Honda CR-Z (2011)
30.12.2018Jak jsem se k CR-Z dostal. Potřeboval jsem auto na normální ježdění, které zvládne jízdu v zimě a bude s ním zábava. Cena tak kolem 100.000,- Začal…
Honda CR-Z (martin9101)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Nicco 02.01.2019 11:45
katalyzator
Proc to ma 2 katalyzatory? Predpokladam, ze v serii ne pralelne jako maji 6 vlace. -
Martin911Turbo 06.01.2019 10:38
Gratulace k CR-Z
Gratulace k pořízení tak zajímavého auta
CR-Z jsem projel, ještě v dobách kdy se u nás prodávala, měl jsem ten den půjčené CR-Z a DS3 se 120 koňovou verzí. CR-Z mělo mnohem lepší podvozek, otestoval jsem pěkné točky a serpentiny, DS3 bylo ale rychlejší a tišší
Cca před rokem jsem zvažoval, že bych na denní ježdění CR-Z koupil, ale ten výkon mě mimo město odrazuje a servis baterie cca 80 – 100 000 Kč dle info ze servisu Hondy…
Na autě máš zajímavé úpravy, ať slouží
P.S. nepochopím strategii Hondy proč měla CR-Z ve 4 verzích výbavy S, Sport, GT, GT TOP, měli být v nabídce jen poslední dvě, které u tohoto auta dávají smysl
-
martin9101 02.02.2019 23:18
« Re: Gratulace k CR-Z
Děkuju :-) Překvapilo mě jak moc hlučné je vevnitř cr-z, nastěstí jsem to vyřešil vytlumením. S tím výkonem je to teď taky výrazně lepší po instalaci pár dílů.... Cena akumulátorů není vůbec hezká, ale co jsem zjišťoval na zahraničních forech tak se nestává, že by odešla. Dokonce jsem se tam dočetl o pár CRZ, která měla najeto více než 300.000km a měly stále původní akumulátory...
A s tou výbavou... v ČR byla hlavně výbava sport, předchozí majitel mého CR-Z chtěl ale výbavu GT a tak se muselo nové auto dovézt k prodejci v ČR z Něměcka... k autu mám tedy kompletní literaturu jak v němčině, tak v češtině...
-