Subaru BRZ (2013)
7.4.2013Malé lehké kupátko pro radost, motor vpředu, náhon vzadu, samosvorný diferenciál, hmotnost 1350 kg, výkon 200k, motor boxer.
Subaru BRZ (medvedi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
medvedi 08.04.13 12:44
« Re: Re: Re: Re: Nic ve zlém...
>:D pozer - bavim se. Pracuju poctive a udelal jsem si radost je to moje 4 nove auto ktere jsem si koupil, najedu cca 40.000km rocne a ver nebo ne jeste jsem nemel nehodu - zadnou. Kdysi jsem mel i 600 Horneta a po dvou letech sel pryc nebylo to ono. Tak jen si delam radost a mam koule a broky si takove auto koupit. Kdybych byl pozer koupim si ojetou 5 bmw nebo neco z nemecke trojky a budu postavat na benzinkach. Tohle auto at uz MT nebo AT neni poza ta se da poridit za mensi prachy a s vetsim uspechem. ;-) -
medvedi 08.04.13 12:39
« Re: Re: Re: Nic ve zlém...
Ja nevim ale to zrychleni je at 8,2 manual 7,6 to je rozdil sest desetin sekundy to ani nepostrehnes tkaze real neni tvych 9+ to jen na okraj a nejde vubec o cislo jde o zpusob jakym ten zazitek dostavas. Ne cil, ale cesta a AT je udelana tak abys i a) paku musel "premahat" silou b) zapada do svych poloh tak mechanicky a s takovou mechanickou zpetnou vazbou ze rozdil mezi manualem a at jsou "jen drahy chodu paky" c) padla chlapce chlapce zkusil za ne zatahnout? Prekonat opet mechanicky odpor a citil jsi co se deje v aute. Radim ti zkus to a nesud neco cos nevyzkousel. Ridil jsem ruzne sportovni vozy a rict ze jedine MT je spravna volba je jako tvrdit, ze fotit se ma na kinofilm, nebo jeste lepe stredni format protoze digitaly jsou o nicem, nebo jako odmitat cd, mp3 protoze prece mame zvuk z LP a ten je lepsi. Pro urcitou skupinu skutecnych fajnsmekru kteri najezdi v takovem aute jen par desitek mozna stovek km rocne a jsou skutecnymi puristy to asi rozdil bude ale obavam se ze ani pro tebe ani pro mne nedokaze MT porazit AT takrka v nicem. Mimochodem jakym "sportovnim" autem si jel naposledy a kolik km jsi v nich najezdil? -
_Teddy_ 08.04.13 09:37
« Re: Nic ve zlém...
Vidim to podobne. Chapem ze niekto moze mat dovod na kupu automatu (manzelka, jazdy po meste, atd), ale pre mna osobne by to znamenalo o stupen slabsi zazitok, "radit" dakymi packami pod volantom. Ja chcem mat na stredovom tuneli poriadnu saltpaku, a preradovat tak drsne a rychle, ako to chcem len ja! Ten pocit ked citim ako sa do seba zahryznu synchronizacne spojky, prekonavam ich odpor, a vtlacam tam ten kvalt, citim ako zapadne na miesto, to je jednoducho uzasne. To mi dokaze vyvolat usmev na tvari... -
iudex 08.04.13 08:56
« Re: Nic ve zlém...
Môj názor je obdobný. Chápem, že dnešné automaty (resp. dvojspojky) radia rýchlejšie, než kto s manuálom dokáže, chápem, že sú nesmierne kultivované, uznávam, že v niektorých autách sú dokonca úspornejšie, ako manuály, ale HDM AUTOMAT V TOYOBARU?!!!!
Toto auto predsa nekupuje človek, ktorý hľadá rýchle a pohodlné auto typu Audi S5, nemá ani brutálny výkon, ktorý by spojka nezvládla a preto by musela mať automat ako Mercedes CL AMG, toto je auto, kde strata desatinky sekundy nevadí, ak je pri tom väčšia zábava. Ešte podmienečne som ochotný akceptovať dvojspojku, ktorá je rovnako efektívna a vie aj dávať pekné medziplyny, ale nie HDM klasiku.
Bez ohľadu na uvedenú výhradu pochvala za odvahu kúpiť si takéto auto. -
Mig_35 08.04.13 07:46
« Re: Re: Nic ve zlém...
Teda snesl bych všechno, ale to zpoždění 0,7 sekundy znamená že budeš na stovce za +9 sekund a to už teda :-( nemá nic moc společného se sportovním autem, navíc podle té informace ten automat asi nebude nic moc a sportovní auta, které mají automat na něj mají i patřičný výkon... -
medvedi 07.04.13 22:46
« Re: Škoda Caymana
jinak jasně že všechny zmíněné kandidáty jsem si projel, prolezl a vyzkoušel a výsledek BRZko a samozřejmě i kvůli ceně - ve finále je to polovina než by byli němci :-)
a říkal jsem si, jestli to má být špatná volba ( a já se mám vrátit k off roadu ) a BRZko půjde do světa relativně rychle, tak ať tam nezahučím harpunu :-) -
medvedi 07.04.13 22:43
« Re: Nic ve zlém...
:-) :-) :-) jasny tohle bude zrejme "jediné" téma debaty tady a čekám, že bude ostrá :-) :-) :-) pokusil jsem se to vysvětlit v "Novinkách" nějak jsem nevěděl kam to povídání dát. Tak mrk na "Novinky s dnešním datem" tam je snad vysvětlení. A jak jsem se přiznal sám jsem se tím zabýval fakt dlouho :-) -
medvedi 07.04.13 21:41
« Re: detaily...
Bod dolu za automat >:D snazim se vlozit do textu podrobnou recenzi nejak se mi to nedari, snad se povede, kufr presne 243, hmotnost provozni 1277 - 1364 ( ve verzi active coz je se samosvorem, vetsimi koly atd je to presne 1305 - 1364 ),
pneu z vyroby Michelin 215/45 R 17 - vsude stejne. A kotouce mas pravdu spletl jsem se 16 palcu maji jen vepredu, vzadu jsou to 15 :-) -
_Teddy_ 07.04.13 21:09
« detaily...
Za automat ti davam bod dole (teda len tak v duchu, tu nehodnotim). A este k udajom: vzadu su 15" kotuce (takze nie 4x 16"). Kufor ak si dobre pamatam ~240 litrov. Prazdna hmotnost ~1260kg (s manualom by to bolo o ~20kg menej). Inak by ma zaujimalo co za pneu su na tom od vyroby. Budu sa asi dobre a rady drat, ale je tam tusim daky rozumny rozmer (215/45?) a ak sa nemylim vpredu/vzadu rovnake, tak ti to hadam nepolezie velmi do penazi...