktere jsem predtim nepozoroval. Je to ale hodne subjektivni :-)-
Covenant 02.03.2017 15:02
« Re: Re: Ochrana laku
Ahoj , ten efekt nádherného lesku je dán hlavně procesem před nanesením keramiky, auto se totiž dokonale vyleští, vyniknout tóny barvy, což automobilka kvůli velkovýrobě nikdy dělat nebude.
Mám na autě taky nanesenou ochranu, né přímo keramiku 4 vrstev a když to dnes vyhodnotí, tak ano auto se lépe umývá a dosažení lesku po umytí je snazší, také hloubka laku je pořád výraznější než u stejného auta bez ošetření, ale co se týká ochrany, tak to moc efekt nemá....je to tedy čistě kosmetická záležitost, která před škrábanci neochrání.
Jsem zvědavý jaké budeš mít zkušenosti ty s keramikou ;-)
-
-
musli 18.05.2017 12:49
« Re: Re: Re: Ochrana laku
Nejsem si uplne jisty jestli bude keramika fungovat jako ochrana laku. Lak je sice stale dokonale hladky a zatim nema zadne oderky, ale spis bych rekl, ze je to predevsim o kosmeticke uprave. Diky fakt peclivemu rucnimu lesteni a keramice ta barva hazi vice odlesku a prijde mi, ze jsou videt i trosku jine odstiny nez predtim (obcas malicko fialove). U folie bylo po roce uzivani znat, ze lehounce zmatnela a barvu spise upozadovala, nicmene na te bile/sede to nebylo skoro vubec znat. U tmave by to byl asi vetsi rozdil. Keramika s lestenim fakt hodne pomuze u treba poskrabaneho auta (videl jsem fakt silene ponicenou Audi pred a po uprave), u novyho to neni tak velky rozdil.-
-
musli 18.05.2017 20:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Ochrana laku
Urcite, poradne vylesteni fakt pomuze. U te folie hodne zalezi na barve, nevim jakou mas? Na svetle to fakt neni problem, u te tmave bych folii dost zvazoval. Navic po roce pouzivani se na nekterych mistech musela opravovat, protoze se zacala odlepovat (v zahybech na prednim narazniku) ... ale na to by mela platit zaruka. Pokud ti jde predevsim o ochranu, bude folie asi lepsi. Dite mi treba otevrelo dvere a byl tam kamen, skrablo to jenom folii a na lak se to vubec nedostalo nebo kdyz se o tebe nekdo lehce opre na parkovisti, taky folie pomuze.
U keramiky jsem sel do 8mi vrstev, ty 4 pry nejsou dostatecne. Vyrobce tvrdi, ze by to melo ochranit i proti skrabancum, ale zkouset to fakt nechci :-) Odpuzuje to taky vodu a auto se po aplikaci celkem snadno meje.-
-
-
cupra 19.05.2017 12:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochrana laku
Ano 4x4, objednával jsem 5. 5. 2017. Kdy se dočkám, to je ve hvězdách, až potvrdí výrobu, budu vědět více. Ale bude to asi 3 - 5 měsíců, pokud by to nestihli za 3 měsíce (prý to teď tak trvá), tak pak jsou v srpnu 3 týdny celozávodní dovolené, tak to bude asi až v září. Vím, že někdo 30. 3. objednával cupru, tak pak se zeptám, kdy on ji dostane.-
musli 19.05.2017 15:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochrana laku
To utece jako voda a pak ti bude auto delat jenom radost! :-) Po pravde mi ta 4x4 verze prisla zpocatku trosku sterilni , ale cim dele v tom aute jezdim, tim lepsi a zabavnejsi mi prijde. Rozhodne bych nemenil zpet za predokolku, ale pristi rok tomu mozna pridam trosku stavu, jeste uvidime :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
maca02 01.03.2017 19:20
Pár dotazů...
Pár poznámek i dotazů:
1. gratuluju, skvělý auto se skvělým poměrem výkon/cena, ostatně stejně jako tomu bylo u předchozí verze
2. fakt je ještě tvrdší? :-(
3. Pražský Seat je k smíchu, bohužel. Kdysi jsem jim psal o informace, ale byla znát ochota na bodu nula. I já měl kdysi pocit, že v Brně to berou přeci jen docela vážně
4. Očalounili i kapsy v předních dveřích? Je opěrka čalouněná, nebo je to kus plastu?
5. mělo by to mít DSG7 jako Golf, prej se toho taky chystá, není to trošku škoda?
6. skvělý porovnání svítivosti světel, díky za všechny!
7. Mají standardní sedačky vzadu už kapsy?
8. na starých Cuprách bývaly hezčí kola, tyhle nejsou úplně můj styl. (no flame)
9. Neuvažoval jsi o červené? (no flame)
10. Spotřeba: připravil bych se osobně na to, že dolů už to nepůjde. Pokud popisuješ, že je to řádově 1-1.5 litru nahoru, tak to přesně odpovídá rozdílu, kterej maj koncernový auta 4x4 proti stejným předohrabům.
Celkově mi přijde, že to auto poskočilo o 100% dopředu už jenom z obrázků. Ten interiér konečně vypadá jako u slušnýho sportovního auta, už zdaleka né tak lowcostově. Skvělý!
Díky za nedocenitelný postřehy!-
-
Joab 01.03.2017 21:34
« Re: Pár dotazů...
No a? Co je na tom trapnyho, nic ses nedozvedel, je to blbe napsany, mas z rizeni jiny poznatky? Jestli ne, tak bys ze sebe nemusel delat vola.
Ze je na konci zminena ochrana laku a na jedny fotce jmeno firmy fakt nedela z prima recenze traparnu.
Jinak dik, musi to bejt supr svezeni.
-
-
musli 02.03.2017 11:56
« Re: Pár dotazů...
Ahoj,
diky, pokusim se odpovědět na tvoje otázky :-)
1. Těžko se to popisuje, ale v comfortu mi to přijde podobně tuhé jako předtím u sportu, ale zároveň to však není méně pohodlné. Nic nebouchá, nehlučí, kola neodskakují, auto se jenom tolik nehoupe a jízda je komfortní.
2. Bohužel, v Praze maj asi svoje jistý a co není jistý, to vyvezou ven, takže je zákazník z ulice tolik nebere. Naopak na náhradních dílech a v servisu jsem vždy narazil na ochotný a milý lidi, abych zase jenom nehanil …
3. Vnitřek kapes u předních dveří stále není čalouněný.
4. Slyšel jsem, že by měla CUPRA dostat 7mi stupňovou dvojspojku jakou má Ateca nebo bude mít třeba RS 245 (DQ 381). V Atece prý ale nefunguje zrovna přesvědčivě. Jde o novou skříň a víme jak to u koncernu s novými technologiemi a jejich spolehlivostí dopadá :-) Starší šestistupňová je dnes naopak spolehlivá, takže je otázka, jestli to bude v prvních verzích opravdu posun k lepšímu. Zároveň by se auto ještě víc přiblížilo novému Golfu R, tak těžko říct, jestli ji Seat fakt dostane.
5. Ano, standardní sedačky mají vzadu kapsy, ale to měly i u staré CUPRY přece?
6. Kola jsou fakt věc osobního vkusu, každému se líbí něco jiného a to je dobře! Já mam osobně nejradši kola ze starého performance packetu a pak ta nová standardní. Stará standardní a ta z nového perf. Packetu se mi naopak nelíbí :-)
7. Jojo, o červené jsem chvilku uvažoval, ale jak jsem psal, nechtěl jsem mít stejnou barvu jako manželka … navíc mam radši spis decentnější barvy, v té bílé/šedé dynamické jsem se předtím úplně necítil.
8. Spotřeba bude určitě vyšší, o kolik uvidíme. Dneska cesta do práce (13km tunelem, par svetel) byla za 8.7l, předtím tak 7.8l
-
-
cupra 01.03.2017 22:00
Dodací doba atd.
Tahle modrá je prostě ta pravá, luxus barva, už jsem ji viděl naživo.
Ta krátká dodací doba je daná jen tím, že všichni čekali na nový konfigurátor a neobjednávali. Lidé z Evropy, co objednali po zprovoznění konfigurátoru, tak jim dealeři řekli, že budou čekat nejčastěji 4-5 měsíců a dokonce jednomu i 9 měsíců v případě ST 4x4 (případ jednoho asi němce - objednával někdy v polovině ledna). I když mi jeden český dealer říkal, že by to nemělo tak dlouho trvat, ale uvidí se, jaká bude realita.
Mně se třeba ta nová kola (standardní) líbí, i se mi líbí skořepiny, dobře se mi v nich sedělo o víkendu, i když jen staticky. A vzadu bylo dost místa.-
musli 02.03.2017 12:10
« Re: Dodací doba atd.
Je fakt hezka, zvlast kdyz na ni posviti slunicko, to pak ma az lehce fialovy nadech. V garazi je naopak hodne temna.
S tema cekackama mas asi pravdu, ja auto objednal prakticky ihned jak mel prodejce k dispozici interni cenik. Tedy az v te druhe fazi, meli ho jeste drive, ale pak jim zase asi na 2 tydny zmizel :-) Online konfigurator naskocil az asi 6 tydnu pote.-
petous 24.05.2017 09:00
« Re: Re: Dodací doba atd.
Tak už mi nahlásili týden výroby - 27. Takže předpokládám do 10.7. by měla Cupra být vyrobena. Netušíš, jak dlouho trvá než se dostane do ČR? Briti na fóru řeší, že jim to vozí lodí více než 7. dní. Na fórech u fašistů jsem vyčetl, že se hodně dlouho čeká na performance paket, ale všeobecně ty dodací lhůty jsou loterie.-
cupra 24.05.2017 09:32
« Re: Re: Re: Dodací doba atd.
A kdy jsi objednával a kde? Dopravu asi netušíme, záleží čím jedou, bude to asi hodně kombinací. To netuší určitě ani dealer. Ale máš potvrzené, tak buď rád, mně to možná vyjde zrovna do těch srpnových dovolených a protáhne se tím hodně dodací doba.
Performance packety už nejdou objednat od dubna, prý je po nich velký zájem a budou je zdražovat, ty jsi to možná stihl, zřejmě jsi objednával v březnu. Ale před 3-mi týdny jsem psal importérovi napsal mi, že půjdou objednat za 6 týdnů (teď snad za 3 týdny). Ale nebudu ho objednávat. -
musli 24.05.2017 12:25
« Re: Re: Re: Dodací doba atd.
Tak to gratuluju, za "chvili" budes CUPRU mit! :-) Mam pocit, ze dodani do salonu trva od vyrobeni zhruba tyden. Myslim, ze je vozej vlakem na prekladiste kousek od Prahy. Performance packet jeste nebyl v nabidce, kdyz jsem auto v prosinci objednaval. Ale da se to dodelat, jenom to vyjde o dost draz :-) Ja si predtim kupoval ta performance kola a prahy taky. Jezdit na okruhu, urcite bych do toho sel, kvuli tem brzdam. Jsou ale podstatne drazsi na udrzbu (vymena kotoucu/desticek) nez ty standard.-
petous 25.05.2017 14:02
« Re: Re: Re: Re: Dodací doba atd.
Objednával jsem to 18.4. u Myslivce v Lounech. Performance packet jsem nechtěl, několik lidí si na něj stěžovalo a ta cena + spotřebák + omezení na 19" + prodloužená čekací lhůta to rozhodla. Prahy bych bral, ale přežiju to i bez nich. Na okruh se nechystám i když možná půjdu jen do ostřejších destiček (DS2500 nebo Redstuff).-
musli 29.05.2017 11:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Dodací doba atd.
Standardni brzdy na bezny provoz naprosto postacuji, nikdy jsem s nima nemel problem a to jsem parkrat fakt musel brzdit na plno z vysoke rychlosti. Maj i velmi slusnou vydrz (pri beznym jezdeni), u predchozi Cupry jsem je mel po 20k km na 80-90% :). Jezdim ale normalne, zadna brzda-plyn styl. Omezenim performance brzd jsou ty 19tky jak pises, navic jeste jenom nektere, ne vsechny 19 jdou pouzit.
Ve stredu jsem objednanej na brzdu, tak dam pak vedet jak si vede seriovy motor v grafu.-
-
musli 29.05.2017 22:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dodací doba atd.
Prave, taky jsem nevidel zadna jina mereni, proto bych to chtel zjistit :-) Zaroven bude mit clovek referenci, pokud by se nahodou v budoucnu rozhodl pro nejakou upravu. Zatim mam 7k km, takze je auto sotva zajete :-) Motor uz se ale celkem usadil, i spotreba sla dolu, pokud na to teda clovek prehnane neslape nebo netrci v zacpe (coz je nejhorsi varianta :-) ).
-
-
-
ostomas 01.06.2017 12:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Dodací doba atd.
Zdar, taky jsem objednal - 14.5. - předběžná výroba je plánovaná na 32. týden, ale bohužel to vychází na tu celozávodní dovolenou. Navíc mi říkal prodejce, že Cupry se můžou protáhnout až o 9 týdnů (informace z 26.5.). Před objednání jsem se svezl z 5. dveřovou verzí v manuálu a bylo to skvělé, tak se nemůžu dočkat.-
edition 22.06.2017 09:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dodací doba atd.
Ahoj, ja objednal 15.5 kombika, dsg 2x2. Tak to jsme na tom podobně. Taky mam slíbeno 32 týden., Tak jsem zvedav. Už se nemohu taky dočkat. Performance paket jsem čekal na cenik, cena uz mě odradila. 80 je moc. A prej seriovky taky super. Ale ten vzhled no
-
-
-
-
-
-
-
iudex 02.03.2017 08:58
Golf R v prevleku
Paráda, veľká gratulácia. Ťažko autu čokoľvek vyčítať, je to absolútny vrchol a kým doteraz bola Cupra také chudobnejšie, ale rýchlejšie GTI, teraz sa dá označiť za lacnejší Golf R a jeho plnohodnotnú alternatívu. Popravde ťažko sa mi hľadajú argumenty, prečo v prípade práve tejto konfigurácie (kombi 4x4 DSG) uprednostniť Golf a zrejme by som tiež šiel do Cupry (kým nepríde faceliftovaný G R určite).
Farba je parádna, konečne zaujímavá farba na Cupre (nechápem napríklad, prečo tá atraktívna Lima green bola len pre bežné verzie a nie pre Cupru), ale ešte viac sa mi páči tá nová červená Desire. Každopádne v modrej ešte viac evokuje Golf s jeho (iba pre R model určenou) modrou Lapiz.
Tak nech slúži k spokojnosti.
:yes: -
Fabia RS 02.03.2017 14:21
Cena za ojetou CUPRU
Ahoj, gratuluji k nové Cupře. Protože si v hlavě pohrávám s myšlenkou na výměnu staré Cupry ST za novou Cupru ST 4x4, tak mám jeden (asi lehce indiskrétní) dotaz: Za kolik jsi prodal svoji rok starou Cupru? Případně jaké jsi měl nabídky? Kolik Ti případně nabízeli protiúčtem? Z Tvých příspěvků jsem měl dojem, žes ji prodal kamarádovi, a tak ta cena mohla být lehce modifikovaná...-
musli 02.03.2017 16:39
« Re: Cena za ojetou CUPRU
Ahoj, ekonomicky je tato vymena samozrejme nesmysl. Prodavat auto po roce je asi ta nejhorsi mozna varianta, ale nemohl jsem si pomoci :-) prodal jsem ho znamemu za 573k s DPH, protiuctem mi nabizeli 580k a odhaduju, ze na trhu by se tak za 600-620k prodala asi hodne rychle (mel jsem dalsi 2 zajemce, kteri by ji za 600 vzali hned). Mel jsem najeto pouze 23k, 5let zaruku, zadne upravy na motoru, stav fakt perfektni (brzdy/pneu na 90%), k autu jsem se choval opravdu prikladne :-)
-
-
-
edition 19.03.2017 10:39
Sleva
Ahoj, předem chválím krásnou cupru! Předpokládám, že jsi auto koupil u ing. Vrecnika, s kterým jsem měl testovací jizdu. Kolik mohl jit procent dolu? Respektive kolik jsi dostal?
Děkuji za info.
-
edition 18.04.2017 15:57
4x4/2x2
Ahoj, ty jediný poradíš a rozlouskneš moje tápání..., vyzkoušels dvojkolku, teď i 4kolku. Rozjezdy to je jasná věc, že 4x4 výtězí na celé čáře ale zajímá mě to pružný zrychlení třeba kolem 70-100 km/h, je tam velký rozdíl? pokud zanedbatelný, beru 4kolku. Ing. v Louda auto mi říkal, že by volil dvojkolku tak nevim. Za 14 dní budu objednávat, a nejsem na 100 pro rozhodnuty. Vyšší spotřeba jasný, váha 100kg taky jasný, trakce superr.
Poraďte chlapci s Cuprama! Děkuji všem, Radim-
musli 19.04.2017 11:56
« Re: 4x4/2x2
Ahoj,
je to fakt tezke rozhodovani, protoze ta auta maji dost odlisny charakter. Osobne mi vadilo protaceni kol pri startu a hlavne to neprijemne bouchani, kdyz na to clovek slapnul (treba i v padesati) na spatne silnici. Neslo ani tak o to, ze by ta predokolka byla pomala, to vubec ne, ale osobne preferuji plynulejsi prenos vykonu a mene nejistoty. Jezdim hodne v nizsich rychlostech a jde mi prave o jistotu, ze kdyz na to slapnu, tak auto proste pojede, za jakychkoliv podminek.
Rozhodne ale 4x4 verze prisla o cast charakteru! Proste jede rychle, spolehlive, ale clovek tolik tu rychlost nevnima, auto posloucha a dela co chces, bez divadel a komedii. Subjektivne i objektivne bude 4x4 v pruznem zrychleni pomalejsi nez predokolka, tedy za idealnich podminek. Na mokru nebo spatnem povrchu asi ne. U predokolky jsem mel vzdycky pocit, ze je toho vykonu az az, u ctyrkolky mam spis dojem, ze by to chtelo jeste pridat. Coz se da snadno upravit a pak i ta 4x4 poleti, asi pujdu casem do nejake mensi upravy :-)
Doporucuju vyzkouset predokolku pri poradne jizde a uvidis, jestli ti to sedi nebo ne, kazdymu proste vyhovuje neco jinyho. Mimochodem s 4x4 cuprou jsem dal nedavno na svetlech M3 (E90, tedy ne tu novou), chtel mne predjet z vedlejsiho pruhu pred zuzenim na kratsi vzdalenost a proste to nestihnul ... ta potupa, ze nalozenej kombik predjede namachrovanou M3 byla obrovska. Psychicky to neunesl, takze pak zacal predjizdet jako silenec pres plny cary a ja si jel dal pohodu predpisovou padesatkou, v tomhle je proste Cupra dokonaly sleeper :-)
-
edition 20.04.2017 20:19
4x4/2x2
Ahoj,
Cupru 4x4 maji v Brně, ale pouze jsem se vezl, řídil prodejce. Jinak 10%. Tady na to zrychlení z 0-... je ta 4kolka super, i jak píšeš na ty závodníky v bmw... S předohrabem by šance nebyla ;-\
Tak ještě budu přemýšlet, cena navíc 50 tis, teď nově dalších 10 tis zdražení :-( :no:-
cupra 21.04.2017 01:56
« Re: 4x4/2x2
Tak to není zrovna moc testovací jízda neřídit, ale asi není předváděcím autem. Přesně jak píše musli, ještě více je to poznat na mokru, sněhu a ledu. Se 4x4 za deště po dálnici klidně 140 km/h, s předokolkou tak max. 110 km/h, samozřejmě podle povrchu a intenzity deště. Mám 7 let 4x4 v manuálu a třeba mně naprosto nevyhovuje DSG, tak jsem pořád v patové situaci.
-
-
cupra 30.04.2017 15:47
Zabezpečení auta
Zajímalo by mne něco o zabezpečení auta, co používáš za zabezpečení? Používáš nějaké manuální (zeder) nebo i aktivní (sherlog, cobra, ..)-
musli 02.05.2017 11:49
« Re: Zabezpečení auta
Pokud vim, tak se Seaty moc nekradou, proto jsem specialni zabezpeceni neresil. Mam klasicky piskovana skla a pojistku s GAPem, takze bych mel teoreticky dostat v pripade kradeze porizovaci cenu vozidla. Auto mam v noci i pres den v garazi, takze je riziko relativne male.
-
-
zbynek68 02.05.2017 14:21
cupra
Já například trvám na klasické ruční brzdě, jako bývalý zadokolkař bych se bez ní v zimních měsících určitě neobešel, a pokud bych chtěl čtyřkolku, asi bych šel do Subaru STi, Haldex určitě ne, a nedovedu si představit jak funguje se samosvorem. A ještě drobnost, klíč od zapalování není klíčenka, takže já jsem naopak rád za klasický klíč v zapalování, který je na svém místě, a svazek klíčů od baráku mám v přihrádce ;-)-
cupra 03.05.2017 10:14
« Re: cupra
Také by se mi líbila ručka, a pak spoustu dalších drobností. DSG mi už asi nevadí, řazení je rychlé. Já potřebuji kombíka, jinak bych možná šel do Forda Focuse, i když tam se mi zase nelíbí ten předpotopní interiér a exteriér také není tak moc extra. Projel jsem si třeba i Golf Variant R, ten bych řekl, že ještě lepší než Cupra (hlavně ve zpracování) a celkově pocitově, ale cena je při srovnatelné výbavě, co chci o 200 tis. vyšší. Ale když to vezmu ve své podstatě, tak je to auto, a hlavní podstatou je, že by mělo jezdit a při našich vysokých nárocích i rychle a držet v zatáčkách v těchto rychlostech a hlavně dělat radost majiteli. Takže je na každém, co si vybere, hlavní je si auto před nákupem vyzkoušet a nejlépe vícekrát. -
musli 03.05.2017 11:35
« Re: cupra
Ahoj, vsak to je dobre, ze se kazdemu libi neco jineho. Bylo by to fakt spatne kdyby clovek na ulici koukal pouze na jedno auto s TDI ve stribrne barve :-) Subaru STi a Cupra ST 4x4 nejdou podle meho prilis srovnavat. Nedokazu si predstavit jak bych do STi dostal velkeho psa, dve deti, manzelku a jeste velkej cestovni kufr. Zato si dokazu predstavit, ze bych byl s STi casteji u benzinky a v praxi bychom jeli podobne rychle. Subaru je urcite dobry auto, o tom zadna, ale spis pro fanousky znacky, rozum musi jit stranou. Taky je to auto pro exhibicionisty, protoze ho clovek na silnici neprehledne ani nepreslechne a navic je o dost drazsi. Kdyz prijede soused se svym cernym STI domu, slysim ho o dost driv nez se priblizi k baraku. Jako bejt o 20 let mladsi, mozna bych si vybral taky podobny auto :-)
Jo a 4x4 verze CUPRY nema samosvor na predni naprave, ten je pouze u predokolky. 4x4 ma pouze Haldex a XDS, stejne jako Golf R.-
zbynek68 03.05.2017 21:26
« Re: Re: cupra
Hned se mi to zdálo divný - samosvor s haldexem. A určitě bych nesrovnával sti s cuprou, impeza sti je skutečná čtyřkolka s mezinápravovým diferenciálem, ten haldex v cupře mi nedává smysl, to je jenom takový pomocník do hor, připojuje se jenom při prokluzu přední nápravy, proto je v cupře samosvor, který řeší u předokolky nedotáčivost.-
musli 04.05.2017 11:40
« Re: Re: Re: cupra
Musim te opravit, to co popisujes je stara generace Haldexu. Novejsi V. jiz reaguje proaktivne na zakladne dat z mnoha snimacu. Asi nejvetsim prinosem 4x4 je u podobne silnyho auto vyrazne zlepsena trakce za nepriznivych podminek nebo pri startu z mista. Auto proaktivne pripoji zadek, neceka tedy az se zacnou protacet predni kola. Do hor se clovek dostane celkem v pohode i s predokolkou, tady jde hlavne o to zlepseni trakce, u auta s vykonem 300k se to opravdu hodi. Cupra 4x4 je proste univerzal na bezne jezdeni, zadny uzkoprofilove zamereny vuz.-
zbynek68 04.05.2017 12:41
« Re: Re: Re: Re: cupra
Jasně, o tomto systému jsem nevěděl. Mimochodem, tuto sobotu jsem objednaný u Loudy na zkušební jízdu s cuprou 4x4, už se nemůžu dočkat. A souhlasím s tebou, že cupra je na běžné ježdění, proto o ní vážně uvažuju, líbí se mi že je to auto které klame tělem, chci výkon, ale nepotřebuju se předvádět (i když na těch 19" moc nenápadná není), a chci jen předokolku, závodit na semaforech nemám zapotřebí.Trošku se bojím těch 19", jsem zvědavý jak se chová po městě v módu "comfort" ;-)-
musli 04.05.2017 16:40
« Re: Re: Re: Re: Re: cupra
Tak preji prijemnou projizdku! :-) I kdyz pokud chces spise predokolku, budes z te 4x4 verze asi zklamany, je rychla, ale neni tam tolik emoci, zalezi co proste ocekavas. Dobre, ze ponechali obe varianty, protoze kazdymu proste sedi neco jineho. Ja mam 19tky i na zimu, jezdim s tim autem prevazne po Praze a s komfortem opravdu nemam problem. Maji to dobre nastavene, prijde mi to podobne jako u BMW 330D Xdrive, ktere jsem mel pred prvni Cuprou. Dneska jsem se vezl s kamaradovym Evo Lancerem a to byl opravdu rozdil. Manzelcino Clio RS je taky proti Cupre sakra tvrdy.-
zbynek68 04.05.2017 17:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra
Díky, mám slíbenou rychlou projížďku, cca 10 km, výkon je jasnej, jde mi hlavně o to jak se chová ten podvozek, nevadí mi když je auto tuhý, vadí mi pazvuky, když něco vrže, nebo mlátí celá náprava, to bych nesnesl. A pokud to jde v komfortu po Praze, tak to pude i po Brně :-)-
musli 05.05.2017 15:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra
Take nesnasim pazvuky, proto jsem si novou Cupru vzal bez stresniho okna. U neho se obcas neco ozvalo :-) Jinak je auto v poradku, na predchozi Cupre jsem najel neco pres 20k a zadnej problem (az na zminene obcasne vrzani stresniho okna) a ted mam 5k a take stale ticho. Predtim jsem mel 3 BMW a o nich to same bohuzel rici nemohu (ale zacalo se to projevovat az od cca 80k).
-
-
-
-
-
-
-
-
zbynek68 03.05.2017 21:37
Xds
Tak jsem se díval co to je XDS ve spojení s haldexem, už to chápu, řeší lepší trakci v zatáčkách...-
musli 04.05.2017 11:42
« Re: Xds
Presne tak, puvodne to mel ale Seat v materialech spatne uvedene (mozna jeste ma, nekoukal jsem), protoze psali, ze 4x4 verze ma i elektronicky differencial na predni naprave jako predokolka (takze 2 haldexy). Mam to dokonce napsany ve smlouve, ale neni to pravda :-)
-
-
steve75 07.05.2017 09:43
olej
Nazdar,
krásna Cupra. Chcem sa sýtať na spotrebu oleja. Už netrpia tieto motory zvýšenou spotrebou oleja a už je reťaz nahradená remeňom?
Dík
-
-
-
-
cupra 08.05.2017 13:16
« Re: Řetěz
Tak asi má řetěz, co jsem více googloval, aspoň na některých zahraničních diskuzích se to uvádí v roce 2014, u tohoto typu motoru. Mně je jedno, co tam je, hlavně, když to něco vydrží. A problémy řetězů u motorů z roku 2012 by měly být dávno vyřešené, upravovali to pak nějak.
-
-
-
musli 08.05.2017 18:19
« Re: olej
Ahoj, co jsem tak cetl, problem se spotrebou oleje uz byl snad u techto novejsich motoru vyreseny. Ja mam ted najeto 5k km a olej uz jsem menil, takze nemohu rict. Nicmene na predchozi CUPRE jsem nepozoroval vubec zadnou spotrebu oleje a ta mela stejny motor. Fakt ubytek prakticky nula (cca 0,1, ale jezdil jsem jenom v beznym provozu, zadny okruhy. -
-
-
petous 11.05.2017 07:21
Pojistka
Díky za skvělou recenzi. :yes: Je jedna z těch která má lví podíl na mém zásadním rozhodnutí - po 17 letech opouštím japonce a vracím se k evropským autům. Objednal jsem pře 14 dny krátkou cupru v manuálu. Dodání až za čtyři měsíce. Řeším jak, za kolik a u koho ji nejlépe pojistit, chci to po zkušenosti s nezaviněnou totálkou i s GAPem. Z Generali mám nabídku Povinné+Kasko+Sklo+GAP pod 20kKč/rok. Dá se dostat rozumně ještě níž?-
musli 11.05.2017 12:02
« Re: Pojistka
Ahoj, diky, s Cuprou budes urcite spokojeny. Ja jsem taky zmenil znacku a vubec toho nelituju :-) Cena pojistky zalezi na tom, jestli auto kupujes jako platce nebo neplatce DPH. Ja jsem u pojistovny Uniqua, mam to bez toho jejich elektronickeho systemu, takze drazsi pojistku a platim cca 17,5k. Mam to s GAPem, hodnota vozu 770k bez DPH cca, minimalni mozne spoluucasti, plus nejake asistence a tak. U kratke Cupry bez extra vybavy to sezenes urcite levneji.-
cupra 11.05.2017 12:58
« Re: Re: Pojistka
U pojištovny Uniqa lze získat slevu i když nepodnikáš. Ale musíš být zaměstnancem a potřebuješ potvrzení od zaměstnavatele, že jsi několik let řídil služební auto.
Já GAP zřejmě řešit nebudu, protože budu mít zeder + sherloga (tím dosáhnu také na slevy pojištění), i když málokdo to z majitelů řeší. Ale záleží samozřejmě také na ceně vozu, já když to budu mít s DPH a cupru ST 4x4 a s bohatou výbavou, tak pojistku budu mít vyšší. Nejlepší si nechat udělat nějaké návrhy pojistek od různých pojišťoven. Také záleží na tom, zda máš nějaké bonusy atd. -
petous 11.05.2017 13:23
« Re: Re: Pojistka
Dík za tip. U Uniqy má manželka Mazdu 2 za celkem férovou cenu. Akorát nemají rozumný online výpočet smlouvy, musíš už zadávat v podstatě objednávku. Jsem zaměstnanec, na Cupru jsem usmlouval cca 10% slevu na výsledných cca 807kKč s DPH. Nevím jestli je dobře vybavená, ale víc nepotřebuju. Předpokládám, že nechám zabudovat GPS/GSM alarm, ale nic víc, zámky řadičky atd. jdou trochu proti logice Kessy a stejně jezdím víceméně z garáže do garáže. Bonus mám aktuálně 55%.
-
musli 11.05.2017 14:50
« Re: Re: Re: Pojistka
Ja myslel ten odpocet na DPH kvuli cene pojistky, ono je pak i pripadne plneni bez DPH, takze jsou i ty pojistky o trosku levnejsi. Ale urcite se dostanes na podobnou castku jako ja. Ono jim tam staci vyplni ten formular na internetu (neni treba hned objednavat) a oni ti zavolaj zpatky a pak uz se resi konkretni nabidka. Zkousel jsem i jine pojistovny, ale vetsinou to bylo drazsi. Treba Allianz asi o 15 tisic :-) Mam pritom maximalni bonusy, jezdim 20let bez nehody a nikdy mi ani nic neukradli, takze musim bejt pro pojistovnu rozdavac penez :-) Jezdim podobne jako ty, v podstate z garaze do garaze. A pokud mas kratkou CUPRU v manualu za 807k po sleve, tak bude vic nez dobre vybavena :-) -
cupra 11.05.2017 15:06
« Re: Re: Re: Pojistka
Mně to u Uniqa vychází draze (cca 30 tis.), protože nejsem zaměstnanec a nemohu mít to potvrzení, u ČP mi to vyšlo cca na 20, nechal jsem si dopředu sestavit kalkulaci od obou od známého pojišťováka (auto jsme objednával teprve před týdnem). A důležité je to, že je to nová pojistka bez bonusů z minulosti. Slevy získám jen na tom zajištění vozidla. Zamykání řadící páky je spíš na okrasu zvlášť u manuálu, stačí zmáčknout spojku. GPS zase rychle odrušit. Sherlog budu přenášet ze současného auta, tak to nebude tolik stát. Ale asi to na Seaty stačí a když budeš jezdit skoro z garáže do garáže.
-
-
-
-
cupra 20.06.2017 16:21
Příslušenství & vychytávky
Čauky, máš (nebo i ostatní) nějaký tip na příslušenství nebo vychytávky, co bych si mohl koupit? Dělám si zatím seznam.
Zatím plánuji:
- kameru
- gumovou vanu do kufru (neoriginální)
- nějaké sítě do kufru na suchý zip
- časem možná vzduchovou vzpěru na přední kapotu
- rámeček přístrojovky (imitace karbonu)
- druhá kola na zimu (to půjdu asi do 18" pegasus turbine, co dávají na Octávku)
....
-
musli 23.06.2017 14:26
« Re: Příslušenství & vychytávky
Ahoj, ja vozim v kufru velkeho psa, takze jsem pouzil plachtu kryjici dno a boky, byla za par korun :-) karbon dekor jsem mel na predchozi cupre a muj nazor je, ze to za ty penize nestoji. Ten cernej lesk je fakt ok. Na zimu mam 19tky, ale 18tky jsou urcite ekonomicky lepsi volba :-) spis udelam casem jeste mensi upravy typu sani a za rok/dva mensi upravu motoru. Kdyz to clovek neprezene a bude se k autu chovat dobre, mel byvydrzet. Zaruka ale pada.-
cupra 23.06.2017 14:33
« Re: Re: Příslušenství & vychytávky
Krycí plachty do kufrů (univerzální) jsou z Číny za pár korun, ale tu nepotřebuji :-)
Mně se právě ten klavírní lak vůbec nelíbí, stejně jako u Golfa, je na něm vidět prach. Kolem řadící páky to přelepím asi carbonovou folií, pokud dám ten rámeček. Prahové lišty jsem si už rozmyslel, cca 15 tis. s lakováním se mi za ně nechce dávat.
-
-
-
-
-
maca02 07.04.2018 17:03
dotaz k aktualizaci z 1.2.2018 12:10
Zdravím, chápu to správně tak, že s Eibachem je to auto ještě tvrdší? Je to v tom textu trošku komplikovaně napsaný. Ptám se, protože nemůžu uvěřit, že by to tvrdý auto někdo chtěl ještě víc přitvrdit... :-) nic ve zlým-
musli 08.04.2018 17:09
« Re: dotaz k aktualizaci z 1.2.2018 12:10
Ahoj, ono je to o neco tvrdsi pouze v urcitych situacich, proste kdyz jsou velke rozdily mezi levou a pravou stranou, treba typicka polnacka. Na bezne silnici je to jenom pevnejsi, auto se tolik nehoupe ze strany na stranu. Pokud ale nekomu jde o komfort, tak to urcite neni dobra vec (a podobnej typ auta asi obecne) :-) Ona ta tvrdost je hodne vec osobniho nazoru, obcas si pujcuju manzelcino Clio RS a proti nemu je CUPRA i na CUPRA rezim fakt velmi pohodova! :-)
-
-
xdnacko 15.04.2018 22:15
Video za jizdy a dvb-t
Ahoj, Tva recenze je lepsi zdroj informaci nez ofiko web seatu a vsichni prodejci dohromady, diky za ni! :-) docela rozhodla ze si cuprou zprijemnim zivot.. objednal jsem si kratkou 5d cupru s akcnim paketem #22 a dsg. ackoliv jsem se driv zarekl, ze uz chci jen 4x4, tak davat za defacto stejnej golf r o 300k vic se mi fakt nechtelo(predpokladam i, ze na golf r nedostanes takovou slevu jako na cupru). Kombajni se mi nelibi(osobni preference) a potrebuju maly auto na kazdodenni parkovani v centru Prahy... na hory a dovoleny ma manzelka druhy auto (velkej sedan-nafta-4x4-automat), takze jsem 4x4 polknul a za ty super prachy zkusim hothatch predohrab se svorem. Uvidime :-)
zatim nemam potvrzeny zadny datum vyroby ani nic. Vsichni prodejci rikali at pocitam cervenec, ze na kombajn se ceka dele, ale tohle ted frci rychle. A taky jsem pro jistotu sel do GAPu kvuli totalce a 1% spoluucasti at mi nic neni lito ..
Diky za link na folie na ty znacky a napis cupra, to okamzite vezmu :-) to je hodne top. Protoze mam tmave sedivou, hodim asi cernou at je to fakt nenapadnej sleeper.
Snad jsem jeste stihnul 221kW motor bez filtru pevnych castic a i tu starsi dsg6 prevodovku (rychlejsi a proverenou) a pritom uz budu mit digitalni budiky(virtual cocpit) coz jsem moc chtel. Udajne s dsg7 a filtrem leon cupra prijde o 10hp a vzroste cenikova cena auta (o ten filtr pry).. a naskoci to jiz koncem dubna, protoze od 1.9. platy novy ekonormy. Rebrand na leon cupra bude az pristi rok.
K dotazu:
Poradis prosim, jak na dvb-t (ve fotkach vidim, ze ti na displayi navigace jde tv Nova) a pripadne jak na video za jizdy(nejlepe z usb ci sd karty)? Deti to jiste oceni :-)
Dekuji!
-
musli 18.04.2018 15:57
« Re: Video za jizdy a dvb-t
Ahoj, taky diky za pochvalu! :-)
Cupra je velmi dobra, verim, ze budes spokojeny! Na muj vkus byla ta predokolka az prilis "komunikativni", ale jak jsem psal, kazdymu proste vyhovuje neco jineho, coz je dobre! Rozhode je to mene divoke nez treba predokolky od Renaultu.
Myslim, ze vsechny cupry vyrobene cca od unora uz maji digitalni budiky automaticky, je to soucast standardni vybavy. GAP mam taky, jenom doufam, ze ho nebudu nikdy potrebovat :-)
Nemam v aute digitalni TV tunner, to co je videt na fotkach jsou videa prehravana z SD karty :-) Ale funguje to pouze, kdyz auto stoji, prehravani za jizdy by se muselo odblokovat. Urcite to pujde, mel jsem to odemknute u predchoziho auta (ne Seatu). -
Dodkes 28.04.2018 16:26
« Re: Video za jizdy a dvb-t
Došla mi Cupra minulý týden. Budeš spokojen. Digitální štít je výborný. Předokolka má jednu návykovou věc kterou 4Drive nemá a to je samosvor VAQ. To je radost s tím jezdit. Taky jsem rád že jsem to stihnul před rebrandem, to transoformes logo je opravdu ošklivé. Napíšu pak recenzi po záběhu ale už teď ti můžu říct že budeš spokojen. Black Matt packet k šedivé nebo stříbrné rozhodně doporučuji, zade to posouva auto o level výš. -
Dodkes 28.04.2018 16:31
« Re: Video za jizdy a dvb-t
Došla mi Cupra minulý týden. Digitální štít je výborný. Předokolka má jednu návykovou věc kterou 4Drive nemá a to je samosvor VAQ. To je radost s tím jezdit. Taky jsem rád že jsem to stihnul před rebrandem, to transoformes logo je opravdu ošklivé. Napíšu pak recenzi po záběhu ale už teď ti můžu říct že budeš spokojen. Black Matt packet k šedivé nebo stříbrné rozhodně doporučuji, zase to posouva auto o level výš.-
cupra 29.04.2018 22:36
« Re: Re: Video za jizdy a dvb-t
K čemu by čtyřkolka potřebovala samosvor, když je v průjezdu zatáček 4x4 lepší, přece jen další náprava tě vytáhne daleko lépe ze zatačky než předokolka. VAQ ti reaguje jen v zatáčkách a zadek ti pěkně u předokolky poskakuje, když tomu dáváš (pro někoho je tato nejistota vzrušením a je pro něho předokolka zábavnější), u čtyřkolky se ti to nestane a průjezd zatáčkami je jistější a efektivnější, zadek jakoby trochu ujížděl do boku a pomáhá to lepšímu zatáčení. Nepočítám rozjezdy, kdy ti navíc zabírá zadní náprava. U předokolky je třeba držet pořádně volant, aby auto "netancovalo", a tolik koní na jednu nápravu je opravdový nápor a nedokáže je dobře přenést. Ale každému se líbí něco jiného :-)
Jsou sice i auta, u kterých si lze připlatit ke čtyřkolce samosvor. např. Ford Focus RS, na přední nápravu, ale to je přece jenom jiný systém pohonu než u Volkswagenu. Samosvor, který by přibržďoval obě vnitřní kola v zatáčkách u čtyřkolky by mohl být zajímavý nebo opačný systém, který by přidával vnějším kolům :-)-
Dodkes 30.04.2018 08:39
« Re: Re: Re: Video za jizdy a dvb-t
Souhlas u 4Drive nemá VAQ velký smysl. Jenom jsem chtěl říct že xdnacko nemusí litovat že nemá 4Drive protože i předokolka má své výhody. Mne práve tohle VAQ baví. I při nižších rychlostech si člověk užije zábavu. Právě to jemé trhaní volantem ta neskutečná vůle zatáčet to hraní se s plynem při výjezdu. Paráda, člověk nemusí mít tep 150 a podepsanou závěť aby si užil zábavu. Souhlasím že 4Drive je efektivnější a pračtičtější ale podle mne není tak zábavné.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
musli 12.06.2018 16:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Android Auto!
Presne tak, aplikace mi funguji (google i waze), pouze se mi nepodarilo zapnout satelitni verze google map a krome nepodlozenych vyjadreni lidi ve forech jsem nenasel zpusob jak je zprovoznit. Ja ale stejne, zvlast ve meste, pouzivam hlavne Waze a to funguje pres AA nastesti dobre.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
drdel 14.06.2018 23:47
Výfuk
Ahoj Musli - chci se zeptat k sériovým výfukům, zda při podřazení prskají? V jakých otáčkách? Střílet asi úplně nebudou, ale takové to rychlé chrchlání při podřazení...
Mám Cupru ST 300 v manuálu a pořád se mi to nedaří... Bohužel jsem našel i video, kde popisovali, že už od 290ky má kombi oproti hatchbaku utlumený výfuk a je vice civilní. Ještě mě napadá, že jezdím na individual mode, včechno nastaveno na cupra, jen DCC na comfort, tak jestli to nemůže být tím? Ale motor v režimu cupra... Případně to zkusit víc osolit, aby se výfuk víc zahřál?-
musli 15.06.2018 11:53
« Re: Výfuk
Ahoj, seriovy vyfuk je fakt hodne decentni, oproti jinejm autum to neprska temer vubec. Ja mam jiny stredovy tlumic, takze to neco malo dela, ale stejne to neni prilis slyset. Hodne pomuze prehozeni motoru do sportovni modu (DCC nema na zvuk motoru vliv, to je jenom podvozek). Koukal jsem, ze venku to lidi resej tim, ze vyndaj stredovej tlumic a daj si tam jenom trubku, ale v praxi jsem to nikdy neslysel , takze nemohu soudit :-) V praxi jsem zatim ani neslysel ten priplatkovy vyfuk u ST, ktery ted delaj.
-
-
jamilarov 27.11.2018 01:11
Novy vyfuk
Ahoj, diky moc za info o pozitivni zkusenosti s novym vyfukem. Jsem si rikal, kdo si to asi nadelil, kdyz jsem koukal na info na HHS, ale nenapadlo me, ze bys investoval dalsi balik, kdyz uz to jednou nevyslo. >:D Ja mam cupru st v manualu a tam je v serii zvuk jeste mrtvejsi, DSG aspon trochu prska, tady ani tuk, takze podobnou upravu taky dlouho hledam. Po tve posledni zkusenosti jsem si rekl, ze bez klapky to nema zadny vyznam. Hodne jsem koukal na BCS automotive, ale klapku delaji jen v kombinaci se sportovnim katalizatorem a navic je system trosku jiny nez u tebe, klapka se otevre pri urcitem natlakovani turba. Ale vymenu katalizatoru by uz asi nezkousli v Seatu a meli vymluvu, kdyby nastal nejaky problem s motorem. Takze JE design mi prijde jako vyborna volba. No, na jare se asi budu muset zastavit v Bechovicich a neco vymyslet. Muzu se jen zeptat, kolik stoji montaz a jak je to casove narocny? Klidne do SZ. Diky a at slouzi. :yes:-
musli 27.11.2018 12:50
« Re: Novy vyfuk
Ahoj, no fakt jsem se bal, abych znovu nevyhodil z okna penize, tentokrate by to zabolelo o dost vic, protoze byl ten vyfuk za 65k. JE Design navic vyhrozuje, ze ho pry od ledna/doprodani zasob zdrazi. Vysledek je ale opravdu dobry, pri zavrenych klapkach to fakt nerusi, klidna jizda po meste je proste klidna a po dalnici pri 130km/h taky pohoda (mozna tomu trosku pomaha i to utlumeni, ktere jsem predtim udelal, tezko rict). Po otevreni klapek se dostavi vyrazny, ale hezky zvuk (i manzelka je spokojena :-) a kdyz si to chce clovek uzit, konecne muze! :-) Ono s klapkami neni moc alternativ, BSC o kterem pises na ST 4x4 nedela a navic ty klapky se ovladaj tlakem, takze kdyz jedes rychleji, vzdycky to rve, i po dalnici. Pak je jeste moznost Supersprint, ale ti se naprosto pomatli cenove, vychazelo to vyrazne pres 100k! Montaz je tak na pul dne, krome vyfuku se musi zapojit jeste elektronika a na zaruku to vliv nema. Vyfuk je homologovany a katalyzator zustal seriovy. Cena instalace dle servisu, takze 3-5k.-
jamilarov 27.11.2018 14:45
« Re: Re: Novy vyfuk
Diky za info. Psal jsem jeste vcera na JE Design a nova cena je 2737 eur. Takze budu muset priplatit, letos uz to nestihnu zainvestovat. Asi bych koupil variantu se ctyrmi kulatymi koncovkami. Difuzor bych chtel nechat puvodni, coz by podle vyrobce melo jit, mam to v "matt paketu" a co jsem koukal, vsechny difuzory od jinych vyrobcu nez Seat se vyrabeji v lesku, coz by se pak zbytecne na pohled mlatilo. Jinak v cupre sice tlumeni nemam, ale rodinu v tom skoro nevozim, mam to jako auto pro radost, takze pokud by to nebyl vylozene otravny hluk i pri normalni jizde, snad by to nemelo vadit.-
musli 27.11.2018 17:12
« Re: Re: Re: Novy vyfuk
JE dobre komunikuji, posilal jsem jim hromadu emailu a na vse dostal vzdy hned odpoved. Zkousel jsem i slevu, ale bez uspechu, takze bylo nakonec vyhodnejsi to koupit tady :-) Pokud v aute nevozis rodinu, muzes byt uplne v klidu. Ja jsem potreboval variantu i pro klidnejsi cestovani, clovek nema chut ramusit stale a taky je treba brat ohledy i na sousedy, rodine ten predchozi Fox paradoxne nevadil, ale ja nebyl moc spokojeny :-) Koukal jsem, ze bydlis na Praze 9, takze budeme sousedi, kdybys potreboval vyfuk nejdrive naposlouchat, muzeme se domluvit. Sam bych tuhle moznost pred koupi uvital, ale bohuzel jsem u nas nikoho s JE vyfukem na Cupre nenasel.-
jamilarov 28.11.2018 01:43
« Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Jojo, bydlim kousek od Globusu. ;-) Chtel bych to resit nekdy zacatkem jara, tak bych se pred koupi ozval a rad si to poslechnu. Je fakt, ze ono vubec potkat nekoho s cuprou a jeste s ladenym vyfukem, to uz je velke stesti, i v Praze. Osobne si myslim, ze tenhle tvuj od JE Design tady mozna ani nikdo zatim nema. Co jsem koukal na firmy, co se tim zivi, tak se posledni dobou hodne montuje Milltek, ktery je sice na pohled krasny, miluju ty cerne koncovky, ale zase nema klapku. Predem moc diky a at se ti dari. :yes:-
-
jamilarov 28.11.2018 12:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Remus by byl fajn, cena bezkonkurencni, to ovladani i pres mobil se mi hodne libi, ale z nepochopitelnych duvodu se rozhodli, ze na Leona Cupru vyfuky s elektronickou klapkou nabizet nebudou. Delaji to snad pro vsechny "cupri" konkurenty - Golf GTI, R, Type R, RSIII, M2, dokonce i pro Ibizu Cupru, ale pro nas nic. :'-( A z dalsich znacek snad jedine ten Milltek, ale ten klapky nedela vubec. Fox uz tady zminovan byl. >:-[]-
-
-
musli 28.11.2018 16:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Seat vyfuk ma, davaji ho do te carbon edice (bez klapek), ale kdyz se jich clovek zepta na cenu, natoz dostupnost, tak absolutne netusej ... a supersprint na Cupru vychazi draz nez Akrapovic M-Performance na M2, totalni nesmysl :-)-
jamilarov 29.11.2018 02:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Jj, taky jsem se na tenhle vyfuk z carbon edice pred casem ptal primo v Seatu, nevedeli vubec nic, pry kdyz nekde najdu VINko, tak zjisti cenu a dalsi podrobnosti. Uz vidim, jak prijdu treba do Renocaru, ze chci performance vyfuky na M3 a oni mi daji za ukol zjistit VINko, aby vedeli, co dal. >:D Beztak by to pasovalo jen na 4drive, na predokolku to pry asi nebude, takze uz jsem dal nepatral. Proste tragedie.-
drdel 14.02.2019 15:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Taky mám manuál ST, kde je oproti hatchbacku středový rezonátor + každá koncovka má extra tlumič - hatchback ma jeden pro obě.
Dnes jsem mluvil s BSR a mají svůj homologovaný výfuk s klapkami i na ST, původně to pro ně vyrábí Mansory, cena prý lehce přes 50 tis. Videa jsou na jejich FB a youtube.-
musli 21.02.2019 11:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Ahoj, ze by Mansory delal vyfuk pro Seat a jeste za diskontni cenu? To je docela zajimavy :-) Ja jsem o tom jejich vyfuku nikde nenasel moc informaci. U te klapky take zalezi na tom, jak se to ovlada, jestli elektronicky (jako JE) nebo treba jenom tlakem spalin. Nemaj nekde nejake blizsi info?-
drdel 22.02.2019 12:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Dle tohoto videa je to dalk. ovladacem
[odkaz]
Ani ja jsem nenasel vice info na jejich strankach, lepsi by bylo jim zavolat. Ja na to ale stejne kaslu za tyhle penize, protoze s aktivnim sound aktuatorem v kabine by byl zvuk vyfuku slyset velice slabe. A bez nej mi to prijde, ze auto nema zadny koule. Chtel jsem hlavne to praskani pri pusteni plynu...navic si porad myslim, ze dobry zvuk vykouzlis az od petivalce vys. -
jamilarov 26.02.2019 12:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Tohle me docela zaujalo, protoze ten tvuj vyfuk od JE ted po zdrazeni vychazi na temer 80 tisic s praci, coz uz je fakt raketa. Psal jsem do BSR a odpovedeli, ze cena je 40 tisic za vyfuk a 6200,- za praci, vcetne DPH. Jsou v tom nejake zakladni koncovky o prumeru 100 mm, kdyby tam chtel dotycny jine, cena pujde trochu nahoru. Ohledne klapky: "Ovládání zapojujeme standardně na tlačítko, které vám umístíme dle požadavku do interiéru - většinou volíme kastlík po levé ruce či středový tunel." Stale se rozhoduju, jestli mi takova investice za to stoji, kazdopadne tohle je uz o dost levnejsi nez konkurence, takze se tam u nich mozna casem zastavim.-
musli 02.03.2019 12:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Vypada to zajimave, navic uz to dle videa na nejakou Cupru instalovali, takze bude asi moznost si to poslechnout v realu a ten cenovy rozdil je velky. Jeste je otazkou homologace, ale to u nas vetsina lidi asi prilis neresi. Pokud chce clovek usetrit a mit zaroven lepsi zvuk, muze se nahradit stredovy rezonator trubkou. Je to pak ostrejsi a vyjde to na par tisic, v realu jsem to ale neslysel.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nicco 22.01.2019 17:03
baterka v klici
Moje vydrzela taky jenom 2 roky. Horsi bylo, ze nepomohla ani nova baterka a klic museli vzbudit v servisu. Kazdopadne tyto bezklicove klice nevydrzi jako obycejene 6 let s puvodni baterkou. Pry je ale v navodu (Skoda), ze do auta se da dostat oddelanim krytky zamku a nastartovat prilozenim klice k imobilizeru(tlacitku start).-
musli 23.01.2019 16:37
« Re: baterka v klici
Vazne? Musel jsi kvuli tomu do servisu? Tak to je jeste vetsi neprijemnost! :-( Ja jsem pro jistotu vymenil baterku i v tom druhem ovladaci a koupil jich par do rezervy.
Opravdu existuje zpusob jak to auto nastartovat i s mrtvou baterkou, ale stat se to nekde na samote u lesa, clovek by mel o zabavu postarano. Taky mohli pridat nejake varovani, jako to maji jina auta s bezklicovym pristupem.-
marguc 23.01.2019 19:53
« Re: Re: baterka v klici
To ozaj nema auto ziadnu kontrolku ktora by signalizovala, ze baterka v kluci je slaba? To by som necakal, ze koncern to nema osetrene. Auto sa musi dat otvorit a nastartovat aj klucom bez baterky. To ma prekvapilo ze v seate to nejde. Moje auto ma upozorni na slabu baterku v kluci (menil som asi po roku a pol sam doma za 5 minut) a zaroven v kluci je skryty klasicky kluc na otvorenie vodicovych dveri a nastartujem stlacenim tlacitka klucom.-
musli 24.01.2019 19:58
« Re: Re: Re: baterka v klici
Do auta se da dostat i s vybitou baterkou a nasledne nastartovat, ale osobne jsem to nezkousel. Fakt jsem byl prekvapenej, ze to nemaji osetrene, ale bohuzel je to tak (Renault i BMW to hlasi ze skusenosti). Navic to prislo fakt necekane, po hodine se vratim k autu a proste uz to nejde.
-
-