Diskuse

Subaru BRZ (2013)

7.4.2013

Malé lehké kupátko pro radost, motor vpředu, náhon vzadu, samosvorný diferenciál, hmotnost 1350 kg, výkon 200k, motor boxer.

 

Subaru BRZ (medvedi)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 08.04.13  14:09

    « Re: Re: Re: Re: Nic ve zlém...

    No Subaru všeobecne pozéri neobľubujú a BRZ je všetko iné, len nie show-off car. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto medvedi

    medvedi 08.04.13  12:57

    « Re: Re: Re: detaily...

    A to jsou jeste ke vsemu odvetravane je to tak. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto medvedi

    medvedi 08.04.13  12:50

    « Re: Re: Re: Nic ve zlém...

    Automat nic moc - jak jsem psal AISIN z Lexus ISF - to je nic moc? No nebyl bych si tak jisty. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto medvedi

    medvedi 08.04.13  12:47

    « Re: Re: Re: Škoda Caymana

    Vykon no me staci tak asi tak holt si to budes muset prubnout. Tak az nekdy pojedes do Phy dej vedet a muzes se na to moje mrknout.
  • « 00 Reagovat !

    foto medvedi

    medvedi 08.04.13  12:44

    « Re: Re: Re: Re: Nic ve zlém...

    >:D pozer - bavim se. Pracuju poctive a udelal jsem si radost je to moje 4 nove auto ktere jsem si koupil, najedu cca 40.000km rocne a ver nebo ne jeste jsem nemel nehodu - zadnou. Kdysi jsem mel i 600 Horneta a po dvou letech sel pryc nebylo to ono. Tak jen si delam radost a mam koule a broky si takove auto koupit. Kdybych byl pozer koupim si ojetou 5 bmw nebo neco z nemecke trojky a budu postavat na benzinkach. Tohle auto at uz MT nebo AT neni poza ta se da poridit za mensi prachy a s vetsim uspechem. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto medvedi

    medvedi 08.04.13  12:39

    « Re: Re: Re: Nic ve zlém...

    Ja nevim ale to zrychleni je at 8,2 manual 7,6 to je rozdil sest desetin sekundy to ani nepostrehnes tkaze real neni tvych 9+ to jen na okraj a nejde vubec o cislo jde o zpusob jakym ten zazitek dostavas. Ne cil, ale cesta a AT je udelana tak abys i a) paku musel "premahat" silou b) zapada do svych poloh tak mechanicky a s takovou mechanickou zpetnou vazbou ze rozdil mezi manualem a at jsou "jen drahy chodu paky" c) padla chlapce chlapce zkusil za ne zatahnout? Prekonat opet mechanicky odpor a citil jsi co se deje v aute. Radim ti zkus to a nesud neco cos nevyzkousel. Ridil jsem ruzne sportovni vozy a rict ze jedine MT je spravna volba je jako tvrdit, ze fotit se ma na kinofilm, nebo jeste lepe stredni format protoze digitaly jsou o nicem, nebo jako odmitat cd, mp3 protoze prece mame zvuk z LP a ten je lepsi. Pro urcitou skupinu skutecnych fajnsmekru kteri najezdi v takovem aute jen par desitek mozna stovek km rocne a jsou skutecnymi puristy to asi rozdil bude ale obavam se ze ani pro tebe ani pro mne nedokaze MT porazit AT takrka v nicem. Mimochodem jakym "sportovnim" autem si jel naposledy a kolik km jsi v nich najezdil?
  • « 00 Reagovat !

    foto Mireon

    Mireon 08.04.13  10:11

    « Re: Re: Škoda Caymana

    Jasný. Taky o tom tak uvažuju. Jestli skočit do staršího caymana protože do něj jsem se fakt zamiloval a nebo něco nového toyobaru se mi docela líbí,ale chtělo by se svést. Mám strach z toho výkonu.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 08.04.13  09:47

    « Re: Re: Nic ve zlém...

    Presne, aj ten pohyb, keď zaradíš rýchlosť a jeho intenzita (od jemného potiahnutia dvomi prstami až po vrazenie prevodu pákou v zaťatej ruke) ovplyvňuje pocit z jazdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 08.04.13  09:37

    « Re: Nic ve zlém...

    Vidim to podobne. Chapem ze niekto moze mat dovod na kupu automatu (manzelka, jazdy po meste, atd), ale pre mna osobne by to znamenalo o stupen slabsi zazitok, "radit" dakymi packami pod volantom. Ja chcem mat na stredovom tuneli poriadnu saltpaku, a preradovat tak drsne a rychle, ako to chcem len ja! Ten pocit ked citim ako sa do seba zahryznu synchronizacne spojky, prekonavam ich odpor, a vtlacam tam ten kvalt, citim ako zapadne na miesto, to je jednoducho uzasne. To mi dokaze vyvolat usmev na tvari...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 08.04.13  08:56

    « Re: Nic ve zlém...

    Môj názor je obdobný. Chápem, že dnešné automaty (resp. dvojspojky) radia rýchlejšie, než kto s manuálom dokáže, chápem, že sú nesmierne kultivované, uznávam, že v niektorých autách sú dokonca úspornejšie, ako manuály, ale HDM AUTOMAT V TOYOBARU?!!!!
    Toto auto predsa nekupuje človek, ktorý hľadá rýchle a pohodlné auto typu Audi S5, nemá ani brutálny výkon, ktorý by spojka nezvládla a preto by musela mať automat ako Mercedes CL AMG, toto je auto, kde strata desatinky sekundy nevadí, ak je pri tom väčšia zábava. Ešte podmienečne som ochotný akceptovať dvojspojku, ktorá je rovnako efektívna a vie aj dávať pekné medziplyny, ale nie HDM klasiku.
    Bez ohľadu na uvedenú výhradu pochvala za odvahu kúpiť si takéto auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto maTooB

    maTooB 08.04.13  07:52

    « Re: Re: Re: Nic ve zlém...

    No veru, taketo auto si kupuju ludia, ktori vedia soferovat, tam automat nepatri vobec.

    Vyrobca ho tam dava kvoli predajom pozerom :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 08.04.13  07:46

    « Re: Re: Nic ve zlém...

    Teda snesl bych všechno, ale to zpoždění 0,7 sekundy znamená že budeš na stovce za +9 sekund a to už teda :-( nemá nic moc společného se sportovním autem, navíc podle té informace ten automat asi nebude nic moc a sportovní auta, které mají automat na něj mají i patřičný výkon...
  • « 00 Reagovat !

    foto medvedi

    medvedi 08.04.13  07:07

    « Re: Re: Re: detaily...

    Jak pravi klasik: Muzeme s tim nesouhlasit, muze se nam to nelibit, ale to je tak vsechno co se s tim da delat. Vezmete tech 16 jako fakt. www.subaru-global.com/13brz_spec.html
  • « 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 07.04.13  23:34

    « Re: Re: detaily...

    Jeste nejake detaily- kotouc o prumeru 16" dela v mm 406,4, 15" kotouc ma 381 mm. To se vejde do 17" kol??? Co vim, tak do 17-ek jdou s bidou napasovat kotouce 330-335mm, a to jeste ne do vsech
  • « 00 Reagovat !

    foto medvedi

    medvedi 07.04.13  22:46

    « Re: Škoda Caymana

    jinak jasně že všechny zmíněné kandidáty jsem si projel, prolezl a vyzkoušel a výsledek BRZko a samozřejmě i kvůli ceně - ve finále je to polovina než by byli němci :-)
    a říkal jsem si, jestli to má být špatná volba ( a já se mám vrátit k off roadu ) a BRZko půjde do světa relativně rychle, tak ať tam nezahučím harpunu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto medvedi

    medvedi 07.04.13  22:43

    « Re: Nic ve zlém...

    :-) :-) :-) jasny tohle bude zrejme "jediné" téma debaty tady a čekám, že bude ostrá :-) :-) :-) pokusil jsem se to vysvětlit v "Novinkách" nějak jsem nevěděl kam to povídání dát. Tak mrk na "Novinky s dnešním datem" tam je snad vysvětlení. A jak jsem se přiznal sám jsem se tím zabýval fakt dlouho :-)
  • 00 Reagovat !

    foto H-Karlik

    H.Karlik 07.04.13  22:39

    « Nic ve zlém...

    Nic ve zlém... Velký palec nahoru za nákup tohohle auta :yes: poslední dobou se mi honí v hlavě čím dál tím častěji, ale kdo proboha koupí takovéhle auto, aby do něj dal automat?? Budu rád, když mi to vysvětlíš >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Mireon

    Mireon 07.04.13  22:03

    « Škoda Caymana

    V BRZ jsem nejel a možná dobře že jsi nejel v jiném autě stejné koncepce. Jinak já bych šel taky do automatu. 911 GT3 už bude taky jen s PDK. Jinak velká gratulace. Jsem zvědav jak dlouho ti bude stačit ten výkon :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto medvedi

    medvedi 07.04.13  21:41

    « Re: detaily...

    Bod dolu za automat >:D snazim se vlozit do textu podrobnou recenzi nejak se mi to nedari, snad se povede, kufr presne 243, hmotnost provozni 1277 - 1364 ( ve verzi active coz je se samosvorem, vetsimi koly atd je to presne 1305 - 1364 ),
    pneu z vyroby Michelin 215/45 R 17 - vsude stejne. A kotouce mas pravdu spletl jsem se 16 palcu maji jen vepredu, vzadu jsou to 15 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 07.04.13  21:09

    « detaily...

    Za automat ti davam bod dole (teda len tak v duchu, tu nehodnotim). A este k udajom: vzadu su 15" kotuce (takze nie 4x 16"). Kufor ak si dobre pamatam ~240 litrov. Prazdna hmotnost ~1260kg (s manualom by to bolo o ~20kg menej). Inak by ma zaujimalo co za pneu su na tom od vyroby. Budu sa asi dobre a rady drat, ale je tam tusim daky rozumny rozmer (215/45?) a ak sa nemylim vpredu/vzadu rovnake, tak ti to hadam nepolezie velmi do penazi...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…