Seat Ibiza (2008)
7.4.2008Tohle je uz moje treti Ibiza. Zamilovala jsem se do toho auta hned na prvni pohled - pamatuju si to jako dneska, bylo to u plaze v Italii a ja si rikala…
Seat Ibiza (monious)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Sammy 29.05.09 19:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: výkon
Hooonza, motory aj gumy aj všetko je rovnaké obe sú AXR, akurát, že ta kamarátova je nižšia oproti tej mojej asi o 2 cm na predku ale to s tým neverím, že má niečo spoločné ... a keby aj malo tak skôr pri maximálne a nie akcelerácii ... ale je mi to už jedno ... a chcem sa spýtať Monious, autíčko máš ešte v záruke? keď hej, dalo sa to vybaviť aby si si ho mohla načipovať, či ako ? oboznám ma s tým trošku, nech si začnem aj ja lámať hlavu nad podobnou úpravou motora ;-) ďakujem !!! -
Poustnik 12.05.09 11:29
« Re: Re: výkon
:-) :-) :-) :-) No já nedávno viděl dokument o upírech a možná, že za předlohu pro nejslavnějšího upíra Drákulu sloužila šlechtična Eleonora z Krumlovského zámku. Jako jediná není pohřbená ve Vídni, ale v Krumlově v podivně označené hrobce, no ale kdo ví, jak to bylo....[odkaz] 8-s >:D -
Sammy 09.05.09 12:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: výkon
ja mám super zážitok s kamarátom, ktorý ako aj ja a ako aj Perdita všetci máme 74kW 1.9TDi Ibizu. Ja mám najazdených cca 19 tisíc km a kamarát cca 70 tisíc km a ta jeho Ibiza je už len na oko silnejšia pri zrýchlení na 5.st. pri 100km/hod. trhol ma o dve autá cca a to čo on zrýchluje na 5.st. ja musím preradiť do 4.st. neviem či sa ten môj motor ešte upraví, že by sa lepšie zabehal, to už moc neverím... síce jedno čakám, že pôjde kultivovanejšie ... bo toho kamaráta motor hraje krajšie po nabehaní km ako mne ... a tieto Ibizky idú, majú super záťah ... tak nech slúži Perdite Ibizka :-! -
"-- skrytý --" 07.05.09 22:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: výkon
Ano, řeší - ten motor by neměl projít, ale to se samozřejmě přehlíží. Můžeš to klidně reklamovat, že to máš moc silný, ale spíš než by ti vyhověli tě asi odvezou do blázince...
Mimochodem tohle platí pro okamžik sjetí z výrobního pásu. Co se stane po zajetí už ten předpis neřeší, ale v 99,99% případů se výkon zvyšuje, neboť bějem zajíždění klesají vnitřní ztráty. -
"-- skrytý --" 07.05.09 21:47
« Re: Re: Re: Re: výkon
No to pozor, to je další z řady nepravd, co mezi veřejností kolují. Tohle je řešeno předpisem ECE-R85. Ten praví, že (příloha 5 odstavec 4 - tolerance při výrobě):
S přesností +-5% se vezmou otáčky S1 a S2, které odpovídají nejvyššímu točivému momentu a jmenovitému výkonu. Výkon naměřený při otáčkách S1 a S2 se nesmí od výkonu naměřeného při schvalování lišit o více než 5% oběma směry.
Proces schvalování řeší odstavec 5.3 téhož předpisu:
Naměřený výkon se od udávaného výkonu nesmí lišit o více než +- 2% v případě nejvyššího výkonu a +-4% v ostatních bodech měřené křivky, přičemž pro otáčky motoru zde platí tolerance +-1,5%.