Subaru BRZ (2013)
7.4.2013Malé lehké kupátko pro radost, motor vpředu, náhon vzadu, samosvorný diferenciál, hmotnost 1350 kg, výkon 200k, motor boxer.
Subaru BRZ (medvedi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bully_ 08.04.13 21:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: detaily...
Prave, lidi zvykli i na vyssi vykony (nebo pomer hmotnost/vykon) rikaji, ze jim jizdni vlastnosti GT86/BRZ vyrovnaji vykonovy "handicap". Resp. ze vysoka rychlost v primce ridicsky zazitek nedela a tady je proste i pri tech nizsich rychlostech. Navic zabava zacina v zatackach, na dalnici naopak konci. Musim proste nekdy GT86/BRZ vyzkouset.
Svoje delaji urcite i "jen" HP plaste a jeste pri svem uzsim rozmeru. Znam to ze zimy, kdy mne i nedotaciva predokolka jezdi vylozene bokem na zimnich 205/55x16, kdyz do toho trosku vlitnu.
Ve svem predchozim prispevku mam preklep co uz nesel editovat, ma tam byt- "nevidim duvod, proc by to nekomu NEmelo vyhovovat..", samozrejme. -
medvedi 08.04.13 21:13
« Re: Re: Re: Pochvala za automat
Dneska se u mne stavil chlapik z Toyoty, ktery se mnou resil GT ( nakonec jsem ho rozesmutnil kdyz jsem si vzal BRZ chjo.... ) no svezl jsem ho s AT ( ani Toyota nema predvadecku AT pry je jedna u dovozce, ale nikdo z dealeru s ni nejel ) a po chvilce rekl jasny tak ted muzu s klidnym svedomim lidem prodavat GT s automatem. A to bych ho nepodezrival ze nerozumi autum, dokonce bych ho ani nepodezrival z "nadrzovani" Subaru byl prekvapenej a moooc se mu to libilo. A fakt bych pral kazdemu at si to vyzkousi a pak napise jaky to teda bylo. Ale jak se rika: "Kecy jsou zadarmo, koralka je za penize." :-) :-) :-) -
SrandistaSK 08.04.13 21:00
« Re: Re: Pochvala za automat
Nie ze by som bol rezolutne proti automatu ako podaktori iny tunak (isiel som v autach s perfektnymi automatmi, a aj v aute, kde som si nevedel predstavit manual).
Ale zas nalejme si cisteho vina... Su auta, kde ma automat svoje jasne opodstatnenie. Narazam hlavne na hypersporty, ktore uz maju dnes taky vykon, ze bezny clovek by sa nedokazal venovat aj riadeniu, aj radeniu, a to este v pripade jazdy na limite, ale som si isty, ze toto u auta s 200 konmi neplati (mam auto s podobnym vykonom, takze v tomto viem pomerne dobre sudit).
A navyse, nie je automat, ako automat, na tom sa hadam zhodneme tiez. A myslim si, ze tento automat asi v porovnani s dvojspojkami nevyjde ako vitaz.
Ja osobne bych si do takehoto auta kupil manual (aj v terajsom mam manual, ale tam ina moznost stejne nebola), ale mam pre automat pochopenie. V konecnom dosledku stejne nakoniec zalezi od majitela, a co vyhovuje najviac jemu. -
medvedi 08.04.13 21:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: detaily...
Jasny. Koukal jsem na tvoji japonskou kocicku a to je mazec VTEC to je vec. Presne vim o cem pises ty vysoke otacky to je mazec jeste pred par dny jsem jen teoreticky tusil ale realita...... To je teprve mazec kdo nezkusil, nevysvetlis mu to. AT v realu - rezimu M te necha at si delas co chces - realnym stropem je omezovac. Proste ani SUB ani TOY nemohli dopustit aby jejich decko byt s AT byl nejaky chudy pribuzny. A co se tyka vykonu jasny ze jednou bude prilis maly ale to potka kazdeho v jakemkoliv aute vzdy muzes mit auto s vyssim vykonem :-) teda pokud nemas Nejake zvire typu Koeniggggggggggggg Hennessey Viper apod......
Jinak vykon ono to BRZ GT neni uplne o vykonu dneska jsem jel z Usti nL na Ltc pres vesnicku Tlucen je to par kilaku uzasne silnice - nadherny novy povrch bez jedine chybky a zatacka za zatackou mrkni na google a super prevyseni nejprve od Labe na vrcholek Kamyk a pak dolu do Ltc zkousel me uviset Passat nevim co to bylo zac ale na rovince kolem Labe me chtel ve 130 predjizdet, pak prisel kopec uzka silnicka a zatacky a ujel jsem mu jak prd. Tam kam on musel brzdit do zatacek tam jsem mohl jet. Proste myslim ze to neni o vykonu ale o zpusob jak muzes jet. A s timhle i kdyz to je slabsi nez mnoho konvencnich rodinnych aut muzes stejne na spravne silnici udelat s takovym kombik-zavodnikem kratoulinky proces. V primce me porazi ale to neni trat pro tuhle kategorii auta. Je to jako porovnavat sprintera na 100m a chlapika co "beha" parkour :-)))))) -
Bully_ 08.04.13 20:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: detaily...
Cist umim jako ty, neboj >:D
Jinak peace, o nic nejde, nechapu jenom proc tam pisou nerealne hovadiny.
Ad automat vs. manual- pokud do sekvence AT nekeca, nevidim duvod proc by to nekomu melo vyhovovat a jinemu vadit >:D Proc ne :yes:
Tenhle vuz jsem si chtel vzdycky vyzkouset, coupecko s pohonem zadnich kol je muj sen, zatim ale musim mit neco praktictejsiho. Porad mam ale obavy z toho jit s jizdnimi vykony dolu, clovek by chtel vzdycky spis vyrazne vic nez min.. -
Bully_ 08.04.13 19:47
« Re: Re: Re: Re: detaily...
Podivej se, jak jsou zarvane 330 mm kotouce v 17" kolech (mimochodem jsem si overil ze jde o minimalni predepsany rozmer pro tuhle velikost brzd): [odkaz]
330 mm je 13", jak do toho chces dat o dalsi 3"- tj. o dalsich 76 mm vetsi brzdy je mi zahadou. BTW takovymi rozmery bys prekonal o cele 2" rozmer nejvetsich seriovych kotoucu pro Ferrari a ty na 17" rozhodne nejezdi.
Nejde mi o to bazirovat na detailech, ale tady jsi trosku mimo. -
runner42 08.04.13 16:38
« Re: Pochvala za automat
"charakter tohto auta priam kričí po manuále, po úplnej kontrole procesu zmeny rýchlostí."
Proč? Ne vážně, proč? K čemu vám to jako je? Přesně prosím, a bez nic neříkajících abstraktních citových výlevů ve stylu manuál je žůžo a automat je fuj fuj, ke kterým se občas někteří snižují. Napište exaktně proč v jiných sportovních autech je automat ok, ale v BRZ je to špatně. Exaktně, kecy o filosofii si nechte na filosofickou fakultu.
Vy si tady nejdřív pracně zdůvodníte, že automat podává lepší výkon než manuál (ono to dnes lze jen těžko popřít), a pak napíšete, že vtomhle autě je to špatně a že to není dogma >:D -
iudex 08.04.13 16:25
« Pochvala za automat
Športové auto a manuál nie je dogma. Ak ide o absolútnu rýchlosť, dvojspojky radia rýchlejšie ako to reálne dokáže človek s manuálom a aj papierové údaje najnovších áut to potvrdzujú. Pri vysokovýkonných motoroch s vysokým krútiacim momentom je to častokrát vhodnejšie, keď spojka pri manuále by buď moc trpela, alebo by to bolo užívateľsky nepríjemné. ALE Toyobaru nie je ani superšport, majúci naháňať desatinky na okruhu, ani nemá nijak vysoký výkon, aby to manuál nezvládol. O pohodlí sa pri aute pre radosť snáď nebudeme baviť. Ak človek zlenivie s automatom a manuál si už nevie predstaviť, OK, beriem. Ak si ale niekto kúpi malú ľahkú zábavnú zadokolku s relatívne slabším atmo motorom, charakter tohto auta priam kričí po manuále, po úplnej kontrole procesu zmeny rýchlostí. Mercedesy AMG s automatom OK (iná voľba ani nie je), Audi S4/S5/S6 s automatom OK, Lambo s dvojspojkou OK, aj ten Golf GTI/R s DSG OK, ale Subaru BRZ s hydro automatom NIE. Takže nie dogma, ale konkrétne auto, konkrétny model s určitou filozofiou. Ale samozrejme rešpektujem názor majiteľa a je to jeho voľba. -
runner42 08.04.13 15:35
« Pochvala za automat
Zajímavé auto, u kterého by mě osobně sice chyběl výkon, ale chválím výběr automatu. Především proto, že přesně znáte důvody, pro kterého jste ho volil a máte to tedy racionálně podložené.
Výkřiky těch, co neuvažují hlavou a jen papouškují dogma, že ve sportovním autě jen manuál, si nenechte zkazit začátek sezóny.
Jestli chcete porovnat naživo BRZ s 370Z, můžeme to někdy zkusit ;-)
Takže když to dokáže Nissan, věřím majiteli BRZ, že Subaru to dokáže taky.